دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۰۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1403 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1398 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1400 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1401 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1402 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1403 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۰:۲۷    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس این سازمان در پیام مشترکی شهادت رئیس جمهور و همرانش را تسلیت گفتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۳    
پیکر شهیدان خدمت پس از طواف در حرم مطهر بانوی کرامت، به ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) انتقال یافت و با حضور خیل عظیم مردم قم که از ساعت ها قبل در این محل حضور یافته بودند به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۷    
وزارت جهاد کشاورزی، عملکرد شاخص خود در بخش کشاورزی کشور، از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال 1402 را ارائه کرد و از افزایش 129 درصدی خرید تضمینی و 22 درصدی صادرات محصولات کشاورزی از ابتدای دولت سیزدهم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۵    
وزیر جهاد کشاورزی، شورای معاونان را به رصد بیش از پیش بازار کالاهای اساسی توصیه کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۱    
آیین یادبود شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در رباط کریم و پرند با حضور پرشور مردم شریف و قدرشناس برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۳    
تشییع پیکر سرگرد شهید بهروز قدیمی که یکی از همراهان شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی بود، روز پنجشنبه 9:30 صبح در زنجان برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۱    
سخنگوی صنعت آب گفت: با وقوع بارش مناسب و متوازن در سطح کشور، ورودی به سدهای کشور در شرایط مساوی با سال گذشته قرار گرفت البته همچنان 15 درصد سدهای مهم کشور دارای پرشدگی کمتر از 20 درصد هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۷    
دبیرکل اوپک طی پیامی شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران در سانحه هوایی را به خانواده محترم ایشان، مقام معظم رهبری و مردم ایران تسلیت گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۲۷    
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: پدیده شرجی و غبار محلی تا اواخر هفته برای استان پیش بینی می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۶:۰۱    
مسعود دانشمند، عضو فدراسیون حمل ونقل کشور و از اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در نخستین رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور به مسئله احیای کریدورهای کشور اشاره کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۱    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی در 15 استان از جمله تهران از وقوع آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه های فصلی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۲    
حاج ولی الله کلامی زنجانی شاعر آیینی کشورمان آخرین سروده های خود در موضوع شهید رئیسی و همراهانش را تقدیم خبرگزاری تسنیم کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۷    
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: مزد تلاش های صادقانه و مجاهدت های خالصانه چیزی جز شهادت نیست و آیت الله رئیسی مزد خود را گرفت و عزتش بین مردم بیشتر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۴    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور، طی بیانیه ای درگذشت شهادت گونه رئیس جمهور را تسلیت گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۴    
بیش از 200 هنرمند و فعال فرهنگی در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه او را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۳۴    
عصر یکشنبه 30 اردیبهشت ماه بود که اخباری ضد و نقیض درباره سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هئیت همرامش مخابره شد و پس از ساعاتی مشخص شد که این اتفاق ناگوار به وقوع پیوسته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۶    
مدیران و گویندگان شناخته شده رادیو از روزی گفتند که شهید رئیسی به مناسبت روز خبرنگار به صدا و سیما آمد و از بخش های مختلف رادیو هم بازدید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۹    
طبق مصوبه 659 شورای رقابت، خودروهای برقی از شمولیت دستورالعمل بازار خودروهای سواری مصوبه 543 خارج شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۱    
مسئول سازمان بسیج مستضعفان شهرداری تهران از طراحی و نصب تابلوی "شهیدان خدمت" در معابر منتهی به منازل شهیدان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی با حضور در گفت و گوی ویژه خبری به روایت سلوک سید شهیدان خدمت پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۳    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با صدور پیامی با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه گفت: سلوک و منظومه مدیریتی آیت الله رئیسی تا ابد زنده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۴    
مدیر کل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب نرخ فعالیت دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی و خارجی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۵    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از رهبران جمهوری خواه کنگره و سنا خواست از لایحه دوحزبی امنیت مرزی حمایت کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۲    
داریوش ارجمند در بخشی از پیامش برای شهادت رئیس جمهوری نوشته است: او می توانست در پایتخت باشد و وقایع و اتفاقات کشور را از پشت میزش رصد کند، بدون آنکه خطر را به جان بخرد، ولی رئیسی مرد عمل بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۶    
مراسم اجتماع امام رضایی ها که قرار بود با حضور خادمان حرم رضوی با برنامه های متنوع در آستان مقدس امامزادگان باقریه بیرجند برگزار شود به دلیل شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان به مراسم سوگواری ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۵۴    
دادستان کل کشور با صدور بخشنامه ای خطاب به دادستان های سراسر کشور، خواستار برخورد قاطعانه و فوری با تشویش کنندگان امنیت روانی جامعه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۴۱    
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و همراهان وی را تسلیت گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۷    
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور در شهرهای مختلف آماده باش کامل اورژانس و در نظر گرفتن همه تمهیدات لازم در حوزه اورژانس بیمارستانی و پیش ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۴    
وزیر بهداشت با بیان این که شهید رئیسی به تنهایی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود، گفت: این مکتب، مکتب کار برای رضایت خداوند، ایثار، کار جهادی، حضور در میدان، مبارزه با فساد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۶    
در دوره ریاست جمهوری سیدابراهیم رئیسی سیاست خارجی ایران با تحول چشمگیری مواجه شد و با توجه به در پیش گرفتن سیاستی موسوم به سیاست همسایگی گام های بزرگی برداشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۲    
شهید آیت الله رئیسی از ابتدای عمر مسئولیتی خود در نظام اسلامی، به پاکدستی شهره بود و با روحیه خستگی ناپذیر و جهادگونه به ملت خدمت کرد و برای ارتقا و پیشرفت و عزت اسلام و ایران اسلامی همیشه در خط مقدم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۶    
مراسم گرامیداشت شهدای سانحه بالگرد رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و هیئت همراه در بغداد و اربیل برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۸    
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و جمعی از همراهانش را تسلیت گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۶    
به مناسبت اعلام عزای عمومی برای شهادت سید ابراهیم رئیسی، پرچم ترکیه در این کشور نیمه افراشته شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۸    
رئیس پلیس فرودگاه استان اصفهان با اشاره به آمادگی این پلیس برای اعزام حجاج، از زائران خانه خدا تقاضا کرد توصیه ها و هشدارهای پلیس را همواره در طول سفر رعایت کرده تا بدون هیچگونه مشکلی این سفر معنوی و ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۸    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: ظرفیت های قانونی باید با نگاه حمایتی، در مسیر رونق تولید به کار گرفته شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۳    
سران و مقامات بیش از 50 کشور، نهاد و سازمان بین المللی و برخی شخصیت های منطقه ای در پی شهادت رئیس جمهور در سانحه هوایی، با ارسال پیام هایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۸    
رئیس پلیس پیشگیری فراجا به دو الزام اساسی کلانتری ها اشاره کرد و گفت: مهارت و دانش کارکنان کلانتری ها به عنوان دو الزام اساسی در طرح چابک سازی و تخصصی شدن کلانتری ها و پاسگاه ها مدنظر قرار داده شده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۴    
دسته بزرگ عزاداری هیئات دانشجویی به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و یاران همراه امروز سه شنبه 1 خرداد ساعت 13:30 از مقابل دانشگاه تهران به سمت نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۸    
تحلیلگر بی بی سی به نقش مهم شهید امیرعبداللهیان اذعان کرده و می گوید: آقای امیرعبداللهیان یکی از معدود وزرای خارجه ایران است که در سطح منطقه ای تأثیر داشت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۸    
پایان ماموریت ریاست جمهوری سید ابراهیم رئیسی، آغاز ماموریت الهام بخشی او، از جایگاه خدمتگزاری فدایی و پاکباخته است. اکنون ملت ما همدل تر از همیشه شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۴    
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: هدف اصلی رئیس جمهور عزیز و مردمی ما تلاش شبانه روز و توجه به امورات مردم به بهترین نحو ممکن و بدون اختلال بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۱    
شرکت ایران خودرو با صدور گزارشی از اقدامات و برنامه های خود جهت سودآوری و کاهش زیان انباشته در قالب واگذاری سهام سه شرکت، پذیرش و عرضه اولیه سه زیرمجموعه و ... خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۱    
با تصویب هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار دامنه نوسان معاملات سهام 2+-درصد و صندوق های سهامی 4+-درصد تعیین شد و از امروز (سه شنبه) معاملات بازار سرمایه پس از یک روز تعطیلی از سر گرفته می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۲    
مراسم بزرگداشت شهادت خادم الرضا، آیت الله رئیسی و همراهانش در مسجد جامع سنندج برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۲    
امام جمعه کرج در پیام تسلیتی، ضایعه شهادت، دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهانشان را تسلیت گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۲    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: حقیقتاً دغدغه واقعی این مرد بزرگِ میدان های سخت شهید آیت الله رئیسی عدالت گستری در سراسر ایران بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۰    
امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه آیت الله شهید رئیسی شخصیتی کم نظیر در تاریخ انقلاب بود گفت: ایشان مصداق واقعی أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ بودند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۸    
کمیته ملی المپیک ایران برای ادای احترام به خدمات ارزشمند آیت اله شهید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی کشورمان نام کاروان المپیکی خود را خادم الرضا اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۲۸    
ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان جزئیات کامل تشییع پیکرهای آیت الله رئیسی و یاران در تهران تبریز، قم و مشهد را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۰:۲۳    
استاندار قم گفت: مدارس استان قم سه شنبه اول خردادماه تعطیل بوده و دانشگاه های استان نیز تنها تا ظهر دایر هستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۹    
سرمربی استقلال با بیان تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان، گفت: اولویت ما تمدید قرارداد بازیکنانی است که معرفتی برای استقلال بازی کردند و حواسمان را پرت نمی کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۶    
به اعتقاد سردبیر روزنامه هاآرتص بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل قصد دارد نکبت جدیدی را در نوار غزه ایجاد کرده و حضوری دائمی در آنجا داشته باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۳    
دروغگو توصیف جدیدی است که رسانه های عبری زبان برای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به کار می گیرند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۳    
یک نشریه آلمانی از گسترش تب دنگی در اروپا و بخصوص مناطق توریستی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۶    
مراسم بزرگداشت شهید آیت الله ابراهیم رئیسی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم عصر امروز در میدان بسیج مشهد برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۰    
یک رسانه عبری زبان فاش کرد، احتمال شاهد گشایش قابل توجه و مهمی در روند سازش بین عربستان و اسرائیل باشیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۵    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آیت الله رئیسی الگو و اسوه تمام عیاری در عرصه خدمت به مردم و محرومین شد و هر کس بخواهد رئیس جمهور شود نمی تواند راهی غیر از این را برود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۱    
اجتماع بزرگ امام رضایی ها امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان به مناسبت شهادت سید محرومان در کرمانشاه برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۰    
مرجع تقلید شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۸    
روایت بغض آلود سرلشکر جعفری از شهید سید مهدی موسوی را مشاهده می کنید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۵    
مردم مازندران در گفت وگو با تسنیم به خبر شوک آور شهادت آیت الله رئیسی اشاره کردند و با تسلیت این ضایعه به محضر مقام معظم رهبری، از خاطرات چند روز پیش سفر رئیس جمهور به مازندران گفتند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۹    
مراسم وداع با پیکر شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی با حضور مردم تبریز برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۹    
یک گزارش تحقیقی از تلاش های فعال دولت ها در انگلیس برای سرپوش گذاشتن بر بزرگترین رسوایی بهداشتی این کشور یعنی پرونده خون های آلوده خبر می دهد که ریشی سوناک ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۸    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که نزدیک به 8 ماه از جنایاتش در نوار غزه علیه فلسطینی ها می گذرد، درخواست دیوان کیفری بین المللی برای صدور حکم بازداشت خود را ظالمانه خواند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۶    
تیم فوتبال الوحده با شکست خانگی برابر العین یک پله در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امارات سقوط کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۰    
تصاویر جدیدی از اولین لحظات پیداشدن بالگرد رئیس جمهور منتشر شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۳۱    
فرماندار مرکز استان کردستان گفت: روش و منش شهید رئیسی برای همیشه باقی خواهد ماند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۴    
احتمال تغییر زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 با توجه به اعلام 8 تیر به عنوان روز برگزاری انتخابات وجود دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۴    
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان دوشنبه شب شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در سانحه سقوط بالگرد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۴    
استاندار کردستان گفت: آیت الله رئیسی به بنده گفتند که اگر لازم باشد، برای حل مشکلات مردم 30 بار هم به کردستان سفر خواهند کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۹    
درگیری بین معترضان سیاست های کابینه بنیامین نتانیاهو و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در خیابان های قدس همچنان ادامه دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۴    
آیت الله محمد یعقوبی از مراجع تقلید عراق به مناسبت شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه تسلیت گفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مردم عزیزمان مطمئن باشند که هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی آید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۰    
استاندار البرز طی پیامی مراتب تسلیت و تعزیت خود را از شهادت رئیس جمهور دولت مردمی، خادم الرضا (ع)و تیم همراه در سانحه بالگرد حین ماموریت اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۶    
در پی شهادت دولتمردان ایران اسلامی، مردم استان البرز هم پای سایر مردم کشور، به سوگ نشستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۳    
مردم عزادار گرگان عصر امروز با حضور در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) در شهادت رئیس جمهور و یاران شهیدش به سوگ نشستند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۷    
رئیس کمیته تشییع شهدا اعلام کرد: پیکر آیت الله رئیسی صبح پنجشنبه؛ سوم خرداد در خراسان جنوبی تشییع می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۹    
یک چهارم مردم جهان برای آیت الله رئیسی اعلام عزای عمومی کرده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۹    
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آیت الله رئیسی به عهد و پیمانش با امام زمان(عج) به خوبی عمل کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۷    
محیط بانی بر خلاف آنچه مردم تصور می کنند راحت نیست، زیرا این قشر پرتلاش بدون امکانات و تجهیزات مناسب از عرصه های محیط زیست عاشقانه و بدون چشم داشتی حفاظت می کنند و سختی کار را به جان می خرند ...