چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۲:۴۳Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1403 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1398 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1400 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1401 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1402 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1403 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۸    
رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی سیستان گفت: گندم رقم پریان از ارقام جدید گندم در سال زراعی جاری برای اولین بار وارد عرصه و زمین زارعین سیستان شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۷    
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۸    
معاون بهداشت وزارت بهداشت در پیامی به مناسبت روز جهانی فشار خون بالا نوشت: بیماری فشارخون بالا یک قاتل خاموش است و عامل 40 درصد مرگ در بیماران دیابتی و عامل 53 درصد مرگ ناشی از بیماری های قلبی و سکته ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۸    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: براساس مطالعه مؤسسه آموزش و پژوهش وزارت علوم، میزان اشتغال دانشجویان دانشگاه آزاد 41 درصد، دانشجویان دانشگاه های دولتی 33 درصد و دانشجویان فنی و حرفه ای 21 درصد است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۰    
از گزینه های سرمایه گذاری همواره مسکوکات طلا بوده است که در کشورهایی با تورم بالا همواره مورد استقبال سرمایه گذارن می باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۷    
نماینده بوکس ایران با برتری در دیدار نهایی تورنمنت بوکس قزاقستان به مدال طلا رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۸    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: با تداوم سامانه بارشی، رگبار و بارندگی همچنان ادامه دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۲    
اختتامیه جشنواره رادیویی پژواک در حالی امشب برگزار می شود که در کنار اتفاقات مختلف و اعطای جوایز، با تجلیل از خانواده های معظم چند شهید بزرگ و تقدیر از یک دستاورد فناوری نوین در رادیو همراه خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
تمرکز کشور و دولت به روی استراتژی خنثی سازی تحریم ها و اصالت بخشی به رویکرد پویا و ثمربخش، قدرت مانور تحریم های غربی در برابر ایران را روز به روز کمتر می سازد، رویکردی که باید با جدیت آن را ادامه داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۶    
بعد از استقبال حسن یزدانی از رئیس جمهور، موج حملات سازماندهی شده سایبری های به سمت این قهرمان جهان و المپیک کشتی روانه شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۴    
نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد در انجمن خوشنویسان ایران با بیان اینکه شاهنامه گران سنگ ترین سند هویت ایران است، گفت: هیچ اثری را نمی توان در گستره ایران زمین یافت که توانسته باشد در اندازه شاهنامه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین نکوداشت محقق و پژوهشگر و هنرمند شوشتری؛ زنده یاد عباس نژادفتحی گفت: امسال با طرح پویش ماه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۰    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر روز قدرت انقلاب اسلامی بالاتر رفته و یک روز نبوده که کشور قدرتش از قبل کمتر باشد، اما دشمنان با امپراطوری رسانه ای که در دست دارند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۱۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز ملی جمعیت پیامی صادر و تأکید کرد: امروز پدیده کهنسالی جمعیت در دنیا تبدیل به بحرانی روزافزون در مسیر توسعه کشورها شده است ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۴    
حجت الاسلام علی یوسفی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان منصوب و جایگزین حجت الاسلام سعید احمدی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۰    
فرماندار کوهبنان از ریزش معدن زغال سنگ در منطقه طغرالجرد خبر داد و گفت: در این حادثه یکی از نیروهای معدن اصلی زغال سنگ جان باخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۰    
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به رسالت اخلاقی قهرمانان ورزشی گفت: یک ورزشکار هنگامی که در مسابقات بین المللی به قهرمانی می رسد؛ دیگر فقط یک ورزشکار موفق نیست ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۳    
استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی به آسیب دیدگان ناشی از سیلاب در شهرستان کلات تاکید کرد و گفت: باید با تمام توان برای وضعیت های احتمالی سیل پیش رو آمادگی داشته باشیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۸    
با توجه به توان گسترده پدافند هوایی ارتش روسیه درون خاک اوکراین، پنتاگون در ماه آگوست 2022 میلادی تصمیم به ارسال موشک های ضد رادار هارم برای ارتش اوکراین گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۹    
برنامه کنسرتینو به میزبانی علیرضا عصار تهیه و پخش می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: مدارس نواحی هفتگانه مشهد، منطقه احمدآباد، رضویه و تبادکان در روز شنبه 29 اردیبهشت در نوبت عصر غیرحضوری است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۳    
سخنگوی دولت نوشت: ️حقوق بین الملل از ضعف ضمانت اجرا رنج می برد؛ برخی اظهارنظرهای سیاسی این رنج را مضاعف می کند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۲    
استاندار گیلان با بیان اینکه واردات چای به دستور رئیس جمهور محدود شد، گفت: چای خشک به اندازه نیاز کشور وارد می شود و پارسال حدود 42هزار تن چای واردات شد که در طول سال های گذشته بی سابقه بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۱    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: اتباع افغانستانی به عنوان معلم در مدارس کشورمان جذب نشده اند و نخواهند شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۱    
این هفته، آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات ضمن بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم، تعداد زیادی از گزارش های نظارتی قرائت می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۱    
مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: هویت سازی و برندسازی محصولات کشاورزی کشور، به ویژه نعناع و زعفران به ارتقای سهم و جایگاه کشورمان در بازارهای جهانی کمک می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۸:۲۶    
طی مراسمی فرآیند دریافت گواهینامه های پروازی هواپیای سیمرغ آغاز شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۵۱    
رهبر شیعیان نیجریه با هدف زیارت عتبات عالیات و دیدار با مراجع عظام تقلید عراق به این کشور سفر کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۲۴    
کاخ سفید از سفر مشاور امنیت ملی آمریکا به عربستان و فلسطین اشغالی برای دیدار با مقامات سعودی و صهیونیستی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۰۸    
نمایندگان پارلمان عراق پس از شکل گیری ائتلاف ها و آرایش های جدید سیاسی، مصمم هستند در نشست روز شنبه خود به بن بست و خلأ ریاست این نهاد قانونگذاری پایان دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۴۷    
حماس در واکنش به اقدام آمریکا در افتتاح اسکله در سواحل غزه تاکید کرد که مقاومت با حضور هر نیروی نظامی خارجی در سرزمین فلسطین مخالف است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۴۷    
3 راهدار شهرستان سروستان در استان فارس شب گذشته، 27 اردیبهشت ماه در حین خدمت رسانی در محور شیراز سروستان جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۲۲    
معاون سیاسی فرماندار فریمان گفت: پیکر چهار مفقود سیلاب چهارشنبه شب در روستای المجق این شهرستان پیدا شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۲۲    
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه منابع مالی راه آهن یزد- اقلید تامین شده است، از تکمیل و بهره برداری از این مسیر ریلی در همکاری راه آهن و شرکت ساخت حداکثر در 2 ماه آینده خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۱۹    
بنیاد نهج البلاغه به همت آیت الله سید جمال الدین دین پرور و با همکاری رهبر معظم انقلاب، شهید بهشتی و شهید مطهری شکل گرفت و با هدایت های امام (ره) به کار خود قوت بخشید و اکنون آثاری منتشر کرده که به ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۱۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز بیش از دو میلیون و 600 هزار واحد مسکونی در عملیات بزرگ نهضت ملی مسکن در سراسر کشور آغاز شده که عدد قابل توجهی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۱۳    
یزد واگذاری زمین در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی به 5008 خانوار مشمول طرح جوانی جمعیت در استان یزد، زمین واگذار می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۶    
رئیس فدراسیون فوتبال رقم رشوه داده شده از سوی باشگاه مس رفسنجان به چهار متهم این پرونده را که مربوط به چند سال پیش می شود، اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۰۶    
این بار خورشید مشرق از میدان ولی عصر تهران طلوع کرد. حضور پر شور مردم مؤمن ما از هر قشر و سلیقه ای در این مراسم، گویای عشق و علاقۀ فراوان ملت ایران به آستان مقدس امام مهربانی هاست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۲۴    
منابع محلی در مرکز افغانستان اعلام کردند که بر اثر تیراندازی در ولایت بامیان چهار گردشگر خارجی احتمالاً آمریکایی یا روسی کشته شده اند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
همایش بزرگ یاد یاران با حضور مسئولان و فرماندهان کشوری و استانی به مناسبت سالگرد سفر رهبری به بیجار برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۸    
روز پایانی مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، فردا(شنبه - 29 اردیبهشت ماه) برگزار می شود و سه نماینده کشورمان به مصاف رقبای خود خواهند رفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۸    
در ادامه تورنمنت بین المللی بوکس قزاقستان، علی حبیبی نژاد با برتری در دیدار نیمه نهایی فینالیست شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۵۲    
مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل آبفا خراسان رضوی گفت: بارش شدید باران و وقوع سیل در 26 اردیبهشت ماه جاری 348میلیارد ریال خسارت به تاسیسات آب شرب شهرها و روستاهای این استان وارد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۸    
فرماندار سرخس گفت: از مجموع 81 روستای دارای سکنه شهرستان سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد و به صورت هوایی با ارسال مایحتاج ضروری مردم آنجا را مورد پشتیبانی قرار می دهیم تا مشکل مرتفع شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۳۸    
رئیس اداره طرح عملیات امنیتی و انتظامی ستادکل نیروهای مسلح از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در دیار گروس تجلیل کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۱۱    
سخنگوی گردان های قسام شاخه نظامی حماس بر ادامه مقاومت اسطوره ای مردم غزه در برابر اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۰:۰۲    
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد افتتاح هفدهمین زمینه چمن مصنوعی در شهرستان اردستان هستیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۴    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه ما سالانه میزبان بیش از 5 میلیلون زائر از اقصی نقاط کشور هستیم گفت: بیشترین جمعیت زائران غیر ایرانی را زائرانی از کشور عراق تشکیل می دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۹    
جشن شکرانه سلامت بیماران راه آسمان با حضور خادمان و پرچم متبرک امام رضا(علیه السلام) برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۹    
بابک معتمدوزیری به عنوان رئیس جدید هیئت بسکتبال شهرستان سنندج انتخاب شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۹    
بنابر پیش بینی هواشناسی مبنی بر نفوذ غبار به جو استان به ویژه نواحی غربی، هواشناسی هشدار سطح زرد اعلام کرده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۷    
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: طی اشرافیت اطلاعاتی ضابطین دادستانی و برابر نظارت و دستورات ویژه صادره، در مخفیگاهی در یکی از شهرهای استان شناسایی و دستگیر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۷    
مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد گفت: حدود 6 منزل مسکونی در مجاورت کال آب بلوار هاشمیه مشهد به منظور پیشگیری از بروز خطر احتمالی سیلاب تخلیه شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۴۷    
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: عملیات وعده صادق زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را رقم زد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۳۸    
دارنده 9 نشان کشتی جهان و المپیک، بعد از ماه ها دوری از اردوی تیم ملی، امروز سرانجام به جمع محدود اردونشینان در اردوی مازندران ملحق شد و به تمرین پرداخت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۱    
حمله رژیم صهیونیستی به منطقه پرتراکم رفح در حالی که دو سوم جمعیت غزه را در خود جای داده در شرایطی است که هرتسی هالوی، رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی اعلام کرده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت برای ساخت فوری یک دبیرستان دخترانه در سوادکوه، توجه به مدارس با نیاز ویژه، ایجاد چمن مصنوعی و تجهیزات در برخی مدارس دستورات لازم صادر شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تعدد مدیریت آب در شمال استان اردبیل ضربه ای مهلک به پیکره کشاورزی و زارعت این استان وارد می کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۰    
رسانه های رژیم صهیونیستی از حملات گسترده راکتی از جنوب لبنان به جولان اشغالی سوریه و شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۰    
نمازگزاران جمعه در خراسان جنوبی پس از اقامه نماز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات اشغالگران صهیونیستی راهپیمایی کردند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۸    
رقابت های شنای ماراتن 10 کیلومتر آب های آزاد زیر 14 سال که به میزبانی کیش برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۲    
مذاکرات آغاز تجارت برق بین ایران و ترکیه در دیدار مدیرعامل شرکت توانیر با وزیر انرژی و منابع طبیعی این کشور در آنکارا نهایی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۳۲    
رئیس جمهور روسیه در سخنانی در چین گفت که ارتش این کشور برنامه ای برای تصرف خارکیف ندارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: 50 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان در راستای حفظ اراضی کشاورزی و باغ ها، با دستور قضایی رفع تصرف شد
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
انتقادها از وزارت خارجه آمریکا بابت پنهان کاری درباره دلایل تعلیق از کار رابرت مالی ، نماینده ویژه سابق آمریکا در امور ایران بالا گرفته است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
امام جمعه اصفهان بیان کرد: امروزه در بسیاری از کشورهای آمریکایی و اروپایی به فارسی مرگ بر اسرائیل می گویند، زیرا به خوبی می دانند منشأ مقابله با رژیم صهیونیستی، ایران است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی افزایش دما در استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۳    
رئیس فدراسیون فوتبال خطاب به جانی اینفانتینو گفت: این جنایات برخلاف اساسنامه فیفاست و این نهاد نمی تواند رفتار متفاوتی با این جنایات داشته باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۳    
مجمع سهامداران باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد سهام این باشگاه واگذار خواهد شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۱    
مدیرعامل شرکت توانیر از صدور مجوز صادرات برق به نیروگاههای خورشیدی جدید الاحداث خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۸    
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه رهبری از سال 90 تا کنون موضوع کاهش جمعیت را گوشزد کردند گفت: متأسفانه در عمل حرکت جدی مشاهده نمی شود و این در حالی است که برای داشتن یک جمعیت فعال توجه به نیروی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۶    
حامد امیری با کسب عنوان نایب قهرمانی در ماده پربتا وزنه کلاس F55، اولین مدال ایران در رقابت های پارادوومیدانی قهرمانی جهان را به ارمغان آورد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۷    
فیفا قصد دارد پیشرفت هایی در استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) ایجاد کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۷    
ملی پوشان تکواندوی ایران موفق به کسب 5 مدال رنگارنگ در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۱    
امام جمعه شهرکرد گفت: نباید مسئله دفاع از مظلوم و حمایت از غزه و فلسطین فراموش و به روزمرگی تبدیل شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۰    
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: مساجد باید بیش از پیش در عرصه های تربیتی و دینی و بصیرت افزایی ورود کنند و پایگاه های بسیج ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۰    
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز ایستادگی و مقاومت ملت های مختلف علیه زورگویی مستکبران حاصل همه گیری گفتمان مقاومتی است که در فتح خرمشهر شکل گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۵۴    
در راستای ترویج فرهنگ فرزندآوری، اجتماع فرزندان دوقلو و سه قلوی روستایی در مشهد برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۵۴    
همایش پیاده روی خانوادگی در کرمانشاه از سوی سازمان فرهنگی شهرداری و سایر دستگاه های مربوطه برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۸    
نیما در شعرهای کوتاهش آن قدر متأثر از قالب رباعی بوده، که حتی یکی از قطعات آزادش را با خطابِ ابجد! آغاز کرده ؛ بنابراین او از احیاگران قالب رباعی در سده اخیر نیز بوده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۷    
شاگردان مورایس برخلاف رویه معمول، موقعیت گلزنی چندانی خلق نکردند و با تکیه بر تقویت ساختار دفاعی شان به پیروزی رسیدند و در حقیقت پیروزی سپاهان مقابل ملوان بندرانزلی را می توان اقتصادی ترین برد تیم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۲    
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: هیچ دانش آموزی حتی اگر نتواند کارت امتحانات نهایی را دریافت کند از حضور در امتحان محروم نمی شود و اگر دانش آموزی در روز امتحان نهایی کارت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۵    
علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیرامور خارجه کشورمان در نشست روابط ایران و روسیه به میزبانی جمهوری تاتارستان روسیه گفت: مهمترین رسالت چندجانبه گرایی، ایجاد عدالت در مناسبات بین المللی است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۶    
مراسم اختتامیه بزرگترین رویداد تولید و انتشار محتوای رسانه ای کشور با رویکرد امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوش و خوب با عنوان جام رسانه امید برگزار می شود
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۲۱    
برخی منابع خبری اعلام کردند کنسولگری افغانستان در استانبول ترکیه به طور رسمی به دیپلمات طالبان واگذار شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۵    
مراسم استقبال رشتوندان از خدام حرم رضوی از میدان بسیج به سمت خواهر امام (خواهر امام رضا) با حضور باشکوه جمعیت دلداده و محبان امام رضا(ع) در رشت برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۴    
کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد، بارش ها در کشور تا چهارشنبه آینده تداوم خواهد داشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۳    
متاسفانه با وجود انتقادات بسیار نسبت به روند توزیع کارت امتحانات نهایی، آموزش و پرورش صرفاً به صدور 2 اطلاعیه و تغییر زمان دریافت کارت امتحانات بسنده کرده و مسئولان این وزارتخانه درباره چرایی اخلال ...