جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۴:۵۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1403 - tasnimnews.com

خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1393 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1394 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1395 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1396 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1397 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1398 خبرگزاری تسنیم 30 اسفند 1399 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1400 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1401 خبرگزاری تسنیم 29 اسفند 1402 خبرگزاری تسنیم 31 فروردین 1403 خبرگزاری تسنیم 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری تسنیم 31 اردیبهشت 1403 
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۲    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف 3 کامیون با 89 هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۸    
فرزند آیت الله مرتضی حائری یزدی (و نوه مؤسس حوزه علمیه قم)، عروس امام خمینی(ره) و همسر آیت الله سید مصطفی خمینی که همراه پدرش در تبعید بود و در تبعید شهید شد ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۰    
مرسدس بنز جی کلاس برقی با 4 موتور در نمایشگاه پکن رونمایی معرفی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۹    
سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه 2 هزار تنی نگهداری محصولات مزیت دار استان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت گفت: درب طلایی که برای حرم حضرت رضا (ع) در کارگاه هنری آستان مقدس بانوی کرامت ساخته شده در دهه کرامت ضمن رونمایی برای نصب به حرم امام رضا (ع) ارسال می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
استاندار خراسان جنوبی گفت: شهرک تخصصی گوهرسنگ را با کمک ایمیدرو ایجاد خواهیم کرد تا با واردات سنگ های خام از افغانستان، به بازار جهانی دسترسی پیدا کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران به جمع ملی پوشان در تمرینات پیوست.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۸    
ضربه کاری بی سابقه ای که ایران با وجود اعلام قبلی به پایگاه نظامی نواتیم وارد کرد، به نتانیاهو فهماند که اگر جنگ واقعی آغاز شود، چیزی از امکانات نظامی اسرائیل نخواهد ماند ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۴۰    
راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام این که کنسرسیوم توسعه ریلی مجوز قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه را نداشت از آمادگی برای حمل بارهای ترانزیتی این مسیر خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۶    
رئیس امور ایثارگران سپاه فجر استان فارس گفت: با انجام آزمایش دی. ان. ای و نمونه گیری از پیکر شهدا و تطبیق با دی. ان ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۶    
مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور گفت: امسال هدف گذاری صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۲    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: برنامه ریزی برای افزایش توان صادراتی با افزایش تولید انجام شده و در حال حاضر 12 درصد تولید مرغ مورد نیاز کشور در مازندران تولید می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۲    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در نامه ای به نخبگان دانشگاه های ایالات متحده ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۸    
مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۸    
فرمانده سپاه استان قم، گفت: باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۸    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: در هفته ای که گذشت 120 هزار نفر در رشته ریاضی، 6 برابر در رشته تجربی و سه برابر در دیگر رشته ها شرکت کردند و این حکایت از یک ناهنجاری در انتخاب رشته در بین دانش آموزان دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۶    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از کاهش 12 درصدی هدر رفت آب در شهرستان حاجی آباد با اصلاح و نوسازی شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۱    
وزیر کشور گفت: استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب ترین وضع ممکن برگزار شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۴    
استاندار قم گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل ارائه خدمات به آنان، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در سفر هفته آینده آیت الله رئیسی به قم افتتاح می شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۹    
حجت الاسلام شهریاری در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع تقریب مذاهب گفت: ما می توانیم تدابیری بیاندیشیم و شبکه ای را که در جهان اسلام در اختیار داریم برای کمک به مردم غزه به هم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۶    
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: 30 هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای مجوز خود را از این سازمان دریافت کرده و در حال حاضر 22 هزار آموزشگاه آن فعال است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۸    
به مناسبت روز جهانی کارگر یادواره 45 شهید کارگر شهرستان تربت جام در محل مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) این شهرستان برگزار شد .
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۵    
با اثبات قدرت ایرانِ قوی و مستقل ، این غربِ شکست خورده در دفاع از موجودیت اسرائیل است که از این به بعد باید هزینه های گزاف سیاسی، اجتماعی، نظامی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۶    
سایپا اعلام کرد مشتریان ساینا S دوگانه سوز که زمان تحویل خودروشان در قرارداد گروه خودروسازی سایپا بهمن ماه 1402 بود، همین خودرو را مطابق قرارداد تحویل خواهند گرفت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۱۱    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، گفت: تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می شود و این امنیت، خونخواهی از سرداران نظامی و مردم فلسطین در اقدام سپاه پاسداران انقلاب و عملیات وعده صادق را فراهم می ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۵    
استاندار خراسان رضوی، گفت: در مجموع 150 همت در دو سال و نیم گذشته در بحث صنعت و معدن خراسان رضوی سرمایه گذاری کرده ایم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۰    
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گفت: فارس، مهد و مادر صنایع دستی و برندی جهانی در این عرصه محسوب می شود و از این رو عنوان شهر جهانی صنایع دستی به کلان شهر شیراز اعطا شده و امیدوارم شیراز قیمومیت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۰۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس بر ضرورت توسعه گردشگری مذهبی در این استان تأکید کرد و گفت: با معرفی کمپین کرامت نور، گردشگری مذهبی در ابعاد ملی و بین المللی توسعه می یابد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۷    
ادامه رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل صدا وسیمای فارس از برگزاری اولین جشنواره رسانه ای اقوام و عشایر کشور در شیراز خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۵    
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، گفت: در سال 1402 بالغ بر 34 میلیون و 734 هزار تن کالا در محورهای مختلف فارس جابه جا شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۴    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی از حضور 13769 معلم در مدارس استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۲    
توافق نامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای حمایت معاونت از دستیابی این دانشگاه به مرجعیت علمی و فناورانه ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۲    
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به هشدار هواشناسی درباره بارندگی های پایان هفته بر لزوم در نظر گرفتن همه تدابیر لازم و همچنین احتمالات مختلف تأکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۷    
مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان بوشهر از اعزام پیش از 60 گروه جهادی به مناطق محروم و توزیع بیش از 313 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در هفته کار و کارگر استان بوشهر خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۶    
معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، گفت: 700 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۶    
سرلشکر سلامی در پیامی خطاب به پیمان جبلی از تلاش های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه عظیم تاریخی و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۵    
مدیریت پذیرش بورس کالای ایران با صدور 41 اطلاعیه جداگانه از پذیرش های جدید برای عرضه در بازار اصلی و فرعی خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۵    
افزایش صدور مجوز صندوق های سرمایه گذاری در سال گذشته بیشترین سهم در میان مجوزهای سازمان بورس داشته است و با رشد 41.7 درصد در بین نهادهای مالی، تعداد آنها به 452 صندوق رسیده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۱۵    
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رشد بیش از 22درصدی تعاونی های زنان در دولت مردمی سیزدهم خبر داد و گفت: دولت توجه ویژه ای به فعالیت بانوان در قالب تعاونی دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۵۶    
یک نشریه آلمانی در مطلبی به نشانه هایی مبنی بر گسترش اعتراضات دانشجویی در حمایت از مردم غزه از دانشگاه های آمریکا به فرانسه اشاره کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۳۱    
یک نشریه غربی با استناد به اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه از تلاش وی برای تبدیل کردن این اتحادیه به یک قدرت هسته ای مستقل خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۲۵    
رسانه های عبری زبان از زد و خورد و درگیری شدید بین تظاهرات کنندگان خواهان امضای فوری توافق مبادله اسرا و نیروهای امنیتی در خیابان های تل آویو خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۳:۰۳    
وزرای کشور اتحادیه اروپا طی نشست امروز و فردا در بلژیک قصد دارند به وسیله تسریع روند اخراج ها با بحران مهاجرت دراز مدت در این اتحادیه مقابله کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۵۷    
منابع اسرائیلی از کشته شدن دو سرباز در نبردهای مرکز نوار غزه خبر دادند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۴۷    
یک رسانه عبری زبان فاش کرد سفر بلینکن به عربستان برای فراهم کردن زمینه سازش ریاض تل آویو انجام شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۴۷    
منابع خبری در غرب افغانستان اعلام کردند بر اثر حمله مسلحانه به مسجد شیعیان در هرات شماری از نمازگزاران شهید و زخمی شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۴۶    
بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۴۱    
حمزه یوسف، وزیر اول اسکاتلند در پی مناقشات درون ائتلافی با شرکای خود بر سر برخی مسائل ناچار به کناره گیری شد و این کشور را با بحران مواجه کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۴۱    
مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی در این استان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۰۴    
دبیر شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس از تجلیل 5 هزار معلم بازنشسته و شاغل در 4 شهرستان جنوبی استان بوشهر همزمان با فرارسیدن روز معلم خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۸    
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۷    
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان گفت: در خوزستان 4039 روستا با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 151 هزار و 596 نفر وجود دارد که 24.5 درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۷    
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان آمار مدارس تخریبی این استان را اعلام کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۷    
بزرگترین کمپین اطلاع رسانی کشور به لحاظ وسعت و مدت زمان توسط صنعت برق اجرایی می شود که همه مردم ایران از مشوق های صنعت برق برای تابستان، راهکارهای مصرف بهینه برق و ... بهره مند می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۱    
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه برهنگی یکی از مصادیق خشونت اجتماعی است بر لزوم همراهی همه نهادهای فرهنگی برای توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تأکید کرد و گفت ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۱    
رئیس اداره هواشناسی کاشان ضمن اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان گفت: شهروندان از تردد در رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۱    
معاون صنایع کوچک، شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: اثرگذاری مذاکرات و افزایش تعاملات تجاری همدان از دستاوردهای حضور در نمایشگاه اکسپو است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۱    
نشست شورای سیاست گذاری کنگره سرداران و 12 هزار شهید شهرستان های استان تهران در دفتر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با هدف بررسی جزئیات برگزاری مراسم و امکانات و احصاء مشکلات و کمبودها برگزار شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۱    
رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه ها باشند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۵۱    
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح 800 کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه های آینده بسته های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می گیرد که موجب ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۴۵    
واحد امنیت شخصیت های رژیم صهیونیستی مستقر در مقر اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در قیصریه خواهان حضور نیروهای پشتیبان از پلیس شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۷    
اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش بسزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره مند شدند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۲۹    
شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۲۷    
معاون اول رئیس جمهور از وزیر آموزش و پرورش خواست آیین نامه های مرتبط با انسداد بی سوادی هرچه سریع تر نهایی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وارد مرحله اجرا شود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۱۰    
مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی ارشاد از پیگیری برای حل مشکل بیمه اهالی سرود خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۸    
مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور از سوی سرلشکر باقری ابلاغ شد که به موجب آن تکالیف جدیدی از سوی این کارگروه برای دستگاه های اجرایی کشور تعیین شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۰۸    
پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا پنج روز پس از کنار گذاشتن وظایف عمومی خود بمنظور تامل در مورد ادامه کار در این سمت، گفت که استعفا نخواهد کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۵۸    
وزیر آموزش و پرورش گفت: سال گذشته 50 هزار معلم و امسال 72 هزار معلم از آزمون های استخدامی جذب خواهند شد و بر این اساس، معادل 20 درصد کل معلمان کشور در دوره دولت سیزدهم مشغول به فعالیت می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۰    
میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل تسلا در سفری سرزده به چین با مقامات این کشور دیدار و تلاش کرد تا فروش نزولی این شرکت خودروسازی را تقویت کند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۴۰    
پس از حمله پهپادی افراد ناشناس به یک میدان گازی بزرگ در اقلیم کردستان که منجر به کشته شدن چهار نفر شد، به طور موقت فعالیت آن متوقف شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۷    
محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی دولت روسیه در گفتگو با خبرنگاران تأکید کرد که تحریم های احتمالی اتحادیه اروپا علیه صادرات ال ان جی این کشور مظهر "رقابت ناعادلانه و غیرقانونی" است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۲۷    
دو شهر مرجعیون و کفرکلا در جنوب لبنان در روزهای اخیر هدف حملات گسترده رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند. کفرکلا با تشییع پیکر پانزدهمین شهید خود در عملیات در مسیر قدس تعهد و پایمردی خود در دفاع از مردم ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۱۲    
کمیته تحقیقات روسیه به این نتیجه رسیده است که در آودیوکا شواهدی مبنی بر دفن غیرنظامیان شکنجه شده، کشف شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۷    
مینی پالایشگاه دهدشت با ظرفیت تولید یک میلیون و 590 لیتر در روز با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری کلنگ زنی شد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۹:۰۷    
مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به برنامه های هفته معلم گفت: در کنار برنامه های تجلیل از معلمان و گرامیداشت هفته معلم، 320 دانش آموز برتر استان تجلیل می شوند.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس گزارشات مرکز آمار ایران، تورم در نقطه به نقطه در فروردین ماه 1403 به کانال 29 رسید؛ تورم کل در فروردین به 38.8 دهم رسید.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۲    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور یک هشدار سطح نارنجی و یک هشدار سطح زرد هواشناسی در سطح استان خبرداد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۵۲    
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: یکی از اقدامات پشتیبانی مسجد مقدس جمکران برای جشن های دهه کرامت تهیه محل های پذیرایی و اسکان زائران کریمه اهل بیت (س) است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۸    
بخش کشاورزی در سال 1402 با ارزآوری 6.2 میلیاردلاری تراز تجاری این بخش را 2 میلیارد دلار افزایش داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۸    
اظهارنظر بهترین بازیکن مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا در مورد پرداخت پاداش به بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران جالب توجه بود.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۸    
تیم فرمول یکی فراری ایتالیا کلاه ایمنی ویژه مسابقات گرندپری میامی را به نمایش گذاشت.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۳    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: در جلسه امروز مقرر شد سازمان برنامه و بودجه نظارت جدی بر نحوه نقشه برداری سازمان ثبت داشته تا نقشه های تهیه شده برای همه دستگاه های اجرایی قابل بهره برداری باشد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۳    
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 سارق حرفه ای و سابقه دار منزل در حین سرقت با شلیک پلیس در محدوده دولت آباد خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۲۱    
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی دهد، اما درخواست آن را برای ملی پوشان فوتسال پیگیری می کنیم.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به ساخت 59 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده استان تهران از عملیاتی شدن ساخت 400 هزار واحد مسکونی در استان تهران خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۶    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در این استان بیش از 300 پروژه ارتباطی در شهرستان های مختلف استان اجرایی شده است.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۱۰    
دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی سعی کرد تا مفاد پیش نویس توافق آتش بس ارائه شده به حماس را سخاوتمندانه جلوه داده و توپ را در زمین این گروه بیاندازد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۷    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ملی خلیج فارس در پیامی بر اهمیت این آبراه به لحاظ تاریخی، راهبردی و ژئوپلیتیک تاکید کرد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۴    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش 816 میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد.
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۴    
در جلسه مجمع مشورتی شورای هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه ها، مباحث درباره راه اندازی کانون نهج البلاغه در دانشگاه ها و همچنین تعیین مسئول و میزبان بخش دانشگاهی دوره آینده نمایشگاه بین المللی ...
خبرگزاری تسنیم   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۴    
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران معتقد است شاگردان شمسایی توانایی صعود به فینال جام جهانی فوتسال را دارند.