جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۲:۰۰May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای حامیان ولایت 7 اردیبهشت 1403 - ehavadar.com

حامیان ولایت 11 فروردین 1394 حامیان ولایت 29 اسفند 1395 حامیان ولایت 29 اسفند 1396 حامیان ولایت 1 فروردین 1397 حامیان ولایت 29 اسفند 1398 حامیان ولایت 30 اسفند 1399 حامیان ولایت 16 مرداد 1400 حامیان ولایت 29 اسفند 1402 حامیان ولایت 31 فروردین 1403 حامیان ولایت 1 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 2 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 3 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 4 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 5 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 6 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 7 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 8 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 9 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 10 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 11 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 12 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 13 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 14 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 15 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 16 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 17 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 18 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 19 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 20 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 21 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 22 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 23 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 24 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 25 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 26 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 27 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 28 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 29 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 30 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 31 اردیبهشت 1403 
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۲    
تحقیقات اولیه روی موش ها نشان می دهد که روغن حیوانی با کاهش کلسترول و تری گلیسیرید و افزایش سطح کلسترول خوب (اچ دی ال) خطر ابتلا به بیمارهای قلبی عروقی را کاهش می دهد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۱    
مراسم احیای سنت گلاب گیری باغ جهانی دولت آباد یزد جهت تأمین گلاب ناب آستان مقدس حرم امام رضا (ع) و عتبات عالیات پس از 2 قرن فراموشی با حضور اقشار مختلف مردم و خدام رضوی در این موقوفه برگزار شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۲    
پارلمان آلمان، پیشنهاد تحریم های جامع تر اتحادیه اروپا و قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست تروریسم را رد کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۲    
رئیس سابق بخش مالی سازمان جاسوسی موساد گفت: ایران یک شبکه مالی جهانی برای دور زدن تحریم ها ایجاد کرده و موفق شده ضمن ناکام گذاشتن تحریم ها، 80 میلیارد دلار درآمد اندوخته جدید داشته باشد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۷    
سندرم ناخن زرد (Yellow Nail Syndrome) یک بیماری نادر است که ناخن های دست و پا را درگیر می کند و معمولا افراد بالای 50 سال به این عارضه دچار می شوند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۰:۳۴    
مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ابلاغ آیین نامه جدید مدارس غیردولتی وضعیت نظارت بر شهریه، ساعت کار و بیمه معلمان را شرح داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۰:۳۱    
مدیر کل منابع طبیعی استان قم گفت: یکی از علل اصلی پدیده گرد و غبار در قم وجود بیابان هاست که تبدیل به کانون های ایجاد ریزگردها شده و اگر زود برطرف نشود فراتر از قم رفته و پایتخت را هم دربر می گیرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۰:۲۲    
وزارت امور خارجه انگلیس روز جمعه آندره کلین سفیر روسیه در لندن را به اتهام آنچه فعالیت های سازمان دهی شده و مخرب روسیه در خاک انگلیس نامید احضار کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۰:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در مصاف با آلومینیوم بازی همیشگی خود را انجام نداده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۰:۱۷    
تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار با آلومینیوم سه بار از حریف خود پیش افتاده بود نتوانست این برتری را حفظ کند و در نهایت با شکست در ضربات پنالتی به سرنوشت استقلال گرفتار شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۰:۱۳    
اتحاد کلباء در شبی که مهدی قایدی گلزنی کرد برابر حریف خود به تساوی دست پیدا کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۰:۱۰    
شبکه المسیره یمن جمعه شب گزارش داد که عربستان، روستاهای مرزی در شمال یمن را هدف حملات موشکی و توپخانه ای قرار داده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۰:۰۷    
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعلام کرد که از آیین مسیحیت به دین رحمت و مهربانی اسلام و مذهب شیعه مشرف شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۰:۰۴    
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در پی یک حادثه رانندگی راهی بیمارستان شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۰:۰۱    
اخیرا در جلسات مشترک دولت و مجلس برای بررسی علل و راهکارهای رفع نوسانات ارزی، برخی نمایندگان پیشنهادهایی داده اند که عمدتا در چارچوب قانون بودجه ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۳:۵۷    
حزب الله لبنان امروز جمعه نیز در حمایت و پشتیبانی از مردم غزه و مقاومت فلسطین مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۳:۵۵    
تیم ملی فوتسال ایران توانست با عبور از ازبکستان به فینال جام ملت های آسیا صعود کند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۳۳    
بازگشت مهدی قایدی به فوتبال ایران و پوشیدن دوباره پیراهن استقلال واقعیت ندارد و این بازیکن قصد دارد فصل آینده فوتبالش را در قاره اروپا پیگیری کند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۵    
در جریان سفر مهم رئیس جمهور کشورمان به پاکستان یک موج و فضاسازی رسانه ای پیرامون اعطای مدرک دکتری افتخاری به آیت الله رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان از سوی منتقدین دولت به راه افتاد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۹    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار گاز بامداد امروز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۶    
سفیر کشورمان در ازبکستان با آزادبیک نظربیک اف وزیر فرهنگ این کشور ملاقات کرد. در این دیدار دو طرف بر توسعه همکاری های فرهنگی دوجانبه تاکید کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۲    
شهید سید احمد پلارک به همرزمش گفته بود که مانع شهادتش را پیدا کرده و با پرداخت خمس خود این مانع را برداشته بود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۹    
در جریان سرکوب دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل در نوار غزه، نیروهای پلیس در دانشگاه آموری در ایالت جورجیا از گاز اشک آور و گلوله پلاستیکی استفاده کردند که این اولین بار طی یک هفته گذشته از شروع ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۷    
مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: برای دومین بار در طول تاریخ کشتی فرنگی است که ما با سهمیه کامل به المپیک می رویم اما کار سختی در پیش خواهیم داشت.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۱    
درگیری بین جوانان و نیروهای اشغالگر صهیونیست در بامداد روز جمعه در شرق شهر نابلس در شمال کرانه باختری اشغالی در حالی روی داد که آنها در حال تامین امنیت شهرک نشینان برای هجومشان به مقبره حضرت یوسف (ع) ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۱    
رقابت بیش از یک میلیون نفر از داوطلبان 5 گروه آزمایشی نوبت اول کنکور 1403 امروز پایان یافت، کنکوری ها نیمه اول مردادماه جاری منتظر نتیجه اولیه آزمون خود باشند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۲۸    
شرکت بایت دنس در صورت باقی نماندن هیچ گزینه حقوقی برای مبارزه با قانونی که این پلتفرم را در فروشگاه های برنامه آمریکا ممنوع می کند، ترجیح می دهد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۲۸    
قیمت بیت کوین روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش 4 درصدی به 62800 دلار رسید و اکنون حدود 63700 دلار معامله می شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۸    
سناتور یهودی آمریکایی در پاسخ به اظهارات نتانیاهو که اعتراضات دانشجویی در آمریکا را ضدیهودی خوانده گفت، وقتی 34 هزار نفر را در غزه کشته و 77 هزار نفر را مجروح کرده اید هیچ اعتراضی ضدیهودی نیست.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۸    
امام جمعه موقت تهران گفت: در عملیات وعده صادق یک جا را زدیم اما نسبت به مراکز زیادی هشدار دادیم. اعلام کردیم بازی با ایران بازی با دم شیر است ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۳    
ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد هنگفت عربستانی ها فرصت چندانی ندارد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۸    
پژوهشگر مسائل پاکستان گفت: در خیابان های اسلام آباد آنقدر بنر نصب شده و روی آنها به زبان فارسی نوشته شده بود دوستی ایران و پاکستان زنده باد که همراهان آقای رئیسی بعضی از این ها را استوری می کردند و ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۸    
هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل با برقی سازی خودروها به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار گرفته و بزودی با ورود این نوع خودروها در پایتخت به اجرا می آید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۶    
دادگاهی در سن پترزبورگ حکم مسدود کردن وجوه متعلق به جی پی مورگان بزرگترین بانک آمریکایی در روسیه را صادر کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۳    
عملکرد سینمای کودک در نوروز امسال، بار دیگر نشان داد که اصرار بر حضور فیلم های کودک و نوجوان در اکران عید، فرصت نمایش فیلم های خوبی همچون نوروز را در دیگر فصول سال می سوزاند ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۷    
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام ترافیک سنگین در محور چالوس، از بارش باران در برخی از محورهای کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۴    
تیم تپانچه بادی مختلط ایران متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی موفق به کسب مدال نقره مسابقات شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۱    
در حالی که به نظر می رسد جهان بیش از هر وقت دیگری به بکارگیری ربات های مستخدم انسان نما در خانه ها نزدیک شده است ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۷    
هنگامی که سن افزایش می یابد، کاهش تدریجی سرعت و چابکی بدن ما غیرعادی نیست. خواه قدم زدن آرام در اطراف محله باشد یا دستیابی به کنترل تلویزیون، حرکات ما با افزایش سن کاهش می یابد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۱:۰۴    
مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله - اعلام کرد که رزمندگان آن ساعت 23:10 پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در تپه های کفرشوبا در لبنان ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۱    
رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود 60 داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در 2 هفته آینده خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۱    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن مجدد بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۲    
تحصن اعتراضی دانشجویان در محوطه دانشگاه جورج واشنگتن در پایتخت آمریکا همچنان فعال است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا از مقام خود به صورت اعتراضی استعفا داده است.