یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۳۲Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای حامیان ولایت 29 اردیبهشت 1403 - ehavadar.com

حامیان ولایت 11 فروردین 1394 حامیان ولایت 29 اسفند 1395 حامیان ولایت 29 اسفند 1396 حامیان ولایت 1 فروردین 1397 حامیان ولایت 29 اسفند 1398 حامیان ولایت 30 اسفند 1399 حامیان ولایت 16 مرداد 1400 حامیان ولایت 29 اسفند 1402 حامیان ولایت 31 فروردین 1403 حامیان ولایت 1 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 2 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 3 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 4 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 5 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 6 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 7 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 8 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 9 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 10 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 11 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 12 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 13 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 14 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 15 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 16 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 17 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 18 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 19 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 20 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 21 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 22 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 23 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 24 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 25 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 26 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 27 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 28 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 29 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 30 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 31 اردیبهشت 1403 
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۸    
در حال حاضر اطلاعات 5 خودروی برقی در سامانه جدید عرضه خودروهای برقی بارگذاری شده و طبق اطلاعیه منتشره، از امروز ثبت نام برای خرید این خودروها آغاز شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۷    
چهره آزاد و فروتنیان در این تصویر در عین سادگی بسیار شیک و البته خوشبخت به نظر می رسند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۲    
یکی از مهمترین خواص جوش شیرین پاکسازی پوست صورت و بدن است. اگر پوست خشک بماند، حالتی بد و خاکستری به خود می گیرد و سلول های مرده روی سطح پوست ساخته می شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۵۸    
آرتریت روماتوئید می تواند علائم زیادی داشته باشد و شایع ترین آن سفتی مفاصل، دردناک بودن آنها و خستگی است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۱    
رسانه های ضد انقلاب در حالی پروین موسوی را فعال سیاسی معرفی کرده اند که این به فرد به جرم حمل 5 کیلوگرم مرفین دستگیر و در یک روند قانونی محاکمه شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخ به پرسش رسانه ها، مذاکرات غیرمستقیم بین ایران و آمریکا را در عمان تایید کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۵۰    
فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک فیشینگ کار و کلاهبردار سایبری 15 ساله که اقدام به سرقت اطلاعات بانکی حدود 1300 نفر از کاربران کرده بود، خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۴    
صالح آبادی در دیدار با وزیر خارجه، ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات در روابط ایران و قطر، پروژه های اقتصادی در حال پیگیری بین دو کشور در سال جاری را تشریح کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۴۴    
به نظر می رسد ماکرون تمام فرانسه را علیه خود متحد کرده است؛ رویاهای او برای رنسانس فرانسه از بین رفته و توهم او برای بازسازی اتحادیه اروپا به کابوس بدل شده است ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۹    
حسن روح الامین هنرمند نقاش با انتقاد از کیفیت پایین برخی تصاویر و همچنین تغییر سریع تصاویر تابلوهایش که بر دیوارنگاره میدان ولیعصر نقش بسته است، اعلام کرد که تابلوی مائده ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۹    
منابع رسانه ای امروز (شنبه) از حمله موشکی به یک نفتکش در نزدیکی بندر المخای یمن در دریای سرخ خبر دادند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۲۸    
ورودی کاخ جشنواره کن به دلیل ترس از بمب گذاری در پی آنچه کارکنان جشنواره آن را اقلام مشکوک نامیدند، به طور موقت بسته شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۷    
اعتباری که خیلی زود تاثیرات سوء آن بر همگان مشخص شد. البته که این موضوع محدود به کشور ایران نماند و بسیاری از کشورهای دیگر هم از چنین پیامدهای ناگواری در امان نماندند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۷    
نیروهای مقاومت در فلسطین که به تازگی تلفات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کردند، از هلاکت پنج نظامی صهیونیستی دیگر خبر دادند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۰۲    
حمله جنگنده های اسرائیلی به شهر جنین و ترور اسلام خمایسی، از فرماندهان گردان های جنین در کرانه باختری نشان می دهد وضعیت در این منطقه نیز به مانند نوار غزه در حال بحرانی شدن است و برخلاف تصور صهیونیست ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۷    
گزارش میدانی از موانع ساماندهی وضعیت دستفروشان تئاتر شهر/ به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت ، به نقل از جام جم آنلاین ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۵۲    
منابع خبری از اعتصاب گسترده در 10 دانشگاه کالیفرنیا در حمایت از مردم مظلوم غزه خبر می دهند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۸    
شهردار مشهد گفت: وضعیت حادی در شهر نداریم و خدمات رسانی نیروهای شهرداری برای رفع آبگرفتگی ها و بازگشایی معابر مسدود ادامه دارد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اعلام سطح زرد هواشناسی، نسبت به بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل های فصلی هشدار داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۲    
به دنبال اعتراض و تحصن دانشجویان دانشگاه خنت در بلژیک در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین، مسئولان این دانشگاه به بخشی از مطالبات آنها پاسخ دادند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۸    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی در شمال تهران خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۸    
بارش باران و تگرگ دوباره در شهر مشهد وضعیت حرم مطهر رضوی را نیز به شکلی کم سابقه تغییر داده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۸    
شیدا خلیق بازیگر سینما و تلویزیون ایران دقایقی پیش تصویری از مراسم ازدواج خود با کیوان ساکت اف را منتشر کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۸    
تبصره8 بند6 قانون بودجه 1403 سازمان هدفمندسازی یارانه ها موظف است با همکاری وزارت تعاون نسبت به تجدیدنظر افرادی که یارانه آنها حذف شده و حذف یارانه خانوارهای غیرمشمول حمایت دولت اقدام کند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۳    
به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت ، به نقل از ایسنا طبق مشاهدات میدانی خبرنگاران از بازار غیر رسمی ارز ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۸    
در حالی تکلیف مجلس دوازدهم در دور دوم انتخابات روشن شد که این روزها فضای کشور به سمت و سوی گمانه زنی از ترکیب هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون های آن معطوف است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۳    
درحالی که انجام جراحی های زیبایی توسط افراد غیرمتخصص هر روز قربانی های بیشتری می گیرد حالا آرایشگران برای جذب مشتری بیشتر پای این جراحی ها را به منزل کشانده اند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۳    
یک بار نشد براندازا و مخصوصا سلطنت طلبا از موجودی دفاع کنن و اون قاتل و اراذل اوباش نباشه!
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۳    
پیکر زری خوشکام بازیگر پیشکسوت سینما، همسر زنده یاد علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی صبح شنبه (29 اردیبهشت 1403) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۳    
یکی از فعالان رسانه با انتشار تصویری از روند حمایت مردمان آمریکا از فلسطین نوشت:
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۸    
مرد 62 ساله ای که چهار روز زنده به گور شده بود، پس از شنیدن صدای فریادهایش برای کمک، توسط پلیس مولداوی نجات یافت ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۳    
تیم ملی تکواندو مردان ایران با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز قهرمان رقابت های قهرمانی آسیا شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۳    
حجت الاسلام احد آزادی خواه درباره ریاست مجلس دوازدهم، گفت: قطعا شرایط محمدباقر قالیباف برای رئیس مجلس شدن، از سایر گزینه ها فراهم تر است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
شهاب اسفندیاری در توئیتی درباره حمله کننده به تجمعات دانشجویی نوشت: عصاره رذائل اپوزیسیون. اسمش متین است اما هیچ نشانی از متانت ندارد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۴۸    
کاربران توییتردر صفحه شخصی خود به جشن امام رضایی واکنش نشان داده اند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۸    
خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان دقایقی پس از پایان، هرگز تیتر بی بی سی فارسی انگلیس و اینترنشال صهیونیستی نشد و از لحاظ آنها فاقد ارزش خبری مطلوب در این هفته تشخیص داده شد!
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۳    
ویدئویی از لحظه به هلاکت رسیدن سرباز ارتش رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان های القسام حماس در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را مشاهده می کنید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۸    
رئیس جمهور گفت: باید گره های ذهنی که در رابطه با تشکیل خانواده، فرزندآوری و افزایش جمعیت وجود دارد باز شود که این در گروی تبیین و اقناع رسانه ها اعم از مکتوب، دیجیتال، رسانه ملی است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۸    
فرمانده کل سپاه گفت: سپاه در نبرد با دشمن و آن زمانی که شمشیر می زد و گام های محکمش را مثل کوه با ثبات برمی داشت، شکل گرفت و استوار ماند و همچنان قاطعانه در برابر دشمن شمشیر می زنیم .
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۳    
رؤسای جمهور روسیه و چین در بیانیه ای مشترک هشدار دادند آمریکا و ناتو باید از تلاش مجدد برای ایجاد زیرساخت های نظامی در افغانستان خودداری کنند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۳    
در نتیجه گیری گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس از بانک ها به این موضوع مهم اشاره شده است که موسسه مصاف نوعی پول شویی از حساب های حقوقی خود انجام داده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۳    
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: ثبت نام و عرضه خودروهای برقی از فردا 30 اردیبهشت آغاز و تا 5 خرداد ادامه دارد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۸    
گزارش هایی منتشر شده که اعلام می کنند یک کشتی در شمال غرب بندر الحدیده یمن هدف حمله شی ناشناس قرار گرفته است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۸    
کاخ سفید به نشست های دو روز گذشته رهبران روسیه و چین در شهر پکن واکنش نشان داده و اعلام کرد تداوم تقویت شراکت استراتژیک دو کشور تعجبی ندارد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۳    
سرعت پیشروی صهیونیست ها در جنوب نوار غزه با مقاومت رزمندگان فلسطین و فعال شدن جبهه شمالی تا حدود زیادی کند شده و فقط بخش هایی از محلات جنوبی و شرقی شهر رفح به اشغال درآمده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۳    
باشگاه استقلال با حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باید به بازیکن سابق خود 4 میلیارد تومان بپردازد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۳    
در کانال تلگرامی تحلیلی سیاسیون ایران به قلم اکبر مختاری
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۳    
آیین نامه واردات خودروهای کارکرده در دولت به تصویب رسیده و در صف ابلاغ قرار دارد؛ آیین نامه ای که اگر عزم همه جانبه در دولت برای اجرای آن وجود داشته باشد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۸    
مرد ابدی نوشته معصومه سپهری از جمله کتاب های پرفروش نمایشگاه کتاب تهران در کمتر از یک هفته به چاپ دوم رسید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۸    
در همه مکان ها دوربین وجود ندارد. نمی توان انتظار داشت که در همه جای شهرها و روستاها و یا در سرتاسر سواحل، جنگل ها، مناطق گردشگری، راه های شهری، بین شهری، مناطق روستایی و ... دوربین باشد!
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۸    
بازیکن پیشین تیم های استقلال و پرسپولیس با اشاره به نبرد دو تیم در مسیر قهرمانی گفت: تیمی که آرامش پیدا کند جام قهرمانی را هم لمس می کند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۷    
رسانه های آمریکایی گزارش دادند مقامات ارشد ایرانی با همتایان آمریکایی خود در عمان درحال مذاکره غیرمستقیم برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه هستند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۱۲    
سد قیز قلعه سی محصول مشترک ایران و آذربایجان که بر روی رود ارس احداث شده، فردا با حضور مقامات عالی دو کشور به افتتاح خواهد رسید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۷    
حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی روحانی و مدرس دانشگاه است که در دوران نوجوانی بوکسور بوده و سپس وارد حوزه علمیه شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۷    
شهید خرازی حساسیت فوق العاده ای نسبت به مصرف بیت المال داشت، همیشه نیرو ها را به پرهیز از اسراف سفارش می کرد و می گفت وسایل و امکاناتی را که مردم مستضعف دراین دوران سخت زندگی جنگی تهیه می کنند و به ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۲    
مرحوم حسنی در روستای بزرگ آباد، برای اهالی روستا اسلحه تهیه می کردند و در کوه های اطراف به مبارزین مسلح تیراندازی آموزش می دادند ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۷    
رسانه رژیم صهیونیستی از قول منابع گزارش داد مذاکرات بین رژیم صهیونیستی و حماس تعلیق شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۷    
یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفته جاری به پایان می رسد و نمایندگان مجلس حالا از نقاط قوت و ضعف مجلس که گذشت می گویند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به مسئله چین واحد صراحتا عنوان کرد که این اتحادیه، جزیره خودگردان تایوان را به عنوان کشور به رسمیت نمی شناسد و نخواهد شناخت.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۱    
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، داروی دیسپورت 500 تقلبی است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۲    
یکی از ویژگی های خاص منافقین در خانه های تیمی استفاده از ازدواج های تشکیلاتی است، عمر این وصلت ها اغلب کوتاه بوده و آشنایی و جدایی در آن تابع تشکیلات است.