دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۰May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای حامیان ولایت 11 اردیبهشت 1403 - ehavadar.com

حامیان ولایت 11 فروردین 1394 حامیان ولایت 29 اسفند 1395 حامیان ولایت 29 اسفند 1396 حامیان ولایت 1 فروردین 1397 حامیان ولایت 29 اسفند 1398 حامیان ولایت 30 اسفند 1399 حامیان ولایت 16 مرداد 1400 حامیان ولایت 29 اسفند 1402 حامیان ولایت 31 فروردین 1403 حامیان ولایت 1 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 2 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 3 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 4 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 5 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 6 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 7 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 8 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 9 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 10 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 11 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 12 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 13 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 14 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 15 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 16 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 17 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 18 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 19 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 20 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 21 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 22 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 23 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 24 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 25 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 26 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 27 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 28 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 29 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 30 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 31 اردیبهشت 1403 
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۷    
با توجه به وابستگی تمام عیار اردن به کمک های اقتصادی آمریکا، واشنگتن محدودیتی برای فعالیت های نظامی و اطلاعاتی در اردن ندارد و در همین چهارچوب می توان پی برد که چرا اردن به بخشی از سپر دفاع از رژیم ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۷    
نشریه میدل ایست آی از قول یک دیپلمات اروپایی تاکید کرد: آمریکا ارتباط خود را با واقعیت های جهان از دست داده و نهادهای اطلاعاتی آمریکا استدلال های مسخره ای نسبت به شرایط جهانی دارند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۷    
قیمت بیت کوین، اتریوم، تتر و سایر ارز های دیجیتال (رمزارزها) به دلار امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۰    
تکرار یک دروغ بزرگ در نسبت دادن رکورد منفی دولت غربگرا به دولت رئیسی، به ماموریت دوره ای رسانه های زنجیره ای تبدیل شده و بلافاصله رسانه هایی مانند بی بی سی، اینترنشنال و... به این دروغ ضریب می دهند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۱    
همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلّم جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۵    
سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه ممنوع است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۰    
به تازگی زمزمه هایی از صدور حکم بازداشت برای برخی مقامات ارشد رژیم صهیونیستی توسط دادگاه بین المللی لاهه به گوش می رسد این اخبار مقامات این رژیم را دچار تناقض گویی کرده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۶    
دانه های چیا از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده اند و به سلامت پوست، کاهش وزن، کاهش کلسترول، سلامت قلب، درمان یبوست، پیشگیری از سرطان، دیابت، سلامت استخوان و دندان و درمان التهاب کمک می کنند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۳    
مواجهه با مسمومیت غذایی که ممکن است ناشی از خوردن یک غذای ناسالم در بیرون از خانه باشد، می تواند تجربه ای را برای شما رقم بزند که با علائمی مانند تهوع، استفراغ، اسهال و درد شکم همراه است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۳    
کشیدن سیگار از چند جهت برای سلامتی مضر است. سیگار مملو از سمومی است که مطمئناً به سیستم بدن آسیب می رساند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۳    
پایتخت انگلیس، ظرف چند ماه اخیر، شاهد تظاهرات ضد صهیونیستی بی سابقه بوده و در برخی از آنها، بیش از 500 هزار نفر شرکت کرده اند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۸    
رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال 2024 به شمار می رود، برای کمک به اوکراین شرط تعیین کرده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۲۵    
سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیامکی برای اتباع و مهاجران خارجی مجاز در کشور برای استعلام حضور یا حضور نداشتن توسط سامانه سهما ارسال شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۲۰    
رسانه های یمنی از حمله مجدد ارتش آمریکا و انگلیس به یمن خبر دادند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۲۰    
تیم فوتبال اتحاد کلبا در نیمه نهایی جام حذفی امارات برابر الوصل در حالی شکست سنگینی را تجربه کرد که مهاجم ایرانی اش، تک گل این تیم را به ثمر رساند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۵    
اتحادیه اروپا از فیس بوک و اینستاگرام به دلیل طیف وسیعی از موارد مشکوک به نقض قانون خدمات دیجیتالی، از جمله عدم اقدامات کافی برای محافظت از کاربران در برابر اطلاعات نادرست خارجی در آستانه انتخابات ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۳    
سفیر ایران از آزادی پنج صیاد ایرانی بازداشت شده در کشور سیشل و بازگشت آنها به کشور خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۸    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک سارق حرفه ای انباری در سطح تهران خبر داد و گفت که با دستگیری این متهم دستکم 40 پرونده سرقت مختومه شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۳    
سه زن پس از انجام دادن عمل زیبایی لیفت صورت خون آشام -استفاده از خون خود فرد برای جوانسازی پوست- در یک تندرستگاه بدون مجوز در ایالت نیومکزیکوی آمریکا به نخستین موارد انتقال ویروس ایدز یا اچ آی وی از ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۸    
بانک مرکزی از اختصاص 500 یورو یا معادل آن با نرخ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به هر یک زائران حج تمتع 1403 خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران در ابتدای هفته آینده خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۳    
رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس و مسئول دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد 2 ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۳    
منابع رسانه ای امروز (سه شنبه) از حمله پهپادی به یک کشتی در نزدیکی جزیره سقطری یمن خبر دادند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۳    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار شدید باران و رعد و برق در 24 استان کشور و احتمال وقوع سیلاب از آماده باش امدادگران تا پایان هفته ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۳    
دونالد ترامپ معتقد است که بنیامین نتانیاهو به دلیل شکست در توقف حماس در 7 اکتبر به درستی مورد انتقاد قرار گرفته است و می گوید عده ای از افراد بسیار خوب وجود دارند که می توانند سمت نتانیاهو را بگیرند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۸    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از آغاز عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی از روز یکشنبه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۷    
بررسی پرونده نیکا شاکرمی، توسط مراجع ذی صلاح قانونی، مشخص کرده است، مرگ او ارتباطی با اغتشاشات نداشته و صرفا نام او در آن روز ها به واسطه مرگ مشکوک در لیست پروژه کشته سازی ها قرار گرفته است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۱    
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از افزایش آمار شهدای این منطقه به 34 هزار و 535 نفر خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۳    
برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل 1403-1402 اعلام شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۸    
با اعلام مرگ یک جوان 37 ساله در بیمارستان که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود، برادر او به عنوان عامل این جنایت دستگیر شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۳    
اغلب محصولات ایرانخودرو امروز سه شنبه 11 اردیبهشت در بازار آزاد پنج یا 10 میلیون کمتر از دیروز فروخته می شوند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۸    
منابع عبری از لغو نشست کابینه جنگی رژیم صهیونیستی که قرار بود امروز برگزار شود، خبر دادند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۳    
رسانه ها از وقوع یک عملیات ضد صهیونیستی در منطقه باب الساهره در شهر اشغالی قدس خبر دادند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۸    
آیت الله مرتضی مطهری معلمی بزرگ و برگزیده بود. روز 12 اردیبهشت که سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری است به عنوان روز معلم نامگذاری شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۵    
پس از شکایت ده ها خانواده از شرکت آسترازنکا به دلیل عوارض جانبی واکسن این شرکت، آسترازنکا برای اولین بار اعتراف کرد این واکسن در مواردی آسیب جدی به شخص وارد می کند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۰    
منابع خبری از وقوع عملیات جدید ضد صهیونیستی در کرانه باختری خبر می دهند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۸    
مقام منصوب روسیه در منطقه زاپروژیا می گوید که نیروهای مسلح اوکراین دیشب قصد داشتند به جزیره کریمه حمله کنند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۰    
رسانه های عبری با اشاره به وضعیت نابسامان نظامیان زن در ارتش این رژیم اعلام کردندکه آنها بعد از امتناع از حضور در جنگ،در معرض رفتارهای خشن و وحشیانه فرماندهان قرار دارند و مورد ضرب و شتم قرار می گیرند
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۱    
ملی پوش سابق کشتی فرنگی ایران دارفانی را وداع گفت.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۸    
اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از از روز پنجشنبه تا شنبه (13 تا 15 اردیبهشت ماه) و کاهش محسوس دما طی روز پنجشنبه خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۸    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امشب مبلغی به عنوان هدیه روز معلم به حساب معلمان واریز می شود، گفت: باقی مانده مطالبات حق التدریس ها را تا آخر اردیبهشت به صفر می رسانیم و رتبه بندی بازنشستگان نیز در ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۸    
باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۵    
رهبر انقلاب: مرحوم صابری (گل آقا) به معنای واقعی کلمه آدم متعهدی بود. او از جمله کسانی بود که قدر انقلاب را می دانست. به مناسبت سالروز درگذشت مرحوم کیومرث صابری فومنی
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۱    
آیا حمایت یک هولدینگ اقتصادی بزرگ مثل گلرنگ از پلت فرم فیلم نت، موجب نادیده انگاری خطاهای راهبردی آن خواهد شد؟
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۶    
رییس جمهور از بازگشت حدود 10 هزار کارخانه و کارگاه به مدار تولید خبر داد و بر لزوم رفع دغدغه مسکن برای کارگران تاکید کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۱۶    
در حالی که نه تنها ایران بلکه برخی دیگر از کشورها متقاضی افزایش سهمیه حج امسال هستند، عربستان فقط به اندونزی سهمیه اضافه داده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۴    
بدون شک، پلیس در هر حالتی وظیفه مقابله با هنجارشکنی دارد اما این اساساً ارتباطی به سایر دستگاه ها ندارد. دستگاه های دیگر باید وظایف خودشان را انجام دهند ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۴    
بیست و دومین حراج شمش طلا از ساعت 12 امروز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۴    
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در خصوص آخرین وضعیت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۵۲    
وکیل بابک زنجانی گفت: با عنایت به اینکه بیش از 10 سال از مدت گذراندن مدت حبس می گذرد، مطابق قوانین و مقررات امکان بهره مندی موکل از آزادی مشروط وجود دارد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۹    
سخنگوی جدید قوه قضاییه درباره پرونده چای دبش توضیحاتی ارایه داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۴    
مسعود براتی در کانال تلگرامی خود نوشت:
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۴    
شبکه الجزیره قطر شب گذشته تصاویری از تاکتیک های موفق شاخه نظامی حماس در نبرد زمینی با ارتش اشغالگر منتشر کرد که شامل استفاده از بمب های دست ساز و کمین های ویژه از جمله تونل های بمب گذاری شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۰    
ساعتی پیش در دانشگاه تگزاس پلیس با استفاده از اسپری فلفل به سرکوب دانشجویان پرداخت. دانشجویان برای حفاظت از خود چتر در دست گرفتند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۵    
افزایش رواج طلای تقلبی یا کم عیار دربازار باعث شده سازمان استاندارد و اتحادیه های صنفی دراین خصوص به مردم هشدارداده واز آنان بخواهند هنگام خرید طلا نهایت مراقبت رااعمال کرده تا در دام کلاهبرداران ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۰    
قیمت خودرو امروز، سه شنبه 11 اردیبهشت 1403، خصوصاً در سایپا به جز وانت زامیاد، تغییر چندانی نکرده و به نوعی می توان گفت ترمز بازار کشیده شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۰    
هرچند وقت یکبار خبری جعلی یقه هنرمندان را می گیرد و در این میان استفاده از هوش مصنوعی در فضای مجازی قوز بالا قوز شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۶    
درخواست عفو بابک زنجانی از سوی دادگستری استان تهران مطرح و با تائید رئیس قوه قضاییه و موافقت رهبر انقلاب حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به 20 سال حبس شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۵    
همزمان با روز کارگر صبح امروز سید ابراهیم رئیسی با حضور در کارخانجات گروه مپنا، ضمن بازدید از بخشهای مختلف آن، با کارگران دیدار کردند و در پایان مراسم سی و چهارمین جشنواره ملی امتنان از کارگران نخبه ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۷    
ارتش رژیم صهیونیستی اینبار شگرد جدیدی را برای ریختن خون انسان های بی گناه و در راس آنها کودکان درپیش گرفته و با جاگذاری مواد منفجره در داخل قوطی های کنسرو به قتل و کشتار در این باریکه ادامه می دهد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۷    
اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک انصارالفرقان، تروریست الیاس قنبرزهی (گرگین) و جنایات این گروهک تروریستی در منطقه جنوب شرق کشور
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۷    
نمایندگان مجلس جدول مربوط به مصارف استانی در بودجه سال 1403 را تصویب کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۷    
امروز (سه شنبه) قیمت طلا در بازارهای جهانی، 0 1 درصد کاهش یافت.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۹    
رئیس جمهور آمریکا با امیر قطر و رئیس جمهور مصر درباره آتش بس غزه تلفنی گفت وگو کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۷    
آمار نشان می دهد با وجود روند نسبتا مناسب تولید، خودروسازان فروش رسمی را به شکل عجیبی متوقف کرده اند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
رئیس مجلس گفت: شهید مطهری پاره تن و حاصل عمر امام راحل و صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود. ایشان عمر شریف خود را صرف مبارزه سرسختانه با انحرافات کرد و به همین جهت همواره مورد بغض و نفرت متحجران و ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
فاصله ی مقرما تا مقر آقا رحیم، حدود هفتصد هشتصد متر بود. حسین وقتی دید ماشین گیر نمی آید، گفت: بیا پیاده می ریم، راهی نیست.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۱    
طبق اطلاعات موجود از گذشته توماج صالحی، او در خانواده ای به دنیا آمده که اغلب عضو سازمان تروریستی منافقین بوده اند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
رسانه های رژیم صهیونیستی عصر دوشنبه جزئیات جدیدی از پیشنهاد مصر در خصوص آتش بس در نوار غزه فاش کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
مهلت باشگاه های استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری مدارک منتسب به دریافت مجوز حرفه ای به پایان رسیده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد که اعضای کنگره آمریکا هشدار دادند که صدور حکم بازداشت ضد مقامات اسرائیلی با واکنش آمریکا مواجه خواهد شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۲۲    
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.