دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۴۶Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای حامیان ولایت 24 اردیبهشت 1403 - ehavadar.com

حامیان ولایت 11 فروردین 1394 حامیان ولایت 29 اسفند 1395 حامیان ولایت 29 اسفند 1396 حامیان ولایت 1 فروردین 1397 حامیان ولایت 29 اسفند 1398 حامیان ولایت 30 اسفند 1399 حامیان ولایت 16 مرداد 1400 حامیان ولایت 29 اسفند 1402 حامیان ولایت 31 فروردین 1403 حامیان ولایت 1 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 2 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 3 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 4 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 5 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 6 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 7 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 8 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 9 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 10 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 11 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 12 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 13 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 14 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 15 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 16 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 17 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 18 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 19 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 20 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 21 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 22 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 23 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 24 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 25 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 26 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 27 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 28 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 29 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 30 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 31 اردیبهشت 1403 
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۳    
در این خبر به پیش بینی بورس فردا شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403، پرداخته شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۲    
مصرف بیش از حد چای و بیش از 5 فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم ترین آن، ایجاد کم خونی است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۹    
نمک و شکر را قاتلان سفید سلامت می دانند و در بسیاری از متون علمی و بهداشتی بسیاری از متخصصان از مضرات این دو برای سلامت عمومی نوشته و به ترک مصرف این دو ماده توصیه کرده اند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۲    
لیلا اوتادی بازیگر سرشناس مهمان برنامه تلویزیونی در شبکه سه صدا و سیما بود که گفتگوی جالبی بین او و مهران غفوریان رخ داد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۳    
روزنامه هم میهن می گوید مهاجرت به کانادا معکوس شده و مهاجران به دلیل نارضایتی از وضعیت اقتصادی، برمی گردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۱۳    
ادعای اخیر عضو هیات رییسه مجلس درباره گرفتن استفتاء از مراجع مبنی بر بلامانع بودن تعطیلی روز شنبه، در حالی مطرح می شود که پیگیری های خبرنگار مهر خلاف این موضوع را به اثبات می رساند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۷    
همزمان با دهه کرامت، خادمان رضوی دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 همراه با پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) از کودکان بستری در بیمارستان 17 شهریور رشت عیادت کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۲    
ژست غمگین منوچهر هادی در عکس جدیدش مورد توجه قرار گرفت. منوچهر هادی این عکس را با یک متن معنادار منتشر کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۱    
روحانی در نامه ای درباره ردصلاحیتش در مجلس خبرگان نوشت: آنچه به عنوان ادله عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه افتخار است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۶    
زیاده روی در مصرف انواع پنیر می تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۴۲    
پدر و همسر محمدرضا نوری شهروند زندانی کشورمان در عراق در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، ضمن تشریح روند دستگیری و پرونده قضایی وی ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۴۲    
در پایان هفته بیست وهفتم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر بازگشت.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۷    
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای نیمه اول خرداد، از روز سه شنبه 25 اردیبهشت آغاز می شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۲    
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به اظهارات کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی درباره احتمال تغییر دکترین هسته ای ایران در صورت تهدید موجودیت ایران واکنش نشان داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۷    
فرماندار تهران با بیان اشاره به کاهش 70 درصدی زباله گردی در تهران، از پلمب 80 گاراژ غیرقانونی دپوی زباله در پایتخت نیز خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۵۲    
دیدار تیم های استقلال و فولاد در هفته بیست وهفتم لیگ برتر با یک گل به سود آبی پوشان پایتخت خاتمه یافت.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۴۲    
یکی از فعالان توئیتر در صفحه خود با اشاره به روزهای پایانی حضور طارمی در پورتو نوشت:
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۲    
دبیر کل حزب الله لبنان گفت: به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت ، به نقل از مهر؛ به نقل از العهد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۳۲    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به اظهارات سناتور آمریکایی لیندسی گراهام که خواستار بمباران غزه با بمب اتم شده بود، واکنش نشان داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۱:۲۷    
پایگاه میراث ملی ری آیین گرامیداشت روز حکیم ابوالقاسم فردوسی را با حضور فریدون جنیدی برگزار می کند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۲    
مدیرعامل انجمن اوتیسم گفت: برای مراقبت بیشتر از کودکان اوتیسم به پلیس پیشنهاد دادیم تا کودکان برای اوتیسمی جی پی اس نصب شود تا در صورت گم شدن، با سهولت بیشتری ردیابی و پیدا شوند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۲۱    
ترکیب استقلال و فولاد برای مصاف هفته بیست و هفتم مشخص شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۷    
رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا از فراخوان این پلیس برای تعویض پلاک های سوخته و دارای نقص در خوانایی خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۲    
روند کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد ادامه دارد و امروز دوشنبه 24 اردیبهشت بین دو تا 30 میلیون از ارقام پیشنهادی فروشنده های محصولات ایرانخودرو آب رفته است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۳۲    
کشتدار، مدیرعامل خبرگزاری میزان با انتشار بخشی از اظهارات رئیس دستگاه قضا در صفحه توئیتر خود نوشت: حرف بی حساب می زنند ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۷    
همزمان با بالا گرفتن تنش میان رژیم صهیونیستی و آمریکا، نخست وزیر این رژیم ادعا کرد از آمریکا توقع دفاع از تل آویو را ندارد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۷    
قیمت عمده محصولات کشاورزی برای هفته جاری (24 تا 30 اردیبهشت 1403) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۷    
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در توئیتی نوشت: نتایج تحقیقات انجام شده توسط "سی ان ان" نشان می دهد که نظامیان صهیونیست در یک مرکز بازداشت سرّی در النقب ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۷    
رهبر انقلاب صبح امروز پس از بازدید از نمایشگاه کتاب در مصاحبه ای، انگیزه خود از چنین بازدیدی را در درجه اول میل شخصی و علاقه به کتاب برشمردند و افزودند: یکی دیگر از دلایل بازدید از نمایشگاه کتاب ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۷    
تحقیقات جدید هشدار می دهد که احساس عصبانیت رگ های خونی را به روش های ناسالمی منقبض می کند و می تواند احتمال ابتلا به بیماری قلبی را افزایش دهد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۲    
رئیس جمهور اوکراین می گوید که نیروهای این کشور در دو منطقه مرزی، با ارتش روسیه که در حال پیشروی است، گرفتار نبردی شدید هستند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۱    
مریم امیر جلالی: به من میگن گمشو از ایرانو دیگه از کانادا برنگرد... این سخنان مریم امیر جلالی بازیگر کشور هستند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۱    
بخش قابل توجهی از هنجارشکنی کف خیابان، مربوط به نوع لباس هاست و از طرفی، جمع کردن و جلوگیری از خرید و فروش این لباس های مسأله دار و خلاف عفت که به صورت علنی در حال فروش است، کار پیچیده ای نیست.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۷    
مربی استقلال به عنوان سرپرست موقت این تیم انتخاب شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۲    
پلیس راه کشور اعلام کرد: در پی اجرای عملیات خاک برداری و اصلاح شیب ترانشه در محور هراز محدوده قلابن، این محور در زمان انجام عملیات مسدود می شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۲    
رییس قوه قضاییه با اشاره به باید سریع تر در قبال پرونده چای دبش روشنگری شود، گفت: عدد و رقم مطرح در این پرونده، عدد و رقم بزرگی است و در زمان کوتاهی این قضیه رخ داده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
اعضای هیئت علمی کنگره جهانی امام رضا(ع) 19 اردیبهشت 1403 با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲    
به مناسبت ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲    
زوج جهانگرد استرالیایی که با خودرو تاریخی Bean از انگلستان به استرالیا سفر می کنند، در مسیر این ماجراجویی وارد ایران شدند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۲    
میزان حقوق سربازان برمبنای مجرد، متاهل، مشغول در مناطق عملیاتی یا غیرعملیاتی را مشاهده می نمایید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۲    
کیم جونگ اون به بازدید از کارخانه های مهم تولید تسلیحات کره شمالی رفته و در ضمن این بازدید چند مورد از تسلیحات شامل یک اسلحه تک تیرانداز جدید را شخصا تست و با آن شلیک کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۷    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز دوشنبه (1403/2/24) با حضور در مصلای تهران از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۷    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با 32 هزار و 390 واحد کاهش معادل یک و 48 صدم درصد به دو میلیون و 160 هزار و 780 واحد رسید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۲    
تصاویری از بانوان چوگان باز ایرانی در مجموعه باشگاه اسب سواری قصر فیروزه شهدای شرق تهران منتشر شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۱    
فردا 25 اردیبهشت 1403 یارانه کمک معیشتی این ماه خانوارهای اول تا سوم به مبلغ 400 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۱    
معاون نمایندگی وزارت امور خارجه طالبان در هرات از کمک های ایران به مناطق سیل زده افغانستان قدردانی کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۱    
پس از بررسی تصادفات موتورسواران در شهر تهران مشخص شد بیشترین تخلف آن ها تغییر مسیر ناگهانی و لایی کشیدن ها بین خودروها است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۱    
تصاویری زیبا و دیدنی از بازیگوشی و کشتی گرفتن دو قلاده خرس قهوه ای در ارتفاعات منطقه کوهستانی شکار ممنوع سوادکوه توسط محیط بانان ثبت شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۱    
در اولین موزه نظامی زیرآبی کشور اردن، تانک ها، یک هلیکوپتر و یک خودروی زرهی تنها برخی از مواردی هستند که غواصان می توانند در اطراف آن شنا کنند و آن ها را در بستر دریا در نزدیکی شهر عقبه اردن ببینند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۱    
آبکش یا در گویش محلی مِشقل وسیله ماهیگیری ساده برای نوجوانان و حتی بزرگتر ها در ساحل بوشهر است که از آرد پاشیده شده در کف آبکش برای جذب و به دام انداختن ماهی مید استفاده می شود ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۱    
به نظر می رسد در چالش انتخاب تعطیلی میان پنجشنبه ها و شنبه ها باید به طور واقعی و همه جانبه جوانب امر را بررسی کرد و از نگاه یکسویه و اغلب رو به سمت غرب که مابه ازای حقیقی ندارد، پرهیز کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۷    
در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال 3 دیدار برگزار خواهد شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۲    
یک کاربر فضای مجازی با انتشار تصاویری نوشت: این روزا هر کس به هر طریقی مظلومیت مردم غزه رو فریاد میزنه، این هنرمند آرژانتینی هم با نقاشی روی دیوارِ پارکی در بارسلون
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۲    
سوژه تکراری قطع درختان برای تخریب زاکانی و شهردار تهران این بار هم به سنگ خورد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۴۲    
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: در قانون اجازه داده شده است تا در تمام کاربری ها از جمله تجاری و مسکونی بتوان مدرسه ایجاد کرد اما چارچوب هایی دارد و باید رعایت شود که ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۲    
رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در استان تهران با تاکید بر اینکه نیازمند یک مجلس قوی هستیم، گفت: باید مجلس خودش را نشان دهد و اقدامات کارشناسی و تصمیم گیری های صحیح انجام دهد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی محصول مقاومت و پیشرفت در جنگ بی پایان با شکل های مختلف است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۲    
فرح خطاب به سالومه: تریسی می خواد شما غصه نخوری!
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۸    
دیوان عالی کشور با نقض رأی تبرئه یاسین رامین در خصوص پرونده اختلاس از هلال احمر، وی را به 3 سال حبس و جریمه 873.887 یورویی محکوم کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۷    
قائم مقام رهبر جنبش حماس در کرانه باختری زاهر جبارین امروز دوشنبه از مهمترین کارتهای سیاسی و نظامی مقاومت در نوار غزه برای داشتن دست برتر در جنگ فرسایشی با رژیم اشغالگر خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۲    
در روایت روز پنجم نمایشگاه به سالن یاس که ساندویچ شده این رویداد بزرگ است، ناشری که صفر تا صدش ترکی است، انتشار پوستر رونمایی کتاب زیباکلام، قبل از باز شدن درهای نمایشگاه و ... پرداختیم.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۷    
به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت ، سبحان برکتی، فعال رسانه در توئیتی نوشت: شاید براتون جالب باشه بدونید ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۷    
جشنواره سالانه فانوس و رژه به مناسبت تولد بودا هر سال در ماه مه در معابد کره جنوبی برگزار می شود. در این جشنواره بودایی ها در سراسر کره جنوبی برای گرامیداشت تولد بودا با فانوس های رنگارنگ رژه می ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۳    
به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت محمد جواد اخوان، فعال رسانه در توئیتی نوشت: در حالی که رژیم صهیونیستی مدعی کشته شدن 700 نظامی اش از 7 اکتبر به این سو شده ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲    
محافل سیاسی عراق می گویند که مقتدا صدر در صدد بازگشت به صحنه سیاسی است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۷    
رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در مصلای امام خمینی (ره) از سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۷    
پیشکسوت استقلال گفت: آن زمان که در باشگاه پول به این وفور نبود یک سری زیرآب زن نسخه مدیران کارآمد را پیچیدند، خدا می داند حالا که پای هلدینگ خلیج فارس به میان آمده از چه راه هایی استفاده کنند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۲    
اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس در بازی با هوادار، طرفداران این تیم را حسابی نگران کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۲    
طی سال های اخیر با توجه به کمبود تولید مسکن به تبع سیاست های دولت های یازدهم و دوازدهم در کشور شاهد آن هستیم که قیمت مسکن و اجاره بها با افزایش شدیدی روبه رو بوده است ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۷    
تنها هت تریک لیگ امسال متعلق به شهاب زاهدی است، بازیکنی که در میانه های فصل از جمع سرخ پوشان جدا شد و به ژاپن رفت.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۸    
سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با اشاره به اینکه در سال 1403 امتحانات نهایی توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۷    
بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیئت علمی پنجمین کنگره ی جهانی حضرت رضا(علیه السّلام).
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۱    
استاد سابق دانشگاه فلوریدای جنوبی در بررسی تحولات اخیر دانشگاه های آمریکا عنوان کرد خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین گسترش خواهد یافت.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۱    
سناتور جمهوریخواه آمریکایی ضمن مقایسه حمله به غزه با حمله اتمی آمریکا به هیروشیما و ناگازاکی گفت: به اسرائیل هر بمبی را که برای پایان دادن به جنگ نیاز دارد، بدهید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۷    
جنبش حماس اظهارات رئیس جمهور آمریکا را مبنی بر اینکه آتش بس غزه در گرو آزادی اسرای صهیونیست است، محکوم کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۷    
در ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران، موضوع اصلی جلسه هماهنگی دیدار تیم های فولاد و استقلال انتخاب رنگ پیراهن مشکی بود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۲    
قیمت سکه و قیمت طلا امروز دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 را در این جدول مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۲    
قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403، با افت شدید در اکثر محصولات کار خود را آغاز کرد. اما تعداد معدودی از آنها هم صعودی یا بدون تغییر گزارش می شوند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۲    
نظرسنجی جدیدی نشان داد نیمی از آمریکایی ها هزینه هایی که دولتشان برای کمک به اوکراین صرف کرده را افراطی دانسته و با آن مخالفند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۷    
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا، با اشاره به اهمیت اعتیار گواهینامه رانندگی، گفت: افراد در صورت پایان اعتبار باید برای تمدید آن به مراکز پلیس +10 مراجعه کرده و تنها توسط پزشک ویزیت شوند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۷    
یک جنگ فوق العاده غیر نظامی، یعنی جنگ سیاسی در واقع، بین حضرت و مأمون راه افتاده و حضرت در این جنگ مأمون را خُرد و خمیر کرده؛ طوری که مأمون مجبور شده حضرت را به قتل برساند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۷    
در حالی که هر ساله فقط ایران ایر امکان انتقال زائران حج به سرزمین وحی را داشت، امسال با آغاز عملیات اعزام زائران از بامداد امروز 24 اردیبهشت ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۷    
سال گذشته بخشی از خاطره حضرت آیت الله خامنه ای از کرایه کتاب جزوه ای و مطالعه یک شبه در مستند غیررسمی منتشر شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۲    
درحالی اصلاح طلبان با عصبانیت تمام از نظریه تاجزاده تا شاهزاده سخن گفته و آن را نهی کرده اند که سالیان سال است طرح گوگوش تا سروش حجاریان در این جریان به عنوان مهمترین نظریه مطرح و اجرا شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۲    
پیرمرد، تور چراغ را باد کرد. جعبه کبریت را از جیبش بیرون آورد و چراغ را روشن کرد. خواست آویزانش کند که عبدالحسین به حرف آمد و گفت: نبند حاجی.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۲    
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هر 3 بازی باقی مانده برای پرسپولیس از حساسیت بالایی برخوردار است، گفت: به نظرم اگر بازیکنان این تیم به دنبال قهرمانی هستند باید دیدارهای خود را پیروز شوند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۱۷    
یک مقام بلندپایه مصری بیان کرد کشورش به رژیم صهیونیستی، آمریکا و دولت های اروپایی درباره عملیات اشغالگران در رفح نامه اعتراضی داده است.