جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۵:۵۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای حامیان ولایت 10 اردیبهشت 1403 - ehavadar.com

حامیان ولایت 11 فروردین 1394 حامیان ولایت 29 اسفند 1395 حامیان ولایت 29 اسفند 1396 حامیان ولایت 1 فروردین 1397 حامیان ولایت 29 اسفند 1398 حامیان ولایت 30 اسفند 1399 حامیان ولایت 16 مرداد 1400 حامیان ولایت 29 اسفند 1402 حامیان ولایت 31 فروردین 1403 حامیان ولایت 1 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 2 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 3 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 4 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 5 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 6 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 7 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 8 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 9 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 10 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 11 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 12 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 13 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 14 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 15 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 16 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 17 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 18 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 19 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 20 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 21 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 22 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 23 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 24 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 25 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 26 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 27 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 28 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 29 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 30 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 31 اردیبهشت 1403 
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۲    
سرپرست سازمان خصوصی سازی و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس توافق کردند تشریفات مربوط به تغییر نام باشگاه استقلال مطابق با قوانین و مقررات صورت پذیرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۵    
جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار می کنند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۰    
استقلال این هفته در دیداری سخت باید در تبریز مقابل تراکتور قرار گیرند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۵    
یک سرباز روسی برای رهایی از پهپاد FPV اوکراینی که او را تعقیب می کرد، از کیسه سیب زمینی برای انهدام این پهپاد استفاده کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۷    
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه شنبه 11 اردیبهشت با افت 12226.36 واحدی به 2,268,845.42 واحد رسید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان: یکی از گونه های با ارزش و نادر پلنگ ایرانی توسط عکاسان حیات وحش در زیستگاه ها مشاهده و ثبت شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۰۶    
آرمین خوشوقتی گفت: امیدواریم لایحه کاهش ساعت کاری با همین جزئیات و چیدمان فعلی، به زودی در صحن علنی مجلس تصویب و برای اجرا به تمام بخش های اقتصاد کشور ابلاغ شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۵۴    
شبکه رسانه ای دولت آلمان می گوید: تحریم ها علیه ایران و روسیه کارآمد نیستند اما غرب مجبور است تحریم کند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۲    
ضربه کاری بی سابقه ای که ایران با وجود اعلام قبلی به پایگاه نظامی نواتیم وارد کرد، به نتانیاهو فهماند که اگر جنگ واقعی آغاز شود، چیزی از امکانات نظامی اسرائیل نخواهد ماند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۴    
استاندار قم گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل ارائه خدمات به آنان، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در سفر هفته آینده آیت الله رئیسی به قم افتتاح می شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۹    
اکران مردمی تمساح خونی با حضور جواد عزتی، عباس جمشیدی فر و شبنم قربانی را در ادامه مشاهده می کنید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۰    
شیمی شیفر تحلیلگر اسرائیلی در روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت تاکید کرد که هیچ دلیل منطقی برای ادامه جنگ در غزه وجود ندارد و زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۶    
می خواهید بیشتر زندگی کنید؟ یک بررسی جدید نشان می دهد که پله ها را به جای آسانسور انتخاب کنید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۱    
افزودنی های غذایی در کیک و بیسکویت ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش دهند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۶    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران براساس گزارش پزشکی به بردیا استراحت داد و سعادت با اظهار تاسف از این اتفاق قول داد تا پرقدرت تر به تیم ملی برگردد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۳    
فرمانده انتظامی بم از دستگیری یک قاچاقچی با 32 عدد کارت سوخت در این شهرستان خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۲۰    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: 9 شی تاریخی توسط یکی از دوستداران میراث فرهنگی به این اداره کل تحویل داده شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۶    
سرکوب جنبش دانشجویی همبستگی با مردم غزه که در آمریکا از سوی پلیس این کشور و با همکاری برخی مسوولان دانشگاهها ادامه دارد و پلیس دهها نفر را در داشنگاه تکنیک ویرجنیا دستگیر کرده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۳    
وزیر کشور ترکیه امروز (دوشنبه) از دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در این کشور خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۱۰    
ارتش ترکیه امروز (دوشنبه) نیروی کمکی و تجهیزات نظامی جدیدی به شمال سوریه اعزام کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۲:۰۷    
امروز نمایندگان مجلس بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 را در دستور کار داشتند که اختلال در سامانه های داخلی قوه مقننه، بررسی جداول بودجه را با اختلال مواجه کرد. در این گزارش، جزئیات را می خوانید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۰    
شورای برنامه ریزی بعثه و سازمان حج و زیارت، سهمیه ارز سفر حج 1403 را برای هر زائر 500 یورو اعلام کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۳۰    
منابع رسانه ای امروز (دوشنبه) از حمله موشکی به یک کشتی در نزدیکی بندر المخای یمن خبر دادند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۵    
یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در 31 اکتبر و انجام ده ها عملیات پس از آن، تلاش های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشت و این عملیات ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۲۰    
از سده نوزدهم میلادی با روی کار آمدن قاجار و شکل گیری رقابت انگلیس و روس در آن حوزه تا دوران پهلوی دوم و همچنین پس از انقلاب اسلامی، کشورهای مختلف اقداماتی در زمینه تحریف نام خلیج فارس داشته اند ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۲    
سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان مخالفت کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تبریک دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، از تغییر نام تیم استقلال به تیم استقلال خلیج فارس خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۱    
آقای بایدن! دانشجویان را نزنید. اینها سرمایه کشور شما هستند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۱    
15 مرداد ماه سال 1366، حضرت آیت الله خامنه ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد بازدید کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۲    
حمله های وحشیانه هوایی و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح شماری شهید برجای گذاشت.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۱۲    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه قضات نباید قضاوت خود را بر اساس فضاسازی ها و جوسازی هایی که در فضای مجازی و غیرمجازی شکل می گیرد، پیش برند ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۰۷    
منابع محلی اعلام کردند در قسمتی از استان حضرموت یمن که در اشغال امارات است، تصاویر پادشاه و ولیعهد عربستان پایین کشیده شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۸    
رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز معلم: ما در کشور پیشرفت های بسیاری داریم راه بازکردن گره های ذهنی آشنا بودن با همه زوایای آن چیزی است که در کشور داریم ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه امروز گفت: سپاه نیروی رسمی نظامی ایران و نیرویی است که مهمترین نقش را در تامین امنیت ملی و حفاظت از مرزهای سرزمینی ایفا کرده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال دانش آموزی در مسابقات جهانی را تبریک گفته و اظهار داشت:
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۴    
10اردیبهشت سالروز پیروزی تاریخی سپاه ایران به فرماندهی امام قلی خان،والی فارس در دوران صفویه است. دراین روز ارتش ایران توانست اشغالگران پرتغالی را از جزیره هرمز و خلیج فارس بیرون براند و این رویداد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۵    
چندی پیش بود که عباس علی آبادی، وزیر صمت با اشاره به افزایش تولید خودرو در کشور به 5000 دستگاه در روز، وعده داد که در سال جاری میزان تولید خودرو رشدی 20 درصدی را تجربه خواهد کرد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۵    
براساس اعلام گمرک جمهوری اسلامی ایران، طی فروردین ماه امسال، 734 دستگاه انواع خودرو سواری به ارزش 15 میلیون دلار ترخیص قطعی و وارد کشور شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۴    
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، تعویض های اشتباه سرمربی برزیلی سرخپوشان در نیمه دوم دیدار مقابل آلومینیوم اراک سبب ساز حذف این تیم شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۸    
ایران به عنوان کشوری که تمامی سواحل شمالی خلیج فارس و تنگه هرمز را در اختیار دارد، نقش مهمی در تأمین امنیت خلیج فارس به عهده دارد و تا کنون توانسته است با ایفای نقش مؤثر در این منطقه علاوه بر حفظ ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۳    
سازمان لیگ با تصمیم باشگاه پرسپولیس برای بلیت رایگان مخالفت کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۵    
عوامل متعددی در جعل نام خلیج فارس از صدام تا شیطنت شرکت های چینی و انگلیسی دیده می شود؛ از منفعت سیاسی گرفته تا سود اقتصادی.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۹    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: پرواز استانبول - تهران به دلیل بدحال شدن یکی از مسافران خود در شامگاه نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۷    
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 376 تومان رسید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال 1403 مربوط به منابع را تصویب کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۳    
فیلم هایی با صحنه های مشخص جنسی و عدم نظارت بر محتوا، موضوعی است که این روزها به شدت خانواده ها را نسبت به محتوای منتشر شده در برخی سامانه اشتراک گذاری ویدئو نگران کرده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۱    
پدیده مهاجرت چهره های برجسته در سال های اخیر در بین هنرمندان با فاصله زمانی طولانی اتفاق می افتاد، اما شرایط پرالتهاب پاییز 1401، این روند را به اوج خود رساند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۳    
قیمت خودرو، امروز، دوشنبه 10 اردیبهشت 1403، روند نزولی گرفته است و افت قیمت در انواع محصولات داخلی و مونتاژی به چشم می خورد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۳    
جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه 19 تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد 82 متری در خیابان عبدل آباد، حداقل باید 4.1 میلیارد تومان تومان هزینه کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۱    
سرشناس ترین دانشگاه های جهان در آمریکا شاهد تحصن دانشجویان در حمایت از فلسطین و اعتراض به نسل کشی اسرائیل در غزه هستند. تا کنون بیش از 500 نفر توسط پلیس دستگیر شده اند و سرکوب دانشجویان ادامه دارد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۴۴    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز راهبرد ایران در خلیج فارس صلح، امنیت، برادری و دوستی است. ما دنبال برقراری امنیت در تنگه هرمز هستیم.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۱    
پایگاه خبری النشره نوشت: حزب الله لبنان هر روز که از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه می گذرد، غافلگیری های جدیدی برای دشمن صهیونیست دارد.