یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۲:۴۴Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای حامیان ولایت 23 اردیبهشت 1403 - ehavadar.com

حامیان ولایت 11 فروردین 1394 حامیان ولایت 29 اسفند 1395 حامیان ولایت 29 اسفند 1396 حامیان ولایت 1 فروردین 1397 حامیان ولایت 29 اسفند 1398 حامیان ولایت 30 اسفند 1399 حامیان ولایت 16 مرداد 1400 حامیان ولایت 29 اسفند 1402 حامیان ولایت 31 فروردین 1403 حامیان ولایت 1 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 2 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 3 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 4 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 5 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 6 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 7 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 8 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 9 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 10 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 11 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 12 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 13 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 14 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 15 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 16 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 17 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 18 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 19 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 20 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 21 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 22 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 23 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 24 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 25 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 26 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 27 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 28 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 29 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 30 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 31 اردیبهشت 1403 
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۱۳    
قیمت بازار و قیمت نمایندگی خودرو های ایران خودرو امروز جمعه 28 اردیبهشت 1403 را در جدول زیر مشاهده نمایید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۳    
جعفر طهماسبی از نیروهای تخریب لشکر 10 سیدالشهدا می گوید: شهید احمد بیابانی را از دوران کودکی می شناختم. در محله قمه کشی می کرد. از او می ترسیدم ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۷    
آشنایی با فرهنگ و آداب قبایل آدمخوارها می تواند نگاهی تازه به گذشته بشریت و ریشه های تمدن امروزی بگشاید و از این رهگذر بر غنای تنوع فرهنگی جهان بیفزاید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۳    
جهان تیغی در گزارشی به تأثیر عملیات وعده صادق در تجزیه و تحلیل استراتژیست ها، گروه ها و جناح ها، حتی افراد و حرکات پسینی آن ها پرداخت.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۷    
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: مرحله جدید ثبت نام خودرو های وارداتی امروز برای متقاضیانی که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند به پایان می رسد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۶    
زمانی که صحبت از یک صبحانه ایده آل می شود، آب پرتقال تازه اغلب به عنوان یک ماده ضروری غذایی در نظر گرفته می شود که به خوبی با املت و حتی کاسه غلات هماهنگ می شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۶    
بهارنارنج تشنج ها و حملات قلبی را کنترل می کند و به تقویت معده و رفع اضطراب و استرس و تپش نامنظم قلب کمک می کند. در ادامه با طرز تهیه دمنوش بهارنارنج آشنا می شوید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۳:۳۲    
87 هزار حاجی ایرانی تحت پوشش بیمه درمان، عمر، حادثه و مسئولیت قرار گرفتند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۱    
درجه سرلشکری شهید محمدرضا زاهدی از شهدای کنسولگری کشورمان در دمشق توسط جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح به خانواده ایشان اعطا شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۱۷    
به نظرم، لو رفتن این فایل، بخشی از سناریوی کاستن از تأثیر سیاست خارجی بر انتخابات و همچنین بیرون راندن تفکر برجامی و به خصوص خنثی کردن نوع تاثیری بود که می توانست برجا بگذارد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۷    
در پی وقوع سیل ناگهانی و جاری شدن گدازه های سرد ناشی از آتشفشانی در این کشور، دست کم 34 نفر کشته و تعدادی مفقود شده اند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲    
عملیات وعده صادق به مثابه نقطه عطفی در مواجهه ایران با رژیم صهیونیستی، منجر به احیای بازدارندگی و تقویت موازنه نیروها به نفع ایران و محور مقاومت شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۲    
فرمانده کل انتظامی کشور، مسیر دشمنان را اول ایجاد تردید و بعد تغییر و به وجود آوردن استحاله عنوان کرد و گفت: مردم ایران از طرح عفاف و حجاب نور حمایت کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۷    
نشتیِ سقف ورزشگاه اولدترافورد، ورزشگاه خانگی باشگاه فوتبال منچستر یونایتد پس از پایان بازی منچستر-آرسنال باعث سرازیر شدن آب روی سکوی تماشاگران و بخش هایی از زمین مسابقه شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۷    
وزیر امور خارجه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، گزارشی از سومین نشست گفتگو های ایرانی - عربی ارائه کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۲    
قیمت دلار، یورو، پوند و سایر ارز ها امروز دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 را می توانید در این جدول مشاهده کنید ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۲    
حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش؛ خبر از ازدواج خود داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۷    
روزنامه لوموند ادعا کرد: دولت نیجر مخفیانه با تهران در مورد فروش 300 تن اورانیوم تصفیه شده به ارزش 56میلیون دلار توافق کرده اما آن را انکار می کنند. این اورانیوم در معادن یک شرکت فرانسوی تولید می شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۵۲    
رئیس جمهور قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) را ابلاغ کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۴۷    
حسن روحانی نوشت: گفتم برای عبادت است ولی قانع نشدند و قسمتی از مهر را شکستند و به آزمایشگاه فرستادند ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۲۱    
معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز توضیحاتی درباره جزییات ماجرای قتل شهردار منطقه 5 شیراز را ارایه کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۲۱    
معاون اداره کل فراورده های غذایی سازمان غذا و دارو گفت: مهم ترین علامت ظاهری در مورد فساد کنسروها تورم قوطی آنها است، بنابراین توجه به شکل ظاهری قوطی باید در اولویت باشد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۴    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از افزایش حقوق سربازان برمبنای مجرد، متاهل، مشغول در مناطق علمیاتی یا غیرعملیاتی خبر داد و گفت ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۹    
انتشار گزارشی از شهر و تاسیسات موشکی زیرزمینی یمن باعث حیرت ناظران غربی از توان موشکی این کشور شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۲۴    
حزب الله لبنان عملیات های جدیدی را علیه اهداف صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی به انجام رساند و در جریان یکی از آن ها از موشک های سنگین جدید خود به نام عماد مغنیه استفاده کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۴    
تقریظ حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب بر کتاب دختر قالی باف که زندگی شهید گلاب علی حسین زاده و همسر فداکارش را روایت می کند، منتشر شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۹    
مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس اعلام کرد بررسی های اولیه نشان می دهد شهردار منطقه 5 در منزل خودش در خیابان شهید آقایی شیراز به صورت مشکوک فوت شده و اطلاعات بیشتر متعاقبا اعلام می شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۹    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای نسبت به اظهارات جدید رئیس جمهور آمریکا در خصوص مشروط بودن برقراری آتش بس در نوار غزه واکنش نشان داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۲    
نکونام و شاگردانش رکورد امتیاز لیگ برتر را می شکند؟ استقلال در لیگ بست و یکم با فرهاد مجیدی رکورد شکنی کرد و توانست چند هفته مانده با پایان لیگ قهرمانی اش را مسجل کند و تبدیل به اولین قهرمان لیگ برتر ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۷    
دبیرکل حزب الله لبنان روز دوشنبه به سخنرانی خواهد پرداخت.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۷    
با فروش حدود نیم تن طلا در حراج بیست و پنجم رکورد جدیدی در معاملات شمش طلای مرکز مبادله ایران ثبت شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۲    
منابع خبری امروز (یکشنبه) گزارش دادند که بارندگی شدید و رانش زمین در استان سوماترای غربی اندونزی دست کم 28 کشته و چهار مفقود برجای گذاشته است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۲    
باشگاه پرسپولیس در نظر دارد تا به دلیل آنچه اتهام سود بردن این تیم از داوری ها خوانده شده است، از مربی تیم فوتبال استقلال شکایت کند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۲    
ستاره پرسپولیس ایران را ترک کرد
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۷    
سرلشکر محمد الرحمون وزیر کشور سوریه امروز (یکشنبه) با عبدالامیر الشمری همتای عراقی خود در بغداد تفاهم نامه همکاری امنیتی مشترک امضا کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۲    
دیدار تیم های ملی فوتبال جوانان ایران و بزرگسالان پرسپولیس برگزار شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه جایزه فلسطین یک ضرورت است، گفت: باید از احساسات ملت های اسلامی ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۷    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ توصیه هایی را به منظور جلوگیری از کلاهبرداری یا هرگونه سوءاستفاده از زائران ارائه کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه امروز کمیسیون بیان کرد مبنای تعاملات ایران و آژانس NPT و پادمان است و موضوعات باقیمانده بین ما و آژانس به ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی لرستان: موریانه بخش هایی از کتاب های یک ساختمان انباری کتابخانه که از سال 98 تاکنون به صورت اصولی چک نشده بود را از بین برده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۱    
شهردار منطقه 5 شیراز ساعتی پیش توسط افراد ناشناس به قتل رسید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۷    
چانگان CS35 پلاس تیپ 2 و 3 ظرف یک روز به ترتیب 40 و 30 میلیون ارزان شدند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۷    
یکی از فعالان رسانه ای به تصویری منتشر شده از دانشگاه پنسیلوانیا واکنش نشان داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۷    
مربی تیم فوتبال استقلال بدون این که در مورد شرایط تیمش برای دیدار با فولاد خوزستان صحبت کند، به اظهارات مدیران باشگاه پرسپولیس پاسخ داد و آنها را متهم به گرفتن امتیازات با حمایت داوران کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۲    
رهبر احزاب مخالف کابینه اسرائیل یائیر لاپید در جمع معترضان اسرائیلی وعده داد که کابینه بنیامین نتانیاهو ساقط و اعضای آن راهی خانه خواهند شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۷    
پرونده انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی که از 16 مردادماه با پیش ثبت نام کاندیداها آغاز شده بود، پس از برگزاری دور دوم انتخابات و معرفی نامزدهای راه یافته به بهارستان به پایان رسید و 290 منتخب ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۲    
صادق زیباکلام در مسیر نمایشگاه کتاب دستگیر شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۲    
گیاهی جادوگر در چین وجود دارد که دانه هایش را مانند گلوله شلیک می کند!
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۲    
منابع محلی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در کرم ابوسالم و عسقلان خبر دادند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: شهادت شهید زاهدی موجب پیامدهای با ارزش و با اهمیتی شد. عظمت جمهوری اسلامی ایران ظاهر شد و همه اینها به برکت شهادت ایشان بود. او بدست اشقی الخلایق به شهادت رسید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۷    
همزمان با افزایش قابل توجه شمار قربانیان سیل مرگبار در افغانستان، در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۲    
حملات وحشیانه هوایی رژیم صهیونیستی به جبالیا در شمال غزه همچنان ادامه دارد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۲    
غلامعلی افروز به عنوان یکی از چهره های جمهوری اسلامی ایران با حضور در برنامه برمودا به بیان ماجرای گروگان گیری در سفارت ایران در لندن که چند ماه بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران اتفاق افتاد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۹    
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که اشغالگران طی 24 ساعت گذشته مرتکب چند کشتار جدید علیه خانواده ها در غزه شدند که بر اثر آن شماری شهید و برخی دیگر زخمی شدند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۹    
دره خان ارومیه یا در زبان ترکی "خان دره سی" با مساحتی حدود 35 هزار هکتار، در مسیر جاده ارومیه به اشنویه و فاصله 35کیلومتری جنوب غربی ارومیه قراردارد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۹    
تصاویری از آسمان خراش های مدرن با بناهای سوسیالیستی در پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی منتشر شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۹    
با وجود تمام انتقاداتی که نسبت به واردات قطره چکانی خودرو در سال گذشته مطرح بوده، حالا برخی شواهد از ورود خارجی ها در سال جدید طبق روال گذشته حکایت دارد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۹    
علی البلیهی در صفحه مجازی خود یک استوری توهین آمیز در رابطه با کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و روبرتو فیرمینو منتشر کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۹    
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت 15 هزار واحدی به سطح دو میلیون و 193 هزار واحدی رسید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
سن سیگاری شدن خانم ها به 13 سال کاهش یافت، این در حالیست که عوارض سیگار کشیدن زنان 10 برابر مردان است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
صبح کودکان غزه اینگونه آغاز می شود؛ با تحویل گرفتن پیکر والدینی که شب قبل در خون خود غوطه ور شده اند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۱    
در حالی رژیم صهیونیستی و حامیان آن شاهد پایان ماجراجویی های وحشیانه نتانیاهو هستند که دادگاه لاهه در دو راهی شکستن حلقه فشار لابی صهیونیستی و یا تسلیم شدن در برابر آن قرار گرفته است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۱    
بجنورد- ایرنا- معاون توسعه و منابع سازمان حج و زیارت کشور گفت: هفت میلیون نفر از هموطنان در نوبت تشرف به حج تمتع و عمره مفرده هستند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۴    
سه متهم پرونده فساد در فوتبال، در یکی از استان های کشور در دادگاه حضور پیدا کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۹    
علاوه بر شرایط معافیت خدمت سربازی، راه هایی برای کسر خدمت در قانون نظام وظیفه در نظر گرفته شده که این کسرهای خدمت سربازی در واقع نوع خاصی تسهیلات برای سربازان است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۰    
مرحوم شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان برای یکشنبه های ماه ذی القعده نماز با فضیلتی بیان کرده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۵    
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بیانیه ای از حضور مردم در انتخابات تقدیر و به منتخبین مجلس دوازدهم تبریک گفت.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۵    
موسوی، معاون مسافربری شرکت راه آهن درباره جزئیات حادثه ریل باس هشتگرد به تهران توضیح داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۵    
نماینده مجلس با اشاره به اینکه تغییر ساعات کاری ادارات غلط است، گفت: اضافه شدن روز های تعطیل با سیاست تولید منافات دارد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۰    
هنگام اجرای خواننده اسرائیلی در فینال مسابقات یوروویژن در سوئد اتفاق جالبی رقم خورد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۰    
رئیس جمهور در پیامی از استقبال صمیمانه و پرشور مردم استان قم قدردانی کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۰    
مسئول سیاست روز بعد از جنگ غزه در رژیم اسرائیل بنا به گفته رسانه های عبری از سمت خود استعفا کرد و به صف مقامات صهیونیستی پیوست که در طول هفت ماه جنگ استعفا داده اند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۰    
وزارت انرژی آمریکا از افزایش 110 هزار بشکه ای تولید سوخت مایع ایران در سه ماهه نخست 2024 خبر داد و ایران را بزرگترین تولید کننده این محصول پس از عربستان در اوپک معرفی کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۵    
طلافروشان هر بار موضوع مالیات مطرح می شود دست به اعتراض می زنند آنها شفافیت را قبول ندارند یا با پرداخت مالیات مشکل دارند؟
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۵    
صادق زیبا کلام، دارای پرونده های قضایی متعددی است که موجب محکومیت این فرد شده است
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا از راه اندازی خدمت درخواست کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خرداد ماه خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
صهیونیست ها که لبنان را تهدید به جنگی گسترده می کردند، امروز در شرایطی قرار دارند که مجبورند به موفقیت معادلات راهبردی جدید حزب الله و شخص سیدحسن نصرالله علیه اسرائیل اعتراف و اعلام کنند این رژیم هیچ ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
وزرای امور خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان در پایان مذاکرات دو روزه خود در شهر آلماتی، در خصوص ادامه رایزنی ها برای رفع اختلافات درباره توافقنامه صلح و تحدید مرزهای بین دو کشور توافق کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته گذشته با بسته پیشنهادی جدیدی برای بهبود سطح همکاری ها با ایران در چارچوب بیانیه مشترک اسفند 1401 به ایران سفر کرد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۰    
با توجه به اعلام نتایج انتخابات توسط وزرات کشور، 119 نماینده مجلس یازدهم توانستند مجوز حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۱    
نگاهی بی طرف به آنچه در ساعات حضور وزیر ارتباطات در حوزه رای گیری حسینیه ارشاد رخ داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۶    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران از کاهش 70 درصدی زباله گردی در تهران خبرداد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۱    
شهید داوود عابدی که خلقا و خلقا شباهت عجیبی به شهید ابراهیم هادی داشت، مدتی را به عنوان پاسدار بیت امام در جماران بود و مدام از طرف منافقان تهدید می شد...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۱    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار روز گذشته برابر هوادار توانست با ارایه یک نمایشی بی نقص پیروز از زمین خارج شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۶    
شهید داود شهبازی از شهدای دوران دفاع مقدس است او در وصیت نامه اش چنین می نگارد: سعی کنید؛ در زندگی پیرو خط امام عزیز و اسلام باشد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۶    
ناصر ابوشریف گفت: عملیات بزرگ وعده صادق مکمل عملیات طوفان الاقصی و پیروزی جدیدی برای جبهه مقاومت است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۶    
طوفان الاقصی و پس از آن حملات هشت ماهه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، نوع جدیدی از موجودات سیاسی را به جهان معرفی کرد و آن هم فارسی زبانان اسرائیلی بودند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۶    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: صادرکنندگان می توانند در ازای بسیاری از گروه های کالایی کشاورزی و صنایع غذایی، ارزشان را تهاتر کرده یا خودشان واردات در ازای صادرات داشته باشند که بر این اساس ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۶    
رأی مجمع عمومی سازمان ملل به اعطای حقوق بیشتر به کشور فلسطین که جمعه شب صورت گرفت اگرچه همچون بسیاری از تصمیمات دیگر این سازمان ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۱    
قیمت خودرو، امروز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403، کار خود را ریزشی آغاز کرد. به نظر می رسد با آغاز عقب نشینی دلار، ترمز بازار خودرو هم کشیده شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۶    
بدون شک علیرضا بیرانوند یکی از بهترین روزهای خود را در دیدار با هوادار پشت سر گذاشت و به نوعی منجی اوسمار شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۶    
گسترش روزافزون رسانه ها و عدم نظارت بر روند محتوای برنامه ها به خصوص در فضای مجازی موجب تحولاتی در سبک زندگی ایرانی اسلامی شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۳    
طبع پونه کوهی گرم و خشک است و بهترین مصلح آن از نظر طب سنتی برای سبزی پونه، آرد بلوط، رب مورد و سرکه و برای ادویه پونه، کتیرا است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۳    
به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت میراث فرهنگی گلستان با انتشار عکسی از آبشار پشمکی رامیان در مه نوشت این آبشار در سه کیلومتری غرب روستای پاقلعه واقع شده است :
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۲۳    
به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت ، بهادری جهرمی ، سخنگوی دولت در توئیتی نوشت: جمعه 4 ساعت در جمع جوانان نوآور نمایشگاه اینوتکس2024 بودم. ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۸    
به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت ، آمریکا ارسال بمبهای یک تنی و 250کیلویی MK به اسرائیل رو تعلیق کرده! اما فکر نکنید دلشون برای مردم غزه سوخته، نه! نگران انتخابات پیش روی خودشون هستن ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۱۳    
اولین گروه زائران حج تمتع 1403 امشب از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۸    
کاهش عجیب و غریب و گسترده ساخت و ساز مسکن به همراه تعطیلی پروژه های مهم مثل مسکن مهر در دهه 90 که می تواند ناشی از غفلت یا خیانت باشد، رشد 8 برابری قیمت مسکن را در فاصله کمتر از 8 سال موجب شده است.
  • ۱