جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۵:۵۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای حامیان ولایت 12 اردیبهشت 1403 - ehavadar.com

حامیان ولایت 11 فروردین 1394 حامیان ولایت 29 اسفند 1395 حامیان ولایت 29 اسفند 1396 حامیان ولایت 1 فروردین 1397 حامیان ولایت 29 اسفند 1398 حامیان ولایت 30 اسفند 1399 حامیان ولایت 16 مرداد 1400 حامیان ولایت 29 اسفند 1402 حامیان ولایت 31 فروردین 1403 حامیان ولایت 1 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 2 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 3 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 4 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 5 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 6 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 7 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 8 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 9 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 10 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 11 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 12 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 13 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 14 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 15 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 16 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 17 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 18 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 19 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 20 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 21 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 22 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 23 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 24 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 25 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 26 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 27 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 28 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 29 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 30 اردیبهشت 1403 حامیان ولایت 31 اردیبهشت 1403 
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۵    
ماست اولین ماده غذایی لبنی است که در غذای تکمیلی به کودک داده می شود اما بسیاری از نومادران برای دادن ماست به فرزندشان اضطراب دارند و می ترسند که مبادا سیستم گوارشی کودک دچار مشکل شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۵۷    
با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای ال نود به دست خواهید آورد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۳۷    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۵    
احتمال آغاز جنگ فراگیر در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی بیش از پیش احساس می شود. روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در مطلبی مدعی شد، حزب ا... و رژیم صهیونیستی برای گسترش تنش آماده می شوند ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۳۰    
تابه حال این تصور در ذهن تان نقش بسته که اگر درس ها انسان بودند به چه شکلی درمی آمدند و یا اینکه معلم ریاضی و تاریخ و ادبیات و... اگر شبیه به درس هایی که می دادند بودند چه اتفاقی میفتاد؟
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۱:۰۲    
سرمربی استقلال تهران همانطور که انتظار می رفت از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه ابراز خرسندی کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۲    
مدیرعامل پرسپولیس به نحوه بازی سپاهان در بازی کنایه زد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۷    
گزارش بی بی سی در مورد جزئیات مرگ نیکا شاکرمی، دختر 16 ساله ای که 29 شهریور ماه 1401 جان باخت، ادعاهای جدیدی مطرح می کند و به دنبال طرح موضوع هایی است که در همان دوران التهابات نیز جامعه ایرانی را ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۷    
شاید شنیده باشید که در میان مردم این باور وجود دارد که جوشاندن آب و مصرف آن برای سلامتی مفید است ولی دانشمندان کاملاً با این عقیده مخالف هستند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۷    
در حقیقت معده و روده 70 درصد سیستم ایمنی را تشکیل می دهند و در نتیجه باید خیلی مراقب غذاهای مصرفی خود باشید. در غیر این صورت در برابر بیماری ضعیف می شوید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۲    
جدول لیگ برتر فوتبال در پایان مسابقات هفته بیست وپنجم دچار تغییرات زیادی نشد به طوری که تغییری در تیم های اول تا ششم ایجاد نشد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۵۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی درخصوص آخرین تحولات منطقه گفت وگو و تبادل نظر کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۶    
برخی از فعالان رسانه ای که با استناد به گزارش جعلی و پر از اشتباه بی بی سی، با همراهی گروه های ضد انقلاب اقدام به انتشار مطالب کذب در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی کرده بودند به دادستانی تهران احضار ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار ادعاهای یک جانبه و بی اساس از سوی طرف کویتی در مورد میدان آرش را مایه تأسف دانست.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۲۷    
جنگنده های ائتلاف متجاوز آمریکایی انگلیسی امشب شمال استان صعده را هدف قرار دادند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۲۵    
مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه اعلام کرد: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب700هزار تومان است و از سه روز قبل از آغاز نمایشگاه (16 اردیبهشت ماه 1403) به اعضای هیئت علمی ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۲۲    
رهبر انقلاب در دیدار معلمان، تقویت مراکز تربیت معلم را لازمه دستیابی جامعه معلمان به سطح تراز خواندند و فرمودند: دانشگاه فرهنگیان و دیگر مراکز تربیت معلم باید کاملاً تقویت شوند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۲۱    
گردان های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مقر فرماندهی و کنترل ارتش رژیم صهیونیستی را در خط پشتیبانی محور نتساریم هدف قرار داده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۷    
25 بازیکن والیبال ایران برای دادن تست فنی جهت بازی در لیگ درجه چندم کره جنوبی ثبت نام کرده اند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۱۲    
رییس پلیس فتا پایتخت از بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۱:۰۲    
شرایط داخلی رژیم صهیونیستی به میزانی شکننده است که در حال حاضر برای سران هیچ یک از کشورهای وابسته منطقه از لحاظ سیاسی و اجتماعی صرف نمی کند و ارزشی ندارد که بخواهند در این شرایط دست به عادی سازی ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به وقوع زلزله 4.6 ریشتری عصر چهارشنبه در منطقه سیرچ کرمان گفت که خسارتی گزارش نشده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۳    
پس از آنکه خبر جنبش دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا به غزه رسید، دانشجویان نوار غزه در گفت وگو با ان بی سی نیوز از معترضان به جنگ رژیم صهیونیستی قدردانی کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۳۰    
رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور از استرداد فردی که اقدام به کلاهبرداری 1200 میلیارد ریالی کرده بود، به کشور خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۷    
شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح در بیش از سه سال گذشته رسانده است زیرا مصرف کنندگان جواهرات را نقد می کنند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۹:۲۴    
رویارویی تراکتور و استقلال در بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۷    
تحلیل رونوشت سخنرانی های رییس جمهور مسن آمریکا نشان می دهد که او به اندازه ای گاف داده است که مشاورانش تنها امسال بیش از یک صد بار مجبور به تصحیح وی شدند!
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۱۲    
مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس به شهادت رسیده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۵۱    
رییس پلیس فتا پایتخت از بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۲    
اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار و رعد و برق از پنجشنبه (13 اردیبهشت) و احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده های کوهستانی خبر داد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۴    
یک دادگاه در فلسطین اشغالی، امروز چهارشنبه حکم داد که صباح عبدالسلام خواهر اسماعیل هنیه از زندان به بازداشت خانگی فرستاده شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۴۲    
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 376 تومان رسید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۲    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسین ابوترابی فرد در دانشگاه تهران اقامه می شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۵۷    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه 12 اردیبهشت) با کاهش 3 هزار و 902 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 264 هزار و 924 واحد ایستاد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۹    
اسراف و به هدر دادن سرمایه مردم تنها چیزی بود که در تفریحات، مراسمات و جشن های خاندان پهلوی دیده می شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۳۰    
جزییاتی از پرونده بابک زنجانی تشریح شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۱    
رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می کنند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۸    
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلّم، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب تا ساعتی دیگر برگزار می شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۲    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود، گفت: رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق دچار شکست بازدارندگی شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۶    
بنیاد دفاع از دموکراسی ها در گزارشی به حملات موشکی حزب الله در پاسخ به حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به لبنان در 26 آوریل که طی آن دو فرمانده فلسطینی در لبنان به شهادت رسید پرداخته و با ارائه تحلیل های ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۲    
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلّم، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب تا ساعتی دیگر برگزار می شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۷    
به نظر می رسد در روزهای جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک های جعلی در خصوص یارانه کمک معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک های جعلی باشند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۸    
وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد و اعلام کرد باید تغییر نام یک باشگاه مراحل قانونی را طی کند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۵    
تنها بازمانده زندان مخوف برده سور گفت که ناروا توسط کومله و دموکرات بر معلمان و غیرنظامیان رفته است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۲    
همزمان با دوازدهم اردیبهشت، گزارش و اخبار درباره روزِ معلم بخش مهمی از خروجی سایت خبرگزاری ها و روزنامه ها را تشکیل می دهد ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۹    
سرمربی پیشن تیم فوتبال سپاهان می گوید که عملکرد مدافعان پرسپولیس در بازی های اخیر به گونه ای بوده که به طلایی پوشان شباهت زیادی پیدا کرده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۹    
تلویزیون می تواند در قالب سریال، فیلم یا پویانمایی علاوه بر ارج نهادن به مقام معلم، زوایای شیرین و جذابی از روز های دانش آموزی را برای مخاطب ترسیم کند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۶    
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال می گوید که نمایش پرسپولیس در بازی با آلومینیوم باعث شده تردیدهایی درباره این تیم به وجود بیاید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۲    
همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلّم، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب تا ساعتی دیگر برگزار می شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۲    
در معاملات 24 ساعت گذشته بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین به 59هزار و 909 دلار رسید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۵۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی وعده صادق علیه اسرائیل گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها از 20 درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۷    
کارشناس فوتبال با بیان این که استقلالی ها دیدار سختی برابر تراکتور خواهند داشت گفت: هر چند شاگردان نکونام شرایط خوبی دارند اما تغییراتی که در کادر فنی حریف رخ داد به ضرر آبی ها خواهد بود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۴۷    
یک کارشناس اقتصادی، گفت: ریشه تورم موجود در سه ناترازی اصلی در اقتصاد ایران است که این ناترازی ها هر لحظه بیشتر هم می شود یکی از این ناترازی ها بدهی دولت به بانک مرکزی است که تحت عنوان کسری بودجه از ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۲    
امروز (چهارشنبه) قیمت روغن جامد 4 کیلویی در بازار تهران 225 هزار تومان است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۲    
ماجرای پیام بی بی سی در نیمه شب کودتای 28 مرداد از جمله روایت های متواتر و تصدیق شده ای است که نشان می دهد مجموعه بنگاه سخن پراکنی بی بی سی تنها یک رسانه نیست!
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۵    
وزیر خارجه فرانسه در سخنانی برنامه رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح در جنوب نوار غزه را ایده مناسبی ندانست.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۲    
هم زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح روز چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۹    
هم زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح روز چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۷    
قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 صعودی گزارش می شود. قیمت ها در برخی موارد تا 90 میلیون تومان افزایش یافته و در هر دو بازار داخلی و مونتاژی دیده می شود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۰    
گزارش بی بی سی درباره نیکا شاکرمی نشان دهنده این است که محاسبات و تمرکز شبکه های غربی پس از اوج گیری اعتراضات دانشجویان به نسل کشی در غزه، دچار تزلزل شده است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۷    
قیمت سکه و قیمت طلا امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 را در این جدول مشاهده کنید. علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۱    
مسعود اسکویی مجری پیشکسوت ورزش و رادیو که به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بخش مراقبت های ویژه بود، دارفانی را وداع گفت.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۶    
پرسپولیس با دو تغییر در حساس ترین دیدار هفته بیست وپنجم لیگ برتر ایران به مصاف سپاهان می رود.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۸    
روایت عجیب و غریب بی بی سی جهانی در خصوص درگذشت نیکا شاکرمی که تاکنون به عناوین مختلف دستمایه سیاسی کاری و جعل نویسی رسانه های معاند قرار گرفته است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۶    
بیش از حد نیاز خوابیدن یا کمتر از نیاز خوابیدن می تواند تاثیرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۳۶    
بعد از تشییع پدرم، پیکرش را در همان مزاری دفن کردیم که اردیبهشت سال 1364 به صورت نمادین سنگی برایش گذاشته بودیم. پدرم به حضرت زهرا (س) خیلی ارادت داشت ...
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۷    
مقام های آمریکایی اعلام کردند که یک جنگنده اف-16 روز سه شنبه در نزدیکی پایگاه هوایی هولومان در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۷    
محمد علی الحوثی عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن بامداد چهارشنبه خطاب به متجاوزان به یمن نوشت:با آتش بازی نکنید.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۲۴    
سی. آی. ای به طور سیستماتیک به واسطه این سه عامل التزام به نزاکت و آداب سیاسی ، جنگ های قدرت های کوچک و بی ارزش در واشنگتن و مقام پرستی ؛ وعوامل بسیار دیگری نابود شد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۸    
رئیس جمهور فرانسه به دنبال کمک گرفتن از رئیس جمهور چین برای حل بحران اوکراین است.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۸    
در ادامه سفر به ترکیه، احمد داود اوغلو با اسماعیل هنیه دیدار کرد.
حامیان ولایت   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۵    
در ادامه تنش بین مسکو و واشنگتن، نمایندگان سنای آمریکا طرح ممنوعیت واردات اورانیومِ با غنای پایین روسیه به این کشور را با اکثریت آرا تصویب کردند.