چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۰:۰۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 1 فروردین 1403 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1401 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 1 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 2 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 3 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 4 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 5 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 6 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 7 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 8 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 9 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 10 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 11 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 12 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 13 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 14 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 15 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 16 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 17 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 18 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 19 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 20 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 21 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 22 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 23 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 24 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 25 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 26 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 27 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 28 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 29 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 30 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1403 
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۰    
حوزه / همزمان با تقارن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اقداماتی جهت نمود هر چه بهتر دو موضوع رعایت حجاب و شئونات ماه مبارک رمضان در شهر کاشان برنامه ریزی و ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۳ - ۰۰:۳۳    
حوزه/معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: در آستانه فرارسیدن بهار شهرداری قم با انجام اقدامات لازم برای فعال سازی شهربازی ها و امکان تفریحی شهر، تلاش کرد تا شهروندان قمی نوروز با نشاطی را تجربه کنند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۲۱:۴۱    
حوزه/ رئیس پلیس فتا استان قم از اقدامات مجرمانه سایبری اعم از اپلیکیشن های جعلی قرآنی و ادعیه و هدایت به درگاه های جعلی در ماه مبارک رمضان هشدار داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۲۱:۴۱    
حوزه/ فرمانده فراجای استان قم گفت: در ایام نوروز 1403، سه هزار و 500 نفر از نیروهای پلیس ضمن حفظ امنیت و کاهش حوادث آماده خدمت رسانی به زائران و شهروندان دیار بانوی کریمه اهل بیت(س) هستند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۳    
حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در پیام نوروزی خود گفت: امید است با مشارکت مردم و مسئولان سال جدید سال گشایش در زندگی مردم و رفع مشکلات شان باشد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۶:۳۴    
حوزه/ بر اساس اعلام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم با برنامه ریزی صورت گرفته آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی استان در ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز تامین شده است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۶:۳۴    
حوزه/ جانشین پلیس راه قم از کاهش 40 درصدی تصادفات در محورهای این استان در هفته پایانی منتهی به سال جدید نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۲ - ۰۶:۲۲    
حوزه/ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم از خدمت رسانی 43 پایگاه اورژانس این استان به مسافران نوروزی خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۳:۵۴    
حوزه/ رئیس دانشگاه قم گفت: از مهم ترین کارویژه های پیامبران و فرستادگان خدای متعال مردمی سازی فرهنگ، اقتصاد، جامعه پردازی و تمدن سازی بوده است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۳:۴۵    
حوزه/ مشاور وزیر نفت گفت: بعد از اعتصاب کارکنان شرکت نفت، مدیرعامل وقت شرکت ملی نفت به خارک آمد و گفت خاطر ملوکانه مکدر است، کشتی ها را بارگیری کنید که اتفاقا کشتی ها هم اسرائیلی بودند ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۳:۳۳    
حوزه/ حضور فعال گروه جهادی الغدیر در روستاهای بندپی شرقی، ویارسره و بابلکنار استان مازندران همزمان با حلول ماه رمضان آغاز شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۳:۲۷    
حوزه/امسال دربخش حوزوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مشاورین حوزوی خواهر و برادر که قریب به اتفاق آنان از چهره های نام آشنا برای مخاطبین است در 14 موضوع به بیان مشاوره به علاقه مندان ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۳۰    
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن طیب حسینی، رئیس بخش حوزوی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نمایشگاه قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه برنامه های این بخش از نمایشگاه را تشریح کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۲:۲۴    
حوزه/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قرآن منشأ هدایت، اعتلا و تکامل انسانی است. مردم غزه نزدیک به 6 ماه است زیر وحشیانه ترین حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۱    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: در خصوص اهمیت این ماه مبارک یادآوری کردند در ماه رمضان، گناهان انسان ذوب شده و مقام انسان در پیشگاه خداوند متعال بسیار والاتر می شود چون رمضان باعث استحکام ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۱    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به مناسبت عید نوروز پیامی صادر کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۱    
حوزه/ شبیر فیروزیان معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همانطور که قرآن تنوع بیانی و کلامی دارد، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هم متنوع است. ما معتقدیم خواندن قرآن یک مسئله راهبردی است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۷    
حوزه/ بار الها، حیات عالم بسته به عنایت توست، برای آنان که هوشیارند و آیات عظمتت در سراسر گیتی پراکنده است، برای آنان که بیدارند...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۷    
رئیس جمهور در گفتگوهای تلفنی جداگانه با رهبر معظم انقلاب و حضرات آیات مکارم شیرازی، جوادی آملی، نوری همدانی، شبیری زنجانی و سبحانی ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو را تبریک گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۲۰:۱۲    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در پیامی، آغاز سال 1403 هجری شمسی را به اقشار مختلف مردم استان سمنان بویژه خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۹:۵۷    
حوزه/ استاد عمر الجمنی مشهورترین استاد خوشنویسی تونس و از مشاهیر خط جهان عرب مهمان سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۹:۲۲    
حوزه/ رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در نخستین روز سال نو، در دیدار نوروزی با قشرهای مختلف مردم، برنامه ریزی و تلاش مسئولان برای ورود و بسیج همت ها ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۳    
حوزه / دبیر ستاد اعتکاف استان همدان، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال در سه دوره علاقمندان می توانند در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۷    
حوزه / امام جمعه همدان در پیامی ضمن تبریک آغاز سال جدید و با اشاره به همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، بر لزوم وحدت و همدلی بین مسئولان برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم تأکید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۲    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین، در پیامی نوروز و رمضان را موهبتی الهی و فرصتی ارزشمند برای پاک کردن دل ها از خطاها و اشتباهات دانست و و تقارن بهار طبیعت و قرآن را تبریک گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۹    
حوزه/ رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در نخستین روز سال نو، در دیدار نوروزی با قشرهای مختلف مردم، برنامه ریزی و تلاش مسئولان برای ورود و بسیج همت ها ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۶    
حوزه/پایگاه آیین رحمت - معارف اسلامی و پاسخ به شبهات کلامی وابسته به دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی در اولین روز بهار به یک پرسش و شبهه پاسخ داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۰    
حوزه/ منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در دوره جدید فعالیت مجلس بتوانیم در عرصه حل مشکلات صنفی خبرنگاران و رسانه ها قدم هایی برداریم.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۷    
حوزه/ مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گرگان در مقطع سیکل(پایه 8 و 9 و 10) و دیپلم از میان جوانان علاقه مند در تحصیل علوم حوزوی پذیرش می نماید.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۴    
حوزه/پروژه 50 ساله فاز 5 محور عمار یاسر با نام بلوار حضرت جعفر طیار(ع) در نخستین ساعات بهار 1403 بدون تشریفات افتتاح رسمی در اختیار مردم قرار گرفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۴:۳۴    
حوزه/ ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین، آغاز سال جدید شمسی را به ایرانیان تبریک گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۵    
حوزه/ منتخب مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و فرماندار آران و بیدگل به صورت جداگانه با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۳:۴۹    
حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1403 خورشیدی، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به مردم همیشه در صحنه استان ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۳:۴۹    
حوزه/ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی مشترک آغاز سال جدید را تبریک و تهنیت گفتند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
آیین تحویل 1403 با حضور پرشور خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۳:۲۵    
وقتی حضرت موسی (ع) به میقات رفت و بعد از چهل روز برگشت، دید که شخصی به نام سامری، طلاهای بنی اسرائیل را جمع کرده و باهاشون یک مجسمه به شکل گوساله ساخته و مردم هم به پرستش آن مشغول شدند
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۷    
حوزه/ مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا(س) از حضور متفاوت و متنوع این نهاد علمی و بین المللی در بخش حوزوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با نگاه مسئله محوری و با شعار قرآن را هنرمندانه روایت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۳    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با حضرت آیت الله نوری همدانی سال جدید را به معظم له تبریک گفت و گزارشی از وضعیت کشور ارائه داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۷    
حوزه/ موسم عید، وقت رسیدگی به خانه، برای خانمِ خانه است. بانویی که قرار است رنگ بهار را به در و دیوار خانه بپاشد، تا کودکانش طعم نوروز را برای ابد در گوشه ذهن به خاطر بسپارند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۴    
حوزه/ آیت الله سید مجتبی حسیی نماینده ولی فقیه در عراق با آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار و گفتگو کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۱    
حوزه/ سمانه افشاری نژاد فعال بین المللی گفت: چهلمین فراخوان موسسه سرزمین رنگ زیتون همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور حمایت از کودکان ایتام در غزه آغاز شده است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۱    
امام جمعه قم تصریح کرد: انسان های مؤمن و خداجو با الهام از تحول محسوس در طبیعت در درون خود هم تحولی اساسی ایجاد کرده و هم زمان با نو شدن طبیعت لباس نوی تقوا را به تن می پوشانند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۳    
حوزه/ رئیس جمهور با بیان اینکه اطمینان می دهم سال 1403 سال رونق بیشتر تولید و اقتصاد، کاهش بیشتر نرخ تورّم و خدمت رسانی گسترده به مردم عزیز خواهد بود، تصریح کرد: هر چه در این دو سال و نیم ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۸    
حوزه/ رئیس جمهور در پیامی با تبریک آغاز سال نو خورشیدی به سران و مردم کشورهای حوزه تمدنی نوروز تصریح کرد: نوروز ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۲۲    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان، فرا رسیدن بهار طبیعت و تقارن آن، با بهار قرآن را، نوید بخش حیات و دلیل معاد دانست.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۹    
حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی آغاز سال نو و بهار طبیعت را تبریک گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۹    
حوزه/امام جمعه نورآباد در پبامی آغاز سال نو را تبریک گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۶    
حوزه/مهدی دوستی تلاقی شکوفایی معنویت و طبیعت را به مردم شریف هرمزگان تهنیت و شادباش گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۱:۱۶    
حوزه / از بامداد اولین روز از سال 1403 تا لحظه تحویل سال بیش از دو میلیون نفر به حرم مطهر رضوی مشرف شدند و از برنامه های فرهنگی حرم مطهر رضوی بهره مند شدند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۰:۵۸    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران به مناسبت عید سعید نوروز متقارن با بهار قرآن پیامی صادر کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۷    
آستان مقدس حضرت امام حسین (ع) در ماه مبارک رمضان، روزانه هزاران وعده افطاری آماده کرده و به زوار تقدیم می کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۱    
حوزه/ آن مساجدی که هنگام اذان صبح باز هستند، اینها از شهرها دفع بلا می کنند. آن امام جماعت هایی که نماز صبح را اقامه می کنند، اینها به جامعه خدمت می کنند. گاهی خداوند به خاطر همین ها دفع بلا می کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۱    
حوزه/ عضو مصری مجمع جهانی اهل بیت (ع)، در پی درگذشت شیخ حسن الجناینی یکی از علمای الازهر پیامی صادر کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۸:۱۶    
حجت الاسلام والمسلمین سیدجمال الدین میرمحمدی با تبریک فرا رسیدن سال 1403 بر تلاش مضاعف برای خدمت رسانی به شاگردان مکتب اهل بیت علیهم السلام تاکید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۸:۱۶    
"من و کتاب" عنوان اثری است خواندنی که دربردارنده دیدگاه رهبر معظم انقلاب درباره کتاب و کتابخوانی است و خواننده با مطالعه آن با نگاه عمیق و زیبای حضرت آقا در این رابطه بهتر و بیشتر آشنا می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۸:۰۱    
حوزه/ شادی و شاد کردن دیگران، چه با عمل و چه با حرف، خود عبادت است و سیره عملی ، و رفتار و معاشرت های اجتماعی بزرگان دینی و رهبران و پیشوایان اسلامی، مملوّ از رحمت و عطوفت و محبّت با پیروان خویش ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۷:۴۳    
حوزه/ گرمی هوا عذر نیست و نمی توان روزه را خورد؛ تمرینات ورزشی که البته امسال خیلی از این تمرینات تعطیل شده است و سابقا وجود داشته، عذر نیست و برخی هم به خاطر امثال امتحانات و کنکور و .. ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۷:۱۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1403 ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به ویژه خانواده های ایثارگران و همه ملت هایی که نوروز را گرامی می دارند ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۷:۱۳    
حوزه/ هدایت و اضلال به انتخاب ها،عزم ها و اراده های انسان ها برمی گردد و این ظرف قابلیت وجود انسان هاست که پذیرش هدایت یا اضلال الهی را فراهم می کنند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۶:۵۸    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان فرارسیدن بهاران طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن را نشانه رحمت حق در جان دانست.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۶:۵۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1403 ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به ویژه خانواده های ایثارگران و همه ملت هایی که نوروز را گرامی می دارند ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۴:۵۲    
دعای روز نهم ماه مبارک رمضان مصادف با چهارشنبه اول فروردین ماه 1403 تقدیم روزه داران ارجمند می شود
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۱:۳۶    
پادکست "روزه در سفر" برشی از سخنان آیت الله العظمی مظاهری است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۰:۴۵    
سامانه پاسخگویی تلفنی دفتر حضرت آیت الله شبیری زنجانی همه روزه از ساعت 8صبح تا 12شب، پاسخگوی سؤالات شرعی مؤمنین است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۵    
در این کتاب تلاش شده تا به بیانیه گام دوم نگاه درون سیستمی شود و این مساله حائز اهمیتی است به این معنا که سعی شده این بیانیه بنابر منظومه فکری حضرت آقا، بهتر و کامل تر فهمیده شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
حوزه/ خوشا به سعادت آنان که با دل دریایی خویش، همیشه سفره ساده طعامشان برای همه مردم باز است و به رسم امام خود، حضرت مجتبی علیه السلام سفره داری می کنند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
نویسنده و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی باید سیاست همیشگی و جدی مدیران و مسئولان فرهنگی کشور باشد.