چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۳:۵۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 6 فروردین 1403 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1401 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 1 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 2 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 3 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 4 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 5 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 6 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 7 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 8 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 9 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 10 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 11 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 12 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 13 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 14 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 15 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 16 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 17 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 18 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 19 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 20 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 21 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 22 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 23 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 24 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 25 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 26 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 27 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 28 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 29 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 30 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1403 
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۲:۴۷    
حوزه/ سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در بیانیه ای مطرح کرد: قطعاً جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق بی پاسخ نخواهد ماند
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۱۰    
آیت الله سید احمد خاتمی از بخش حوزوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بازدید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۰۴    
حوزه / امام جمعه ابوزید آباد، روز قدس را از ابتکارات بی نظیر حضرت امام خمینی(ره)عنوان کرد و افزود: روزجهانی قدس به نماد ایستادگی در برابر استکبار جهانی و اسرائیل غاصب تبدیل شده است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۱:۰۱    
حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ36انصارالمهدی( عج) استان زنجان گفت:حسن خلق، بخشندگی و سخاوت از مهمترین ویژگی های اخلاقی امام حسن مجتبی(ع) بود و ایشان را کریم اهل بیت(ع) می نامند و ایشان حتی نسبت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۳۷    
حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم در محکومیت جنایت سخیف رژیم منحوس صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۷:۵۷    
حوزه/ بخش سبک زندگی آرمانی یکی از بخش های سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که تلاش دارد ضمن معرفی مراحل سیر و سلوک در عرفان مقربین، زندگی آرمانی را طبق قرآن، عقل ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۵:۴۱    
حوزه/ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با حضور در ایستگاه رادار زرینه رود میاندوآب ضمن دیدار با کارکنان میزان توان رزم و آمادگی دفاعی این سایت تاکتیکی را مورد ارزیابی قرار داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۲۳    
حوزه/ اقشار مختلف مردم مراغه برای چندمین بار در طول ماه های اخیر و از ساعت 22 روز دوشنبه در میدان طلوع فجر این شهر تجمع کرده و انزجار خودشان از جنایت های صهیونیست ها در بیمارستان الشفاء غزه را به ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۲۰    
حوزه/ شب گذشته جمعی از مردم تبریز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفای غزه در میدان ساعت تجمع کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۲:۰۲    
حوزه/ نشست حکمرانی قرآن براساس شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم با حضور محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۱:۵۶    
حوزه/ خوشنویس و پژوهشگر هنرهای اسلامی در عراق گفت: امام علی(ع) اولین شخصی بودند که خوشنویسی را در جهان اسلام آغاز کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۹:۳۸    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۴:۵۲    
نماهنگ "مروارید شوق" به مناسبت پانزده ماه مبارک رمضان ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام با نوای حاج محمود کریمی
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۳:۴۶    
حوزه/ لحظاتی از شعرخوانی طنز آقای سعید سلیمان پور در دیدار امشب جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام منتشر می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۰:۵۲    
حوزه/ در شب ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۰:۲۵    
حوزه/ سخنران حرم مطهر بانوی کرامت ضمن تبیین هفت آیه ای که دررابطه با احیای اموات در دنیا نازل شده است، با تأکید بر این که معاد هم روحانی است هم جسمانی، گفت: در معاد جسمانی ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۰:۱۳    
حوزه/ حرم مطهر بانوی کرامت در شب میلاد امام مجتبی علیه السلام از بیش از 25 هزار زائر و روزه دار در وعده افطاری پذیرایی کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۰۰:۰۷    
حوزه/ جامعة الزهرا سلام الله علیها، جنایت رژیم صهیونیستی در حمله غیرانسانی و غیراخلاقی به زنان و نوامیس مظلوم و بی دفاع غزه را محکوم کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۳۷    
حوزه/ پژوهشگر قرآنی یکی از مهمترین اصول مترقی در بحث حقوق و تکالیف زن و مرد را رعایت اصل مساوات عنوان کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۲۵    
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۲:۵۲    
حوزه / استاندار همدان گفت: طبق تأکیدات رئیس جمهور، سه اصل برای تحقق شعار سال، تسریع، تسهیل و تکریم مردم است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۲:۱۶    
حوزه/مدیر مرکز مشاوره اسلامی سماح کشور وابسته به حوزه های علمیه از استقبال بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن از مشاوران حوزوی خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۵۸    
حوزه/ با برپایی یک غرفه و استفاده از اساتید قرآنی سعی دارد کودکان را با زبان کودکانه نسبت به داستان های قرآنی آشنا کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۵۸    
حوزه/ مرکز تبادل کتاب در ستون 88 نمایشگاه قرآن کریم میزبان علاقه مندانی است که می خواهند کتاب های خوانده شده خود را با کتاب جدید تعویض کنند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۵۵    
هنرمندانی از کشورهای تونس، هند، کویت، بحرین، چین، بوسنی و چند کشور اسلامی دیگر از نمایشگاه بسم الله الرحمن الرحیم موزه فاطمی بازدید کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۵۵    
حوزه/ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور همزمان با ششمین شب از سی ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۵۵    
حوزه/ داور برنامه محفل همزمان با ششمین شب از سی ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۵۲    
حوزه/ ویژه برنامه شکوفه های آسمانی ویژه کودکان 4 تا 11 سال در طول ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های آموزنده و شاد عصرها و شب ها در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۵۲    
حوزه/ آئین امضای نخستین میثاق نامه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز 13 رمضان به صورت بر خط در غرفه این ستاد در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۴۹    
حوزه/ عضو هیئت علمی در حاشیه بازدید از بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن در غرفه خبرگزاری حوزه حضور پیدا کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۴۹    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه با محکومیت حمله تروریستی مسکو و تسلیت به بازماندگان این حادثه دلخراش، متهم اول در این جنایات را صهیونیسم و دولت آمریکا می داند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۱۶    
پادکست "مسیر خدا" برشی از سخنان حجت الاسلام والمسلمین امیر غنوی از شاگردان استاد علی صفائی حائری(ره) است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۱۳    
حوزه/استاد و پژوهشگر حوزه و دانشگاه با حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن از بخش های مختلف بخش حوزوی بازدید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۱    
حوزه/همزمان با ماه مبارک رمضان محافل قرآنی در جای جای استان در حال برگزاری است و روزه داران با تلاوت قرآن کریم قلوب خود را با آیات الهی روشنایی می بخشند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۱:۰۱    
حوزه/در ماه مبارک رمضان محافل قرآنی در گوشه گوشه استان اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم و مومنان روزه دار برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۵۸    
حوزه/ علاقه مندان به قرآن با حضور در غرفه طرح ملی سی ویکمین نمایشگاه قرآن کریم می توانند با روش های جدید آموزش قرآن کریم آشنا شوند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۴۶    
حوزه/ مجموعه اکران سیار حوزه هنری در تلاش است شرایطی را برای اکران فیلم آسمان غرب و ایلیا در سی ویکمین نمایشگاه قرآن کریم فراهم کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۳۷    
حوزه/ مهران رجبی بازیگر و مجری صداوسیما همزمان با ششمین شب از سی ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بخش های مختلف این نمایشگاه از جمله بخش حوزوی بازدید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۳۱    
حوزه/ آیت الله احمد بهشتی با حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن از بخش حوزوی این نمایشگاه بازدید و با مسئولین غرفه ها دیدار و گفت وگو کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۰۱    
حوزه/ همزمان با نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) نذر و توزیع کیک بزرگ این مناسبت فرخنده با شرکت عموم مردم برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۰۱    
حوزه/ حضور خانوادگی، قاب پرتکرار نمایشگاه قرآن امسال است با توجه به استقبال خانواده ها؛ نمایشگاه قرآن تا 30 دقیقه بامدادِ هرشب، در مصلای تهران میزبان قرآن دوستان است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۰:۰۱    
حوزه/ حجت الاسلام اعتمادی امروز طی بازدیدی نحوه خدمات دهی به میهمانان و مسافران نوروزی را مطلوب ارزیابی کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۵۸    
حوزه/ ناصر ابوشریف گفت: قلوب ملت های مسلمان با فلسطین است ولی به خاطر دولت های بسیار ضعیفشان قادر به حمایت از فلسطین نیستند ما می دانیم که قلب اهل قرآن با فلسطین، و مقدسات و مسجدالاقصی است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۵۸    
حوزه/ مدیر بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن گفت: 2 ورکشاپ متشکل از 2 گروه 10 نفره از هنرمندان تشکیل شده است که از امشب در غرفه جهاد دانشگاهی حاضر می شوند و هنر خود را در موضوعات قرآنی نشان می دهند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۴۹    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حقیقی در اختتامیه ساخت مسجد روستای تچ توسط طلاب مدرسه علمیه بشاگرد، گفت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۴۹    
حوزه/ امام جمعه کنگان ضمن بیان جایگاه موذنین در روایات، اذان را شعار نماز دانست.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۹:۴۶    
حوزه/ استاد حوزه یکی از مهمترین کارکردهای قاعده حریم حمی را حفظ کانون خانواده ذکر کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۴۹    
پادکست "بی اعتنایی به امر خدا" برشی از سخنان آیت الله العظمی مظاهری است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۴۰    
حوزه/ برای اجاره خانه جدید به بنگاه رفتم. هر کجا به ما آدرس می دادند، همان مبلغ یا بیشتر از آن بابت اجاره می خواستند. ما هم توانایی نداشتیم. یکی از روزها که به بنگاه رفتم ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۱۰    
حضرت آیت الله نوری همدانی جنایات دردناک رژیم صهیونیستی در غزه به ویژه بیمارستان شفاء را محکوم کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۸:۰۱    
حوزه/ امام حسن(ع) دومین اولی به تصرف در عالم بشریت است،که دانشگاه تازه تأسیس اسلام به زعامت جدّ گرامش، پدر بزرگوارش و مادر مکرمش(ع) حلم، بخشش و مهربانی او بیش از دیگران ظهوروبروز داشت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۵۸    
حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه در کارهای اجتماعی کشور ما تمسک به ریسمان الهی اهمیت زیادی دارد ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۵۸    
حوزه/ نشست قرآنی با موضوع"پاسخ به شبهه غیر الهی بودن قرآن" با حضور دو تن از کارشناسانی علوم قرآنی دکتر حسین رضایی و حجت الاسلام و المسلمین سید حسین رضوی در غرفه بین الملل نمایشگاه قرآن کریم برگزار ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۵۸    
جامعه صدر اسلام و کافران مقابل رسول خدا (ص) در نظر ما، یک سری آدم بت پرست متعصّب که بت ها برای ایشان همه چیز بود و صرفاً چون رسول خدا (ص) نهی از پرستش این بت ها می کرد ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۵۵    
حوزه/ امام جمعه سیراف گفت: مردم سیراف در عین مهمان نواز بودن و استقبال از مسافرین، متاسفانه گاهی شاهد ناهنجاری و حرمت شکنی از سوی بعضی از مسافران هستند که باعث رنجش خاطر مردم شده است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۴۶    
مدیر حوزه های علمیه در پیام هایی به رئیس کلیسای ارتدوکس و رئیس اداره مسلمانان روسیه، حادثه تروریستی مسکو و جان باختن جمعی از شهروندان روسی را محکوم کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۴۰    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مروی گفت: اینکه اسرائیل اینگونه همچون سگ هار به جان مردم افتاده، به دلیل ضربه جبران ناپذیری بوده که بر حیثیت او وارد شده است ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۴۰    
حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: برای این که بر مشکلات کشور از جمله در عرصه اقتصادی غلبه کنیم ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۷    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در ویژه برنامه ای با عنوان تبیین و تفسیر 30 فراز زندگی ساز قرآن کریم، به تفسیر آیه یکم سوره ابراهیم پرداخت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۸    
حوزه/ آیین سنتی "گرگشو" پانزدهم ماه مبارک رمضان به مناسبت میلاد کریم اهل بیت علیهم السلام امام حسن مجتبی(ع) عمدتا در جنوب استان بوشهر برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۵    
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۵    
حوزه/ آیین رونمایی از جدیدترین آثار پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن، روز سه شنبه 7 فروردین در نمایشگاه قرآن برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۵    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: امروز کشور به یک جهاد تولید رضایت و مشروعیت نیاز دارد که همگی می توانیم در تولید این رضایت و مشروعیت نقش سازنده ای داشته باشیم ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۱    
حوزه/همزمان با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در روستای کنارجو از توابع شهرستان سیریک برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۱    
حوزه/ امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه شرط توحید، نداشتن امید به غیر خداست، گفت: باورمندی انسان زمانی در عرصه توحید کامل می شود که به غیر از خدا امید نداشته باشد و تنها به خداوند متعال وابسته باشد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۲۱    
رژیم کودک کش در جنایت اخیر خود با محاصره بیمارستان شفاء غزه بی شرمانه ترین جنایات خود را علیه زنان و کودکانی که به بیمارستان پناه آورده بودند و نیز مجروحین و کادر درمانی مرتکب شد که در این فاجعه ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۷    
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حائری فرزند آیت الله سید علی اکبر حائری از علمای عراق همراه با هیئت همراه در ماه مبارک رمضان جاری به نیجریه سفر کرد و پس از دیدار با حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۷:۰۷    
حوزه / در شب های ماه رمضان تلاوت خانوادگی در محفل قرآنی هل اتی به میزبانی فرهنگ سرای فیض کاشانی برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۲    
حوزه/فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری یکی از اعضا گروهک تروریستی جیش الظلم در این استان خبر داد
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۶:۲۲    
حوزه/استاندار لرستان گفت:استان لرستانی استانی پیشرو با مشارکت بالای مردم در انتخابات بود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۵۸    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مازندران تصریح کرد: در حوزه فرهنگ و گردشگری رها کردن و رهاشدگی مشاهده می شود که این مساله حقیقتاً نگران کننده است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۵۸    
حوزه/ امام جمعه قهستان با بیان این که الگوپذیری از امام حسن مجتبی (ع) موجب توسعه فرهنگ انفاق در جامعه و کاهش اختلاف طبقاتی در جامعه است ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۰    
حوزه / امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه تنها با شعار دادن مشکلات حل نمی شود، گفت: امیدواریم در نشست پایانی سال در استان ساز و کار مناسب برای مردمی سازی مسکن و عرصه های مختلف را طراحی کرده باشیم.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۷    
حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:نیروی انتظامی همواره یاور و پشتیبان مظلومان بوده و هست.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۲    
حوزه / در اعتراض به هتک حرمت زنان مسلمان بیمارستان شفا غزه فلسطین شب گذشته مردم همدان در تجمعی اعتراضی، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۱۰    
حوزه/طرح تکریم ایتام (ابناء الحیدر) با حضور طلاب و اساتید و مسئولین بخش سندرک و جمعی ایتام در مدرسه علمیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) شهر سندرک برگزارشد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۴۳    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با اشاره به فقدان یک الگوی نو و مدل شهرسازی مطلوب در کشور، گفت: هوشمند سازی شهر که مسئولیت آن با شهرداری می باشد کار مهمی است که باید برای آن پیوست و برنامه داشت.
  • ۱