یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۳۲Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 25 فروردین 1403 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1401 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 1 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 2 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 3 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 4 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 5 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 6 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 7 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 8 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 9 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 10 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 11 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 12 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 13 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 14 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 15 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 16 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 17 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 18 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 19 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 20 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 21 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 22 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 23 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 24 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 25 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 26 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 27 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 28 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 29 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 30 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1403 
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۵    
حوزه/ کرسی ترویجی خلقت به منزله شهود نفس و نسبت آن با خودآگاهی با همکاری دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی نقد و مناظره در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۷:۴۰    
حوزه/ آزمون نهایی نهضت ملی زندگی با آیه ها همراه با اعطای گواهی معتبر حفظ قرآن کریم و اهدای جوایز برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۱    
حوزه/ رئیس اداره فرهنگی و کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به فعالیت های این اداره در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۱    
حوزه/ مسابقه بهارترین بهار به همت واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با اعلام اسامی 29 برنده سفر زیارتی به مشهد مقدس به پایان رسید.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۷    
حوزه/ مدیرکل کتابخانه های استان فارس از حضور 51 هزار نفری استان فارسی ها در مسابقه کتابخوانی رضوی خبرداد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۴۳    
پادکست "تَنَجُّز" برشی از سخنان آیت الله العظمی مظاهری است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۱    
پادکست "موعظه" برشی از سخنان حجت الاسلام والمسلمین صدیقی است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۹    
حوزه/مدیر حوزه های علمیه گفت: شهادت فرزندان این مرز و بوم سخت است ولی این خونهای پاک به ویژه شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۶    
حوزه/ همزمان با سراسر کشور، طرح حجاب و عفاف از امروز در قم آغاز شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۰    
حوزه/ مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد درگذشت آیت الله مروج، عالم برجسته در اردبیل برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۱۰    
حوزه/ نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور بیمارستان منطقه جنگی نیست ، در نگارخانه سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور مسئولین و هنرمندان افتتاح شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۱    
حوزه/ حجت الاسلام احدی لاهرودی، به بررسی واقعه ورود مسلم بن عقیل به کوفه و نقش آن در نهضت عاشورا پرداخت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۶    
حوزه/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام یک آئینه عبرت است چراکه هرجا با غرب همراهی کردیم جز شکست چیزی نداشته ایم.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۶    
حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: تمدن برخاسته از هویت انقلاب اسلامی سه ضلع اصلی شامل اسلام ناب محمدی، پیشرفت در حوزه علم و فناوری و اقتدار دفاعی، نظامی و امنیتی است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۲۲    
محمدرضا ضیایی تمدن شکل گرفته در اربعین را در نقطه مقابل تمدن غرب دانست و گفت: تمدن اسلامی دارای یک مرکز قدسی است که آن مرکز قدسی می تواند پیامبر اسلام (ص) و مکه باشد و در مراسم اربعین حسینی این مرکز ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۱۶    
حجت الاسلام والمسلمین برته با بیان اینکه اربعین اخوت و برادری و تکریم و مهربانی و مواسات و ایثار می آورد ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۲:۰۱    
حوزه/ نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، گفت: انسان وقتی عهده دار مسئولیتی می شود باید برنامه ریزی هدفمند داشته باشد و اولویت ها را مشخص کند تا هنگامی که می خواهد مسئولیت را تحویل دهد ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۹    
حوزه/در اقدامی فداکارانه، یکی از پاکبانان شهرداری اردبیل در جریان بارش های سیل آسای عید فطر و آبگرفتگی معابر، با ورود به جوی آب و باز کردن مسیر عبور آب ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۴۰    
حوزه/ معاون سیاسی سپاه کربلا استان مازندران تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری درماندگی سران رژیم صهیونیستی در معادلات منطقه مشهود شده است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۶    
حوزه/ وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، به توقیف یک کشتی مرتبط با این رژیم در خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران واکنش نشان داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۸    
حوزه/ مریم ارجمند مادر شهید عبدالخالد ماجدی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۲۵    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: در فعالیت های مرتبط با ساخت و ساز در کشور باید علاوه بر استحکام بنا به انبوه سازی نیز توجه لازم صورت گیرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۱:۱۹    
حوزه/ شیخ احمد القطان، خواستار کنار گذاشتن تعصب و فرقه گرایی و متحد کردن قطب نما به سمت فلسطین اشغالی شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۵    
حوزه/در راستای حفظ و نگهداری از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی، مرمت و تثبیت کاشی کاری و تزئینات صحن اصلی این مجموعه تاریخی آغاز شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۱    
حوزه/امیر ایرانی گفت: همه قدرتهای دریایی، به چشم ابر قدرت به نیروی دریایی ارتش نگاه می کنند و به این مهم در مجامع و رزمایشات بین المللی اذعان دارند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۶    
حوزه/امام جمعه موقت خرم آباد گفت: رعایت عفاف و حجاب وظیفه ای اجتماعی و قانونی است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۹    
حوزه/ سازمان پدافند غیرعامل کشور اعلام کرد: پیامی که با سرشمارۀ 90003140 از طریق یک سامانه پیامکی تجاری برای برخی از شهروندان منتشر شده جعلی و محتوای آن کذب است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۴۶    
حوزه/ فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت :بیمارستان جاسک نیز سال آینده توسط نیروی دریایی ارتش راه اندازی خواهد شد و می تواند به ارائه خدمات بهتر درمانی در این شهرستان کمک کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۲    
حوزه/ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از پیشرفت ایران در حوزه های مختلف ناراحت هستند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۶    
حوزه/ امام جمعه شیراز با انتقاد از نحوه و ابعاد اختصاص یافته به بیلبوردهای حاوی پیام های فرهنگی در سطح شهر ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۷    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان در آستانه سفر رئیس جمهور به استان خواستار پیگیری اجرای طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۲    
حوزه/ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی عصر روز نهم اردیبهشت برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۶    
حوزه/ قاریان و دعاخوانان برگزیده در سال 1402 معرفی شدند و فراخوان ثبت نام در دوره های ارتقاء سال جاری اعلام شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۰    
حوزه/ آیت الله ضیاء الدین نجفی تهرانی، امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم(ص) و مسئول حوزه علمیه شرق تهران به دلیل کسالت در بیمارستان بستری شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۷    
حوزه/ تصاویری از شهدای ارتش، در 49 قاب شهری سطح شهر مشهد اکران شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۳۴    
حوزه/ نشان خادمی حرم امام علی بن موسی الرضا(ع) در برنامه حال نو به میزبانان و عوامل برنامه تلویزیونی "محفل" اعطا شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۲۵    
حضرت آیت الله شبیری زنجانی به زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مشرف شدند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۹    
حوزه/ نشست گفتمان و سیاست فرهنگی دولت از سوی دبیرخانه جایزه زنده یاد دکتر عماد افروغ برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۶    
حوزه/ کادر مدرسه علمیه حضرت ام البنین سلام الله علیها دلوار جهت ایجاد فضای تعاون و همکاری مستمر بین حوزه و دولت در اجرای برنامه های فرهنگی _ تبلیغی با بخشدار دلوار دیدار و گفت وگو کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۶    
حوزه/ آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم، با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان این نهاد برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۳    
حوزه/ موکب و چایخانه امام رضایی ها در ساحل بوشهر از ابتدای ماه رمضان شروع به فعالیت نمود و در ایام نوروز فعالیت های موکب با وجود مهمانان نورزوی به اوج خود رسید که شب گذشته با حضور حاج محمود کریمی به ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۷    
مردم اردکان در یک حرکت بسیار زیبا، با حضور پرشور خود، جشن تولد باشکوهی در غیاب شهید حسین انتظاریان از شهدای مدافع امنیت، برای فرزندان این شهید والامقام برگزار کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۰    
حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد از سفر معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور به یزد خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۲    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد از برگزاری دوره های مهارتی ویژه کادر مدیریت و مدارس علمیه استان یزد خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۶    
حوزه/ آیت الله موسوی جزایری در دیدار جمعی از شیوخ و بزرگان گفت: اقوام مختلف استان خوزستان همواره متحد و در کنار هم باشند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۷    
حوزه/ دبیر اجرایی همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده گفت: ارسال چکیده تا 30 اردیبهشت و ارسال اصل اثر تا 30 تیر 1403 به دبیرخانه همایش تمدید شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۵    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تأکید بر لزوم برخورد با هنجارشکنان، تأکید کرد: خانواده ایرانی نجیب و با اصالت است و ولنگاری در سطح جامعه را برنمی تابد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۲    
حوزه/ فرمانده سپاه استان لرستان گفت: سپاه از ایده های جهش تولید و نقش مشارکت مردم حمایت می کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۹    
به تعبیر شهید آوینی ما در سیاره رنج قرار داریم و بر این مقیاس باید به تحلیل فعل و انفعالات جهان پرداخت، نه این که تحت تأثیر القائات رسانه ای و یا واگویه های فلان هنرمند و هنرپیشه و سلبریتی ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۹    
حوزه/ مراسم شب های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، غلامرضا قاسمیان، محمدحسین فلاح زاده، سید حسین مؤمنی، ناصر رفیعی ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۹    
حوزه/ دیدار کارکنان و ریاست بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء و مراکز وابسته روز یکشنبه در محل سالن همایش این بنیاد برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۴۶    
حوزه/ در کرسی آزاداندیشی با موضوع "نقش تعداد فرزندان در سلامت جسمی و روحی مادران"، حجت الاسلام رضائی با اشاره به جایگاه فرزندآوری در قرآن و روایات ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۳۴    
حوزه/ آناتومی یک بحران ساختگی، تأمین طبقاتی و تمدید بیگاری، افزایش دستمزد به مثابه استراتژی توسعه، مسئله کارگران؛ مسئولیت همگانی و مولدسازی ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۸    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: نمایندگان باید با درایت و آینده نگری، در انتخاب وزرا و تدوین برنامه ها ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۲    
حوزه/ از امروز پلیس تهران و سایر استان ها به درخواست مردم مؤمن و متدین کشورمان و انتظاراتی که از جامعه اسلامی دارند، عمل کرده و با افرادی که ناهنجاری های اجتماعی مانند بی حجابی را ترویج می دهند ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۹    
حوزه/ استاندار لرستان با بیان این که راهکارهایی برای تحقق شعار سال در دستور کار دستگاه های اجرایی استان قرار گرفته است گفت:یکی از راه های جلب مشارکت مردم در جهش تولید، اطلاع رسانی است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۱۰    
حوزه/ مراکز اطلاع رسانی داروها و سموم سراسر کشور در راستای ارائه مشاوره دارویی و کنترل مسمومیت از طریق شماره تلفن 190 (داخلی 3-2) آماده ارائه مشاوره به مردم در این حوزه هستند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۵:۰۷    
سازمان بسیج رسانه استان قم برگزیدگان مسابقه رسانه و روز جهانی قدس را اعلام کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۵۰    
حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بر استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال تأکید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۴۱    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه با حمایت کامل از نیروهای فراجا، اعلام کرد: یکی از مهمترین راهبردهای کنونی دشمن ذیل کلان پروژه ی حیازدایی ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۵    
حوزه/ بی شک، انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگ ترین تحولات و پدیده های بزرگ و تعیین کننده ای است که وقوع آن در سال 1357 به رهبری امام خمینی(ره) و با حرکت یکپارچه و متحد مردم ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۳۲    
حوزه/ بهره برداری از دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از بزرگراه شهید آوینی آغاز شد و با این پروژه مسیر شهروندان کوتاه تر می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۱۴    
حوزه/ مرکز خدمات حوزه علمیه استان اردبیل در راستای طرح بهاران، اقدام به برگزاری اردوهای خانوادگی یک روزه داخل استان برای طلاب و فضلا می کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۸    
حوزه/ معاونت معیشت و خانواده مرکز خدمات و معاونت تهذیب و تربیت حوزه به منظور همکاری در اجرای برنامه های مشاوره ای ذیل اردوهای فرهنگی، آموزشی و تربیتی مرکز خدمات تفاهم نامه امضاء کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۵    
حوزه/ رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: مجموعه نهادها و دستگاه قضایی استان کرمان، حامی و پشتیبان اجرای طرح عفاف و حجاب در این استان است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۴:۰۲    
حوزه/ کتاب آموزش مقاله علمی ترویجی (از مسئله سازی تا نگارش مقاله) اثر محمدصادق فاضل منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۴    
حوزه/ به همت هیأت ریحانةالنبی (س) و به مناسبت هشتم شوال، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، آیین تکیه خوانی در شمیرانات تهران برگزار می شود
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۱    
حوزه/ آئین وداع با پیکر حجت الاسلام و المسلمین صادق کرمانشاهی در اهواز برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۱    
حوزه/نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در همایش هم اندیشی طوایف بهمئی به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی بیان کرد: رویکرد مقابله با آسیب های اجتماعی باید رویکردی علمی ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۱    
حوزه/ مسجد دانشگاه تهران به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام محمد میرزامحمدی و مداحی مهدی رسولی برگزار می کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۱۴    
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه گفت: تقویت فرهنگ کار در جامعه، لازمه تحقق شعار سال است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۸    
حوزه/ مجموعه تلویزیونی مشاور با محوریت بررسی مسائل و مشکلات خانواده ها از فردا شب روانه آنتن شبکه دوم سیما می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۵۰    
حوزه/ رئیس تجمع علمای صور گفت: تاریخ ایران مؤید این است که پاسخ آنها به اسرائیل یک مسئله رسانه ای تنها نیست بلکه گامی بزرگ در بیرون راندن پروژه صهیونیستی-آمریکایی از منطقه خواهد بود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۹    
حوزه/ استاندار ایلام گفت: مشارکت مردم در امر تولید، لازمه تحقق اهداف کشور در دستیابی به رشد اقتصادی موردنظر است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۳    
حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار پیامی انتصاب مولانا حافظ نعیم الرحمن را به عنوان امیر جماعت اسلامی پاکستان تبریک گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۲۰    
حوزه/ همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب 30 فروردین با حضور علماء و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۲    
حوزه/مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در پیامی درگذشت برادر استاد حوزه خواهران و فرزند روحانی و طلبه را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۲    
حوزه/ مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دوره عمومی مهارت های پاسخگویی و مواجهه با پرسش ویژه اساتید، دانش آموختگان و طلاب خواهر برگزار می کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۲:۰۲    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از مجروح حادثه تروریستی راسک که از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد است عیادت کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۱    
حوزه/ اردوی جهادی بسیجیان پایگاه شهدای مؤمن آباد حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی، با هدف کاشت 2000 اصله نهال در روستای نواران برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۸    
حوزه/ کتاب ماهینا به قلم پروین پناهی با تصویرگری زهرا زرین پور از سوی نشر مهرک برای کودکان منتشر شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۵    
حوزه/ حجت الاسلام محمدصادق کرمانشاهی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و معروف به عمو صادق رزمنده ها دار فانی را وداع گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۵    
حوزه/ امام جمعه اصفهان بار دیگر بر ضرورت اتحاد و همبستگی نهادها و مسئولان مربوطه نهادهای مختلف استانی با محوریت استانداری برای حل مشکلات و معضلات چندگانه استان تاکید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۳    
حوزه / یک کارشناس رسانه گفت: تلویزیون در رمضان امسال با سریال هایی چون رستگاری و هفت سر اژدها نتوانست در جذب مخاطب موفق باشد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۰    
معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور به عنوان یکی از پر مخاطب ترین معاونت های حوزه در 7 محور سنجش و پذیرش ، امور تحصیلی ، امور اساتید ، مدارج علمی ، برنامه ریزی و توسعه علمی ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۷    
حوزه/ نمایشگاه "هفته فرهنگی ایران" در ژوهانسبورگ، پرتوریا و کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۰:۲۱    
حوزه/ منتخبان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی از استان اردبیل در نشستی صمیمانه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، دیدار و گفت وگو کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۰:۱۸    
حوزه/ فرمانده انتظامی استان لرستان از حضور گسترده مردم و مسئولان در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید نعمت پور قدردانی کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۰۹:۴۸    
پادکست "اضطرار به حجت" برشی از سخنان استاد علی صفائی حائری(ره) است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۰۹:۱۲    
پادکست "انصاف" برشی از سخنان آیت الله ابوالقاسم علیدوست است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۰۸:۵۷    
حوزه/ کتاب اولی القبلتین ، کتابی مصوّر در مورد تاریخ نخستین قبله گاه مسلمانان و حاوی تصاویری از قدیمی ترین قسمت های بازمانده از بیت المقدس است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۰۸:۱۵    
حوزه/ مسابقه کتابخوانی "تا قاف کرامت" از کتاب تألیف حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در سطح استان اردبیل برگزار می شود.
  • ۱