چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۶:۴۰Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 12 فروردین 1403 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1396 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1397 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1398 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1399 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1400 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1401 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1402 خبرگزاری حوزه 1 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 2 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 3 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 4 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 5 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 6 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 7 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 8 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 9 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 10 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 11 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 12 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 13 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 14 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 15 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 16 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 17 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 18 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 19 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 20 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 21 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 22 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 23 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 24 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 25 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 26 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 27 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 28 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 29 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 30 فروردین 1403 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1403 
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۳    
حوزه/ شب قدر آن شبی است که در طول سال، شبی به خوبی و فضیلت آن یافت نمی شود و عمل در این شب از عمل در طول هزار ماه بهتر است و تقدیر امور سال در این شب صورت می گیرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۲    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه، در پیامی مشترک، 12 فروردین را سندی افتخار آمیز و بی مانند در تاریخ جمهوریت دانسته که نه جمهوریت نظام، و نه اسلامیت آن قابل چشم پوشی نیست.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۰    
حوزه/ طرح قرار دوازدهم همزمان با شب های قدر و با محوریت حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) با اعتباری 2 میلیارد و 620 میلیون ریالی اجرایی خواهد شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۲:۲۳    
حوزه/ مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف گفت: 1570 نفر از مبلغان این سازمان طی نوروز و رمضان امسال به بقاع متبرکه و دیگر اماکن گردشگری و تفریحی در سراسر کشور اعزام شده اند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ۱۰:۵۰    
حوزه/ رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به حساسیت تولیت آستان قدس رضوی نسبت به حفظ شئون حرم ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۳:۲۶    
حوزه/ رئیس شورای هیئات مذهبی استان قم از برپایی مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین (ع) در بوستان های شهر قم در روز طبیعت خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۳    
تهدَّمَت واللهِ ارکانُ الهُدی | قُتِل ابنُ عمِّ المصطفی
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۱۱:۰۲    
مراسم شهادت مولی الموحدین امام علی(ع) با حضور مردم متدین قم در دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۵:۲۰    
دسته عزاداری سالروز شهادت امیرالمومنین علیه السلام از بیت آیت الله العظمی وحیدخراسانی به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۰:۱۸    
حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی، آمادگی کامل دستگاه های اجرایی استان را برای تحقق شعار سال اعلام و گفت: ملت ایران در همه پرسی سال 1358 ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۳ - ۰۰:۰۳    
حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای 12 فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۳    
حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی تاریخی بودند که به خوبی آینده را می دیدند و یکی از دغدغه های ایشان آزادی قدس شریف و ملت فلسطین از زیر بار ستم صهیونیست ها بود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۳    
حوزه/ داور برنامه تلویزیونی"میدون" ضمن بازدید از قسمت های مختلف بخش حوزوی نمایشگاه قرآن نسبت به روزآمدی این بخش و توجه به مباحث نوین از سوی حوزه های علمیه تقدیر و تشکر کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۳    
حوزه/ دکتر غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی همزمان با دوازدهمین شب از سی ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۳    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در این مراسم با اشاره به حمایت های شرق و غرب از رژیم طاغوت شاهنشایی اظهار داشت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۳    
حوزه/ حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۳:۳۳    
حوزه/ یکی از افرادی که در همایش معرفی و تجلیل از خادمان قرآن کریم در حوزه هنرمندان قرآنی از او تجلیل شد ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۸    
حوزه/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: تعاملات قرآنی میان جوامع مختلف مسلمانان از جمله با 28 کشور جهان را سامان دادیم.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۵    
حوزه/ غرفه شبنم در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم یک پیام برای کودکان دارد: ما زمین را دوست داریم، زیرا زمین امانت خداست.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۹    
حوزه/ غرفه ستاد ملی جمعیت در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اقدام به ارایه مشاوره های رایگان در خصوص تبیین مشوق های قانون جوانی جمعیت می کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۶    
حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: نظام جمهوری اسلامی بر اساس رای ملت ایران تشکیل شده است و این نظام را می توان تنها نظام دینی و مردمی در حال حاضر در جهان دانست که برپایه مردم و دین خدا شکل ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۷    
حوزه/ مسؤل غرفه مکتب قرآن امام رضا(ع) گفت: محفل خیرات الحسان متشکل شده از بانوانی که با دست خالی و بدون هیچ حمایتی سعی می کنند یک فعالیت قرآنی انجام دهند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۴    
حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری ویژه برنامه بزرگ داشت مقاومت و حماسه صبر مردم غزه در بوشهر خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۲:۰۱    
حوزه/ دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به اهمیت و ضرورت بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی گفت: بی شک استفاده از این ظرفیت به تصویرسازی آیات قرآن کریم برای مخاطبان کمک شایان توجهی می کند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۱:۵۵    
حوزه/ محمود گبرلو منتقد سینما و تلویزیون همزمان با دوازدهمین شب از سی ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۱:۵۲    
حوزه/ مدیر بنیاد قرآن استان همدان که چراغ قرآن را در بیش از 300 روستا و منطقه محروم روشن کرده، با گرفتن وام برای افراد نیازمند باعث آزادی یک زندانی ورشکسته شد ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۱:۴۶    
حوزه/ دومین شماره مجله سی ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم منتشر شد، کودکانه هایی از جنس نور در باغ آیات، شب خاص و کریمانه در تفرجگاه رمضان و مروری بر فعالیت بخش مؤسسات مردم نهاد ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۱:۳۴    
حوزه/ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی از دست اندرکاران سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برای برگزاری باشکوه این نمایشگاه معنوی در ماه رمضان امسال تشکر و قدردانی کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۱:۳۴    
حوزه/ در شب بیست و یکم، آقای حبیب صداقت با تلاوت قرآن کریم آغازگر مراسم خواهند بود و مداح اهل بیت(ع) حاج احمد واعظی به مرثیه خوانی و عزاداری می پردازند و در ادامه مراسم احیا ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۱:۳۴    
حوزه/ غرفه شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران، امسال غرفه آیات ابراهیمی در نمایشگاه قرآن بخشی را به خانه کعبه با عنوان کعبه ابراهیمی اختصاص داده است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۱:۱۰    
حوزه/ حافظ کل قرآن و مسئول مدرسه شبانه روزی حضرت ولیعصر(عج) گفت: خلأ تشکل های مردمی در نمایشگاه قرآن احساس می شود. رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر مشارکت مردم چه در اقتصاد و چه در فرهنگ تاکید دارند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۷    
حوزه/در ماه مبارک رمضان، بانوان شهرستان بیله سوار علاوه بر برپایی محافل روزانه انس با قرآن کریم در مساجد، در خانه های خود نیز گرد هم می آیند و با تلاوت قرآن و جمع آوری کمک های نقدی و بسته های معیشتی ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۱:۰۱    
حوزه/ امشب و همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن تا ساعت 22 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۰:۴۹    
حضرت آیت الله سبحانی بر ضرورت حرمت ماه رمضان و سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین علیه السلام در روز 13 فروردین تاکید کردند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۰:۱۰    
حوزه/ سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر این که ذکر نام و یاد علی علیه السلام انسان را در اقیانوس فضائل و معرفت غرق می سازد، گفت: کسی که یک ضربتش از عبادت تمام جن و انس بالاتر است ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۰:۱۰    
مراسم احیاء اولین شب قدر مصادف با ضربت خوردن حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام با حضور خیل عظیم عاشقان ولایت، با امنیت و آرامش کامل در مرکز اسلامی مسکو برگزار گردید.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۷    
حوزه/ ضیافت بزرگ افطاری در ماه مبارک رمضان با حضور مقامات، مدیران و رهبران مذهبی فِرق مختلف به میزبانی مجمع اسلامی ساحل عاج در این کشور برگزار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۲۰:۰۷    
حوزه/ مسئول انتظامات حرم مطهر بانوی کرامت از حضور حدود 640 خادم آقا و 480 خادم خواهر در شب های قدر در حرم مطهر خبر داد و گفت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۹:۵۲    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: همگان شأن روز شهادت حضرت علی (ع) را پاس بدارند و حوزه های فرهنگی و اجتماعی با توجه به تقارن روز طبیعت و شهادت مولی متقیان ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۹    
خانم شوکتی استاد مدرسه علمیه فاطمه الزهرا ساوه بیان کرد امام خمینی درس بزرگی به همه مردم داد و این یک اعلامیه مهمی بود که در این کشور همه کاره مردم هستند که سرنوشت خودشان را رقم می زنند و برای خود ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۹    
خانم کرمی مدیر موسسه آموزش عالی ریحانه تا رسول ساوه گفت : یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی، اسلامیت ویژه انقلاب بود که تمام ایدئولوژی ها و مبانی حکومت و نظام اسلامی در پای آنچه که خداوند متعال در کتاب ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۹:۴۹    
حوزه/ حامد علیزاده قاری بین المللی قرآن کریم به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان با حضور در محفل انس با قرآن در مسجد جامع بندر دیّر، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۷:۳۱    
حوزه/ آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده ولی فقیه در عراق، وجود عشایر و قبایل را سرمایه ای برای امّت و تشکّل و نهادی طبیعی دانست که خداوند متعال بر حسب نژادها قرار داده است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۷:۱۰    
حوزه/ پژوهشگر تاریخ گفت: دفن مخفیانه امام علی علیه السلام، دلایل و عوامل فراوانی داشت که مهمترین علت ترس از خوارج یا بنی امیه بود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۷    
حوزه/ پاپ فرانسیس تأکید کرد: افکار من متوجه قربانیان درگیری ها در سراسر جهان از جمله فلسطین است. من خواستار کمک رسانی به غزه و اجرای آتش بس فوری در نوار غزه هستم.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۶:۰۴    
حوزه/ استاد حوزه علمیه لرستان گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز الگوی تمام ملت های مسلمان، آزاده و مبارز است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۵:۲۵    
حوزه/ تعدادی از طلاب توسط حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف، ملّبس به لباس مبارک روحانیت شدند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۵:۱۶    
حوزه / لحظاتی از راز و نیاز مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در اولین شب از لیالی قدر
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۷    
حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: یوم الله 12 فروردین ماه روز بعثت انقلاب اسلامی ایران است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۷    
حوزه/ آزادی از نیازهای مهم انسانی و موهبتی الهی است که حق انتخاب را به خود انسان عنایت نموده است، خداوند به دنبال این است که انسان با درک و شعور خود در مسیر دینداری و تجلی حیات طیبه قدم بردارد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۴    
حوزه/ امام جمعه فردوس با بیان این که شب های قدر یک امتیاز ویژه ای است که خداوند به بندگانش اعطا نموده است ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۱    
حوزه/ امام جمعه اهل سنت اسدیه با اشاره به فضیلت های شب قدر در ماه مبارک رمضان، گفت: عبادت در این شب به منزله عبادت در هزار ماه است و با دعا و نیایش ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۱    
حوزه/مدیر مرکز اسلامی امام مهدی(عج) شهر مندن آلمان گفت: امروز جوانان غرب بیش از پیش نیاز به معرفی و شناساندن اسلام دارند و ما در آلمان نیازمند مبلغینی مسلط به زبان آلمانی هستیم.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۱    
حوزه/ مدیر داخلی مؤسسه رصدگران عمق آسمان به تبیین مهم ترین فعالیت های این مؤسسه که هدفش پیوند نجوم و قرآن است، پرداخت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۵    
حوزه/ پاسخ tv با نگاه به ضرورت شرایط کنونی بسیاری از مخاطبان امروزی که تمایل زیادی به مدیا دارند راه اندازی شده و سعی می کند بدون حاشیه و تولیدات فرسایشی، شبهات روز جامعه را پاسخ بدهد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۲    
حوزه/ امام جمعه موقت بیرجند گفت:شب قدر بهترین فرصت است که با پناه بردن به خداوند متعال با وی خلوت کنیم و کوتاهی های گذشته را جبران کنیم.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۲    
حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه خوزستان از برگزاری کارگاه گفت وگوی آزاد به منظور توسعه زبان رسانه و سیاست در حوزه علمیه خوزستان خبر داد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۹    
حوزه/معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به ضعف در جنگ نرم فرهنگی، گفت: برای جبران این ضعف باید از فضای مجازی برای پیشبرد اهداف و آرمان های شهدا و مقابله با هجمه های دشمن ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۹    
حوزه/استاندار لرستان گفت:یوم الله 12 فروردین سند مردم سالاری دینی است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۳    
دکتر وحیدی، وزیر کشور با حضور در بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از این بخش بازدید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۰    
قرآن کریم در آیات 76 تا 82 سوره مبارکه قصص، قارون وقتی داستان را نقل می کند، واکنش دو گروه را در برابر ثروت و رفتارهای تجملاتی قارون به تصویر می کشاند
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۴:۳۷    
حوزه/ به مناسبت روز جهانی قدس، وبینار بین المللی "قتل عام بی گناهان در ارض مقدس" برگزار می شود
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۵۷    
حوزه/ ای کریم، من به بهشتی که در قرآنت وصف آن را فرمودی، سخت طمع کرده ام و بسیار مشتاق حضور در آن جایگاه پر از نشاط و شور هستم...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۵۵    
حوزه/ گلبانگ اذان با صدای حامد علیزاده قاری بین المللی قرآن کریم که در مسجد جامع بندر دیّر استان بوشهر اجرا شده است را ببینید و بشنوید.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۵۲    
با چشم باز(دوازدهم فروردین) به قلم سعید زاهدی از معدود آثاری است که راجع به یوم الله 12 فروردین و به همت انتشارات مؤسسه ایران به زیور طبع آراسته شده است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۵۲    
حوزه/مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم گفت: به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، 2500 پرچم پرافتخار ایران در مبادی ورودی استان در عوارضی قم-تهران و قم- کاشان توسط اعضای این جمعیت ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۰    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: یوم الله دوازده فروردین روز تحقق آرزوهای بزرگ مردم ایران در رسیدن به آرمان بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۳۷    
حوزه/ حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه با توجه به رسیدن شب های قدر به بیان نکاتی پیرامون اهمیت این شب ها پرداخت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۳    
حوزه/ نذری نان محلی توسط بانوان در سطح شهر بندرعباس به نیت ماه مبارک رمضان برپا شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۷    
حوزه/ حجت الاسلام رستم زاده گفت: 12 فروردین را می توان روز پیروز نهایی اسلام همه بُعدی بر تهجر، کمونیست ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۴    
حوزه/ دولت به کمک نیروهای نخبه مردمی باید در بحث گفتمان سازی برای مشارکت مردم پیشران باشد. تمام ظرفیت های تخصصی وزارتخانه ها و بخش های اقتصادی کشور، باید به کمک حرکت مردمی بیاید ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۴    
حوزه/امام جمعه دیّر گفت: اگر جامعه اسلامی ما عامل به قرآن باشد عزت از دست رفته خود را باز می یابد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۴    
آیت الله اعرافی درگذشت ام الشهید حاجیه خانم یحیایی(ره) مادر طلبه شهید حسین یحیایی را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۱    
حوزه/ به مناسبت شهادت امیرالمومنین علی علیه السلام ویژه برنامه محفل با میزبانی روستای چارک شهرستان دشتی استان بوشهر برگزار می شود.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۲:۴۲    
آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام در غم از دست دادن همشیره اش عزادار شد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۲:۱۶    
حوزه/ آیت الله مدرسی از علمای عراق گفت: حوزه های علمیه نجف اشرف و کربلای معلی و همچنین قم و مشهد مقدس، خاستگاه حوزه های علمیه تأثیرگذار در جهان اسلام هستند.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۲۷    
حوزه/ به مناسبت گرامیداشت روز سرزمین، تونس بر موضع خود در حمایت از فلسطین تأکید کرد.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۳    
حوزه/ مادر روحانی شهید حسین یحیایی دارفانی را وداع گفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۱۲    
حوزه/ جلال زاده گفت: آرمان های تاریخی ملت ایران یعنی آزادی ، استقلال ، عدالت و معنویت در جمهوری اسلامی جمع شده و امام هویت مردمی حکومت را به ملت ایران باز گرداند و انقلاب فرا مدرن ایران با تزکیه از ...
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۱:۰۴    
حوزه/ هرکسی که میتواند یاری رسان مظلوم باشد و بی تفاوت و تماشاچی گردد، حتما و قطعا مورد خشم و انتقام خدای متعال قرار گرفت.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۵۲    
حوزه/ تقویت ارتباطات بین الادیانی نیازمند تربیت سخنگویان، گفتگوگران و کنشگران جدید در همکاری بین سازمان فرهنگ و حوزه علمیه قم است.
حوزه   ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ - ۱۰:۴۹    
حوزه/حجت الاسلام قاسم جعفرزاده گفت:12 فروردین سند اقتدار نظام و روز معرفی مردم سالاری دینی به جهانیان است
  • ۱