یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۱۳Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 10 اسفند 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 1 اسفند 1397 مشرق نیوز 2 اسفند 1397 مشرق نیوز 3 اسفند 1397 مشرق نیوز 4 اسفند 1397 مشرق نیوز 5 اسفند 1397 مشرق نیوز 6 اسفند 1397 مشرق نیوز 7 اسفند 1397 مشرق نیوز 8 اسفند 1397 مشرق نیوز 9 اسفند 1397 مشرق نیوز 10 اسفند 1397 مشرق نیوز 11 اسفند 1397 مشرق نیوز 12 اسفند 1397 مشرق نیوز 13 اسفند 1397 مشرق نیوز 14 اسفند 1397 مشرق نیوز 15 اسفند 1397 مشرق نیوز 16 اسفند 1397 مشرق نیوز 17 اسفند 1397 مشرق نیوز 18 اسفند 1397 مشرق نیوز 19 اسفند 1397 مشرق نیوز 20 اسفند 1397 مشرق نیوز 21 اسفند 1397 مشرق نیوز 22 اسفند 1397 مشرق نیوز 23 اسفند 1397 مشرق نیوز 24 اسفند 1397 مشرق نیوز 25 اسفند 1397 مشرق نیوز 26 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 اسفند 1397 مشرق نیوز 28 اسفند 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۱:۰۳    
جانشین اطلاعات عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ملت ایران در زمینه نفوذ منطقه ای مثل خورشید می درخشد و تمامی معادلات خاورمیانه به نفع ایران تمام شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۷    
به گزارش مشرق ، خشایار الوند نویسنده کشورمان روز پنجشنبه 9 اسفند ماه به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۴:۰۰    
بدون اغراق همه ما ایرانیان حداقل یک بار در عمر خود استامینوفن مصرف کرده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۱    
به گزارش مشرق ، کانال تلگرامی روزمرگی های یک محیط بان با انتشار عکسی از لاشه دو توله پلنگ نوشت: محیط بانان شهرستان چرام کهکیلویه و بویراحمد لاشه 2 توله پلنگ را در روستای بیدانجیر در حدفاصل پنج ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۴    
خبرگزاری میزان- سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 3 تن از اعضاء یک باند حرفه ای که در شمال و شمال شرق تهران دست به سرقت های میلیاردی می زدند خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۱۵    
به گزارش مشرق ، فرهاد مجیدی بازیکن اسبق تیم استقلال تهران به تازگی ویدئویی جنجالی از برخورد خود با پلیس راهنمایی و رانندگی را به اشتراک گذاشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۲:۱۵    
انتشار خبر نقش داشتن عوامل شبکه معاند منوتو در محدودسازی اپلیکیشن های ایرانی اپل، انتقاد تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۵    
انتشار ویدئویی جنجالی از برخورد و درگیری لفظی فرهاد مجیدی با پلیس راهور سبب شد تا کاربران هشتگ های #فرهاد مجیدی و #پلیس_وظیفه_شناس را داغ کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۰۴    
به گزارش مشرق، محمدحسین مهدویان کارگردان سینما در واکنش به در گذشت خشایار الوند نویسنده کشورمان در اینستاگرام خود نوشت: چه قدر تلخ! چه قدر عجیب! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۸    
به گزارش مشرق ، علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش تولد کارلوس کی روش ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۳۱    
میلیونها هواداری که قاعدتاً آخر هفته های فوتبالی را به کری و مقایسه نمایش فنی تیم های خود می گذرانند، این هفته بهانه تازه ای برای رویارویی و صف بندی داشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۲۱    
توضیحات سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از سرانجام قسمت ویژه پایتخت پس از فوت خشایار الوند
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۰۵    
گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رأی گیری صحن علنی در سه ماهه اجلاسیه سوم 1397 منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۷:۴۱    
هوادار نوجوان استقلال در دیدار با فولاد خوزستان به دلیل پرتاب سنگ به کما رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۱:۴۵    
گفتم: چه عرض کنم؟! راننده ای یک ساعت داشت توی یک میدان دور می زد! افسر راهنمایی پرسید؛ چرا آنقدر دور می زنی؟ راننده گفت؛ جناب سروان راهنمای ماشینم گیر کرده!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۰:۴۵    
اعتماد کردن به حریف مضحک است و اعتمادکننده ساده لوح . ساده لوح تر از همه اما کسانی هستند که با وجود چند بار گزیده شدن هنوز، تصور می کنند با دادن مولفه های قدرت است که می توان کشورداری کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۰:۳۶    
خلبان جنگنده هندی ساقط شده در پاکستان، آزاد و به کشورش تحویل داده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۰:۳۰    
یک کارشناس اقتصادی حامی دولت، برخی اظهارات و اقدامات رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت را خطرناک توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۰:۰۱    
در پی شکست دور دوم مذاکرات سران آمریکا و کره شمالی در ویتنام، محافل سیاسی و رسانه ای جهان، علت به بن بست رسیدن این مذاکرات را بی اعتمادی پیونگ یانگ به واشنگتن و عبرت گرفتن از برجام دانستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۳    
جالب است که بدانید مصطفی تاجزاده که امروز یکی از چهره های اپوزیسیون درون کشور محسوب می شود، خود سال ها عضو یک تشکیلات امنیتی بوده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۲    
وزارت دفاع آمریکا از لغو رزمایش نظامی سالانه گسترده این کشور با کره جنوبی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۷    
وزارت خارجه سوریه تروریستی خواندن حزب الله لبنان توسط انگلیس را به شدت محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۲    
در کمتر از دو ماه پس از مجوز رسمی دولت به خودروسازان برای تعیین قیمت خودرو 5 درصد زیر نرخ حاشیه بازار، شکست این سیاست با افزایش شدید قیمت ها، حتمی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۰    
رسانه های یمنی از سرنگونی پهپاد جاسوسی متجاوزان سعودی در یمن و دفع حملات گسترده دشمن در جیزان خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۴    
نماینده سوریه در سازمان ملل در مصاحبه ای تاکید کرد که ایران همپیمانمان است و درباره رابطه با تهران چانه زنی هیچ جایگاهی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۳    
پس از سال ها مطالعه درباره چای و قهوه که برخی از آن ها هشدار های هولناکی درباره مصرف نوشیدنی های کافیینی می داد مشخص شد قهوه و چای هر دو در کل نوشیدنی های مفیدی هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۱:۳۸    
روزنامه واشنگتن پست با اشاره به دیدار دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون ، در ویتنام، روز پنجشنبه در تیتر یکی از مطالب خود نوشته است: ترامپ باز هم از کیم جونگ اون بازی خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۳    
بارش برف و برودت دما موجب تعطیلی برخی از مدارس در کشور شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۳    
خبر می آید امروز در فلان مکان یک روحانی به یک زن بی حجاب تذکر داد. کسانی به دفاع از زن برآمدند و آنگاه سیصد نفر -لابد یک صدا- با فریاد بی شرف بی شرف آن روحانی را سر جایش نشاندند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۷    
به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین رییسی تولیت آستان قدس رضوی به تازگی در مشهد اعلام کرده است که فقر زیبنده مشهد نیست و آیا این امکان وجود دارد که به مشهد بدون فقیر و گرسنه دست یافت؟ او با تاکید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خیلی خوشحالم که امروز یک پیروزی بزرگ کسب کردیم. این پیروزی را لایق تراکتورسازی می دانم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۳    
مذاکرات رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی در حالی آغاز شد که اوضاع بر وفق مراد ترامپ پیش نرفت و او بدون کوچکترین دستاوردی به واشنگتن بازگشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۲    
من همیشه در برابر قانون تمکین می کنم و شب گذشته هم هر آنچه خواستند را انجام دادم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۶    
مسئولان عراقی گفتند که دولت عراق دومین گروه از عناصر تروریستی داعش را تحویل گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۹:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و و غیر از آن فرصت دیگری برای هیچ تیمی نبود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۹    
دختری 5 ساله در فرودگاه مورد حمله یک سگ پیت بول قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۴    
یک تحلیلگر فلسطینی با اشاره به حرکت بدون توقف قطار عادی سازی روابط میان رژیم های عربی و رژیم اشغالگر قدس و تلاش صهیونیست ها برای رخنه در کشورهای عربی تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۲    
وزیر سابق دادگستری در دولت یازدهم گفت: آقای روحانی در حد توان خودش کار کرده است. ما باید از آقای روحانی به اندازه آقای روحانی انتظار داشته باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۳    
دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران با تساوی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۱    
الهام غفوری با اعلام این خبر گفت: با توجه به حال و روز بچه ها، فکر می کنم باید به ما فرصت دهند تا خودمان را پیدا کنیم؛ نمی توانیم بدون خشایار فعلاً پایتختی بسازیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۴    
بازیکنان دو تیم سپیدرود و استقلال خوزستان پس از پایان بازی، با هم درگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۴    
طبق اسناد منتشر شده توسط یک نماینده کنگره آمریکا، در چهار سال گذشته هزاران پناه جوی زیر سن قانونی تحت حضانت دولت، مورد آزارجنسی قرار گرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۰    
تا برجام را نپذیرفته بودیم، حرفی از تعهدات FATF و CFT و پالرمو هم نبود. و کسی هم تامین آب خوردن مردم را به واگذاری برنامه هسته ای در قالب برجام و تامین گوشت مردم را به قبول FATF مشروط نمی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۲    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با غلبه بر سپاهان، نخستین شکست فصل شاگردان امیر قلعه نویی را رقم زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۲    
مدیرعامل و معاون باشگاه استقلال برای حضور در جلسه دادگاه عالی ورزش در ارتباط با پرونده بازی با پرسپولیس به سوئیس سفر می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۲    
با این حجم از جاسوسانی که کنار دست برخی مدیران دولتی و تیم مذاکره کننده شناسایی شد، آیا درست بود خبر سفر بشار اسد به تهران - آن هم در شرایط حساس امنیتی حاکم بر سوریه- پیشاپیش علنی شود؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۱    
کارشناس گروههای مسلح و تروریستی عراقی از تحرکات پنهان داعشی ها در هشت استان عراق خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی از مدیریت 160 هزار میلیارد تومان سپرده ویژه 20درصدی بانک ها در راستای مدیریت بازار ارز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۱    
امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال به اتفاقاتی که در روزهای اخیر برای معاون ورزشی این باشگاه و مهاجم نیجریه ای آبی پوشان رخ داده است، واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۳    
ورزشگاه امام رضا که در سال 94 توسط شهرداری به باشگاه استقلال اهدا شده بود، پس از 3 سال باحضور مدیرعامل و عضو هیات مدیره این باشگاه به همراه شهردار منطقه 18 تهران افتتاح شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۰    
سروش به تازگی در سخنرانی خود در کالیفرنیا (که محل آن مشخص نیست) در وصف امام خمینی (ره)، ایشان را رهبری بی نظیر از دوران هخامنشیان تا به امروز خوانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۵    
رهبر مخالفان ونزوئلا که به کلمبیا و برزیل سفر کرده بود، اعلام کرد قصد دارد به کاراکاس برگردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۵    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی دلنوشته های یک عراقی با انتشار سندی نوشت: سند تجدید عهد تعدادی از بعثی ها با صدام جهت زیارت نکردن امام حسین علیه السلام وجلوگیری از زوار کربلا. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۳    
رئیس گروه ویژه اقدام مالی FATF گفته است: ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است. آنها به تامین مالی گروه هایی مانند حزب الله، حماس و رژیم سوریه که مردم خود را می کشند ادامه می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۱    
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد نامه کسر امتیاز از نفت آبادان واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۸    
مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت دیدار با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۷    
میگرن یکی از اختلالات شدید است که ویژگی آن سردردهای ملایم یا شدید پی در پی بوده و غالبا با علایمی در سیستم عصبی آتونومس همراه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۳    
چهارشنبه سوری با برخوردهای نسنجیده از یک آیین ملی تبدیل به یک بحران وروز پرحادثه شده است و اغلب وسایل آتش بازی و غیراستاندارد از چین وارد می شود و فقط یک شرکت داخلی به تولیدوسایل استاندارد می پردازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۷    
سرانجام پس از ماه ها رایزنی و گمانه زنی درباره قیمت حج 98، سازمان حج و زیارت امروز همزمان با آغاز نام نویسی در کاروان ها، قیمت ها را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۷    
در حالی که حدود یک ساعت تا آغاز دیدار تراکتورسازی – سپاهان باقی مانده، حدود 40 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور پیدا کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۸    
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: قطعا گام دوم انقلاب سریع تر، موفق تر و آسان تر از گذشته برداشته خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۸    
روحانی در حالی از ساخت موشک برای مقابله با دشمن صحبت می کند که در سال 96 برای پیروزی در انتخابات، اعلام کرد که چرا برای بازدارندگی دشمن شهر موشکی نشان می دهید!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۴    
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به ویدئویی که فرهاد مجیدی از مواجهه اش با پلیس در بزرگراه منتشر کرده واکنش نشان داد و تاکید کرد که قانون برای همه افراد یکسان اجرا می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۶    
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به حرکت گادوین منشا مهاجم این تیم در پایان بازی و درگیری با یکی از تماشاگران واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۱    
یک رسانه رژیم صهیونیست با اشاره به آماده نبودن تل آویو برای جنگ با حزب الله به ناتوانی سامانه حیتس و گنبد آهنین و هزینه سنگینی که رهگیری موشکهای حزب الله برای تل آویو به دنبال دارد، پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۲    
چرا در 40 سالگی عمر انقلاب اسلامی، عده ای بر کتمان پیشرفت های اقتصادی نظام و بحران نمایی از مشکلات موجود اصرار دارند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۱    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال سیدنی در دیدار مقابل آدلاید موفق به گلزنی شد تا شرایط پیروزی تیمش را فراهم کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۶    
از روز گذشته تمامی برنامه های ایرانی روی اپل یک باره غیرفعال شدند و دسترسی به برنامه های ایرانی روی سیستم عامل اپل برای کاربران آنها قطع شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۴    
به گزارش مشرق ، سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود نوشت: با بررسی سوابق و اسنادFATF که پالرمو و CFTهم جزو آن است به این یقین رسیدم که استکبار و در رأس آن آمریکا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۰    
یک رسانه عرب زبان به دلایل دست خالی برگشتن رئیس جمهور آمریکا از نشست با رهبر کره شمالی پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۸    
حوالی ساعت 7:40 بامداد جمعه در کیلومتر 46 محور قم - تهران یک دستگاه اتوبوس ولوو که از کرمان به سمت تهران در حال حرکت بودواژگون شد. در پی این حادثه چهار تن در سر صحنه کشته و 15 نفر مجروح شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۷    
رئیس کلانتری 160 خزانه از دستگیری متهمی که اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر در آن محدوده کرده بود، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۱    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید از این تیم انتظار دارد گل های بیشتری به ثمر برساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۹    
این پنل خورشیدی با الهام از گل آفتاب گردان ساخته شده و می تواند برق یک خانه را در طول روز تامین کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۳    
به گزارش مشرق ، عباسعلی کدخدایی عضو و سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در واکنش به برخی اظهارنظرها درباره نظارت استصوابی، نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۰    
امام جمعه موقت تهران: بشار اسد روابط عمیق ایران و سوریه را با پول معاوضه نکرد برای همین مورد استقبال رهبرانقلاب قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۴    
پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد برای جلوگیری از تخلفات رانندگان دست به اقدام جالبی زده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۰    
سید مهدی سیدی در یادداشتی با اشاره به اینکه هر روز خبرهای ضد و نقیضی درباره فیلتر یا عدم فیلتر اینستاگرام به گوش می رسد نوشت اینستاگرام زندگی جدیدی برای ایرانی ها به وجود آورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه هم اکنون 5 میلیون نفر تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: ربا در بانکداری و زندگی اشرافی برخی مسئولان گلوگاه تولید فقر هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۵    
قاسم حدادی فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باشگاه ما بودجه سایر باشگاه ها را نداشت و نتوانستیم به خوبی پول خرج کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۲    
حزب الله لبنان در بیانیه ای به اقدام خصمانه اخیر حکومت انگلیس علیه این جنبش مقاومت مردمی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۰    
وزیر خارجه امارات در سخنانی در آغاز نشست شورای وزیران خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در ابوظبی به موضع گیری خصمانه علیه ایران پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در قضیه تحریم ها اگر مردم باشند آمریکا را دور می زنند اما اگر دولت ها باشند آب را به برجام و حل مشکل گوشت یخی را به FATF گره می زنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۲    
نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی از حضور دبیر کل و سرپرست فدراسیون کونگ فو ووشو فلسطین برای حضور در جام صلح و دوستی ایران جلوگیری کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۹    
سرمربی تیم استقلال قصد دارد چند بازیکن این تیم را با آبی پوشان به کشور قطر نبرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۹    
امام جمعه موقت تهران گفت: برخی خیال می کنند این انقلاب است که باعث افزایش قیمت گوشت و این موارد شده است، خیر این انقلاب هر کجا آمد عزت آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۲۵    
ستار همدانی، بازیکن پیشین استقلال گفت: استقلال به لطف پاتوسی که واقعاً بازیکن خوبی است، قدرت بیشتری در خط هافبک پیدا کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۱۴    
پادشاه عربستان با ارسال نامه به رهبران اروپایی خواستار تجدید نظر آنها در خصوص گنجاندن نام ریاض در لیست سیاه پولشویی اتحادیه اروپا شده و گویا برخی از کشورها با این درخواست موافقت کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه صف دریافت وام ازدواج در سال 98 بین 900 هزار تا یک میلیون نفر است، گفت: شرایط ضامن نیز به گونه ای تسهیل شده که اخذ یک ضامن معتبر و سفته کفایت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۰۶    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت:در گام اول اتقلاب دشمن را متوقف کردیم و اکنون در گام دوم انقلاب نوبت تعقیب دشمنان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۸    
وزارت خارجه روسیه از گفت وگوی تلفنی "سرگئی لاوروف" و "مولود چاووش اغلو" همتای ترکیه ای وی، درباره روند حل و فصل اوضاع سوریه بر اساس توافقات صورت گرفته در چارچوب "مذاکرات آستانه" خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب گفت: مجلس باید دولت را برای اجرای سیاست های 24گانه اقتصاد مقاومتی مجبور کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۲    
با افزایش درگیری ها بین دو کشور هندوستان و پاکستان ، آسمان ایران شاهد افزایش شدید ترافیک هوایی عبوری است و کنترلرهای مرکز کنترل فضای ایران تلاش می کنند به درستی این پروازها را مدیریت کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال تهران در اقدامی عجیب فیلم زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که نشان می دهد وی با افسر پلیس راهوری که او را به دلیل سرعت بالا متوقف کرده درگیری لفظی پیدا کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۴    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به معرفی بزرگترین ورزشگاه های تیم های حاضر در فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا پرداخت که ورزشگاه آزادی در صدر آن قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۸    
وزیر خارجه پاکستان با اعتراض به حضور همتای هندی خود در اجلاس سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد: اسلام آباد در این نشست حاضر نخواهد شد.
  • ۱