سه شنبه ۲۲ خردادساعت ۲۳:۳۹Jun 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 22 اسفند 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 1 اسفند 1397 مشرق نیوز 2 اسفند 1397 مشرق نیوز 3 اسفند 1397 مشرق نیوز 4 اسفند 1397 مشرق نیوز 5 اسفند 1397 مشرق نیوز 6 اسفند 1397 مشرق نیوز 7 اسفند 1397 مشرق نیوز 8 اسفند 1397 مشرق نیوز 9 اسفند 1397 مشرق نیوز 10 اسفند 1397 مشرق نیوز 11 اسفند 1397 مشرق نیوز 12 اسفند 1397 مشرق نیوز 13 اسفند 1397 مشرق نیوز 14 اسفند 1397 مشرق نیوز 15 اسفند 1397 مشرق نیوز 16 اسفند 1397 مشرق نیوز 17 اسفند 1397 مشرق نیوز 18 اسفند 1397 مشرق نیوز 19 اسفند 1397 مشرق نیوز 20 اسفند 1397 مشرق نیوز 21 اسفند 1397 مشرق نیوز 22 اسفند 1397 مشرق نیوز 23 اسفند 1397 مشرق نیوز 24 اسفند 1397 مشرق نیوز 25 اسفند 1397 مشرق نیوز 26 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 اسفند 1397 مشرق نیوز 28 اسفند 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۷    
سرمربی آلمانی استقلال برای ادامه حضور خود روی نیمکت آبی ها باید چشم به امتیازات دیدارهای سرنوشت ساز خود در بهار برابر پرسپولیس و الهلال عربستان داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۴    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از بازگشت کارخانه رنو به ایران و آغاز تولید خبر داد و گفت: احتمالاً هفته آینده بدهی خودروسازان به قطعه سازان به طور کامل پرداخت شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۶    
کارشناس فوتبال با ابراز تاسف از توقف خانگی استقلال برابر العین در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر بازیکنان این تیم مدیریت بهتری در زمین داشتند می توانستند سه امتیاز را کسب کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۹    
گرانی های سال 97، بازار کاغذ و متعاقب آن کتب و جراید را به سمتی برد که حتی بدبینانه ترین نگاه ها نیز پیش بینی چنین سرنوشتی را برای آن نمی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۰    
سه شنبه شب پس از اختتامیه جشنواره جام جم که یکی از جدی ترین اقدامات تلویزیون علیه خود در چند سال گذشته بود، انتقادها نسبت به نحوه داوری و ساختار این جشنواره، فضای رسانه ای را از خود متاثر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن بار دیگر علیه همتای استقلالی خود موضعگیری کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۰    
حاج اکبر شریعت، خالق یکی از ماندگارترین مداحی های دوران دفاع مقدس درگذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۶    
وزیر صنعت گفت: ایران درپی راهبرد اقتصادی بلندمدت با عراق است و طی 2 سال سهم صادراتمان به عراق به 20 میلیارد دلار می رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۳    
به هیچ عنوان جریان پرخُروش انقلاب ایستایی و توقف نداشته و همواره در مسیر پویایی بوده است و لذا این حرکت می تواند آن تمدنی که رهبر انقلاب در بیانیه ی جامع شان فرمودند را نوید دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۵:۳۴    
یک متخصص گوش، حلق و بینی گفت: در مراسم چهارشنبه آخر سال صداهای بلند ناگهانی مثل صدای انفجار مواد محترقه می تواند باعث افت شنوایی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۴:۳۲    
مصرف یکی از خوراکی های بسیار لذیذ می تواند با از بین بردن پروتئین سمی بتاآمیلیوید مانع از ابتلای انسان به بیماری آلزایمر شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۲:۲۰    
ونزوئلا یکی از کشورهایی است که می تواند سیاستهای نفتی ایالات متحده را خنثی کند. بنابراین منافع حیاتی آمریکا ایجاب می کند که افراد مخالف در راس امور ونزوئلا قرار نگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۲:۳۰    
حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه حوزه های قدیم به مسئله "طب" توجه داشتند و اگر کسی حکیم بود، فقیه نیز بود؛ کتابهای ابن سینا نمونه ای از آن است،
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۱:۰۰    
سفر پر بار رئیس جمهور به عراق در کنار برانگیختن خشم و عصبانیت قابل درک امریکائی ها، ظاهرا به مذاق جریانی خاص در داخل کشور هم خوش نیامده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۴    
گفتم: عذر بدتر از گناه آورده اند! یارو توی هواپیما رفت دستشویی. یکی چمدونش رو روی صندلی او گذاشت و وقتی طرف برگشت، گفت؛ ببخشید فکر کردم پیاده شدی!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۱    
سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به عراق، بازتاب وسیعی در رسانه های بین المللی و منطقه ای داشت. رسانه ها اتفاق نظر دارند که سفر آقای روحانی به بغداد، ناقض و بی اثر کننده تحریم های آمریکاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۹    
هم زمان با سفر رئیس جمهور به عراق که خشم مقامات آمریکایی را برانگیخته، پایگاه اطلاع رسانی دولت، کلیپی مسموم را که هم آوایی با رسانه های دشمن است، منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۲    
با اینکه فرانسوی ها طراحی، روسیه آزمایش بخشی از تسلیحات، اسراییل رادار و غلاف هدفگیری و آمریکا موتور را در اختیار هندوستان قرار دادند اما هیچ وقت "تجاس"، جنگنده مورد اطمینان یک ارتش واقعی نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۶    
رئیس جمهور در پایان سفر سه روزه به عراق دقایقی پیش وارد تهران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۰    
نمایشگاه بین المللی موزه هنر و مهد تمدن ایران در هلند موفق به کسب جایزه نخست موزه های برتر جهان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: سفر رئیس جمهور به عراق و استقبال مقامات عراقی، دیدار با مراجع عظام، استقبال در عتبات و حرمین شریفین، نمایش اوج عظمت ایران بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۱    
وزیر راه و شهرسازی از توافق با دولت عراق برای اتصال بندر خرمشهر به بصره از طریق ریلی و همچنین لایروبی اروند رود خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۹    
علی اکبر شریعت رزمنده هشت سال دفاع مقدس و خالق اثر "کربلا کربلا ما داریم می آییم" به رحمت ایزدی پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۵۲    
وزارت دفاع روسیه از حمله جنگنده های این کشور به انبار سلاح تروریست ها در ادلب خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۶    
نماینده ویژه امریکا در امور ایران مدعی شده است که تحریم های آمریکا علیه ایران باعث کاهش شدید صادرات نفت این کشور شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۱۰    
رئیس جمهور پس از انجام سفری سه روزه به عراق و دیدار و گفتگو با مقامات بلندپایه این کشور و مراجع عظام تقلید در نجف، عازم تهران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۸    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 514 هزار و 330 لیتر سوخت قاچاق از اول اسفندماه جاری تاکنون در این استان کشف شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۷    
رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر چهارشنبه با حضرت آیت الله محمدسعید حکیم از مراجع عظام تقلید در نجف اشرف، دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۱    
رئیس جمهور، مسجد کوفه و حرم های مطهر واقع در این مسجد را زیارت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۱    
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: شاخص مطالبه گری مجلس خبرگان رهبری در دوره های اخیر، خیلی تقویت شده است
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۴    
ساز و کار اجرایی بسته تسهیل واردات مواد اولیه و واسطه ای بخش تولید از محل ارز حاصل از صادرات ابلاغ شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: باید با تمرکز بر افزایش تاب آوری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق برخورد هوشیارانه و مقاومت فعال ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۸    
دولت آمریکا در گزارش سالانه حقوق بشر که چهارشنبه منتشر شد بدون نام بردن از محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی از قتل جمال خاشقچی ، روزنامه نگار منتقد سعودی انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۳    
طبق بررسی های به عمل آمده این شیء یک بالن ارتباطی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۹    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در توئیتر به مهم ترین دیدارهای حسن روحانی در دومین و سومین روز سفرش به عراق اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۵    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه رشد مصرف بنزین در سال جاری نسبت به سال قبل به 9.5 درصد رسید، گفت: پیش بینی می کنیم رشد مصرف بنزین در سال 98 به 10.2 درصد برسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۴    
رامبد جوان و خندوانه روز جمعه بیست و چهارم اسفندماه برای فصل ششم اختتامیه می گیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۰    
مجلس خبرگان رهبری در بیانیه پایانی خود تاکید کرد که پیوستن جمهوری اسلامی به کنوانسیونهای بین المللی مانند پالرمو، CFTو غیره اگر به قصد گرفتن بهانه از دشمن باشد، خطای استراتژیک محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۰    
در هفتمین نشست در قلمرو کتاب کتاب نظام آموزشی و ساختن ایران مدرن نوشته دیوید مناشری از زوایای مختلف مورد نقد و بررسی کارشناسان قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۰    
رئیس مجلس خبرگان گفت: ان شاءالله آقای رئیسی بتوانند عدالت را اجرا کنند و با کسانی که غارتگر اموال بیت المال هستند و مفسدان برخورد قاطع داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۵    
بلومبرگ با اشاره به تلاش آمریکا برای تشویق عراق به منظور کاهش روابط اقتصادی با ایران، می نویسد در جریان دیدار روحانی از عراق، دو کشور توافقاتی را برای گسترش همکاری های اقتصادی در حوزه های مختلف منعقد
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۳    
قاتل فراری که دو هفته پیش اقدام به تیراندازی به دو خانم در ورامین کرده بود، دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۸:۱۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به گمرک ممنوعیت و لغو ممنوعیت صادرات برخی از اقلام شامل شیرخشک کودکان، آب پنیر، سیب و پرتقال و نئوپان را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۳    
وزیر خارجه آمریکا مانند دیگر مقام های این کشور از رابطه خوب ایران و عراق ابراز ناخرسندی کرد و مدعی شد که تهران تلاش می کند دولت بغداد را به یک دولت خراجگزار بدل کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۰    
در حالی که طولانی ترین مذاکرات آمریکا با طالبان نتوانست انتظارها را برآورده کند و تغییری در موضع این گروه بوجود آورد خلیلزاد تلاش کرد تا با اظهارات تکراری شکست مذاکرات آمریکا با این گروه را پنهان کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۰    
آیت الله سیستانی در گفت وگو با حسن روحانی، ضمن استقبال از توسعه روابط عراق با همسایگان، از نقش دوستان این کشور در غلبه بر تروریست های داعش تقدیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۶    
رهبر معظم انقلاب امروز حجت الاسلام شعبانی را که 41 سال سن دارد به امامت جمعه همدان منصوب کردند. در این گزارش نگاهی به انتصاب جوانان توسط رهبری در سال 97 داریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۰    
وزیر دفاع گفت: سال 1398 سال رونق تولیدات و دستاوردهای دفاعی در حوزه اولویت ها خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۲    
صدوهفتادوششمین شماره ی نشریه ی خط حزب الله با عنوان راهی جز این وجود ندارد منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۰    
امیر شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم بزرگداشت شهدای بدر و خیبر و شمال غرب کشور گفت: امروز راه نجات ما نگاه به حسینیه امام خمینی(ره) است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۲    
حسن کاظمی قمی گفت: پیام روشن سفر روحانی به عراق این است که هیچ اراده ای نمی تواند خللی در روابط مستحکم، تاریخی و روبه گسترش دو کشور ایران و عراق ایجاد کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
یک خواننده معروف در آرژانتین حین اجرای کنسرت با اتفاق پیش بینی نشده ای مواجه شد. این خواننده پس از اینکه از میان تماشاگران عبور کرد به روی سن رفت، اما از روی آن به پایین پرت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۱    
زنی پس از تماشای یک فیلم سینمایی در منزل به همراه نامزدش به درخواست او برای بازی کردن یکی از صحنه های اکشن فیلم، بطور تصادفی او را با اسلحه به کام مرگ کشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۸    
هزینه ساخت تنظیم، حقوق ارکستر سمفونیک ملی و خواننده آن کار به همراه اعزام آنها به روسیه و اجرای زنده در سه شهر و هزینه های جانبی دیگر ساخت این سرود چیزی حدود 3.5 میلیارد تومان بودجه به خود اختصاص داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۲    
مدافع وسط استقلال بیشتر از دو برابر گل هایی که برای این تیم زده است با بدشانشی گل هایش را از دست داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۱    
مالک 70 درصد سهام باشگاه ملوان از ادامه تیمداری انصراف داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۸    
رییس سازمان بسیج ورزشکاران در واکنش به حضور دبیر فدراسیون ژیمناستیک در دوره آموزشی با حضور نماینده رژیم صهیونیستی، ضمن محکوم کردن این اقدام فدراسیون ژیمناستیک، توضیح رسمی در این باره را خواستار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۷    
رئیس جمهور آمریکا در اقدامی سوال برانگیز، از رئیس دموکرات مجلس نمایندگان این کشور تشکر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۳    
هافبک عراقی استقلال در مصاحبه با سایت AFC گفت: ما بازی خوبی را مقابل العین انجام دادیم اما شانس با ما یار نبود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۷    
میت رامنی سناتور آمریکایی و رقیب باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 ایالات متحده، تولد 72 سالگی خود را اینگونه جشن گرفت و شمع هایش را به طرز عجیبی خاموش کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو به شدت از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد و مدعی شد هیچ کدام از مربیان از این وضعیت رضایت ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۷    
جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما آرام آرام اوج می گیریم و می خواهیم حضور دائمی در آن بالا داشته باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۲    
رهبر اکثریت سنای آمریکا آمادگی خود را برای تغییر قدرت و اختیارات رئیس جمهور در اعلام وضعیت فوق العاده ملی اعلام کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۸    
یک طلبکار که از باشگاه پرسپولیس طلب دارد امروز باز هم با حکم توقیف اموال به ساختمان این باشگاه رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۷    
نماهنگی ویژه روز بزرگداشت شهدا که رهبر انقلاب از آرزوی شهادت می گویند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۷    
امروز قوه قضاییه دچار برخی مشکلات هنجاری راجع به برخی قانونگذاری ها و مشکلات ساختاری در خصوص عدم قطعیت آرا و تعدد دادگاه ها و مشکلات رفتاری ناشی از برخوردهای تند و مقطعی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۲    
سیاره اورانوس یکی از شگفت انگیزترین سیارات منظومه شمسی است که سال ها پیش توسط ستاره شناس انگلیسی کشف شد و در حال حاضر ستاره شناسان با انجام ماموریت هایی به دنبال کشف ویژگی های متعدد این سیاره هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۵    
دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی توضیحاتی را پیرامون درگیری بین بهروز رهبری فرد و بهنام طاهرزاده ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۵    
رئیس اتاق مشترک ایران و عراق با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به عراق موفق و خوب بوده است، گفت: باید مسائل مطرح شده برای رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۴    
گزارشی از بازتاب سفر رئیس جمهور به عراق، که رسانه های خارجی و منطقه ای به آن پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۸    
یک اندیشکده آمریکایی به دولت بعدی این کشور توصیه می کند تا به توافق هسته ای با ایران بازگردد و سپس با همراهی اروپایی ها برجام 2 را با محدودیت های بیش تر به تهران تحمیل نماید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۵    
رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران از روز پنجشنبه آغاز و یکشنبه 26 اسفند به پایان می رسد
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۵    
شکنجه دردناک اسیر فلسطینی توسط سربازان رژیم صهیونیستی در حالی که دستان و چشمانش بسته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده تعاونی های البرز ایرانیان و ولیعصر در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به صورت علنی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۰    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با در نظر گرفتن 4 بازی و 12 امتیاز باقی مانده هنوز جزو بختهای صعود به دور بعد است و نباید ناامید بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حالی طی هفته اخیر وارد بررسی طرحی انتخاباتی شدند که مردم دست به گریبان برخی مشکلات اقتصادی در آستانه شب عید هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۷    
در آخرین روزهای سال حمایت از کالای ایرانی ، کتاب منشور حمایت از کالای ایرانی با موضوع چیستی، چرایی و چگونگی حمایت از تولید ملی در اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۱    
طلایی ترین دوره روابط ایران و عراق موجب شد تا قرارداد الجزایر که پس از پیروزی انقلاب توسط صدام پاره شده بود و در دوره عراق جدید نیز دچار اما و اگرهایی شده بود، در بیانیه رسمی مشترک دوباره احیا شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۵    
مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت:استراتژی استقلال برای بازی با العین کاملا درست بود فقط در ضربات آخر دقت نشد و البته برخی ها در پاس های آخر خساست به خرج دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۲    
به مناسبت روز بیست و دوم اسفند، روز بزرگداشت شهدا نماهنگ "داغ شقایق" تقدیم می گردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
استان الجوف در شمال یمن در 48 ساعت گذشته دوباره شاهد درگیری های سنگینی بود و مزدوران چند ملیتی رژیم سعودی موج جدیدی از حملات گسترده را علیه مواضع نیروهای یمنی در محور شمال غرب ترتیب دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۸    
وینفرد شفر و شاگردانش در مقایسه با فصل های پیشین استقلال به لحاظ نتیجه گیری در جایگاه دوم قرار می گیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۷    
در دومین اعزام خود به سوریه و در دومین روز محرم در جریان عملیاتی در محدوده روستای قراصی از روستاهای جنوب غرب حلب و در میان آتش سنگین تکفیری ها مشغول عقب کشیدن همرزمان مجروح خود بود که...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ایجاد و توسعه پایگاه های نظامی از سوی کشورهای فرامنطقه ای را در نزدیکی مرزهایمان به دقت زیر نظر داریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۱    
شادی بی موقع یک مدافع پس از مهار پنالتی توسط دروازبان تیمشان، موجب گل به خودی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۸    
خدمات کلید سازی شبانه روزی یکی دیگر از مظاهر ورود تکنولوژی به عرصه زندگی انسان امروزی است. به علت مشغله های معمول زندگی شهری دیگر کمتر وقتی برای ما باقی می ماند که برای معطل ماندن در نظر بگیریم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۸    
شورای نگهبان نظر نهایی اش درباره لایحه بودجه 98 را اعلام و آن را در نامه ای به مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۸    
به گزارش مشرق ، سیدمجید بنی فاطمه مداح اهل بیت در اینستاگرام خود با انتشار تصاویری در کنار حاج حسین یکتا در اردوهای راهیان نور نوشت: کارت عقد و عروسی به جیبِ کارت دعوت شهدا به دلِ ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۸    
دو ملی پوش امید آبی پوشان امروز خود را به اردوی تیم امید معرفی کردند تا در اردوها و بازیهای تدارکاتی حضور داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۳    
در ادامه انتشار برش هایی جدید از مستند"ایستگاه پایانی دروغ/ نیما زم: این قدرت را دارم که هرچه را که پهلوی درست کند، نابود کنم (از جمله فرشگرد)
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در شورای نگهبان بودجه مورد بررسی قرار گرفت که از 12 مورد ایراد، 9 مورد تایید شد و 3مورد برای بررسی مجدد به مجلس ارجاع شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۰    
چند اردک در خیابانهای شهر وین اتریش برای رد شدن از خیابان منتظر می شوند تا چراغ عابر پیاده سبز شود...!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۴    
رئیس کمیته پزشکی تیم فوتبال استقلال توضیحاتی را در مورد میزان مصدومیت اسماعیلی و غفوری ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۴    
قائم مقام معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص اعتبار آرم طرح ترافیک 97 گفت:طرح ترافیک 97 تا ابتدای تابستان سال آینده اعتبار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۲    
توافق های صورت گرفته میان تهران و بغداد نشان می دهد که سفر روحانی به عراق را می توان نقطه آغاز بزرگترین پروژه همکاری اقتصادی در سطح منطقه و بین دو کشور همسایه دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۲    
چرا دولت های غربی، از مجرمان مسلم عرصه تروریسم و تأمین مالی آن، و همچنین اختلاس و پولشویی که از ایران گریخته و در این کشورها پناه گرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۵    
مراسم نماز جمعه تهران به امامت آیت الله کاشانی برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۱    
بر اساس آخرین شنیده ها پنج گزینه اصلی اکران نوروزی سال 98 برای اکران در سینماهای تهران و شهرستان ها معرفی شدند.