یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۲۳:۱۷Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 19 اسفند 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 1 اسفند 1397 مشرق نیوز 2 اسفند 1397 مشرق نیوز 3 اسفند 1397 مشرق نیوز 4 اسفند 1397 مشرق نیوز 5 اسفند 1397 مشرق نیوز 6 اسفند 1397 مشرق نیوز 7 اسفند 1397 مشرق نیوز 8 اسفند 1397 مشرق نیوز 9 اسفند 1397 مشرق نیوز 10 اسفند 1397 مشرق نیوز 11 اسفند 1397 مشرق نیوز 12 اسفند 1397 مشرق نیوز 13 اسفند 1397 مشرق نیوز 14 اسفند 1397 مشرق نیوز 15 اسفند 1397 مشرق نیوز 16 اسفند 1397 مشرق نیوز 17 اسفند 1397 مشرق نیوز 18 اسفند 1397 مشرق نیوز 19 اسفند 1397 مشرق نیوز 20 اسفند 1397 مشرق نیوز 21 اسفند 1397 مشرق نیوز 22 اسفند 1397 مشرق نیوز 23 اسفند 1397 مشرق نیوز 24 اسفند 1397 مشرق نیوز 25 اسفند 1397 مشرق نیوز 26 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 اسفند 1397 مشرق نیوز 28 اسفند 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۴:۰۰    
حالت تهوع می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. برخی از آن ها برای ما شناخته شده اند؛ مثل بارداری، ماشین گرفتگی، مسمومیت غذایی، مشکلات گوارشی و شیمی درمانی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۷    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، در بهار سال 1397، نزدیک به 113 میلیون سفر انجام شده است که نسبت به بهار 1396، 9.3 درصد افزایش داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۸    
ضعف در توزیع گوشت تنظیم بازاری در فروشگاه های شهروند انتقادات بسیاری به همراه داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۶    
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد با توجه به حساسیت موضوع، تصمیم نهایی در خصوص درمان سهراب مرادی پس از جمع بندی نظر متخصصان داخلی و متخصصان آلمان اتخاذ می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۵    
سامان قدوس، آخرین کشف کی روش بود. او سامان را در لیگ سوئد زیر نظر گرفت و در نهایت و با وجود این که سوئدی ها روی این بازیکن برنامه ریزی کرده بودند، موفق شد پیراهن تیم ملی را برتن او کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۰    
حمیدگودرزی عنوان کرد: در جلسه ای که با مسئولان این برنامه داشتیم لیستی از اشخاص شناخته شده تنظیم کردیم اما عده ای گفتند تنها در صورتی که جواب سوال ها را در اختیار آنها بگذاریم، در مسابقه شرکت می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۶    
واکنش رشیدپور به اظهارات وکیلی نماینده اصلاح طلب تهران در مجلس که گفته بود: حقوق نماینده مجلس ماهی 8 میلیون و 300 هزار تومان است که به سختی زندگی را می گذرانیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۳    
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۷    
اتهامات حسین فریدون در پرونده ای که در حال حاضر در دستگاه قضا در حال پیگیری است مربوط به ارتشا و پولشویی است و رد پول کثیف در این پرونده قابل مشاهده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۵    
روز گذشته یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 اتیوپی با 157 سرنشین سقوط کرد که به کشته شدن تمامی سرنشینانش منجر شد. این هواپیما از آدیس آبابا عازم نایروبی بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۲    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی از نامه تقدیر نمایندگان از رهبر معظم انقلاب به خاطر انتصاب آیت الله رئیسی به ریاست قوه قضائیه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۷:۵۳    
کنفدراسیون فوتبال آسیا به نامه باشگاه پرسپولیس مبنی بر داوری بازی این تیم با پاختاکور ازبکستان واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۷:۲۸    
منابع خبری اسپانیا از درگیری بین دو بازیکن باسابقه رئال مادرید در تمرین این تیم خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۱:۵۴    
وب سری و فیلم های کوتاه برتر جشنواره کودک آنلاین که با حمایت همراه اول در حال برگزاری است، انتخاب شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۱:۴۶    
یک شبکه خبری آمریکا می گوید اطلاعات سری برخی نهادهای دولتی این کشور از جمله اف بی آی، اداره ارتباطات کاخ سفید و ارتش، توسط هکرهای ایرانی هک شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۱:۰۲    
یک سایت دولتی نوشت بوئینگ هایی که قرار بود مردم ایران در پسابرجام سوارشان شوند، یکی یکی سقوط می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۲۵    
حرکت هوشمندانه ارتش در مواجهه با کاندیداتوری مجدد بوتفلیقه که هم اینک هم توسط دیگران اداره می شود و در مواجهه با پیروزی اسلام گرایان می تواند به دوره جدیدی از اداره امور توسط ارتش منجر شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۶    
در حاشیه اهدای یادبودهای قهرمانان به موزه المپیک و پارالمپیک
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۶    
مهدی تاج در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: استعفای کفاشیان و اصفهانیان برای نظم در مجمع بوده است، وی همچنین گفت گزینه های سرمربی گری تیم ملی همه خارجی هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۱    
به یارو گفتند چرا صورتت سوخته؟ گفت؛ داشتم اطو می کردم، تلفن زنگ زد اشتباهی به جای گوشی، اطو رو به گوشم چسبوندم! پرسیدند؛ اون طرف صورتت هم که سوخته؟ گفت؛ خب، باید به اورژانس زنگ می زدم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۸    
روح الله زم گرفتار شدن در دام اطلاعاتی ایران را تایید کرد, تا جاییکه مجبور شد جلوی دوربین از دوستان به اصطلاح اپوزوسیون خود عذرخواهی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۱    
رئیس جمهور الجزایر که برای طی مراحل درمان به سوئیس سفر کرده بود امروز به کشورش بازگشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۷    
باشگاه استقلال درباره نحوه بلیط فروشی برای دیدار با العین در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۶    
اندرو کوریبکو می نویسد حادثه تروریستی حمله به اتوبوس کارکنان سپاه پاسداران نقشه آمریکا برای ایجاد تفرقه میان ایران و پاکستان است و تهران باید بلوچستان را به پلی برای یک پارچه سازی منطقه تبدیل کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۵    
در شرایط جنگ اقتصادی که نظام سلطه خیانت جنگی فقط دادن گرای مواضع نیروهای خودی نیست، بلکه خیانت بزرگ تر ترجیح منافع شخصی بر منافع ملی و زدن جیب ملت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۴    
سردار آزمون در ادامه گلزنی های خود در هفته های اخیر، امشب گل اول زنیت برابر یوفا را به ثمر رساند. زنیت این بازی را 2-1 به سود خود پایان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۴    
زنیت با گلزنی مهاجم ایرانی اش توانست یوفا را شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۳    
مزدوران ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی در سال های گذشته تلاش زیادی کردند تا راهی را برای پیشروی به سمت عمق پایتخت یمن باز کنند اما تاکنون با مقاومت روبه رو شدند و ناکام ماندند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۰    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تذکرة الاولیاء قسمتی از کتاب ادب حضور اسرار ماه رجب را منتشر نمود که در ادامه می آید: ارزشمندترین کار در ماه رجب؛ ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۳:۰۱    
وزیر کشور ترکیه اعلام کرد که از زمان کودتای نافرجام در این کشور، 511 هزار نفر به اتهام دست داشتن در این واقعه، بازداشت شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب کلیات طرح تاسیس بانک توسعه جمهوری اسلامی ایران در این کمیسیون خبرداد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۱    
توپچی های لندن موفق شدند در دیدار مقابل منچستر یونایتد در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر انگلیس به پیروزی برسند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۳۱    
وزیر کشور هند اعلام کرد که کشورش در 5 سال گذشته 3 حمله هوایی در پاکستان انجام داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۱۶    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه هدف دشمن ایجاد فشار اقتصادی بر مردم است گفت: همه ما باید از ابتدا سال 98 برای مقابله، مبارزه و خنثی کردن فتنه سال 98 آماده باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۱    
هر روز بخشی از معیشت مردم درگیر سوءمدیریت های دولتی می شود و فشار بیشتری به همه اقشار جامعه از جمله قشر کم درآمد وارد می شود و هیچ فردی نیز در دولت پاسخگو نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۶    
به گزارش مشرق ، صفحه اینستاگرامی سرلشکر قاسم سلیمانی در اولین واکنش خود به انتشار خبر دریافت نشان ذوالفقار این خبر را به دو زبان فارسی و عربی بازنشر داد. برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی؛ ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: حداقل سن برای کاندیداهای انتخابات مجلس 30 سال و حداکثر 75 سال تعیین شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهوری آمریکا ضمن انتقاد شدید از رسانه های کشورش به خودستائی پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۶    
السدی ها پیش از دیدار مقابل پرسپولیس با دریافت جایزه برترین های ماه شارژ روحی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۴    
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا اظهار داشت: ما برای اداره کشور نیاز به 7000 کادر داریم و این وظیفه بر عهده دانشگاه های ما است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۳    
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه اهدای نشان ذوالفقار از دست فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای را به سردار قاسم سلیمانی تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۴۵    
نیویورک تایمز در گزارشی با انتشار یک ویدئو دروغ کاخ سفید درباره آتش زدن خودروی کمک های بشردوستانه توسط نیروهای امنیتی دولت ونزوئلا را فاش کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۳۰    
اظهارات اخیر مقامات سوری درخصوص لزوم آزادسازی بلندی های اشغالی جولان، مسئولان رژیم صهیونیستی را نسبت به آغاز ساعت صفر عملیات جولان به شدت نگران ساخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۶    
رئیس گروه ضدجنگ کد پینک می گوید پس از بازگشت از ایران، مأموران اف بی آی به سراغ او رفته و تلاش کرده اند تا وی را از ارتباط با ایران بترسانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۱    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از احتمال اعلام خبرهای خوب در مورد تسهیل صدور روادید میان دو کشور در جریان سفر دکتر روحانی به عراق خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۴۶    
رئیس جمهور سوریه امروز در دیدار با معاون وزیر خارجه چین اعلام کرد که راهکار سیاسی زمانی میسر می شود که تروریسم از بین برود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۹    
پدر به سراغ قفسه های کتابخانه می رفت، کتابی را برای فروش برمی داشت، اما فروش آن کتاب برایش ناگوار می آمد و لذا آن را به جای خود می گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۸    
فضای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی امروز مهمترین بستر عملیات اعضای منافقین محسوب می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بر اساس یکی از مصوبات امروز این کمیسیون مقرر شد که میزان مرخصی زایمان با پرداخت حقوق 9 ماه شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۳    
مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت گفت: گوشت دولتی در میادین میوه و تره بار توزیع می شود و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۹:۰۰    
هفته نام تایم از طرح ترامپ برای دریافت کل هزینه استقرار نظامیان آمریکایی در کشورهای خارجی به اضافه 50 درصد بیشتر و سایر امتیازات خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۵    
باشگاه السد قطر استقبال ویژه ای از کاروان پرسپولیس پس از رسیدن به دوحه انجام داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۲    
سقوط بالابر ساختمانی از طبقه هفتم به طبقه همکف ساختمان مسکونی در خیابان قزوین، دو مصدوم برجای گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۸    
سعید آقاخانی، بهرنگ توفیقی و تیم دونفره علیرضا نجف زاده و محمدحسین لطیفی کارگردانانی هستند که با سریال های تازه خود سودای خاطره سازی در نوروز 98 را در سر دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۶    
برهم صالح در دیدار با اعضای یک هیئت رسانه ای جمهوری اسلامی ایران به سؤالات آنها درباره مسائل مختلف از جمله سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری کشورمان به عراق پاسخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۸    
دو عابرپیاده در چین که در حال عبور از پیاده رو بودند به طرز وحشتناکی جان باختند.یک کامیون که حامل دیوارهای بتنی بود به طور ناگهانی بارش به روی عابران افتاد و صحنه دلخراشی را رقم زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۲    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس انتقاداتی را پیرامون عملکرد اصلاح طلبان در پارلمان بیان کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۶    
تیم فوتبال پرسپولیس دیدار خود مقابل سپیدرود را در همان تاریخ اعلام شده قبلی (شنبه 25 اسفند ماه) برگزار خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۵    
مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس از کشف یک کارگاه غیر مجاز سوسیس و کالباس خوک در بومهن خبر داد و گفت: 100 کیلوگرم از محصولات کارگاه جهت پیگیری پرونده به دادسرای شهرستان ارسال شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۹    
یک کارگاه زیرزمینی شیرینی پزی در اصفهان به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی و زیر پا گذاشتن حقوق مصرف کنندگان، پلمپ شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۹    
وزیر خارجه ایران که در بغداد حضور دارد با اشاره به سفر حسن روحانی به عراق عنوان کرد که در این سفر چندین توافقنامه در راستای همکاری های بیشتر منطقه ای، سیاسی و اقتصادی منعقد خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۴    
حسین بن علی النقی(ع) معروف به شاهزاده حسین(ع) از امامزادگان بزرگواری است که مزار مطهرش باوجود بزرگی مقام و بلندمرتبگی جایگاه، گمنام مانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۳    
طاق کسری یا ایوان مدائن، از تالارهای کاخ تیسفون در کشور عراق است. این اثر یکی از مهمترین آثار باقی مانده از سلسله ساسانیان است که در غفلت نهادهای مسئول عراقی در حال نابودی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیشرفت های 40 ساله انقلاب اسلامی گفت:نظام اسلامی در زمینه اقتصاد رتبه 18،قدرت نظامی رتبه 13را دارد که نشان می دهد انقلاب اسلامی باروحیه انقلابی در حال پیشرفت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۹    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارسال گزارش مجلس درباره رفع ایرادات بودجه به شورای نگهبان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۱    
از ساعتی یپش در ورزشگاه سنت اندروز، دربی شهر بیرمنگام بین استون ویلا و بیرمنگام سیتی انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۹    
کاربران فضای مجازی در عربستان با به راه انداختن هشتگی آزادی شیخ سلمان العوده از مبلغان منتقد سعودی را خواستار شدند و برخی سوالاتی درباره اعدام یا مرگ او مطرح کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۳    
مدیر مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: در صورت درخواست باشگاه پرسپولیس این تیم می تواند در هفته بیست و دوم لیگ برتر روز یکشنبه به میدان برود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۰    
به گزارش مشرق، موسسه مطالعات تاریخ معاصرایران با انتشار پستی درباره "بچه خوشگل های اطراف فرح که اوقات شاه را تلخ کرده بودند! " نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۰    
به گزارش مشرق ، صفحه احکام شرعی سایت khamenei.ir در اینستاگرام درباره حکم شرعی قرض ربوی نوشت: سوال ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۰    
از سخنان مهدی تاج می توان این برداشت را کرد که فدراسیون گزینه های نهایی خارجی خود برای سرمربیگری تیم ملی را نهایی کرده و به این ترتیب پرونده حضور مربی ایرانی به طور قطع بسته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۷    
مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان سازمان دامپزشکی کشور در آستانه نوروز 98 توصیه های بهداشت فردی و همچنین خرید و نگهداری ماهی قرمز جهت سفره هفت سین را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۲    
صبح یکشنبه سرقت مسلحانه در رباط کریم به وقوع پیوست که ناکام ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افزایش 400 هزار تومانی حقوق به همراه افزایش تا 10 درصد باعث می شود تا پایین ترین حقوق ها در سال آینده، 43 درصد و بالاترین حقوق 11 درصد رشد داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۵    
به گزارش مشرق ، کانال تلگرامی رودسری ها درباره ابتکار جالب امام جمعه رودسر برای سبزی عید نوشت: امام جمعه چابکسر سبزه عید تولید می کند و می فروشد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۴    
زمان برگزاری دیدار تیم های تراکتورسازی و پدیده مشهد در هفته بیست و دوم لیگ برتر تغییر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۱    
به گزارش مشرق ، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: گفتار دولت و طیف حامی آن نقطه مقابل رفتار آنهاست ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۰    
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی دوم خود در لیگ قهرمانان آسیا 2019 وارد دوحه شد و اعضای تیم بعد از انجام تشریفات گذرنامه و روادید، راهی هتل محل اقامت خود وست این شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۷    
متوسط حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان در سال جاری، حدود 2 میلیون و 867 هزار تومان بوده است و برخلاف ادعای مطرح شده توسط دولت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۴    
توسکا با همکاری سازمان صدا و سیما از تمرکز و حجم فعالیت های خود در حوزه ارزش افزوده کاسته و بیشتر در زمینه توسعه کسب و کارهای مجازی متمرکز خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۴    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: پرونده های فساد در میادین نفتی و گازی در جلسات اخیر فراکسیون مورد بررسی قرار گرفته است، و به وزیر مربوطه هم تذکر داده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۹    
مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: تلاش می کنیم که با سبک فوتبال علی اصغری هم قهرمان ایران شویم و هم قهرمان آسیا.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۳    
ستاره جوان و جویای نام پاری سن ژرمن می گوید فصل بعد نیز همچنان پیراهن تیم متمول پایتخت فرانسه را به تن خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۹    
گزارش امروز خودرو حکایت از کاهش 2 تا 5 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۸    
مدیرروابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از عدم هماهنگی باشگاه استقلال با مجموعه انقلاب در خصوص بلیت فروشی بازی این تیم با العین خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۱    
گزارش تازه مؤسسه سیپری نشان می دهد عربستان سعودی در پنج سال گذشته بیشترین میزان واردات سلاح در جهان را داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۹    
شوخی اکبر عبدی با سایپا و پراید در برنامه تلویزیونی شبی با عبدی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۹    
بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت دارند بدون هدف پا در این راه بی بازگشت می گذارند. بدون پیش بینی یا برنامه ریزی، می روند بی آنکه بدانند به کجا.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۷    
استقلال بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان که 17 اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار شد تا 14 فررودین یعنی حدود یک ماه از تهران خارج نمی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۴    
ویدئوی در فضای مجازی منتشر شده است که برخورد وحشتناک دو هواپیمای حامل چتربازان با یکدیگر در آسمان را نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۲    
در رده بندی ماه آوریل فیفا، تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان بهترین تیم قاره آسیا خواهد بود و جایگاه بیست ودوم جهانی را حفظ خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
ایسکو امروز هم از فهرست رئال مادرید خط خورد و بازی مقابل وایادولید را از خانه تماشا خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۶    
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: محل تغذیه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم یکی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۶    
"سنگ کیسه صفرا" به معنای تشکیل سنگ در داخل کیسه صفرا است که این عارضه با علائمی همراه است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۳    
هزینه کف سابی درجه یک تقریبا بین 11 تا 12 هزار تومان از سوی موسسات تعیین شده که قیمت گذاری به سطح کار و نوع سنگ ارتباط دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
فروش کتاب خون دلی که لعل شد حاوی خاطرات حضرت آیت الله العظمی سیّد علی خامنه ای (مدّظلّه العالی) از زندان ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی آغاز شد.