چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۷:۱۳Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 12 اسفند 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 1 اسفند 1397 مشرق نیوز 2 اسفند 1397 مشرق نیوز 3 اسفند 1397 مشرق نیوز 4 اسفند 1397 مشرق نیوز 5 اسفند 1397 مشرق نیوز 6 اسفند 1397 مشرق نیوز 7 اسفند 1397 مشرق نیوز 8 اسفند 1397 مشرق نیوز 9 اسفند 1397 مشرق نیوز 10 اسفند 1397 مشرق نیوز 11 اسفند 1397 مشرق نیوز 12 اسفند 1397 مشرق نیوز 13 اسفند 1397 مشرق نیوز 14 اسفند 1397 مشرق نیوز 15 اسفند 1397 مشرق نیوز 16 اسفند 1397 مشرق نیوز 17 اسفند 1397 مشرق نیوز 18 اسفند 1397 مشرق نیوز 19 اسفند 1397 مشرق نیوز 20 اسفند 1397 مشرق نیوز 21 اسفند 1397 مشرق نیوز 22 اسفند 1397 مشرق نیوز 23 اسفند 1397 مشرق نیوز 24 اسفند 1397 مشرق نیوز 25 اسفند 1397 مشرق نیوز 26 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 اسفند 1397 مشرق نیوز 28 اسفند 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۸    
جدیدترین ترانه محمد علیزاده با نام "یارم باش" منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۶    
حمیدرضا غلامزاده از مشاهدات عینی اش از اوضاع داخلی ونزوئلا می گوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۳    
در چند هفته اخیر یکی از خبرهای مهم و قابل توجه کشور، برگزاری دادگاه برادر حسن روحانی، رییس جمهوری ایران یعنی حسین فریدون بود که بعد از گذشت مدت ها انتظار بالاخره این جلسه برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۰    
در آستانه 13 اسفندماه،سالروز شهادت سردار جواد دل آذر فرمانده عملیات لشکر 17 علی بن ابیطالب (ع) در دوران دفاع مقدس،کتاب ناجی نیروها سرگذشت زندگی این شهید منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۱:۰۳    
ژنرال ذخیره و پژوهشگر نظامی صهیونیست گفت: اسرائیل قادر نیست با موشک های مقاومت به سبب پرشمار بودن، سرعت بالای این موشک ها و همچنین پرهزینه بودن رهگیری و انهدام آنها، مقابله کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۹    
بدون شرح...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۲    
درصورت احیای مجدد و رونق این گونه مجالس فرصتی فراهم می شود تا روحانیون و اهل علم به صورت چهره به چهره از سوالات و شبهات موجود در جامعه مطلع شوند و در صدد پاسخگویی به این شبهات برآیند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
رئیس پژوهشگاه فضایی ایران گفت: مدل پروازی ماهواره مخابراتی ناهید یک که در پژوهشکده سامانه های ماهواره، طراحی و ساخته شده، تست های لازم را گذرانده و آماده پرتاب است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
دعوت فرزندان شهید مدافع حرم " سعید انصاری" برای حضور در مراسم وداع با پیکر پدرشان در معراج شهدا که روز دوشنبه 13 اسفند ساعت15 برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۴    
مدیرعامل سابق استقلال معتقد است دستیار وینفرد شفر هدف دیگری از انتشار ویدیوهایش داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۹    
به گزارش مشرق ، سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش با انتقاد به کمیته انضباطی نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۱    
روزهای ناراحت کننده ورزش ایران این بار در ورامین و با یک درگیری ادامه پیدا کرد و این بار موسوی و شیرکوند و هواداران ورامین در راس امور بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۷:۳۰    
یک عضو شورای شهر تهران به شهردارحناچی بخاطر رفیق بازی تذکر رسمی داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۷:۵۷    
امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که باشگاه استقلال هر کاری بتواند برای هوادار مضروب این تیم انجام می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۵:۳۰    
رئیس ستاد اقامه نماز کشور طی سخنانی در جمع دانشگاهیان در مسجد دانشگاه تهران در مورد اینکه چرا باید مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود داشته باشد، نکات بسیار جالبی را مطرح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۴:۳۰    
رئیس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت با اشاره به عواملی که سبب اختلال در پردازش شنوایی می شود، گفت: پیشگیری بهترین راه درمان مشکلات شنوایی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۱:۵۷    
یک روزنامه آمریکایی، نسبت به سرنوشت دولت میانه رو روحانی ابراز نگرانی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۱:۵۱    
فضاسازی برخی دولتمردان علیه مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اعتراض برخی اعضای مجمع که معمولا نگاه خوش بینانه تری به دولت داشته اند، مواجه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۱:۳۱    
روزنامه اجاره ای اعتماد در واکنش به عدم تأیید لوایح مربوط به FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی شد کسانی مدعی مبارزه و مقاومت هستند که ثروت بی اندازه دارند و لکسوس سوار می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۱:۲۶    
دکتر محمد مخبر تصریح کرد: از اواسط سال جاری شاهد پویش های مختلف بوده ایم که هرکدام از آنها با استقبال خوب مردم کشورمان رو به رو بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۱:۱۰    
وزیر امور خارجه گفته است که اگر مجمع تشخیص، لوایح مرتبط با FATF را تایید کند، مشکلات اقتصادی رفع می شود!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۰:۴۶    
طرف به دوستش گفت؛ چرا به فلانی گفته ای که من آدم فراموشکاری هستم؟ دوستش پرسید؛ به چه کسی گفته ام؟ و طرف پرسید؛ چی را به چه کسی گفته ای؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۰:۴۱    
آقای روحانی اگر حرف حق و استدلالی دارید چرا نمی روید در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کنید و استدلال بقیه را هم بشنوید؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۰:۳۱    
ما روزی که در این مجموعه کارخود را شروع کردیم؛ آستان قدس رضوی 14 شرکت زیانده را به همراه داشت و امروز خوشبختانه این 14 شرکت تا سال گذشته به 10 عدد رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۰:۱۱    
سفارت انگلیس فعالیت خود را در حوزه فرهنگ و هنر ایران افزایش داده است. حضور پررنگ در جشن جهانی نوروز را می توان مقدمه این امر دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۱    
در شرایطی که دولت روحانی، با وعده های خود مدعی بود که چنان رونقی در کشور ایجاد می کند که مردم نیازی به یارانه نقدی نداشته باشند، در حال حاضر شاهد بازگشت کوپن هستیم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه اولین بازی آبی پوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پیامی را خطاب به هواداران منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۳۶    
دولت به منظور ساماندهی و تأمین ایمنی تردد خودروهای دوگانه سوز و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار به دلیل غیرکارخانه ای بودن آنها و منقضی شدن کارکردشان، تصمیماتی اتخاذ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از کشورهای اروپایی خواست که همانند انگلیس حزب الله را سازمانی تروریستی اعلام کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۱    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی خود را پشت تحریم ها پنهان کرده و همه مشکلات را به آن نسبت می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۶    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرامی تبیان آنلاین با انتشار تصویر یک استاد دانشگاه در خارج ازکشور نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۶    
مدیرعامل شرکت بهره برداری نیروگاه اتمی بوشهر گفت: نیروگاه اتمی بوشهر از نیمه نخست اردیبهشت سال آینده دوباره وارد مدار تولید برق می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۱    
مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد دولت متبوعش تمایلی به پذیرش مسئولیت محاکمه صدها عضو گروه تروریستی داعش که در اسارت متحدان آمریکا در سوریه هستند ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۶    
شوخی نقوی حسینی با علی لاریجانی در مجلس را در این ویدئو ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افسر وظیفه شناسی که مقابل رفتار خلاف قانون بازیکن سابق فوتبال، طبق قانون عمل کرده بود، تقدیر به عمل آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۴۶    
دونالد ترامپ بعد از گذشت دوماه از سفرش به خاورمیانه در جمع هواداران خود گفت: خیلی غم انگیز است که 7 ترلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده باشی اما مجبور باشیم مخفیانه به آنجا سفر کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۰    
رئیس کل گمرک ایران گفت: در راستای اجرای مصوبه دولت مبنی بر ترخیص خودروهای وارداتی دپو شده در گمرک، تا هفته گذشته تعداد 200 دستگاه خودرو ترخیص شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۶    
انتشار آمار رسمی جمعیت در لبنان ممنوع است و این آمار محرمانه تلقی می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۱    
نشست شورای وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی در ابوظبی قطعنامه پیشنهادی ایران در زمینه ارتقاء همکاری های چند جانبه در سازمان را با اجماع تصویب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۷    
دومین قسمت از مستند ایستگاه پایانی دروغ گوشه ای از ماهیت واقعی یکی از به اصطلاح رسانه های حبابی مسموم و سردسته متوهم آن روح الله (نیما) زم را آشکار می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۶    
یک روزنامه آمریکائی فاش کرد: ترامپ رآکتورهای هسته ای مورد استفاده در ساخت سلاح اتمی به عربستان می فروشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۱    
عضو کمیسیون فرهنگی جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۶    
مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: با توجه به آغاز تجهیز کارگاه برای احداث خط 16 کیلومتری مترو احتمال می دهیم مترو پرند تا 6 ماه دیگر افتتاح و به بهره برداری برسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۵    
در پایان مسابقه والیبال شهرداری ورامین و پیام خراسان و در حالی که بازیکنان دو تیم در حال دست دادن به هم بودند درگیری بین سید محمد موسوی و یکی از تماشاگران ایجاد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۴    
در پایان دیدار تیم های فجرسپاسی و ملوان بندرانزلی درگیری بین نیروی انتظامی و هواداران تیم ملوان رخ داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۱    
یک مقام اطلاعاتی آمریکا اخیراً رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا را در تمامی سفرهای وی به کشورهای منطقه همراهی کرده و این مسئله از چشمان رسانه ها پنهان نمانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۶    
استاندار گیلان از سفر رئیس جمهور در روز چهارشنبه به گیلان خبر داد و برنامه های این سفر را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۱    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مطابق با مصوبه این کمیسیون، ستاد کل نیروهای مسلح مکلف است کمک هزینه مسکن در اختیار سربازان متاهل قرار دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۶    
رده بندی نفرات اول تا سوم اوزان دهگانه جان دانکلوف بلغارستان اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۰    
دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: یکی از شرکت های مجوزدار وزارت ارتباطات نقش اصلی را در جابجایی آرای مردمی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۶    
رئیس کلانتری 152 خانی آبادنو، از دستگیری پسر 19 ساله ای خبر داد که پس از سرقت از منزل عمویش، قصد داشت دختر عمویش را نیز با گاز شهری به قتل برساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۱    
براساس صورت مالی پایان سال 96 و 6 ماهه سال 97، بدهی 5 بانک و مؤسسه نظامی به بانک مرکزی صفر است و با احتساب سرمایه 15600 میلیارد تومانی این 6 بانک، با این ادغام، بزرگ ترین بانک کشور شکل می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۱۷    
اعضای تیم پرسپولیس فردا به اوین می روند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۱    
نشریه جروزالم پست در یادداشتی در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا، نوشت تل آویو باید از راهبرد تفرقه بینداز و حکومت کن میان کشورهای منطقه پیروی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۷    
ملی پوش سابق استقلال عقیده دارد که این تیم در نیم فصل دوم زنگ خطر را برای مدعیان به صدا درآورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۵    
با حضور فرمانده مرزبانی ناجا، پیکر 3 شهید مرزبانی که گرفتار سیل شده بودند، در میرجاوه تشییع شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۲    
ثبت شرکت یکی از خدمات پر متقاضی ای است که در ایران و توسط اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری که از ادارات زیرمجموعه قوه قضاییه محسوب می شود، ارائه می گردد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۳۱    
عضو کمیسیون قضایی مجلس از تصویب کلیات طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در این کمیسیون خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی تحولات ونزوئلا در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۶    
توپ های علی علیپور بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ هجدهم به تیر دروازه ی حریفان خورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۰    
پرویز هادی در وزن 125 کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان به مدلال طلا دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۴    
کلیپی دیگر از لحظه کشیده شدن موی سر گادوین منشا مهاجم تیم فوتبال استقلال از سوی هواداران اهوازی پس از دیدار آبی پوشان با فولاد خوزستان را که منجر به عصبانیت منشا شد را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۴    
در حاشیه دیدار اخیر مداهان اهل بیت با آیت الله خامنه ای؛ رهبر انقلاب از مداح آذری می خواهند به خواندنش ادامه دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۳    
سخنگو و معاون اول قوه قضائیه درباره علت برگزاری دادگاه حسین فریدون، برادر رئیس جمهور به صورت غیرعلنی توضیحاتی ارئه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۱    
به گزارش مشرق ، سیدجلال حسینی کاپیتان و مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه شروع مرحله گروهای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2019 و میزبانی ورزشگاه از بازی های آسیایی درباره خطرات و احتمال محرومیت در صورت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۲    
بدون شرح ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۲    
دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: شکر 70 درصد گران شده است و شکری که توسط شرکت بازرگانی دولتی و با نرخ مصوب توزیع می شود به دست همه نمی رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۶    
احمد سعادتمند، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: ماجرای بین علی خطیر معاون ورزشی باشگاه و علیرضا حقیقی برای چند روز پیش بوده و چرا همزمان با گادوین منشا، او را محروم کردند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۰    
آتش گرفتن گوشی هوشمند موتورولا در جیب صاحبش در هند...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۷    
نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران مدال طلای رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دان کلوف در بلغارستان را از آن خود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پس از نوسازی سامانه های مراقبت پرواز و رادارها به دنبال اقدامات فرهنگی و توسعه نماز جماعت در فرودگاه ها بودیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۰    
در درجه اول باید به این نکته اشاره کرد که بی ام و از موتور به مراتب قدرتمندی بهره می برد. موتوری که با 2000 سی سی می تواند 240 اسب بخار قدرت تولید کند و به بیشینه سرعت 240 کیلومتر بر ساعت برسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۸    
در سایت ترانسفرمارکت ارزش علیرضا بیرانوند در 40 روز دو برابر شد تا ارزش او نزدیک به 550 میلیارد ریال شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۹    
گزارش امروز خودرو حکایت از رکود خرید و فروش معاملات و کاهش 1 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۲    
پورشه باکستر از زمان تولید خود تاکنون در میان بهترین خودروهای سوپر اسپرت دنیا حضورداشته است. هرچند همیشه در صدر این لیست نبوده اما بازهم با عملکردی که دارد قلب بسیاری از اسپرت سواران را به ضربان تند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۲    
سازمان غذا و دارو لیست محصولات غیرمجازی که در شبکه ماهواره ای تبلیغ می شود را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۰    
به گزارش مشرق ، پرویز پرستویی بازیگر سینما با انتشار فیلمی از آخرین مصاحبه خشایار الوند نویسنده کشورمان که پنجشنبه 9 اسفند دار فانی را وداع گفت ، نوشت: آخرین مصاحبه زنده یاد خشایار عزیز ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۴    
رزمایش آموزشی پرواز روی آب خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۳    
میگرن، سردردی با درد مداوم، مختل کننده و اغلب ناتوان کننده است. شاید این نوع سردرد به تنهایی چیز بدی به نظر نرسد، اما در مبتلایان به میگرن، این سردردها تنها دلیل نگرانی شان نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۴    
برانکو بیست سرخ پوش را برای بازی مقابل نماینده ازبکستان دعوت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۱    
اظهار نظر روحانی درباره تحمیل خودروی بی کیفیت به مردم در حالی است که قیمت پراید از 18 میلیون تومان در سال های ابتدایی ریاست او، به حدود 50 میلیون تومان رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۶    
رئیس کلانتری نیاوران، از دستگیری مردی شیطان صفت به اتهام تلاش برای آزار و اذیت یک خانم جوان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۳    
به گزارش مشرق ، سیدمحمود رضوی تهیه کننده فیلم سینمایی ماجرای نیمروز2 در صفحه شخصی خود در توئیتر طی درخواستی از رئیس صدا و سیما چنین نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۲    
سردار آزمون که در یک سال اخیر با حاشیه های زیادی دست و پنجه نرم کرده بود، گفت از روی بی تجربگی وارد برخی حواشی شد و حالا همه ی آنها را فراموش کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۹    
در میان صدها هزار سفر سعی کنیم به مسافرین، در راه مانده (ابن سبیل) کمک کنیم و گاهی از خادمین در جاده حتی المقدور اگر می شود با کلمه ای تشکر کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۴    
به گزارش مشرق ، نرگس کلباسی بیش از یک سال است که مشغول ساخت و ساز واحد مسکونی در کرمانشاه میباشد، وی در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی نوشت: تماااااام شد! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۳    
ماجرای گران شدن بیش از اندازه اقلام خوراکی و مخصوصاً آجیل باعث شده تا برخی با راه اندازی کمپین نخریدن این جنس با گرانی به مقابله بپردازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۰۱    
پویش کتاب خوانی کتاب قهرمان تا پایان فروردین 98 تمدید شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۸    
نقوی حسینی خطاب به رییس مجلس: این دوره آخر نمایندگی شماست و ان شاءالله دوره بعد استراحت می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۳    
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با تأکید براینکه متأسفانه قیمت قطعات نیز تا بیش از 300 درصد افزایش پیدا کرده است،گفت: قیمت قطعات بسیار بالا رفته و برای مردم تعویض و یا تعمیر آنها به صرفه نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۷    
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: میانگین حقوق بازنشستگان کشوری امسال به 2 میلیون و 100 هزار تومان رسیده و امیدواریم با تدبیر دولت و مجلس و اختصاص 4500 میلیارد تومان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۶    
هیئت بین المللی فوتبال با تصویب فیفا چند قانون را در این ررشته ورزشی تغییر و اصلاح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۵    
باشگاه استقلال نسبت به مصدومیت یکی از هوادارانش و بی توجهی برگزارکنندگان مسابقات و متولیان نظم به اجرای قانون واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۳    
خرید گران قیمت و پرسروصدای قهرمان قطر از تمرکز روی لیگ قهرمانان آسیا برای رسیدن به عنوان قهرمانی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۴    
طبیعی ست که این نگاه در مردم هم اثر کند و آن ها هم یک نگاه به کتاب بیاندازند و بگویند: مگر چند صفحه است که این همههههههه گران شده؟ همه چیز برای رسیدن فصل مرگ کتاب ها مهیا است.