دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۲۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 15 اسفند 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 1 اسفند 1397 مشرق نیوز 2 اسفند 1397 مشرق نیوز 3 اسفند 1397 مشرق نیوز 4 اسفند 1397 مشرق نیوز 5 اسفند 1397 مشرق نیوز 6 اسفند 1397 مشرق نیوز 7 اسفند 1397 مشرق نیوز 8 اسفند 1397 مشرق نیوز 9 اسفند 1397 مشرق نیوز 10 اسفند 1397 مشرق نیوز 11 اسفند 1397 مشرق نیوز 12 اسفند 1397 مشرق نیوز 13 اسفند 1397 مشرق نیوز 14 اسفند 1397 مشرق نیوز 15 اسفند 1397 مشرق نیوز 16 اسفند 1397 مشرق نیوز 17 اسفند 1397 مشرق نیوز 18 اسفند 1397 مشرق نیوز 19 اسفند 1397 مشرق نیوز 20 اسفند 1397 مشرق نیوز 21 اسفند 1397 مشرق نیوز 22 اسفند 1397 مشرق نیوز 23 اسفند 1397 مشرق نیوز 24 اسفند 1397 مشرق نیوز 25 اسفند 1397 مشرق نیوز 26 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 اسفند 1397 مشرق نیوز 28 اسفند 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۷    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی با انتشار فیلمی از دیدار حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با خانواده شهید سید محمدعلی رحیمی نوشت: همسر شهید رحیمی: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۱    
سید محمد خاتمی از سران فتنه 88 در دیدار شماری از اعضای فراکسیون امید تصریح کرد دیگر خیلی سخت است که به مردم بگوییم بیایید رأی بدهید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۰۲:۰۹    
تزریق واکسن به افراد نیازمند به خصوص در کشورهای کمتر توسعه یافته کار دشواری است، اما یک چسب زخم نانوی مجهز به ریزسوزن های خاص می تواند جایگزین واکسن های عادی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۰    
غزل مناجات شروع ماه رجب با نوای حاج منصور ارضی را می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۷    
در حال حاضر روزانه بین 200 تا 250 تن مرغ فقط در تهران توزیع می شود و در دو ماه گذشته 30 هزار تن مرغ با قیمت مصوب 11 هزار و 500 تومان در کشور توزیع شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۳:۳۰    
رئیس شورای رؤسای پلیس ملی انگلیس اعلام کرد که چاقوکشی در این کشور به وضعیت اضطرار ملی رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۲:۳۱    
مصدق از جمله موافقان کشف حجاب بود و حتی از اینکه خیلی زودتر از رضاخان تن به این کار داده و زنان خانواده ش را وادار به کشف حجاب کرده بود، به خود می بالید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۱:۵۵    
رئی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد که با مصوبه مجلس کسانی که زیر 4 میلیون تومان حقوق دریافت می کنند نفع بیشتری می برند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۱:۵۲    
یک روزنامه صهیونیستی نوشت: نیروهای تحت فرماندهی ایران و حزب الله در مرز جولان به عنوان چشم و گوش ژنرال قاسم سلیمانی و ایران مستقر هستند و از این نیروها به عنوان منابع اطلاعاتی تاکتیکی استفاده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۱:۴۴    
جنگ عدالت و مبارزه با تبعیض، در دشواری، کم از مبارزه با استکبار ندارد بلکه از جهاتی سخت تر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۱:۱۱    
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی می گوید برخی از اعضای اصلی حلقه روحانی، عضو انجمن حجتیه هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۰:۴۲    
مدیر یک تلویزیون سلطنت طلب آمریکا نشین تاکید کرد : من تنها مخالف جمهوری اسلامی بودم که گول خبردروغین درباره شخصیت نظام دو برره سریال برره را نخوردم و آن را منتشر نکردم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۰:۱۰    
در آمریکا، عمده ترین بخشی که نیرو جذب می کند، ارتش است؛ در حال حاضر بالغ بر یک میلیون و 400 هزار آمریکایی در ارتش انجام وظیفه می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۱    
بعد از دستگیری سلطان سکه و سلطان قیر و سلطان دلار و... یک سلطان دیگر هم دستگیر شده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۳:۵۴    
اگر رئیس دانشگاه تهران حق نادیده گرفتن رأی و شعور و نظر اساتید را دارد، چرا شورای نگهبان حق نظارت استصوابی نداشته باشد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۳:۴۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مدیران اجازه دهند اصحاب رسانه از دفتر کارشان فیلم گرفته و منتشر کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۱    
یک رسانه آمریکایی گزارش داده دولت این کشور در راستای سیاست های ضدایرانی خود روی گروهک منافقین حساب باز کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۸    
منطقه بلوار شهید اندرزگوی تهران که تداعی کننده آسیب ها و ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی همچون دور دورهای شبانه اکنون تبدیل به فرصتی طلایی برای پیاده سازی اسلام عملی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۶    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که در استان گیلان به سر می برد٬ گفت: مردم آزاد هستند به دولت انتقاد کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
عراقچی در پایان نشست کمیسیون مشترک برجام که امروز در وین برگزار شد، با تاکید براینکه مذاکرات خوبی انجام داده اند، گفت: به اعضای برجام و طرف اروپایی تذکر دادیم که کانال مالی تنها یکی از تعهدات آنهاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۶    
اگرچه محمدعلی زم در حال تلاش برای برائت ظاهری از فرزند ضد انقلابش است ولی رفتارها و شواهد نشان می دهد این رفتارهای پدر در مقابل پسر، ظاهری و برای فرار از بحران بی آبرویی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۶    
در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم زن جوان در یکی از نمایندگی های شرکت سایپا در استان کرمان، دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: متهم اصلی احضار و تفهیم اتهام و قرار مقتضی صادر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۲    
رزمندگان عراقی در ادامه این عملیات موفق شدند حدود 50 درصد از مزارع و باغ های حومه منطقه حوض الوقف را به طور کامل پاکسازی کنند و پس از چند سال یک پیروزی بزرگ را در این محور به ثبت برسانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۱    
رئیس جمهور گفت: دشمن از جمله آمریکا از این که می گویند مشکل ما با نظام و حکومت ایران است بی شرمانه دروغ می گویند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۶    
سخنگوی شورای نگهبان از وجود ایراد شرعی و قانون اساسی در حدود هشت بند از لایحه بودجه 98 و ادامه بررسی این لایحه در جلسات فوق العاده این شورا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۱    
حاضران شرکت کننده در یازدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام اذعان کردند که در کنار اجرای تعهدات هسته ای، رفع تحریم ها یک بخش حیاتی از برجام است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۶    
یکی از بازیکنان لیگ برتری فوتبال کشورمان در فرودگاه مهرآباد بازداشت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۴۶    
اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به ساخت و ساز در 62 باغ در پایتخت رای موافق دادند که در بین اسامی آنها می توان به نام محسن هاشمی، محمد سالاری و... اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۰    
به دنبال اعمال نفوذ عربستان سعودی، اعضای اتحادیه اروپا پیشنهاد افزوده شدن نام این کشور به فهرست سیاه پولشویی را رد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۶    
مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر در فرودگاه تهران با مشکل عجیبی روبه رو شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۶    
گردش مالی سه شنبه آخر سال عدد بسیار هنگفتی است که در کنار شادی و هیجان، برای بسیاری از خانواده های ایرانی غم و اندوه به دنبال داشته و این مبلغ برای قاچاقچیان یا سوداگران مرگ سود بسیاری به همراه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۲    
رئیس جمهور: در ملاقاتی که با پوتین و الهام علی اف داشتیم درباره این مسیر ریلی و حجم کالاها و محصولاتی که می تواند از طریق آن به کشور روسیه منتقل شود صحبت های مفصلی انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اعتبارات توزیع بسته حمایتی دوم هنوز از سوی سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۹    
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از افتتاح دیوارنگاره صد متری در ایستگاه انقلاب تا راه اندازی بلیط ویژه مسافران مترو برای حضور در کابین راهبر قطار خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه کمیته خاص انتخابات در جبهه پایداری تشکیل شده، گفت: انتخابات را در چند سطح دنبال می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۶    
معاون وزیر خارجه چین پیام های کتبی جداگانه رئیس جمهور چین خطاب به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان را تسلیم ظریف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۱    
یک منبع آگاه از سفر تنی چند از کارشناسان و نمایندگان دولت انگلیس به تهران برای بررسی گام بعدی ابزار پشتیبان مبادلات تجاری (اینستکس) خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۵    
تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس همچنان در ورزشگاه آزادی از رقبای شان میزبانی خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۱    
تصادف خودروی حامل سوخت هواپیما با یک دستگاه خاور و جاری شدن بنزین هواپیما بر روی جاده، خسارت جانی به دنبال نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۱    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به بارش باران و برف، وزش باد شدید و مواج شدن خلیج فارس و تنگه هرمز طی سه روز آینده هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۰    
نشست سرمربیان تیم های استقلال و امید ایران با حضور مدیر مسابقات سازمان لیگ برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۶    
رئیس مجلس، آسیب شناسی عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی را مقدم بر اصلاح قوانین و سایر موضوعات دانست و گفت: با این کار قطعاً موانع مرتفع و تاثیرگذاری تعزیرات افزایش می باید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۶    
در ادامه مستندهای ایستگاه پایانی دروغ که از پشت پرده های نیما زم رونمایی کرده است، فیلمی تازه از اختلافش با دیگر ضدانقلاب های خارج نشین منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۰    
شورای نجات الانبار عراق گفت: دولت عراق همه عناصر گروه تروریستی داعش را از گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) تحویل می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۶    
ارتش آمریکا به وقوع سانحه هوایی برای دو فروند جنگنده اف-18 هورنت خود در اطراف کالیفرنیا اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۱    
جلسه هماهنگی میان سرمربیان تیم فوتبال استقلال و تیم امید برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۷    
گزارشی از صف های شلوغ و نحوه توزیع گوشت که باعث انتقاد مردم آنها شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۵    
جوابیه سایپا به ویدیوی ضرب و شتم یک فرد در نمایندگی کرمان
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۶    
رهبر جریان حکمت ملی عراق با بیان اینکه هیچ کشوری حق ندارد از عراق، کشور دیگری را تحت نظارت بگیرد، از ضرورت همکاری کشورهای ایران، عراق، مصر و عربستان سعودی بر ای حل مشکلات منطقه سخن گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۸    
گزارشی از واکنشها در ترکیه به حذف این کشور از نظام تجارت ترجیحی آمریکا که این کشور را از صادرات بیش از یک میلیارد دلار در سال بدون عوارض گمرکی محروم می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۱    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: با توجه به درخواست های مکرر سران طوایف سیستان و بلوچستان از سپاه پاسداران مبنی بر بهره مندی از رافت اسلامی و حفظ مقام مادر، این متهم روز گذشته آزاد شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۶    
مرتضی میرباقری معاون سیمای سازمان صداوسیما ضمن تشریح فرآیند پیگیری تخلف صورت گرفته در فرآیند جمع آوری آرای مردمی جشنواره جام جم بر معرفی اخلال کننده اصلی تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۶    
وینیسیوس جونیور به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط پای راست به احتمال فراوان ادامه فصل را از دست خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۱    
آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید درباره زمان لیلة الرغائب با توجه به برخی اختلاف نظرها درباره حلول ماه رجب گفت: فردا شب (پنجشنبه 16 اسفندماه) لیلة الرغائب است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۵    
سازمان لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از تغییر زمان برگزاری دو مسابقه خانگی تیم های استقلال خوزستان و فولاد خوزستان با توجه به وضعیت نور ورزشگاه غدیر اهواز خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۷    
رئال مادرید پس از 5 سال تاریخی و پرافتخار، فصل 19-2018 را تنها با یک جام جهانی باشگاه ها به اتمام خواهد رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۱    
شب روایت در بیست و یکمین نشست خود،شامگاه سه شنبه 14 اسفند، به بازخوانی پرونده میکونوس پرداخت. مسعود دیانی در بخش گفتگوی این برنامه میزبان کاظم دارابی، متهم دادگاه میکونوس بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۹    
رئیس کمیته امداد با بیان اینکه افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان از فروردین 98 اجرایی می شود، گفت: طبق مذاکراتی که با دولت انجام داده ایم یک نوبت سبد کالا تا پیش از اتمام سال به مددجویان اختصاص می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۴    
براساس تصمیم جدید مدیر مجموعه ورزشی آزادی، از 15 اسفند 95 ورود تمامی افراد به این مجموعه ورزشی پولی بوده و افراد تنها با پرداخت حق عضویت امکان ورود به این مجموعه را خواهند داشت!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۰    
ولی خرسندی مدیر برنامه رسمی فیفا گفت: جلوی بازی علیرضا بیرانوند را گرفتیم و طبق حکم تا پول ما را ندهد اجازه بازی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۰    
نوبخت در حالی با اشاره به میزان کل بودجه اختصاص یافته به حقوق کارمندان و بازنشستگان و تعداد آنها، متوسط حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان را 3 میلیون و 200 هزار تومان اعلام کرد که این رقم حدود 2 میلیون ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۹    
چرا انقلاب های مشهور جهان که در ابتدا بسیار با جوش و خروش همراه بوده اند در دهه های بعدی دچار افت می شوند تا حدی که پس از چند سال هیچ نشانی از ارزش های نخستین آنها باقی نمی ماند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۴    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی صفحه رسمی فیلم سینمایی به وقت شام با انتشار تصویری از سفر ابراهیم حاتمی کیا به هند نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۳    
برخی از ورزشکاران و قهرمانان برای دریافت پاداش های خود به وزیر ورزش نامه زدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۹    
گیر کار مدیریت جهادی و انقلابی است. در مدیریت جهادی دانش در کنار غیرت، تعهد و خودباوری و ما می توانیم جمع می شود و نتیجه ی آن صنایع هوافضا یا موشک های بازدارنده ی ماست. این خصوصیت مدیریت جهادی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
تیم فوتبال چونبوک موتورز کره جنوبی در اولین بازیش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۶    
اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در یادداشتی به تشریح موضوعات مرتبط با مصاحبه و حواشی اخیر پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۷    
رئیس پلیس فتا تهران گفت: یکی از روش های سهل و آسان برای خرید، خرید اینترنتی است به شرطی که خریدی امن داشته باشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۴    
با 60 میلیون تومان می توان خودروهای، چون پژو، 206 SD ، V8، رنو، تندر 90 ، E2، ساینا، EX دنده ای را خریداری کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۱    
بدون شرح ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۷    
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس شفاف سازی کاملی در مورد پرداختی های انجام شده از سوی هدایتی به این باشگاه و برخی از بازیکنان انجام داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۳    
کتاب بامداد بشریت شامل 43 پرسش و پاسخ درباره امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه) و مسئله مهدویت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۲    
رئیس کل بانک مرکزی درباره تداوم تامین کالاهای اساسی با ارز 4 هزار و 200 تومانی گفت: اگرچه در این باره بحث های مختلفی در جامعه انجام شده، اما دولت تاکنون هیچ تصمیمی نگرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۱    
همراه اول با کسب بالاترین امتیاز موفق به دریافت تندیس ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۹    
ایسکو، ستاره ناراضی این روزهای رئال با تصمیم عجیب سولاری از فهرست تیمش مقابل آژاکس خط خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۸    
فرمانده انتظامی شهرستان کنارک گفت:پسربچه ای 2 ساله به نام متین حین تخلیه بار کامیون در شهرستان کنارک جان باخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۸    
معلوم نیست که تیم مذاکره کننده هسته ای چه برنامه ای برای برجام دارد، یکبار می گوید حال برجام خوب است، یکبار می گوید برجام در برجام در آی سی یو است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدایتی نه تنها به پرسپولیس بلکه به خیلی ها کمک کرده اما به نظر می رسد حاشیه سازان با مطرح کردن نام او می خواهند به باشگاه ضربه بزنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۵    
مامور راهنمایی و رانندگی که در حال گشت زنی در اتوبان شهید همت بعد بود با مشاهده حال وخیم راننده یک خودرو که در محل نامناسب توقف کرده است توجهش جلب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۲    
جعفری دولت آبادی به همه کسانی که در پشت پرده فروش ارز نقش دارند هشدار داد و گفت: دستگاه های نظارتی و امنیتی این افراد را نظارت می کنند و به نوبت سراغ آن ها خواهیم رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۴    
صدوهفتادوپنجمین شماره ی نشریه ی خط حزب الله با عنوان مردم را شرطی نکنید منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۲    
شب کابوس وار رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، تاریخ رکوردهای این باشگاه و این جام را تکانی اساسی داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۰    
کریم انصاری فرد از زمان انتخاب مارتین اونیل به سمت سرمربیگری تیم ناتینگهام فارست فقط 3 دقیقه بازی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۵    
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال 98 فدراسیونی را با سرپرست نخواهیم داشت. کشتی و والیبال هم در فصل بهار کارهایش انجام خواهد شد تا دیگر حرف و حدیثی نماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۳    
شرایط پیش فروش نوروزی محصولات سایپا 131، سایپا 151 ، تیبا ، کوییک و ساینا آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۰    
نشریه انگلیسی گاردین طی گزارشی فاش کرده است که خبرها از شدت گرفتن اختلاف میان پادشاه عربستان و پسرش حکایت دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: آمریکا در مواقع بحران نه تنها حاضر نیست از مردم و دولت ها در برابر عناصر تروریست دفاع کند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال با کاهش قیمت بلیت بازی های آسیایی این تیم موافقت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۰    
واقعیت با آنچه می بینید، فاصله دارد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۸    
مدافع تیم ملی مراکش و عضو باشگاه الدحیل پس از پیروزی مقابل استقلال گفت: وقتی شما گل را نمی زنید همیشه کار سختی پیش رو دارید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۳    
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه آتش نشانی نسبت به حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد بندرعباس کوتاهی کرده است گفت: خودکشی دسته جمعی معتادان واقعیت ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۹    
فعالین اصلاح طلب اذعان دارند که رئیسی با روشی درست در انتخابات حضور یافت اما همین طیف در جریان انتخابات ریاست جمهوری در اقدامی غیراخلاقی و غیرحرفه ای، وی را آماج تهمت و تخریب قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۲    
به گزارش مشرق ، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در صفحه شخصی خود در توئیتر خطاب به مردم آمریکا نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۲    
شروع بد نمایندگان ایران در آغاز فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا در بین بدترین شروع های ایران در این رقابت ها قرار گرفت اما آیا این بدترین شروع باشگاه های ایرانی در رقابت های آسیایی بوده است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۹    
رهبر معظم انقلاب:حفظ پوشش گیاهی باید جایگاه واقعی خود را در فرهنگ عمومی پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۲    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به توزیع روزانه 126 هزار تن گوشت قرمز گرم در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای گفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۷    
فرشاد پیوس مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که این تیم در بازی با پاختاکو صلابت و شادابی همیشگی را نداشت.