دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۲:۲۸Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 14 اسفند 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 1 اسفند 1397 مشرق نیوز 2 اسفند 1397 مشرق نیوز 3 اسفند 1397 مشرق نیوز 4 اسفند 1397 مشرق نیوز 5 اسفند 1397 مشرق نیوز 6 اسفند 1397 مشرق نیوز 7 اسفند 1397 مشرق نیوز 8 اسفند 1397 مشرق نیوز 9 اسفند 1397 مشرق نیوز 10 اسفند 1397 مشرق نیوز 11 اسفند 1397 مشرق نیوز 12 اسفند 1397 مشرق نیوز 13 اسفند 1397 مشرق نیوز 14 اسفند 1397 مشرق نیوز 15 اسفند 1397 مشرق نیوز 16 اسفند 1397 مشرق نیوز 17 اسفند 1397 مشرق نیوز 18 اسفند 1397 مشرق نیوز 19 اسفند 1397 مشرق نیوز 20 اسفند 1397 مشرق نیوز 21 اسفند 1397 مشرق نیوز 22 اسفند 1397 مشرق نیوز 23 اسفند 1397 مشرق نیوز 24 اسفند 1397 مشرق نیوز 25 اسفند 1397 مشرق نیوز 26 اسفند 1397 مشرق نیوز 27 اسفند 1397 مشرق نیوز 28 اسفند 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۶    
رئیس کل گمرک از واردات 11 میلیارد دلاری کالاهای اساسی طی 11ماهه سالجاری خبر داد و گفت:در کالاهای اساسی بحران که نداریم هیچ، بلکه دربرخی اقلام مانند ذرت و گوشت با افزایش واردات مواجه بودیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۱    
آیین غبارروبی ضریح مطهر و مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) روزگذشته برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۶:۵۶    
قاسمی بعد از طی مراحل تشریفاتی و انجام پروتکل های رایج اداری به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران عازم پاریس خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۱:۵۷    
اتحادیه اروپا در بیانیه ای گستاخانه از خروج آمریکا از برجام صرفا ابراز تأسف کرده و با لحنی طلبکارانه به ایران دستور داده است که باید یکطرفه تعهدات برجامی خود را ادامه دهد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۱:۰۲    
عضو گروهک ملی مذهبی می گوید علت رویکرد مثبت به آیت الله رئیسی در قیاس با امثال روحانی این است که رئیسی بی شیله پیله است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۵    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان در دیدار با یک هیأت فرانسوی تأکید کرد رویکرد نامناسب کشورهای اروپایی در قبال برجام موجب بی اعتمادی افکار عمومی در ایران به اروپا شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۸    
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پس از سفر به ویتنام برای شرکت در نشست مشترک با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حالی به کشورش بازگشت که این نشست بدون نتیجه به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۰    
زمان جدایی مت هوملس، ژروم بواتنگ و توماس مولر از جمع بازیکنان تیم ملی آلمان فرا رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
زرشناس: تفکر نولیبرال مدیران سد راه گام دوم انقلاب است چرا که اساساً اعتقادی به استقلال ندارند و آن را وهن دوران پس از جنگ سرد می دانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۸    
همه مجردها می دانند که قبل از ازدواج باید آزمایش خون داد! اما اینکه چه آزمایشی و برای چه را اکثرا نمی دانند و این باعث می شود استرس شان دوچندان شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۴    
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام مدیر عامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و 13 متهم دیگر در شعبه سوم دادگاه ویژه به ریاست قاضی مسعودی مقام، برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۳    
تیم فوتبال الاهلی عربستان با دو گل عمر سومای سوریه ای قدم محکمی در روز اول لیگ قهرمانان آسیا برداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۸:۵۰    
آیین رونمایی از کتاب حلوای عروسی در فرهنگسرای رضوان بهشت زهرا برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۶    
دفتر شعر تازه فاضل نظری با عنوان اکنون در حضور هواداران این شاعر رونمایی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۶:۰۰    
راننده یک خودرو در شهر کورپس کریستی در ایالت تگزاس آمریکا به دلیل حواس پرتی با مانع بتنی در اتوبان برخورد کرد.این حادثه باعث آسیب دیدن جزئی راننده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۷:۰۰    
به گزارش مشرق ، صفحه تاریخ ایران و جهان در اینستاگرام با انتشار تصاویری از میتینگ طرفداران بنی صدر در سالروزدرگذشت دکتر مصدق نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۲:۳۰    
تمرکز کشور در بحث تولید و صادرات گیاهان دارویی می تواند ارزش افزوده زیادی برای کشور ایجاد کرده و از طریق درآمد ارزی حاصل از آن وابستگی کشور به نفت را کاهش دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۳:۳۰    
نوشابه های رژیمی با انواع شیرین کننده های مصنوعی شیرین می شوند، مانند اسپارتام و سوکرالوز. پس چرا نباید مصرفشان کنیم؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۱:۵۶    
یک بزک کننده اعتماد به شیطان بزرگ، می گوید منافع در بسیاری موارد قربانی ایدئولوژی استکبارستیزی و آمریکاستیزیی شده که با لباس اسلامی به ما تزریق می شود(!)
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۱:۳۶    
به هر حال اتحادیه اروپا ثابت کرد طرف با انصافی نیست که بخواهد بدون قرار دادن شرایطی و گره زدن برجام به یک شرایط منطقه ای و جهانی تعهدات خودش را عملیاتی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۱:۳۲    
یمن در نقطه جغرافیایی فوق العاده حساس و ژئواستراتژیک قرار گرفته که ثروت های نفتی و گازی کشف شده در این کشور چند برابر انرژی عربستان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۱:۲۱    
بسیاری از سیاسیون، نمایندگان مجلس و حقوقدانان از انتخاب حجت الاسلام رییسی، به عنوان قاضی القضات استقبال و حضور فردی از قوه قضاییه به عنوان رییس این قوه را نویدبخش آینده ای روشن ارزیابی کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۱:۰۲    
رئیس شورای روابط خارجی گفت عملکرد سریع در اجرای اینستکس، فضای کنونی علیه اروپا را تغییر می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۰:۴۶    
برجام که نتیجه مذاکره و بده و بستان بود، فاجعه از آب درآمد وای به حال FATF که دیکته است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۳    
به گزارش مشرق، صفحه ریحانه سایت KHAMENEI.IR در اینستاگرام درباره سه کارکرد اصلی خانواده در اسلام نوشت: ما باید دوست داشتن و دوست داشته شدن را تقویت کنیم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۶    
دیدار اعضای فراکسیون امید با رئیس دولت اصلاحات را بایستی در ادامه تلاش های مدعیان اصلاحات برای جداسازی حساب خود از دولت و خروج از باتلاق خودساخته مورد ارزیابی قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۱    
با توجه به حضور آقای رئیسی در رأس قوه قضائیه و برخورداری ایشان از همراهان همدل نظیر اژه ای، می توان امیدوار بود که شمارش معکوس برای دور ریختن آشغال ها، آغاز شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۹    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرامی تبیان آنلاین با انتشار پستی درباره "نوشابه های رژیمی" نوشت: با نوشابه های رژیمی از لاغری خبری نیست / به این 5دلیل، نوشابه رژیمی نخورید ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۶    
وزارت خزانه داری آمریکا جنبش النجبای عراق را به لیست تحریم های خود اضافه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۲    
دایره مبارزه با تروریسم پاکستان (NACTA) فهرست جدید سازمان های ممنوعه و گروهای تروریستی را منتشر کرد که در این فهرست ممنوعیت فعالیت 68 گروه از جمله گروهک تروریستی جند الشیطان دیده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۱    
وزیر کشور گفت: در جلسه ای که اعضای شورای اجتماعی در خدمت مقام معظم رهبری حضور داشتند، یکی از اولویت های ایشان رسیدگی به مناطق بحرانی و کمتر توسعه یافته بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۲    
پلیس انگلیس از پیدا شدن چند بمب در دو فرودگاه و یک ایستگاه قطار لندن خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۱    
روابط عمومی صداوسبما اعلام کرد که پلیس فتا پیگیر شکایت صداوسیما و منتظر مستندات وزارت ارتباطات است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۱    
یکی از مراجع تقلید بر لزوم احیای موقوفات حوزوی تاکید کرد و گفت: احیای موقوفات حوزه های علمیه می تواند زمینه استقلال کامل حوزه ها را فراهم کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۶    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل پاختاکور آفساید بود و داور واقعاً ضعیف عمل کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۱    
زوران مامیچ سرمربی کروات تیم فوتبال الهلال عربستان در بازگشت به امارات با دست پر از زمین مسابقه خارج شد و تیم سابقش را شکست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۱    
بیانیه اروپا در نشست شورای حکام آژانس درباره ایران و برجام منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۵    
وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از شانس های گلزنی با بدشانسی استفاده نکردیم و بعد از گل اول الدحیل اعتماد به نفس ما پایین آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۱    
معترضان سودانی در اعتراض علیه دولت این کشور دست به اعتصاب گسترده زدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۱    
سرمربی تیم فوتبال الدحیل گفت: می دانستیم استقلال تیم قدرتمندی است ولی ما کار بزرگی کردیم و برد روحیه بخشی کسب کردیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گفته بودم که انتظار بازی سختی با پاختاکور داریم، اما برخی این تیم را حذف شده می دانستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۰    
شوتا آرولادزه، سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان مهمترین اتفاق دیدار تیمش مقابل پرسپولیس را حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۰    
منابع امنیتی سوریه از انفجار یک موتور سیکلت بمب گذاری شده مقابل مسجدی در شهر الباب واقع در شمال سوریه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۶    
هافبک ژاپنی تیم الدحیل به عنوان بهترین بازیکن دیدار با استقلال انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۲    
رئیس تعاونی لنج داران شهرستان دیر گفت: یک فروند شناور تجاری بندر دیر پس از خروج از اسکله الرویس قطر ناپدید شده و از سرنوشت آن اطلاعی نداریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۰    
هافبک دفاعی تیم ازبکستانی به عنوان برترین بازیکن مسابقه پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۰    
اتحادیه اروپا امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای عمیقاً از تصمیم آمریکا برای خروج از توافق هسته ای برجام ابراز تأسف کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اصناف باید نقشی متناسب با شرایط روز ایفا کنند، گفت: مکانیزم نظارتی اصناف نیازمند بازنگری است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۴    
تیم فوتبال الدحیل قطر موفق شد با نتیجه 3 بر 0 میهمانش استقلال را در نخستین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۳    
وزیر ارتباطات گفت: بسیاری از ایرانی ها گوشی اپل را دوست داشتند، اما بعد از محدودیتی که اپل برای شرکت های ایرانی ایجاد کرد، بسیاری افراد گوشی اپل شان را خاموش کردند و کنار گذاشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۱    
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی درس و عبرت با انتشار عکس نوشته ای درباره مصدق نوشت: 14 اسفند 1345: درگذشت دکتر محمد مصدق قدرت های بزرگ با مصدق چه کردند؟ ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۱    
وزیر کشور با بیان اینکه نظام بانکی ما نتوانسته رابطه معقولی بین توسعه و امور بانکی ایجاد کند، گفت: نظام مالیات ما که همیشه به آن به دید تامین منابع نگاه کردیم، یا نظام بودجه ریزی که داریم باید تغییر
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۹    
تیم فوتبال استقلال در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل شکست خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۴    
تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 در ورزشگاه آزادی میزبان پاختاکور ازبکستان بود که در نهایت با نتیجه تساوی 1 بر 1 به کار خود پایان دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۱    
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 6 نفر از عاملان و مرتبطان حادثه تیراندازی به حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۱    
قبلا تا اسم اراذل را می شنیدیم یاد خالکوبی های زمخت و چهره های خشن می افتادیم، اما امروزه اراذل و اوباش هم به فکر لباس های مارک دار و عمل بینی و لمینیت دندان افتاده اند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۹    
دیدار تیم های پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در نخستین بازی گروه D لیگ قهرمانان آسیا با تساوی به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۶    
یک مقام عراقی به رویترز گفت: [سردار] سلیمانی شنونده ای عالی است و نمی خواهد خود را به کسی تحمیل کند اما همیشه به هرچه که بخواهد، دست می یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۹    
گل اول الدحیل به استقلال در دقیقه 55 توسط بن عطیه به ثمر رسید. (الدحیل 1-0 استقلال)
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۵    
به گزارش مشرق ، تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت 18:30 امروز (سه شنبه) در چارچوب مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۳    
ترامپ در دومین واکنش به اعلام آغاز تحقیقات کمیته امور قضائی مجلس نمایندگان این کشور درباره فساد و سوءاستفاده وی گفت: دموکرات ها دیوانه شده اند؛ آن ها درصدد آزار و اذیت رئیس جمهور هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی وزارت کشور، 98 حزب و تشکل دارای مجوز را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۱    
معاینات اعضای شورای اسلامی شهر تهران، توسط کادر تخصصی درمان کلینیک منطقه هشت شرکت شهر سالم شهرداری تهران در ساختمان مرکزی شورای شهر انجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی شورای عالی اکران با اعلام نامزدهای نهایی اکران نوروز 98، از فعالیت گروه آزاد اکران در سینماها از خردادماه 98 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۲    
گل اول پرسپولیس به پاختاکور توسط بودیمیر در دقیقه 24 به ثمر رسید. (پرسپولیس 1-1 پاختاکور)
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۱    
سیدمجید بنی فاطمه درخصوص حاشیه های ایجاد شده از انتشار تصویرش درکنار حسین هدایتی گفت: این فرد یک بار به هیأت ما آمد و من هم دوبار در جلسه روضه او شرکت کردم و هیچ پولی از وی دراین خصوص نگرفتم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۳    
گل اول پاختاکور به پرسپولیس در دقیقه 4 توسط مارات بیکمائف به ثمر رسید. (پاختاکور 1-0 پرسپولیس)
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۰    
رونمایی از سازمان عنکبوتی ضد انقلاب متصل به سرویس های جاسوسی دشمن در مستند ایستگاه پایانی دروغ ضمن اینکه عمق حماقت آن ها را آشکار می کند باعث شده گرگ ها ی این اردوگاه بیش از پیش به جان هم بیافتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۳    
رونمایی از کتاب اطلس لشکر 27 حضرت رسول (ص) در دوران دفاع مقدس در حسینیه فاطمه الزهرا (س) پادگان حضرت ولیعصر (عج) برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۰    
اتوبوس پرسپولیسی ها برای دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان به ورزشگاه آزادی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۰    
ترکیب تیم فوتبال الدحیل قطر برای دیدار مقابل استقلال مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری شینهوا چین اعلام کرد اولین گوینده خبر مبتنی بر هوش مصنوعی با ظاهر زنانه را از ماه مارس در این شبکه به کار می گیرد و ویدئویی هم از وی منتشر کرده که در آن به معرفی خود می پردازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۷    
رهبرانقلاب در دیدار اخیر مداحان: دشمنان اسلام تازه به وجود نیامده اند؛ دشمنان حقیقت و دین خدا از آغازِ پیدایشِ دین خدا صف آرایی داشته اند؛ امروز هم همان صف آرایی هست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۲    
دولت ترامپ، به بهانه تهدید علیه امنیت ملی آمریکا تحریم ها علیه روسیه را یک سال دیگر تمدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۸    
یازده بازیکن اصلی پاختاکور برای دیدار برابر پرسپولیس معرفی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۵    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با پاختاکور اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۷:۴۶    
در پی بازگشایی مصلای باب الرحمه مسجدالاقصی پس از 16 سال، نهادهای افراطی صهیونیست نشستی فوری تشکیل دادند و تهدید کردند، کنیسه ای در این ورودی مسجدالاقصی می سازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۸    
درماندگی مقامات وقت رژیم صهیونیستی درباره مکان استقرار نصرالله هنگام جنگ 33 که در یک مستند اسرائیلی روایت شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۷:۳۱    
حجت الاسلام رئیسی در روزهای آینده و با حکم مقام معظم رهبری ریاست قوه قضائیه را بر عهده خواهند گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۶    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، محسن فروزان را به توبیخ کتبی و جریمه ای نقدی محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۴    
هنگام سخنرانی جاستین ترودو در شهر تورنتو که میخواست درباره کناره گیری جین فیلپات از کابینه توضیح دهد،با اعتراض دو نفر روبرو شد. تا بحال 2 وزیر کابینه ترودو به علت پرونده فساد در کابینه استعفاء دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۱    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرامی تاریخ ایران و جهان پستی با موضوع نظر رهبر معظم انقلاب درباره استالین ، دیکتاتور اتحاد شوروی سابق منتشر کرد که در ادامه می آید: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۰    
به گزارش مشرق ، عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما در توئیتر به دستکاری آمار نظرسنجی جشنواره جام جم واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۴    
بر اساس لایحه پیشنهادی دولت حدود 39 هزار میلیارد تومان برای افزایش حقوق در سال 98 باقی می ماند؛ اما تفاوت 7 هزار میلیارد تومانی این رقم با رقم 32 هزار میلیارد تومانی اعلام شده از سوی نوبخت از کجا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۹    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، با اشاره به دستگیری یک نوجوان 16 ساله به جرم قتل دوستش، گفت: این متهم در تحقیقات انگیزه قتل را اخاذی و تهدیدات مقتول عنوان کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۸    
11 بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار برابر الدحیل قطر مشخص شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۵    
اسامی داوران هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۳    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: نه تنها پول قابل توجهی از سازمان لیگ نگرفته ایم که این سازمان بدون هماهنگی 700 میلیون تومان مالیات بر ارزش افزوده ما را پرداخت کرده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۹    
به گزارش مشرق ، اسحاق جهانگیری در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به برخی از ادعاهای مخالفان دولت نوشت: همه حرف هایی که علیه دولت زده می شود را می توان ظرف 5 دقیقه جواب داد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۷    
برای خرید زانتیا ، 2.0 لیتر SX در بازار مدل 1385 با کارکرد 170 هزار کیلومتر به سرمایه 88 میلیون تومانی نیاز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۴    
صادق زیباکلام: اینکه تلویزیون می گوید "ملت بزرگ ایران" نشان می دهد که ما نژادپرستیم! چرا نمی گوییم ملت بزرگ روسیه؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۹    
زندگی شهید بهشتی در قالب یک سریال 40 قسمتی به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۵    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت که پرونده احمد عراقچی معاون ارزی سابق بانک مرکزی در دادسراست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۵    
گزارشی را می بینید از معضل خام فروشی که با ایجاد بحران کاغذ، صنعت نشر را دچار سردرگمی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۷    
رئیس قوه قضائیه راسا و عطف به دستور قبلی خود در جایگاه مدعی العموم و قاضی القضات مانع از خروج پول از حساب های قوه قضائیه و اجرای احکام و واریز به حساب پیمانکار شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۵:۵۶    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما با تهدیدات متنوعی روبرو هستیم و طبیعی است ارتش و سایر نیروهای مسلح خود را برای مقابله با تهدیدات آماده کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۴    
نوبخت در گفت وگوی ویژه خبری درباره شیوه تامین کالاهای اساسی و وارداتی مردم در سال آینده توضیح داد.