دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۹May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری موج 8 اردیبهشت 1403 - mojnews.com

خبرگزاری موج 27 اسفند 1393 خبرگزاری موج 25 مهر 1394 خبرگزاری موج 29 اسفند 1396 خبرگزاری موج 29 اسفند 1397 خبرگزاری موج 29 اسفند 1398 خبرگزاری موج 1 فروردین 1399 خبرگزاری موج 29 اسفند 1400 خبرگزاری موج 9 دی 1401 خبرگزاری موج 29 اسفند 1402 خبرگزاری موج 31 فروردین 1403 خبرگزاری موج 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 31 اردیبهشت 1403 
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۰۲    
اگر هنگام آشپزی دستتان بوی بد پیاز، مرغ یا گوشت قرمز گرفته است می توانید با راهکارهای خانگی و با مواد طبیعی این بو را به راحتی از بین ببرید.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۲    
کارشناس هواشناسی گفت: بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در مناطق غربی کشور پیش بینی می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۳    
رشته محل های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته محل ها در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال 1403 اعلام شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۵    
تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز گذشته (8 اردیبهشت) به شناسه یکتا تبدیل شده است به 467 هزار و 919 مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف 439 هزار و 460 مجوز است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب 241 امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۱    
دو طرح راهگشای عمرانی تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندروی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری امروز در صدوهجدهمین پویش امید و افتخار به بهره برداری می رسد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۸    
نازنین فاطمه عیدیان نخستین بار در ماده 400 متر با مانع در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا عنوان قهرمانی را به دست آورد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۷    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور در خصوص دور دوم انتخابات مجلس گفت: در تهران برای هر شعبه 4 صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه های انتخابیه برای هر شعبه، 3 صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۱    
چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم مسکو جازه بهترین کارگردانی را به فیلم آه سرد و جایزه بهترین مستند را هم به رُخ داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۶    
مراسم صبحگاه بسیج پایگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سردار رضا طلایی نیک، سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین جمعی از مقامات و ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
استاندار فارس در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان جویم، خواستار تسریع در پروژه نهضت ملی مسکن و برخورد با مسببان تأخیر در اجرای این طرح ملی شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۴۵    
مدیر جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) از ساخت فیلمی سینمایی در گونه تاریخی با اقتباس از کتاب از عشق آباد تا عشق آباد خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس آباد خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۴۸    
مدیرکل دفتر مشاور و خدمات روان شناختی سازمان بهزیستی گفت: همانگونه که در جریان هستید علیرغم اینکه تعرفه این خدمات بالا نیست و طبق مصوبه هیئت وزیران اعلام می شود اما از آنجا که برای نتیجه گیری از ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۳۶    
به گفته وزیر امور خارجه ترکیه، آنکارا در قبال فلسطین از بازگشت به مرزهای 1967 و راه حل دو دولتی حمایت می کند و آماده ایفای نقش به عنوان ضامن برای فلسطین است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۳۶    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان بر واکنش کوبنده با هر تحرک رژیم صهیونیستی علیه مقاومت تاکید کرد و به رجزخوانی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۳۶    
براساس اعلام بانک مرکزی، از ابتدای سالجاری تا (7 اردیبهشت)، 4 میلیارد و 216 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۳۶    
بیست ویکمین حراج شمش طلا فردا یکشنبه 9 اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۳۶    
سخنگوی دولت تصریح کرد: اساس نامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش به تایید شورای نگهبان رسید و امروز برای اجرا ابلاغ شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۳۶    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی خطاب به وزیر خارجه آفریقای جنوبی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می گویم.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۷:۰۳    
بسته فیلم کوتاه اتاق فرار پرمخاطب ترین بسته فیلم کوتاه گروه سینمایی هنر و تجربه شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۵۰    
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش 3 برابری مصرف و 24 برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۴۷    
سری تازه برنامه خوش نمک از امشب پخش خود را در تلویزیون با تغییر مجری شروع می کند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۶:۴۱    
مدیرعامل بانک صادرات ایران همزمان با آغاز عملیاتی شدن برات الکترونیک این بانک به عنوان نخستین برات الکترونیک شبکه بانکی کشور ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۳    
جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح پایش سارقان سابقه دار در این محدوده خبر داد و اعلام کرد که برپای 300 نفر از سارقان سابقه دار، پابند الکترونیک نصب شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۳    
رئیس شورای اسلامی شهر مرزن آباد از تحقق بودجه 100 میلیارد تومانی شهرداری مرزن آباد خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: پیوند خواهر خواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا منعقد شد و در مذاکرات، همتای کوبایی برای تعمیرات هواپیماهای خود توسط مهندسان ایرانی درخواست داده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۰    
اطلاعیه تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته و اصلاحات (سری سوم) دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال 1403 صادر شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۰    
ویژه برنامه ساغر شکسته یادمان هنرمند فقید شایان یزدی زاده سه شنبه 11 اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، با اشاره به معرفی توانمندی های صادراتی این استان در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (اکسپو 2024) گفت: علاوه بر این ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۷    
رئیس سازمان شیلات ایران تصریح کرد: برنامه مهم ما ایجاد شهرهای مولد کشاورزی است و طرح های اقتصادی در سواحل توسعه می یابد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برخی مصوبات شوراها مغایر با قوانین است، گفت: شوراها در تصویب مصوبات خود ضوابط قانونی را رعایت کنند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۰۱    
شهروندی با یاس و ناامیدی از اقدام مسئولین می گوید؛ از زمان تاسیس این شرکت روز به روز زندگی مدیران این شرکت رویایی تر می شود و بلعکس زندگی ما در این مدت طاقت فرسا و غیر قابل تحمل شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۸    
یونایتد در خانه برابر برنلی نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک برسد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۸    
رئیس شورای اسلامی استان مازندران درباره تعداد اعضای شورای متخلف شهر و روستا در دوره ششم گفت: تعداد اعضای شوراهای متخلف استان مازندران که منجر به عزل آنها شده است 10 نفر بوده اند که متأسفانه بیشتر آن ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۲    
کمیسیون ماده 10 وزارت کشور قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی با تشریح زمان بندی انتخابات دبیران کل احزاب ملی و استانی برای عضویت در این کمیسیون ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۵۲    
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۹    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از واگذاری 5 اتاق در عمارت ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۹    
وزیر کشور با اشاره به ظرفیت های استان فارس در زنجیره های ارزش، این ظرفیت ها را قابل توجه دانست.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۹    
معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای قم گفت: سه نیروگاه کوچک برقابی به ظرفیت تولید برق استان اضافه می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۹    
مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه همه باید به گونه ای تربیت شویم که قانون را رعایت کنیم، گفت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۹    
رئیس پلیس راهور استان قم از آموزش 12 هزار دانش آموز همیار پلیس در قم خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۹    
رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) خبر داد: در مقطع کارشناسی ارشد دو گرایش ارشد تفسیر روایی و کلام و عقاید به گروه علوم قرآن و حدیث ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۹    
فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۴۹    
مالیات بر عایدی سرمایه از ویژگی تنظیم گری در نظام اقتصادی برخوردار بوده و بر سود حاصل از خرید و فروش سوداگرانه دارایی های غیر مولد اعمال می شود و میزان این مالیات ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۰    
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: یک باند سرقت از مزون لباس دستگیر شدند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۵    
نشست دیدار مدیریت شهری شیراز و هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی فارس امروز، 8 اردیبهشت ماه در ساختمان سپهبد شهید سلیمانی شهرداری شیراز برگزار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۰    
رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود گفت: بازگشایی آزاد راه تهران شمال اگر از یک سو فرصت است، از سویی دیگر تهدید است زیرا هیچگونه زیرساخت و امکانات مناسبی برای پذیرش مسافران و گردشگران را نداریم.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
شهردار اصفهان از آغاز دور جدید افتتاح پروژه ها در شهر اصفهان با 15 پروژه در مجتمع گردشگری صفه خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و جمعی از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر در تالار شهید آوینی بندرعباس آغاز به کار کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مسمومیت 10 نفر (از ابتدای سال جاری تاکنون) از هم استانی ها در شهرستان های بیجار، سقز و مریوان، به علت خوردن قارچ سمی فصلی خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از حضور قطعی 26 هنرمند و معرفی 30 رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان در اکسپو تهران (نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران) خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران سخت کوش و متعهد ایران اسلامی به ویژه کارگران استان اصفهان تبریک گفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: این اداره کل بیش از 2 هزار میلیارد ریال در پروژه پرورش ماهی سی باس در قفس بندر چارک هزینه کرده که هم اکنون ارزش واقعی این پروژه چهار هزار و 700 میلیارد ریال ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: اقامت در مجموعه اقامتی و آب درمانی محلات در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 57 درصد افزایش یافت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام از انجام 130 مورد عملیات و نجات جان 77 نفر توسط آتشنشانان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: نتایج حاصل از گزارش شاخص قیمت مصرف کننده حاکی از آن است که خانوارهای استان آذربایجان شرقی، سال جدید را با کاهش تورم آغاز کرده اند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
فرمانده انتظامی کوار از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
استاندار کرمانشاه در نشست مدیران استان با حضور رئیس ستاد بحران کشور اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله زده استان و نیز حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه همچون رودخانه آبشوران را حدود ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
، سردار سعید منتظرالمهدی در یادداشتی به مناسبت هفته سلامت آورده است: یکی از ارکان اصلی خوشبختی و بهروزی، سلامت است ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: بزرگترین فتنه طراحی شده علیه انقلاب اسلامی آن بود که نسل های آینده با انقلاب نباشند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
وزارت بهداشت فلسطین در غزه با اشاره به اینکه ساکنان نوار غزه از آب آشامیدنی ناسالم استفاده می کنند، تاکید کرد که جان تمامی آنها در معرض خطر است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
مشعل سی وسومین دوره بازی های المپیک در یونان روشن و 11 روز در سراسر یونان حمل شد. روز گذشته مشعل المپیک به مسئولان کمیته برگزاری بازی های المپیک پاریس تحویل داده شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
برنامه مثبت آموزش شبکه آموزش که به صورت ام سی روی آنتن می رود در هفته معلم با تغییراتی مرتبط با همین موضوع به پخش می رسد و عنوان آن نیز به استودیو معلم تغییر یافته است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در عین حال توضیحاتی درباره روند انتخاب رایزانان فرهنگی، ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری و .. ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
همسر آیت الله سید مصطفی خمینی در قم تشییع و در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) خاکسپاری شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۲۰    
رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به رییس جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۷    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی گفت: حضور ثابت دامپزشک مجرب در محل کشتارگاه دام اراک، یکی از کمبودهایی است که شهرداری اراک برای رفع آن باید تدابیر لازم را بیاندیشد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۷    
مدیر مخابرات منطقه مرکزی گفت: دوربین های نظارتی شهر دلیجان در بستر فیبر نوری مخابرات راه اندازی شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۷    
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در هفت محور خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاه های اجرائی، شرکت ها و مؤسسات خصوصی ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۷    
مراسم شب های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین سید علیرضا تراشیون، غلامرضا قاسمیان، محمد حاج ابوالقاسم، سید حسین مؤمنی، حامد کاشانی ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از رفع توقیف بیش از 24 هزار وسیله نقلیه شامل خودرو و موتورسیکلت از پارکینگ های استان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۴    
مجموعه پویانمایی شتر و آسیابان به کارگردانی عبدالله علیمراد برای بار سوم در کشور مراکش در سومین جشنواره سینمای مستقل کازابلانکا برای کودکان و نوجوانان به نمایش درمی آید.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۳۱    
مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام گفت: با توجه به نامگذاری سال 1403 تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۱    
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از حضور این منطقه عظیم اقتصادی در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۲۱    
تابلو نقاشی اثر گوستاو کلیمت ، نقاش برجسته اتریشی که گمان می رفت از مدت ها قبل گم شده است، در یک حراجی به قیمت ده ها میلیون دلار به فروش رسید.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۳    
رئیس خزانه داری کل کشور گفت: ریسک سرمایه گذاری با برات الکترونیکی به صفر می رسد چراکه به پشتوانه خزانه داری کل کشور صادر می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۳    
سانحه رانندگی سقوط ون در دره کام خانواده های آب و برق خوزستان را تلخ کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۰    
رئیس جمهور در آیین گشایش نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت: اگر با اعمال تحریم، ملتی را از رسیدن به هدف و دستیابی به امکانات محروم کنند، این ظلم به یک اقلیم نیست، بلکه به همه ملت هاست .
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۰    
با صدور حکمی از سوی مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس منصوب شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۰    
رئیس جهاد دانشگاهی فارس از برگزاری رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده در روز جمعه، 21 اردیبهشت ماه در شیراز خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۴    
مهدی قایدی با گلزنی برای اتحاد کلباء تعداد گل هایش را در لیگ امارات به 13 رساند تا بهترین لژیونر تاریخ ایران در این لیگ لقب بگیرد ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۴    
رئیس قوه قضاییه گفت: باید برخورد بازدارنده ای در قبال متعرضان به جان، مال مردم و بیت المال انجام داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۴    
رئیس شورای اسلامی شهر چالوس از تصویب بودجه 1050 میلیارد تومانی سال 1403 شهرداری چالوس خبر داد و گفت: از این مقدار 280 میلیارد تومان جاری و مابقی عمرانی است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۱    
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:امسال جریان اکوسیستمی هوش مصنوعی در کشور راه می افتد
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۰    
تولیدکنندگان صنایع کوچک و بزرگ استان هرمزگان از نمایشگاه صنعت بین المللی لاستیک و پلاستیک کشور چین بازدید کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهور در آیین گشایش نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت: این نمایشگاه، رونمایی از توانایی های تولیدی و صادراتی است و موجب هم گرایی، هماهنگی و مشارکت همه فعالان اقتصادی ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: اگر رشادت سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۷    
امیر آشتیانی، وزیر دفاع ایران در حاشیه اجلاس کشورهای عضو شانگهای با وزیر دفاع بلاروس دیدار و گفتگو کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۷    
معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان از ثبت رکوردی جدید در زمینه اجرای آسفالت طی نخستین ماه سال خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۷    
مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان از نصب 35 هزار پلاک آبی هوشمند در سطح این منطقه خبر داد و گفت: تمام پلاک ها حاوی کیوآر ( QR) کد است که حاوی اطلاعات آدرس کامل، تعداد طبقات ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۷    
رئیس کل دادگستری کردستان خطاب به روسای دادگستری و دادستان های حوزه های قضایی استان بر تعیین تکلیف پرونده های محکومین به قصاص تاکید کرد و گفت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۱    
مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان از پیشرفت 40 درصدی پروژه مهم انتقال آب از آب شیرین کن چارک به شهرهای بستک و جناح خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۱    
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان خمینی شهر از انجام عملیات سم پاشی و آموزش چهره به چهره در کشتارگاه دام شهرستان خمینی شهر خبرداد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۸    
واقعیت ماجرای همکاری بنیاد نخبگان با فراجا را از زبان معاون علمی رئیس جمهور در این ویدیو بشنوید.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۶    
علت تجمع امروز کامیون داران در اتوبان بابایی را در این ویدیو ببینید.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۳    
معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا گفت: توجه به وضعیت بهداشت روان سربازان در مراحل مختلف آموزشی، تقسیم و طول خدمت بسیار حائز اهمیت است.
  • ۱