شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۴:۵۶Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری موج 20 اردیبهشت 1403 - mojnews.com

خبرگزاری موج 27 اسفند 1393 خبرگزاری موج 25 مهر 1394 خبرگزاری موج 29 اسفند 1396 خبرگزاری موج 29 اسفند 1397 خبرگزاری موج 29 اسفند 1398 خبرگزاری موج 1 فروردین 1399 خبرگزاری موج 29 اسفند 1400 خبرگزاری موج 9 دی 1401 خبرگزاری موج 29 اسفند 1402 خبرگزاری موج 31 فروردین 1403 خبرگزاری موج 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 31 اردیبهشت 1403 
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۱۹    
بیست و پنجمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران فردا یک شنبه 23 اردیبهشت 1403 برگزار می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۴    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۹    
مراسم سومین روز درگذشت مرحوم "منصور ایمانی" مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان عصر امروز در گلزار شهدای رشت برگزار می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۶    
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: این استان در حوزه تولید قطعات خودرو با دارا بودن چندین واحد صنعتی بزرگ به عنوان استان پیشرو در کشور شناخته می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۴    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعۀ منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مطالبات بهمن و اسفند معلمان خرید خدمات به حساب مؤسسان واریز شد و به زودی توسط آن ها به حساب افراد ذی نفع واریز خواهد شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۸    
همزمان با تشدید جنگ در اوکراین و احتمال ورود مستقیم نیرو های ناتو به صحنه نبرد، روسیه با برگزاری رژه سالانه به مناسبت پیروزی در جنگ جهانی دوم، بخشی از قدرت نظامی خود را به نمایش گذاشت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۱    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: مصرف خودسرانه دارو در کشور بالاست و بیماران یا همراهانشان با اصرار فراوان خواهان نوشتن دارو در نسخه یا خرید بدون نسخه از داروخانه ها دارند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۰    
تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان منعقد شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۳    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری دومین کنگره استانی بزرگداشت ماموستا ملا عبدالله باشماق در تاریخ 27 اردیبهشت ماه خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۱    
روزنامه انگلیسی تلگراف نوشت: واکسن آسترازنکا از سراسر جهان جمع آوری می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۱    
استاندار اصفهان گفت: استفاده از روش های جدید و فناوری روز برای تنظیم بازار ضروری است و نظارت باید شامل تمام زنجیره از تولید تا مصرف باشد و نظارت تنها بر حلقه پایانی کافی نیست.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۱    
کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) با حضور در منزل شهید فرض اله رحیمی با خانواده این شهید والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۱    
مشاور وزیر جهاد کشاورزی از صادرات 10 میلیون دلاری گل محمدی به 38 کشور جهان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۴:۴۱    
همزمان با سفر یک روزه استاندار و مدیران هرمزگان به پارسیان دستگاه ام آر آی این شهرستان وارد مدار خدمت شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس جمهور در نشست پیگیری موضوعات ویژه استان قم پس از شنیدن گزارش موانع پیش روی تکمیل دو طرح عظیم منوریل و فرودگاه بین المللی قم ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۱    
مجری طرح ملی گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: ایران در تولید و صادرات غنچه گل محمدی و گلاب در جهان رتبه نخست را دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۱    
النصر عربستان در هفته سی ویکم لیگ فوتبال حرفه ای برابر الاخدود به پیروزی رسید.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۷    
یون سوک یول رئیس جمهوری کره جنوبی تصریح کرد که به دلیل پایین بودن نرخ زاد و ولد در این کشور یک وزارتخانه جدید تاسیس خواهد کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۷    
مدیرکل بازرسی استانداری تهران تصریح کرد: مردم استان تهران، تخلفات احتمالی انتخابات را به شماره 45500 گزارش دهند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۱    
برگزیدگان مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان بانک سینا مشخص شدند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۲۱    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: با هماهنگی وزارت نفت تمامیِ این 6 هزار کارت سوخت باطل خواهد شد. مسئولیت هر نوع استفاده بر عهدۀ صاحب کارت است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۸    
وزیر امور خارجه ایران گفت: ایران آماده ادامه کار و تعامل با اروپا بر پایۀ احترام، گفت وگوی سازنده و همکاری در راستای منافع مشترک و صلح و امنیت در جهان است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۸:۱۶    
از ساعت 8 صبح امروز جمعه 21 اردیبهشت دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در 22 حوزه انتخابیه آغاز شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۷:۳۴    
منطقه احمدسر گوراب شهرستان شفت ساعت 17 و 20 دقیقه امروز بر اثر زلزله 3 و 5 دهم ریشتری لرزید.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۷:۳۴    
مدیر کانون های خدمت رضوی استان گیلان در آئین بازگشایی دفتر آستان قدس رضوی و اولین چایخانه حضرت امام رضا در صحن حرم مطهر سلطان سید جلال الدین اشرف از آزادی 40 جوان با کمک خادم یاران رضوی در دهه کرامت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۷:۳۴    
مدیرعامل آبفا هرمزگان بیان داشت: طرح تامین آب بخش مرکزی و روستاهای واقع در شمال این شهر از محل آب شیرین کن خلیج فارس با تلاش های شبانه روزی و حمایت استاندار به مرحله امیدوارکننده ای رسیده و انتظار می ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۷:۳۱    
سرپرست بانک سینا در بازدید از تعدادی واحد های ستادی اظهار داشت برنامه های راهبردی بانک سینا با جدیت دنبال می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۷:۳۱    
مدیرکانون های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه 40 عنوان برنامه به کانون های خدمت رضوی کشور ابلاغ شده است ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۷:۲۸    
مراسم وداع با پیکر سرباز شهید ارتش حجت کاروان واجاری در مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت با حضور فرماندار رشت برگزار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۹    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در جریان جلسه های کارشناسی تشکیل شده در مقدمه سفر رییس جمهوری، در مجموع 87 مصوبه جدید برای این دوره سفر با اعتبار پنج هزار و 364 میلیارد تومان پیشنهاد که با تایید رییس ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۸    
رشید مسجدی قهرمان جهان و بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در رشته پارادو و میدانی درگذشت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۸    
وزیر امور داخلی مالزی اعلام کرد که این کشور تنها تحریم های اعمالی را سازمان ملل را به رسمیت می شناسد و بهایی به تحریم های دیگر کشورها نمی دهد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۶    
چیدمان مبلمان راحتی در پذیرایی می تواند تاثیر زیادی بر زیبایی و کارآمدی فضا داشته باشد. با کمی دقت و خلاقیت می توانید فضایی دلنشین و کاربردی برای خانواده و مهمانانتان ایجاد کنید.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۰    
انتخاب و خرید فر پیتزا مناسب و باکیفیت، می توان راندمان پخت را افزایش داد، تنوع منوی رستوران را گسترش داد و در نهایت، رضایت مشتریان را جلب کرد ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۴    
در این مقاله قصد داریم تا اهمیت معماری داخلی و دکوراسیون در جذب مشتری برای هتل هایی مانند هتل تهران و سایر شهرها را بررسی کنیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۳    
در ادامه ، به معرفی مهم ترین انواع ابزارهای مناسب برای برشکاری و اتصال قطعات صنعتی می پردازیم و درباره آن ها اطلاعات بیشتری را کسب خواهیم کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۷    
کمیسیون ماده 100 با هدف اجرای دقیق و کارآمد قوانین و مقررات شهرسازی، نظارت بر فعالیت های ساختمانی، و اطمینان از رعایت ضوابط و استاندارد های لازم، نقش کلیدی در حفظ نظم و زیباسازی شهری ایفا می کند ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۱    
ویزای ICT کانادا برای شرکت های بین المللی و کارمندان متخصص آن ها که قصد فعالیت در بازار کار کانادا را دارند، یک گزینه فوق العاده و مناسب به شمار می رود ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۲    
وزیر نفت با دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی ئی سی اف) امروز در محل ساختمان مرکزی وزارت نفت دیدار و درباره تازه ترین تحولات بازار جهانی گاز گفت وگو کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۲۹    
رئیس جمهور گفت: ما باید با کار و تلاش مردم را امیدوار کنیم، با سخنرانی نمی شود مردم را امیدوار کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۸    
خدمه کشتی کانتینری توقیفی MSC ARIES با ملیت های هندی، استونی و فیلیپینی پس از انجام رایزنی ها و در چهارچوب تعاملات سیاسی و دیپلماتیک به کشورهایشان بازگشتند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۱    
دبیرکل جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا در صدد فریب افکار عمومی است، تلاویو اگر واشنگتن اراده کند جنگ غزه را متوقف می کند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۱    
نمایشگاه کتاب تهران روزهای پنجشنبه و جمعه( 20، 21، 27 و 28 اردیبهشت)یک ساعت تمدید می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۱    
پرتغال با استقبال از آزادی این افراد، خواستار آزادی فوری باقی خدمه و کشتی ام اس سی آریز (MSC Aries) شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۲    
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: بگذارید مردم از فیبرنوری پرسرعتی که شما فراهم نکردید ولی دولت سیزدهم در حال تحقق آن است بهره مند شوند؛عدد 7 ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۴۱    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 3 مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، واجدان شرایط برای رای دادن را اعلام کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۳۸    
آخرین ایستگاه رقابت ها بر سر کرسی های بهارستان، با آغاز اخذ رای در 22 حوزه انتخابیه از فردا جمعه ساعت 8 صبح آغاز می شود ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۱۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر توجه جدی بنیاد مسکن و بانک ها در خصوص اختصاص تسهیلات و فراهم کردن زمینه احداث مسکن روستایی ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات بازی دراز در گفت: فرهنگ پایداری و مقاومت با تمسک و الگوگیری از امام حسین (ع) و مکتب عاشورا توسط ملت ایران به دنیا عرضه شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۴    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ ، از ناکامی یک گروگانگیری ، در کمتر از 10 دقیقه از اولین تماس با پلیس و نجات یک مادر و دختر و دستگیری فرد گروگانگیر خبر داد .
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۴    
رئیس جمهور گفت: هرگاه براساس عقلانیت انقلابی عمل کردیم موفق شدیم اما وقتی قصد استفاده از رویکردهای شرقی و غربی کشور و یا براساس خوش آمد آنها عمل شد، موفق نبودیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۰۱    
فرمانده کل سپاه در روند بازدید از پروژه انتقال آب دشت تهلاب به شهر زاهدان بر کاهش تنش آبی سیستان و بلوچستان تاکید کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۵۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش سرانه بدهی خارجی با رفع ناترازی صندوق های بازنشستگی خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۲    
فرمانده مرزبانی فراجا بر ضرورت برخورد با قاچاق تاکید کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۰    
به گفته مدیرعامل راه آهن، با تخصیص 10 هزار میلیارد تومان به حوزه ریلی، 15 همت در مصرف سوخت صرفه جویی می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۹    
سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت رونمایی شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۶    
رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور گفت: لازم است برش استانی برنامه جهش تولید با مشارکت مردم، توسط سازمان های مدیریت و برنامه ریزی استان ها با مشارکت سایر دستگاه های استانی ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۳    
مستند شکارچی مجازی با هدف آگاهی جامعه در مقابل خطرات ویرانگر فضای مجازی به کارگردانی حسن علیزاده فرد روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۹    
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل اعلام کرد: با تکمیل پروژه های جدید تا مهرماه امسال 300 کلاس درس جدید تحویل نظام آموزشی این استان می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۹    
وزیرآموزش و پرورش تصریح کرد: کجای دنیا رئیس دولت این گونه در میان مردم حاضر می شود و از نزدیک پای صحبت هایشان می نشیند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۶    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: سفرهای استانی فرصت مناسبی برای مشاهده روز مشکلات و حل آنها است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۳    
در آستانه سال روز ولادت حضرت معصومه(س)، جشن ویژه روز دختر در کتابخانه مرکزی برگزار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۳    
ایران در واکنش به سرکوب خشونت آمیز جنبش های اعتراضی دانشجویی در آمریکا اعلام کرد:حمایت از رژیم صهیونیستی بر تعهدات حقوق بشری آمریکا ارجحیت دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: ما بخش نسبتاً خوبی از مشکلات کاغذ را حل کردیم اما هنوز تماماً حل نشده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۸    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از تشدید گشت زنی حفاظتی در جنگل ها و برخورد جدی با متجاوزان به عرصه های ملی خبر داد و گفت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۷    
رئیس سازمان محیط زیست تصریح کرد: مقرر شده تا دو هزار هکتار از کانون های گردو غبار در استان قم تحت پوشش خاک پوش های دوستدار محیط زیست قرار بگیرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: راهبرد دولت برای تقویت توان و بنیه صادراتی کشور بر اساس نوآوری، دانش بنیانی و بهره گیری از مزیت های رقابتی است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۴    
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: حضور پرشور مردم در ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپل ذهاب تجدید میثاق با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۴    
نماینده دائمی رژیم منحوس صهیونیستی در سازمان ملل متحد از اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره توقف ارسال مهمات در صورت حمله به رفح، ابراز ناامیدی نمود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۴    
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: ایجاد 123 هزار فرصت شغلی، آب رسانی به روستاهای محروم و بسیاری خدمات عمرانی و درمانی دیگر بخشی از اقدامات این سازمان در تعامل با دولت است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: امروز پرچم داری گروه های جهادی در عرصه های مختلف وجود دارد لذا دولت به جهادگران ایمان دارد و می داند که آنان فعل ما می توانیم را تحقق بخشیده اند و ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۱    
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: در سه سال گذشته ساخت سه هزار خوابگاهی متاهلی در کشور شروع شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۱    
فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا توصیه هایی را به حجاج حج تمتع ارائه نمود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۰۱    
قائم مقام صداوسیما گفت: می خواهیم قدمت بیش از 17 قرن سنت دانشگاهی ایران را در حوزه فرهنگ عمومی تثبیت کنیم
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۵۹    
اولین یادواره 32 شهید امدادگر استان اردبیل در دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و مسئولان کشوری و استانی در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل برگزار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۳    
استاندار آذربایجان شرقی با اعلام اینکه بخش مایع مدول دوم تصفیه خانه تبریز آماده بهره برداری است، گفت: پنج هزار و 500 میلیارد ریال برای این بخش هزینه شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: سایت زیتون با ظرفیت 5 هزار واحد مسکونی با محوریت بنیاد مسکن درحال ساخت است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۴۳    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات انسداد مرزهای شرقی کشور که در حال انجام است، غرور مردم و کشور را به دنبال دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۳۷    
همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان قم حدود 1000 میلیارد ریال به طرح های عمرانی بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص یافت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در مصلی امام خمینی اقامه می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۵    
به گفته سخنگوی شورای نگهبان، در کل حوزه ها با حدود 40 هزار ناظر همکاری داریم که وظیفه نظارت بر انتخابت را برعهده دارند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: تجهیزات، اقلام و ست های ورزشی برای 23 روستای این بخش در نظر گرفته شده که به زودی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش که همراه رییس جمهور در دومین سفر استانی به قم رفته است، گفت: سرانه مدارس دولتی در راستای افزایش کیفیت خدمات به دانش آموزان افزایش یابد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۷    
استاندار فارس رونق تولید را مستلزم مشارکت مردم و حمایت دولت دانست و گفت: از مسئولان اجرایی استان انتظار داریم که راههای ممکن برای برای حل مشکل سرمایه گذاران و تولید کنندگان را بررسی کنند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۰    
وزیر اقتصاد و دارایی از میز خدمت وزارت اقتصاد در استان قم بازدید و در جریان روند رسیدگی بخش های مختلف به مشکلات و مسایل مراجعه کنندگان قرار گرفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۰    
وزیر بهداشت از مرکز در حال احداث جامع سرطان قم بازدید کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت حسین تبریزی، خبرنگار عرصه رسانه کشور را تسلیت گفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۷    
مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: اهداکنندگان خون سرداران گمنام سلامت هستند و نقش مهمی در سلامتی دارند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۷    
فرمانده کل ارتش گفت: دنیا به دو بازه زمانی قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم شده است. همان طور که طوفان الاقصی و مقاومت مردم غزه دنیا را به مسیر جدیدی هدایت کرد ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۴    
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی امروز پنجشنبه پیام تبریکی به رئیس جمهور روسیه به مناسبت روز پیروزی ارسال کرد و از تلاش روسیه برای دفاع از حاکمیت خود و اطمینان از صلح و امنیت در منطقه تقدیر کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۱    
در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی و چند روز قبل از دیدار کارگزاران حج با حضرت آیت الله خامنه ای، جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر انقلاب دیدار کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۴    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سرمایه گذاری عظیمی با 150 میلیون یورو در طرح مجتمع فولاد شهرستان بیجار در حال اجرا بوده که این مهم نوید تحقق توسعه صنعتی کردستان است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۴    
سخنگوی دولت گفت: توسعه طرح بزرگ فیبر نوری منازل و کسب وکارهای کشور از طرح های روی زمین مانده بوده که در دولت سیزدهم با کار جهادی در حال پیشرفت است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۱    
خجسته فر گفت:بیش از 2.5 میلیارد بشکه منابع جدید هیدروکربنی (نفت خام و گاز) کشف و به ذخایر کشور اضافه شد، همچنین در سه سال گذشته تولید نفت بین 60 تا 70 درصد افزایش پیدا کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۲۲    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از سهم 17 درصدی آزاد راه اصفهان-کاشان در تصادفات جرحی و فوتی استان خبرداد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۹    
جلسه تودیع سرهنگ تویسرکانی و معارفه سرهنگ محمدی به عنوان رئیس جدید بازرسی پلیس راهور فراجا برگزار شد
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۶    
در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی و چند روز قبل از دیدار کارگزاران حج با حضرت آیت الله خامنه ای، جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر انقلاب دیدار کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۳:۱۳    
همزمان با یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار، مراسم افتتاح 4 بازار میوه و تره بار در مناطق 22،6،9 و 11 انجام خواهد شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۵۱    
رئیس پلیس آگاهی کشور گفت: کشف انواع سرقت و بازگرداندن اموال به مالباختگان در کمترین زمان ممکن از مهمترین برنامه های پلیس آگاهی در سال جاری است.
  • ۱