دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۸May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری موج 16 اردیبهشت 1403 - mojnews.com

خبرگزاری موج 27 اسفند 1393 خبرگزاری موج 25 مهر 1394 خبرگزاری موج 29 اسفند 1396 خبرگزاری موج 29 اسفند 1397 خبرگزاری موج 29 اسفند 1398 خبرگزاری موج 1 فروردین 1399 خبرگزاری موج 29 اسفند 1400 خبرگزاری موج 9 دی 1401 خبرگزاری موج 29 اسفند 1402 خبرگزاری موج 31 فروردین 1403 خبرگزاری موج 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 31 اردیبهشت 1403 
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۶    
مدیرکل شیلات استان اردبیل از تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات این استان خبر داد و گفت: راه اندازی شهرک ماهیان زینتی، زالو و جلبک با اشتغالزایی بیش از 900 نفر نیز در دست اقدام است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: جوانان بسیجی در گروه های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از پیش بینی تولید پنج میلیون و 280 هزار تن محصولات کشاورزی در استان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۹    
تئاتر مکبث زار به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی و بازی مجتبی پیرزاده و گاتا عابدی در جشنواره بین المللی شکسپیر آلمان روی صحنه می رود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۲    
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریج کرد: 20 نفر از اساتید دانشگاه ها به عنوان سرآمدان نمونه آموزشی در سطح کشور انتخاب و از بین این تعداد 2 تا 3 نفر در سطح بین المللی معرفی می شوند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۹    
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: 128 هزار و 500 مسکن مهر بدون یک ریال آورده متقاضیان و وام بانکی ساخت شده است و هزینه آماده سازی زمین را بعد از مردم می گیریم.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای ایلام گفت: مجموع ظرفیت سد های استان، 304 میلیون متر مکعب است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۹    
شرکت راه آهن اعلام کرد: با وجود عدم اخذ مجوزات لازم و عدم هماهنگی با راه آهن ج.ا.ا، 10 واگن محموله صادراتی کشور افغانستان به ترکیه که لکوموتیو آن توسط مجموعه موسوم به کنسرسیوم جدا شد و در مرز شمتیغ ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۹    
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: از این پس تأییدیه کیفی آزمایشگاه ها، شرکت های بازرسی و همچنین نهاد های گواهی کننده، اعتبار جهانی خواهد داشت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۹    
عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد می گوید: ظرفیت تولید فولاد کشور به 45 میلیون تن افزایش یافته است و براساس برآورد ها، این ظرفیت از هدف گذاری 55 میلیون تن در افق 1404 فراتر می رود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۹    
در اصلاحیه مصوبه هیات وزیران برنج و روغن خام به لیست کالاهای مشمول دریافت ارز 28.500 تومانی اضافه شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۶    
رئیس سازمان امور عشایر نصریح کرد: میزان خسارت بارندگی و سیل به زیرساخت های مناطق عشایری از ابتدای سال جاری تا کنون را 500 میلیارد تومان اعلام کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۱    
مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم از ورود به بزرگترین جزیره ایران خلیج فارس خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۵    
رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر حمایت ویژه برای اشتغالزایی در 5 استانِ با نرخ بیکاری بالاتر در قالب یک کارگروه ملی ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۴۳    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از اجرای ایده شناسایی و معرفی رسانه ای معلمان فداکار برای نخستین بار در آموزش و پرورش اصفهان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۳۱    
وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری اسلامی به گامبیا سفر کرده، با دبیرکل این سازمان و همچنین وزرای خارجه چند کشور دیدار و گفت وگو کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۱۹    
در چند سال گذشته بر تعداد ادعاهای کشورهای عربی حوزه جنوبی خلیج فارس علیه دارایی ها و جزایر ایران در این منطقه افزوده شده است ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۵۱    
یک منبع مسئول در جنبش حماس اعلام کرد هیئت جنبش متبوعش پس از دو روز مذاکره قاهره را برای ادامه مشورت با رهبران خود ترک کرده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۵۱    
دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۳:۵۱    
بنا بر اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، 7 و نیم میلیون تعرفه چاپ شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۷    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیماری های دهان و دندان را به عنوان شایع ترین بیماری غیرواگیر برشمرد و از اجرای پویش سلامت دهان و دندان ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۷    
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کرمانشاه با تاکید بر اینکه مهلت تبدیل پروانه کسب کاغذی به الکترونیک فقط تا 25 اردیبهشت است ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۷    
یک منبع مطلع از روند مذاکرات آتش بس در نوار غزه در واکنش به ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی برای مقصر جلوه دادن مقاومت فلسطین در مذاکرات، گفت اکنون توپ در زمین رژیم اشغالگر است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۴    
مراسم بزرگداشت کیانوش عیاری همراه با نمایش فیلم های 8 میلی متری و 4 فیلم سینمایی مرمت شده وی، از 22 تا 26 اردیبهشت در موزه سینما برگزار می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۱    
رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که قرار است 21 اردیبهشت ماه جاری برگزار شود مهم تر و حساس تر از مرحله اول است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۱    
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 2 نفر کلاهبردار حرفه ای که تحت عنوان مامور پلیس آگاهی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود در شیراز خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۱    
رئیس سازمان سینمایی گفت: امسال برای حمایت از 10 فیلم اولی، مبلغی را در بودجه فارابی مصوب کرده ایم تا حمایت از جریان نسل نو، به شکل جدی تری آغاز شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، رشد سرمایه گذاری، کاهش بیکاری، رشد تجارت خارجی و رشد سرمایه گذاری خارجی را شواهدی خواند که نشان می دهد رشد اقتصادی سال 1402 یکی از باکیفیت ترین رشدهای اقتصادی تمام سال های ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۱    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی، پیامی صادر کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۳۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه غربی ها با پنهان کردن چهره استبدادی و ضد حقوق بشری خود پشت شعارهای فریبنده، خود را مدافع این ارزش ها جا زده بودند، گفت: رخدادهای غزه پرده از این چهره غربی ها کنار زد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۸    
معاون سرمایه گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی از شروع به فعالیت 2 مگا پروژه شیرین سازی و انتقال آب دریا از خلیج فارس با تأمین مالی صندوق توسعه ملی خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۸    
اسقف اعظم گریگور چیفتچیان" خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان با صدور بیانیه ای اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه کودک و نوجوان برای ما کلیدی است و بر همین اساس آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان هستیم و این کار را ادامه خواهیم داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۲۲:۲۸    
در بیست و سومین جلسه حراج شمش طلای امروز 16 اردیبهشت در مرکز مبادله ایران، 190 کیلوگرم شمش طلای استاندارد معامله شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۹    
رئیس شورای شهر قزوین گفت: با استفاده از ایده ها و نظرات اعضای شوراهای دوره های گذشته و صاحب نظران دلسوز استان به کیفی سازی پروژه های عمرانی کمک شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۶    
سازمان هواپیمایی کشوری از تمدید زمان ارسال درخواست دانش بنیان ها برای دریافت تسهیلات سازمان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۶    
مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص زمین برای ساخت بیش از 140 هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۶    
معاون سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: نخستین کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته ای از 17 تا 19 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۴    
تمام بازیکنان فصل جاری پرسپولیس پیشنهاد تمدید قرارداد را دریافت کردند اما چند بازیکن تکلیف خود را مشخص کردند و ارایه پاسخ نهایی را به بعد از لیگ موکول کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۶    
رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور و زنبور عسل اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: 366 هزار و 823 قطعه طیور بومی روستاهای این استان امسال در طرح واکسیناسیون رایگان طیور بومی علیه بیماری ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۵    
اداره کل هواشناسی کردستان از ورود سامانه بارشی قوی به استان خبر می دهد و روز دوشنبه تا صبح سه شنبه سامانه بارشی فعال وارد منطقه شده و در برخی نقاط نیز بارش تگرگ وجود دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۵    
رئیس پلیس آگاهی استان از رهایی گروگان 56 ساله از دست آدم ربایان در شیراز خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۵    
بنا بر اعلام رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین، 91 درصد کالاهای صادراتی ایران به چین از فراورده های نفتی است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۵    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: سامانه بارشی جدید عصر امروز (یکشنبه) وارد این استان می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۳    
رئیس کل دادگستری استان گیلان از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری 3 سارق خودرو و قطعات خودرو با اعتراف به 12 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۲    
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: علاوه بر این دهک ها، سایر بیمه شدگان سلامت هم ، مشمول تخفیف ویژه دولت می شوند. بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۱۲    
رسانه های صهیونیست مدعی شدند تل آویو با آزادی مروان البرغوثی، از رهبران جنبش فتح بنا به درخواست حماس مخالفتی ندارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۴    
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: پروژه جابجایی پست 66 کیلووات به همراه افزایش ارتفاع سه دکل و احداث سه پست زمینی اجرا شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۴    
اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از همه شرکت های فوریتی و وارد کننده برای تامین داروهای تک نسخه ای اردیبهشت 1403 دعوت کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۴    
فیلم کوتاه له له ساخته فرید حاجی توانست جایزه نقره ای رمی را از جشنواره فیلم هیوستون آمریکا از آن خود کند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۴    
بنا بر اعلام سرپرست سازمان خصوصی سازی، سهام ترجیحی متعلق به 64 هزار و 161 نفر از کارگران با آزادسازی وثیقه، به نامشان شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور به جریمه سنگین خود از سوی کمیته انضباطی واکنش نشان داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۱    
حجم آب موجود مخازن سدهای کشور با یک درصد رشد از 31.97 میلیارد مترمکعب در سال گذشته به 32.39 میلیارد مترمکعب در سال آبی جاری رسیده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۸:۰۱    
رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به اراده جدی این جنبش برای دستیابی به توافق آتش بس، بر لزوم شکل گیری توافق جدی برای پایان یافتن تجاوز، تضمین عقب نشینی ارتش و تبادل اسرا تاکید کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تاکید بر برقراری درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در مراکز درمانی دولتی و دانشگاهی، در عین حال آخرین وضعیت درمان و تولید داروی ایرانی بیماران SMA را تشریح کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۷    
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: مردم این استان سال گذشته با تولید 11 هزار و 138 مگاوات ساعت برق از طریق انرژی خورشید 300 میلیارد ریال درآمد کسب کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در تولید خودروهای کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی ها نیستیم، بلکه در تولید این خودروها نیازمند زمان و تامین هزینه ها هستیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۷    
مدیرکل هواشناسی قم گفت: از امروز تا روز سه شنبه وزش باد نسبتا شدید آسمان قم را فرامی گیرد که فردا و پس فردا همراه با بارش باران و رعد و برق خواهده بود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۴    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رتبه اول کشوری در زمینه اجرای تکالیف قانونی صدور مجوز را کسب کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۷:۵۲    
مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۱    
در نشست مشترک رئیس سازمان ثبت و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر آموزش مالکیت فکری برای کودکان و نوجوانان در زمینه های ترویج اختراعات ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۱    
جدیدترین رکورد بازدید گردشگران از باغ جهانی فین در چند ساله اخیر زده شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۱    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان هویت انقلاب را ساخته اند گفت: امروز اصلی ترین قدرت فرهنگی ما شهدا هستند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۷    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه 2 میلیارد تومان جریمه شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از آغاز نقشه برداری از واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم(ع) شفت خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: معلمان؛ افسران جبهه های فرهنگی هستند و نیروی انسانی شایسته و با دانش را پرورش می دهند و جامعه ای سالم ایجاد می کنند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۴    
مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان اینکه رویکرد وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استفاده از توان و ظرفیت سرمایه گذاران در احیا و مرمت خانه های تاریخی است ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۴    
محمدرضا صفدریان قهرمان یخ نوردی جهان در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان تجلیل شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۳    
مسئول واحد حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از شناسایی و برخورد با 5627 مورد تخلف در حریم راه های استان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۲    
با حضور باشکوه مردم ایلام تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تا میدان شهدا و سپاه ناحیه برگزار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۲    
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از جمع آوری و دستگیری 63 نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح آرامش توسط ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۴    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: بارش های سیلابی اخیر بر اساس برآورده های اولیه 2 هزار و 200 میلیارد ریال به زیربخش های کشاورزی در حوزه مزارع و راه های استان خسارت وارد کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۴    
بنا بر اعلام رئیس دیوان عالی کشور، پرونده های وارده با موضوع خانواده در فروردین ماه بیش از 800 فقره بوده است که بخش عمده آن مربوط به اختلافات خانوادگی و طلاق است که نیاز به آسیب شناسی دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۶    
رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر گفت:امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران جان 15 گردشگر گمشده در ارتفاعات نوشهر را نجات دادند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف 110 رأس گوسفند قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون به ارزش بیش از 13 میلیارد ریال خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: این استان جزو پنج استان برتر کشور در ایجاد و راه اندازی سامانه نوین آبیاری در بخش کشاورزی است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
لزوم تقویت برنامه فرهنگی متنوع در طرح های سالمسازی فرماندار رشت بر لزوم تقویت برنامه های فرهنگی متنوع در طرح های سالم سازی تاکید کرد و گفت: 60 نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شده است. .
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۳    
مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قم از پاسخگویی به 357 هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب در سال گذشته خبر داد و از تمام هم استانی های عزیز به ویژه ساکنان روستاهای استان خواست هرگونه ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۰    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم همراهی خانواده و صنعتگران را شرط عبور از پیک مصرف بار در فصل گرم سال عنوان کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای تثبیت مالکیت اراضی دولتی استان اصفهان و پیشگیری از زمین خواری ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۹    
فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: حوزه دفاع مقدس برای مجموعه انتظامی پایان نیافته و امروز همکاران ما در جنگ نرم دشمن آماده جانفشانی و در خط مقدم این جبهه قرار دارند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۹    
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نزدیک به 60 ناشر خارجی در نمایشگاه کتاب تهران حاضر خواهند بود و بیش از 50 هزار عنوان کتاب در بخش کتاب های خارجی این نمایشگاهه ارائه می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از 131 همت در سال 1399 به 630 همت در سال 1403 افزایش یافته است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۴    
شطرنج باز استان خوزستان در مسابقات بین المللی جام پلیس امارات مقابل حریف خود به برتری دست یافت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۴    
نیچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، در رٲس هیاتی عالی رتبە از مقامات اقلیم کردستان، وارد تهران شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۴    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز جمعه آتی پیش نویس قطعنامه به رسمیت شناختن فلسطین به عنوان یک عضو کامل را به رأی می گذارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: نگران هستیم، اما به همه داوران اعتماد می کنیم. همه دیدند که در چند بازی اخیر چه اتفاقاتی رخ داده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات گفت: 86 اثر از استان های تهران، قم، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، همدان و مرکزی به دبیرخانه دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی این شهرستان ارسال شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۹    
مراسم شب های حرم مطهر یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین هدایت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران تصریح کرد: بازیکنان جوان ما انگیزه بالایی دارند و این به من خیلی کمک کرده و دیدید که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را به میدان می فرستم و تلاش مان این است که برنده ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) نیز در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
محمدرضا موثقی نیا، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران طی حکمی "سید احمدرضا صدر" را به سمت سرپرست روابط عمومی ایمیدرو منصوب کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
رئیس پلیس فتای فراجا تصریح کرد: طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در فضای مجازی اجرایی می کنیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
مستند کوتاه با قید محرمانگی به بخش اصلی و بین الملل هفتادمین جشنواره فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان راه پیدا کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
دیوان محاسبات کشور منتشر کرد: گزارشی از عدم انجام تکلیف قانونی توسط سازمان محیط زیست.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۷    
وزارت بهداشت فلسطین در غزه تصریح کرد: تا این لحظه 34 هزار و 654 نفر در این جنگ به شهادت رسیده و 77 هزار و 908 هم زخمی شدند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۷    
تازه ترین آمار منتشر شده از سوی وزارت بازرگانی و صنعت هند نشان می دهد مبادلات تجاری ایران و هند در ماه های ژانویه و فوریه 2024 با رشد 5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۷    
رئیس جمهوری در نشست مشترک هیات دولت با استانداران سراسر کشور تصریح کرد: ما در دولت وظیفه مان این است که با عمل و اجرا در ایجاد امید در دل مردم نقش داشته باشیم ...
  • ۱