دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۲May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری موج 9 اردیبهشت 1403 - mojnews.com

خبرگزاری موج 27 اسفند 1393 خبرگزاری موج 25 مهر 1394 خبرگزاری موج 29 اسفند 1396 خبرگزاری موج 29 اسفند 1397 خبرگزاری موج 29 اسفند 1398 خبرگزاری موج 1 فروردین 1399 خبرگزاری موج 29 اسفند 1400 خبرگزاری موج 9 دی 1401 خبرگزاری موج 29 اسفند 1402 خبرگزاری موج 31 فروردین 1403 خبرگزاری موج 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 31 اردیبهشت 1403 
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۰    
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پیامی هفته کارو کارگر را تبریک گفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۶    
ناظر گمرکات مازندران از رشد 70 درصدی حجم صادرات طی فروردین 1403 ازصادرات 147 هزارتن انواع کالا از گمرکات مازندران خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از جریمه 10 میلیارد و 916 میلیون ریالی برای متهم به هدر دادن سوخت یارانه ای در شهرستان خور و بیابانک خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۰:۳۳    
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: نباید این اندیشه وجود داشته باشد که صرفاً با تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه و تسهیلات بانکی می توان کشاورزی را توسعه داد که اگر این نگاه را داشته باشیم دچار ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۵    
روابط عمومی، نهادی ارتباط گستر با دنیای بیرون نمایشگاه، پدیده ای برآمده از دنیای مدرن است که بنا به ضرورت معرفی کالاهای تولیدی و عرضه انبوه کالا در سده نوزدهم براساس نیازهای بازار شکل گرفت و طی سال ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۵    
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: اهمیت موضوع روانشناسی متعلق به مدرک تحصیلی، شغل، عنوان روانشناسی نیست بلکه این اهمیت ارزش مربوط به ویژگی های یک روانشناس و مشاور است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: در شهرهای کردستان بحث تفکیک از مبدا زباله نهادینه نشده و زباله تر و خشک با یکدیگر دفع شده که موجب ایجاد مشکلاتی همچون افزایش بیماری ها می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۱    
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تصریح کرد: به دلیل شیوع کرونا مدتی در برگزاری اردوی راهیان نور وقفه ایجاد شده بود که خوشبختانه پس از پایان همه گیری، شاهد برگزاری این اردوها هستیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۱    
مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از کودکان با ناهنجارهای مادرزادی در ایلام از انجام 220 عمل جراحی از کودکان داری ناهنجاری های مادرزادی این استان، توسط فوق تخصصین جراحی کودکان موسسه به صورت رایگان خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۴۱    
در ادامه ویژه برنامه های هفته سنه و با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان کتاب نامداران موسیقی در سنندج که توسط احسان مردوخ روحانی گردآوری شده است، رونمایی شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۳:۲۶    
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شناسایی و دستگیری متصدی یک واحد صنفی که به صورت غیرمجاز اقدام به توزیع داروی ترک اعتیاد می کرد خبرداد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۵    
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: عملیات وعده صادق با سلاح های تولید داخل صورت گرفت، عملیات وعده صادق، رزمایش نبود بلکه صحنه عملیات واقعی بود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۶    
مسئول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان گفت ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه های صندوق ذخیره است و این ظرفیت مهم و قابل دسترسی است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۶    
وزیر کشور تصریح کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیت ها و توانایی های فراوانی در زمینه تولید دارد که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۵۵    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت، پرداخت مطالبات اسفند 1402 داروخانه های سراسر کشور را از امروز آغاز کرده و به زودی مطالبات فروردین امسال نیز پرداخت می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۶    
رییس سازمان شیلات ایران گفت: سال گذشته 210 هزار تن محصولات شیلاتی با ارزش 650 میلیون دلار به 67 کشور صادر شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه گری کرده اند ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
امام جمعه نجف آباد گفت:با شهادت سلیمانی ها انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل بیت (ع) در دنیا ماندگار می شود .
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش در خانه سینما برگزار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۱    
مدیرعامل آتیه سازان حافظ از پرداخت 100 درصدی خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان سال 1402خبرداد .
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۱۸    
سریال رخنه تولید جدید مرکز سیمافیلم با محوریت هوافضا و با هدف نمایش توان علمی و دفاعی کشورمان از شنبه 15 اردیبهشت ماه راهی آنتن تلویزیون می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۶:۵۰    
معاون اجرایی رئیس جمهور درجلسه هیات دولت گفت: میزان رسوب کالا در بنادر و گمرکات با اقدامات صورت گرفته به حداقل ممکن رسیده و از متوسط جهان هم پایین تر است که این دستاورد مهم دولت در 2.5 سال گذشته است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۶:۵۰    
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس درگذشت آیت الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۶:۳۸    
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری استانداری کردستان گفت: زنجیره های ارزش راهبردی استان در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) معرفی می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۶:۳۵    
بانک تجارت با اعطای 468 فقره وام ازدواج و 1230 فقره وام فرزندآوری در روزهای فروردین ماه، فرآیند پرداخت این تسهیلات به جوانان ایرانی در سال جدید را آغاز کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۶:۳۵    
معاون فناوری اطلاعات بانک سینا با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک، بر لزوم افزایش ظرفیت پاسخ دهی برخط به نیازهای مشتریان تأکید کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۶:۳۲    
درآمد بانک سینا از محل اعطای تسهیلات در فروردین ماه امسال نسبت به یک ماهه مشابه سال قبل، از رشد 42 درصدی برخوردار بوده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۹    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت روز کارگر بیانیه صادر کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۶    
مدیرکل بنیاد مسکن کرمان در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن، ضمن قدردانی از اقدامات این بانک در پرداخت تسهیلات بهسازی و مقاوم سازی روستایی و تسهیلات دهی به پروژه های نهضت ملی گفت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۷    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران گفت: ابتکار تادیب رژیم صهیونیستی، نه تنها موجب تشویش افکار عمومی نشد، بلکه در عمل موجب تحکیم وحدت ملی و ارتقای همدلی ملی گردید.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۸    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان نقش بسیار مهمی در حوزه اشتغال زایی و رفع نیازهای اساسی کشور ایفا می کنند و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۸    
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: هما با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در بخش فنی و پشتیبانی می تواند میزبان تعداد کثیری از هواپیماها برای ارائه خدمات به مردم باشد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۸    
وزیر کشور با بیان اینکه اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است، گفت: کرمان از ظرفیت های بسیار خوب صادراتی برخوردار است به خصوص در حوزه مس که از مزیت های بزرگ این استان به شمار می رود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۸    
رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از حضور 32 هیات تجاری کشورهای مختلف در غرفه استان فارس خبر داد و گفت: در جریان این دیدارها و مذاکرات انجام شده 15 تفاهم نامه همکاری به امضا رسید.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام از کسب رتبه برتر این شرکت در رتبه بندی اخبار منتشر شده مربوط به خدمات انجام شده در استان ایلام خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: با صدور سند تک برگ و اجرای طرح کاداستر برای املاک اوقاف 80 درصد دعاوی ما کاهش یافته است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۳    
رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: 500 دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته خریداری شدند که 250 دستگاه وارد شده و در حال آماده سازی است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۳    
استاندار اصفهان گفت: حقابه تالاب گاوخونی باید در سطح ملی مطالبه و پیگیری شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وعده صادق مانور قدرت فناورانه جمهوری اسلامی و اقتدار 45 ساله نهضتی بود که امام آغاز کرده بود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۰    
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 12 هزار و 522 عدد ادکلن خارجی قاچاق در شیراز خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۸    
دادستان تهران اعلام کرد: تحقیقات قضایی پرونده کثیرالشاکی موسوم به گروه "ش" با موضوع کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو، به پایان رسیده و پرونده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۵    
باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال با ارسال نامه ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۰    
جمع زیادی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به انتقاد آمریکا و غرب از تصویب قانون جرم انگاری همجنسگرایی، خواستار طرد سفیر آمریکا در بغداد شدند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا (Afc) به تمجید از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملتهای آسیا پرداخت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۰    
آرسنال که به توپچی های لندن مشهور است با فتح داربی شمال لندن سه امتیاز حساس بازی با تاتنهام را به دست آوردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۰    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از مردم خواست تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و اقدام به مستندسازی از آسیب ها و جرائم و قانون شکنی ها کنند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۷    
، سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا در یادداشتی به مناسبت روز روانشناس و مشاور نوشت: مراتب قدردانیم را از این قشر دغدغه مند و دلسوز در راستای سلامت روان جامعه اعلام می دارم ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۷    
سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید تصریح کرد که رژیم صهیونیستی پذیرفته پیش از حمله به رفح، به نظرات آمریکا در این باره گوش دهد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۷    
نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۷    
مدیرعامل شرکت صدرا گفت: درباره قراردادهای تامین کشتی های ساخته شده توسط صدرا، گفت: در حال حاضر قرارداد 4 کشتی با ظرفیت های 3500 تن و 5 هزار تن با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۴    
مؤسسه تحقیقات آب از پیش بینی وقوع بارش ها در غرب، جنوب غرب و بخش هایی از مرکز و شرق کشور خبر داد و اعلام کرد: از میان حوضه های درجه 2 کشور، حوضه مند ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۴    
رئیس کمیته امداد گفت: موسسه راه زندگی در 31 استان کشور در راستای ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره راه اندازی شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۴    
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت که در راستای توسعه دیپلماسی حمل ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه آهن های کشورهای عضو اکو هم زمان با نمایشگاه حمل ونقل ریلی برگزار می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۱    
رئیس سازمان فضایی کشور گفت: تصویربرداری ماهواره پارس 1 می تواند در کمتر از 100 روز 95 درصد از اراضی کشور را انجام دهد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سال گذشته گرم ترین سال در جهان ثبت شد که پیش بینی می شود برای سال 2024 این شرایط ادامه داشته باشد
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۱    
رئیس اتاق ایران گفت: ارزش صادرات کالایی کشورمان به ترکمنستان 450 میلیون دلار و میزان واردات از این کشور 38 میلیون دلار است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نقش آفرینی بانوان ایران اسلامی در عرصه کار و تولید امروزه بسیار اثرگذار است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۱    
تیم ملی فوتسال ایران با سرمربی گری وحید شمسایی با پیروزی برابر تایلند میزبان برای سیزدهمین بار قهرمان فوتسال آسیا شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۱    
سعید احمدعباسی، مهاجم تیم فوتسال ایران با زدن هشت گل عنوان آقای گل جام ملت های فوتسال آسیا را از آن خود کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۸    
اینتر میلان بعد از قطعی شدن بیستمین عنوان قهرمانی اش در سری آ توانست تورینوی 10 نفره را نیز از پیش رو بردارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۵    
رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت گفت: ایران به کویت 300 میلیون دلار صادرات دارد و هدفگذاری دو کشور دستیابی به تجارت یک میلیارد دلاری است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۵    
علی اصغر حسن زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تصریح کرد: قهرمانی در آسیا برای مردم ایران است، خدا را شکر که شرمنده مردم نشدیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۵    
سیمای ملی به مناسبت فرا رسیدن شهادت مرتضی مطهری و روز و هفته بزرگداشت مقام معلم، ویژه برنامه هایی برای پخش از شبکه های سیما آماده کرده اند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۵    
وزیر کشور تصریح کرد: اجرای طرح انسداد مرزها با توجه به دستور رئیس جمهور در حال پیگیری است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۵    
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: صاحبان مشاغلی که مجموع فروش خالص کالا و ارائه خدمات آن ها در سال 1402 کمتر از 18 میلیارد تومان بوده ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
علت اهمیت راهبردی اجلاس بین المللی ایران و آفریقا را در این فیلمموج ببینید.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
برغم ادامه موج دستگیری ها و سرکوب تجمع های ضدصهیونیستی در دانشگاه های مختلف آمریکا، همچنان این اعتراضات دانشجویی در سراسر آمریکا ادامه دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قروه از پلمب 3 شرکت حمل و نقل بار و مسافر در شهرستان قروه به دلیل تخلفات متعدد در سال جاری خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
رسانه های خبری از موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا را تبریک گفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
مهاجم تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن جام ملت های آسیا انتخاب شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
باقر محمدی، دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین دروازه بان جام انتخاب شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
اسامی کاندیداهای پایانی راه یافته به بخش داوری هشتمین دوره جشنواره طنزپهلو اعلام شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: آیین نامه ترویج نماز کشور در هیات دولت تصویب شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
رئیس گروه دبیرخانه هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری کارمندان سازمان اداری و استخدامی تصریح کرد: با اعمال رویکردهای پیشگیرانه و آموزشی، آمار تخلفات کارمندان در کشور کاهشی شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی قهرمانی تیم ملی ایران در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا را تبریک گفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۰    
روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه، امیر بهمن بهمرد جانشین عملیات و سردار سرتیپ پاسدار بهرام حسینی مطلق رئیس اداره عملیات ستاد کل نیرو های مسلح با حضور در دفتر استاندار ایلام با حسن بهرام نیا دیدار و گفتگو ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۰    
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : انحراف از جاده خودروی سواری جک در محور آبادان به بندرامام یک کشته و چهار مصدوم به جای گذاشت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۰    
در چهارمین دیدار تیم ملی دختران کمتر از 18 سال ایران در مسابقات کافا که امروز برگزار شد، ملی پوشان کشورمان در این دیدار به تساوی رضایت دادند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۷    
شهردار شیراز گفت: بالغ بر 50 پروژه کلان و بزرگ مقیاس در شیراز در حال اجرا و در تمام آن ها نوبت شب فعال است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۹    
به منظور هم افزایی و توسعه همکاری های مشترک سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام با عبدالحسن گرشاسبی، مدیرعامل پتروشیمی ایلام دیدار و گفتگو کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۴    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارقی که با دستبرد به 5 منزل و ساختمان نیمه ساز در شهر اصفهان 20 میلیارد ریال اموال آن ها را به سرقت برده بود خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۱    
جزییاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی از زبان کارآگاه ویژه این پرونده را در این ویدئو ببینید.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۱    
رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی تصریح کرد: رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۸    
اقلیم کردستان عراق در بیانیه ای اعلام کرد؛ در حمله پهپادی به میدان گازی خور مور در سلیمانیه در شمال عراق، چهار نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۱۸    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: همه دنیا می دانند کیفیت والیبال ایران عالی است و چه بازیکنان خوبی دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۹    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر اساس آمار بیش از 16 میلیون بیمه شده تامین اجتماعی در حوزه کارگری در کشور وجود دارد که از این عدد بیش از 3 میلیون نفر مربوط به جامعه زنان است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۹    
معاون رئیس جمهور امور زنان و خانواده تصریح کرد: با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده ها در جنبه های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۹    
بسیاری از تحلیلگران و منتقدان به این مساله اشاره دارند که ما بایستی در حوزه تجارت خارجی خود، چشم اندازهای مشخصی را تعریف کنیم ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۶    
نماینده شهرداری های شهرستان البرز گفت: با بودجه 1150 میلیارد تومانی شهرداری های این شهرستان بیش از 200 پروژه بزرگ و کوچک شهری برای جمعیت 300 هزار نفری در دست اجراست.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۶    
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای تصریح کرد: این موج بیداری که امروز در دانشگاه های آمریکا شاهد آن هستیم، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت های صهیونیسم است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۶    
سرپرست حوضه آبریز دریاچه ارومیه تصریح کرد:: تراز دریاچه ارومیه به 1270.53 متر و وسعت آن 1790 کیلومترمربع و به حجم 2.34 میلیارد مترمکعب رسیده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۶    
آیین پایانی دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۶    
پارلمان کشور عراق با وجود مخالفت ها از سوی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، امروز قانون جرم انگاری همجنس گرایی در این کشور را با یک اصلاحیه به تصویب رساند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۳    
هیئت هفت نفره متشکل از سینماگران صاحب نام، داوری بخش فیلم های سینمایی اولین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را به عهده دارند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۲    
وزارت بهداشت فلسطین در غزه تصریح کرد: شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 34 هزار و 454 نفر و شمار مجروحان نیز به 77 هزار و 575 نفر رسیده است ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۴۲    
فیلم سینمایی روز مبادا به کارگردانی فائزه عزیزخانی و بازی هدیه تهرانی از امروز در فیلم نت اکران آنلاین می شود.
  • ۱