شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۴:۵۷Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری موج 13 اردیبهشت 1403 - mojnews.com

خبرگزاری موج 27 اسفند 1393 خبرگزاری موج 25 مهر 1394 خبرگزاری موج 29 اسفند 1396 خبرگزاری موج 29 اسفند 1397 خبرگزاری موج 29 اسفند 1398 خبرگزاری موج 1 فروردین 1399 خبرگزاری موج 29 اسفند 1400 خبرگزاری موج 9 دی 1401 خبرگزاری موج 29 اسفند 1402 خبرگزاری موج 31 فروردین 1403 خبرگزاری موج 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری موج 31 اردیبهشت 1403 
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۵:۱۴    
بیمه 385 هنرمند واجد شرایط صنایع دستی استان در راستای حمایت از این قشر در استان برقرار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
همزمان با اردیبهشت مقاومت و در آستانه دومین اجلاسیه شهدای مازندران نمایشواره شهدای مدافع حرم خان طومان سه شنبه برگزار می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از واریز سرانه مدارس پس از یک دهه وقفه و جذب بی سابقه دویست هزار نیروی آموزشی در دولت فعلی خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۸    
مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به مصرف برق 32 هزار مگاواتی سامانه های سرمایشی در دوره گرم سال، آن را معادل مصرف برق یک کشور 120 میلیونی عنوان کرد و گفت ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۱۳    
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان عزم جدی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف از جمله حمل ونقل، خدمات شهری، پسماند و محیط زیست دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۴    
دبیر ستاد صدور مجوز های تولیدات دامی جهاد کشاورزی، تسهیل و تسریع در سرمایه گذاری و کمک به تولید کنندگان برای دریافت مجوز و پروانه کسب و کار را از جمله مزایای کاهش فواصل بهداشتی عنوان کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۰۹:۵۳    
ابوعبدالله جعفر بن محمد (83-148ق) معروف به امام جعفر صادق، فرزند امام باقر علیه السلام و امام ششم شیعیان است که در سن 31 سالگی به امامت رسید و امامت ایشان همزمان با سال های پایانی حکومت بنی امیه و ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی دولت از رشد 48 درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین امسال خبر داد و گفت: تراز تجاری در این ماه، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت بوده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۳    
فرمانده انتظامی هندیجان گفت: 27 هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری قاتل مرد 35 ساله در شهرک باغمیشه در کمتر از 3ساعت خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۵    
تمام موزه ها، کاخ ها و محوطه های تاریخی روز شنبه 15 اردیبهشت ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۵    
ترانه احمدی با رکوردشکنی به عنوان نفر برتر رقابت های دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم دست یافت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۲:۲۱    
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، از تعطیلی اماکن تاریخی– فرهنگی استان در 15 اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۱:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در مجلس یازدهم، نظام حل مسائل را در همه استان ها با حمایت دانشگاه ها و به صورت مردمی پیگیری کردیم، گفت: ما به دنبال تبدیل یک مجلس سنتی به مجلسی نوین هستیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۸    
سخنگوی سپاه با اشاره به نحوه برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض و حامی مردم غزه و فلسطین در دانشگاه های این کشور گفت: پرده ای که آمریکا در پشت مفاهیمی چون حقوق بشر ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۱    
استاندار کرمانشاه در احکام جداگانه ای سرپرست دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری، چهار معاون فرماندار و 2 بخشدار را منصوب کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۱    
رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی باید درچارچوب قانون، تبلیغات کنند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۱    
عملیات حفاری 5 ایستگاه خط 10 آغاز شده و با سرعت ادامه دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۱    
متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پنجشنبه مدعی شد که به توافق با عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک شده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۱    
رئیس دیوان عالی کشور گفت: سال گذشته 266 شکایت علیه مصوبات شوراهای شهر از سراسر کشور به دیوان عدالت اداری رسید که با اتمام رسیدگی به 166 مورد، این تعداد مصوبه از شوراها باطل شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۱    
خوشرو از ساخت فصل جدید برنامه های مهمانی ، برمودا و حضور فرزاد حسنی در یک برنامه مسابقه ای به عنوان استفاده از چهره های شاخص سینما در شبکه نسیم خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۱    
علی خطیر به دنبال برکناری از سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال خطاب به هواداران این تیم پیامی صادر کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۸:۳۱    
در مراسم افتتاحیه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از مریل استریپ با اهدای جشن نخل طلای افتخاری تجلیل خواهد شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۸    
مقاومت اسلامی بحرین (سرایا الاشتر) از هدف قرار دادن یک موضع در جنوب اراضی اشغالی در حمایت از اهالی و مقاومت غزه خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۸    
رئیس جمهور، مردمی کردن حفاظت از محیط زیست را از مهم ترین ماموریت های سازمان و شورای عالی حفاظت محیط زیست دانست و گفت: تحقق این هدف نیازمند تهیه و تدوین طرحی جامع همراه با زمانبندی مشخص است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۱    
رئیس بیست و هفتمین کنگره سالیانه اورولوژی عنوان کرد که با اذعان به اینکه یک سوم افراد جامعه بی اختیاری ادرار را تجربه می کنند ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۱    
رسانه های عبری زبان از بازداشت مردی خبر دادند که قصد داشت به کاروان نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمله کند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۲:۲۱    
بانک مرکزی با اعلام نتایج نخستین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال 1403 (مورخ 11 اردیبهشت ماه 1403)، اعلام کرد: حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ 18 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۹    
نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت با بیان اینکه محرومترین استان های کشور همچون ایلام، بالاترین میزان مشارکت در انتخابات را داشتند ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۹    
مدیر برنامه توسعه سازمان ملل متحد اعلام کرد، بازسازی غزه در حالت عادی تقریبا 80 سال زمان نیاز دارد و ممکن است تا قرن آینده میلادی طول بکشد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۲۹    
به گفته رییس کل گمرک، اعمال کنترل های هوشمند در گمرکات مرزی کشور و مناطق آزاد و ویژه نیازمند استقرار 350 دستگاه آشکارساز کامیونی در مبادی ورودی است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۱۱    
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، همگان را به مطالعه سرگذشت شهید آوینی فراخواند و تغییر جریان فکری را آموزنده و تحسین برانگیز توصیف کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۳۰    
بررسی پرونده نیکا شاکرمی، توسط مراجع ذی صلاح قانونی، مشخص کرد که مرگ او ارتباطی با اغتشاشات نداشته و صرفا نام او در آن روزها به واسطه مرگ مشکوکش در لیست پروژه کشته سازی ها قرار گرفت اما در این بین ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۴    
براساس آخرین شنیده ها با برکناری خطیر از مدیرعاملی، مسئولان هلدینگ خلیج فارس امروز تصمیم گرفتند دو طبقه از باشگاه استقلال را پلمپ کنند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۰:۲۱    
دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) در گفت و گویی از نهایی شدن لیست این ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۱۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: در زمینه فعالیت های فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند بلکه همه دستگاه ها حتی شهرداری ها و بخشداری ها و وزارتخانه های مختلف باید به امور فرهنگی توجه کنند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۴    
از 400 هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند رونمایی شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: آزادراه تهران - شمال و محور چالوس به علت بار ترافیکی سنگین از استان تهران به سمت استان های شمالی کشور یک طرفه شد و این محدودیت تردد تا تخلیه بار ترافیکی ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۱    
پس از 9 سال وقفه نخستین گروه دانشجویان عمره گزار در قالب دو کاروان 85 نفره به سرزمین وحی اعزام شدند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۱    
متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با استفاده از هوش مصنوعی نسل جدید سامانه اطفای حریق را تولید کنند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۹:۰۱    
رئیس ستاد امنیت انتخابات استان تهران از اتخاذ تمهیدات امنیتی برای برگزاری دور دوم انتخابات در شهر و استان تهران خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۵۲    
یسنا دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه 9 اردیبهشت در حالی که همراه مادرش در زمین های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله بوده با غفلت مادر مفقود شده بود، زنده پیدا شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۴۹    
جنبش حماس امروز پنج شنبه از رایزنی تلفنی رئیس دفتر سیاسی این جنبش با رئیس دستگاه اطلاعات مصر درباره آخرین تحولات مرتبط با مذاکرات آتش بس در غزه خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۴۹    
سخنگوی دولت گفت: مجموع تجارت خارجی در فروردین 1403، 10.4 میلیارد دلار بوده است که نزدیک 50 درصد بیشتر از فروردین 1402 است و مشکلی در تأمین منابع ارزی نداریم.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۷    
فرمانده کل انتظامی مسئولان و مردم عزیز را به هوشیاری دعوت کرد و افزود: دشمن با تمام توان در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۳۷    
وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: با استماع نظرات تجار و فعالان ایرانی و اماراتی در این کشور ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۴    
مهدی شریفیان نامزد دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با صدور اطلاعیه ای از پیوستن و تعهد خود به رویکرد ائتلاف مردمی امناء خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۴    
نوشاد عالمیان با پیروزی قاطع 3 بر صفر در مصاف با نماینده اتریش، گام به مرحله سوم مقدماتی گرند اسمش عربستان گذاشت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برنامه ریزی برای برگزاری حداقل 2 جشنواره در هر شهرستان این استان خبر داد و همکاری فرمانداری ها را برای پیشبرد برنامه ها خواستار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۱    
رئیس کل دادگستری استان اردبیل داشتن سعه صدر را از مهمترین ویژگی های موردنیاز قضات برشمرد و گفت: هنر قضایی در صدور آرای عادلانه مکمل دانش قضایی است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۱    
سازمان هواشناسی با صدور هشدارهای سطح زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی از آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۰۵    
جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی با حضور مسئولان استانی و اعضای کمیسیون جهش تولید و نظارت بر اصل 44 قانون اساسی در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد و در این نشست ضرورت بازنگری در ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۱    
استاندار گیلان به همراه جمعی از مسئولان استان، عصر امروز از محل اطفای حریق در شهرک امامزاده ابراهیم بازدید کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به نقش معلمان در پرورش عقلانیت در جامعه گفت: بدون برکات معلمان عزیز جامعه ما مرده است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۱    
معاون پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل از شناسایی و دستگیری دلال و واسطه فروش قراردادهای واهی زمین در اردبیل خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۱    
صدراعظم آلمان و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان گفت وگوی تلفنی با یکدیگر به بررسی موضوع آتش بس در غزه پرداختند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی کرملین گفت: ایالات متحده به اعمال فشار بر کشورهایی که با روسیه همکاری می کنند، ادامه می دهد، اما این نمی تواند بر روابط دوجانبه تأثیر بگذارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۱    
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بیمه سلامت مکلف به پوشش 30 درصدی تجهیزات دست و پای کربنی برای افراد دچار قطع عضو است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۱    
جلسه بررسی مسائل، راهکارهای رفع موانع و تامین مالی مهمترین طرح های ریلی کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۵۱    
وزیر امور خارجه استونی با وزیر امور خارجه ایران، در خصوص آخرین وضعیت روابط دوجانبه و احولات منطقه ای بصورت تلفنی بحث و تبادل نظر کردند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۴۶    
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، بخشنامه مدیران میانی گمرک که بر اساس آن کالاهای مجاز مشروط را مشمول کالاهای ممنوعه قرار داده بود، باطل شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۳۷    
فرمانده انتظامی نی ریز گفت: قاتل و همدستش که اقدام به قتل برادرشان کرده بودند در این شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
تجمع عزاداری سالروز شهادت امام صادق (ع)در میدان شهدای ذهاب رشت، 15اردیبهشت برگزار می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۵    
آیت الله اعرافی در اختتامیه دهمین جشنواره علامه حلی(ع) از تولید یک قدرت بزرگ جهانی با عملیات وعده صادق خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۴۲    
فرماندار شفت گفت: گستردگی آتش سوزی شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۹    
کارشناس اداره کل هواشناسی قم گفت: امروز بعدازظهر بارش پراکنده باران و برای فردا بارش متناوب برای همه مناطق استان پیش بینی می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۶    
استاندار قم گفت: تکمیل و بهره برداری از مونوریل و فرودگاه 2طرح اولویت دار دولت سیزدهم در استان قم است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۴    
تئاتر خیابانی "پرستو"برنده جایزه ویژه هئیت داوران بخش مقاومت از ششمین دوره جشنواره بین المللی مونودرام کارتاژ تونس شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۴    
مهدی پور، معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات سابقه درخشانی دارند و همکاری آنها بی نظیر است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۸    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران از دیپلمات سوری مجروح حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از انعقاد 13 پیش تفاهم نامه ها گردشگری در غرفه این استان در نمایشگاه ایران اکسپو خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی ایران در حاشیه سفر خود برای حضور در نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و امارات متحده عربی، با نایب رئیس دولت این کشور دیدار و گفتگو کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۸    
آزمون دستیاری پزشکی با حضور 168 داوطلب در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله گردو و لیمو عَمانی قاچاق به ارزش 11 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۴    
مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان از برگزاری آیین ملی گل غلتان در روز بیستم اردیبهشت ماه در خانه تاریخی آل یاسین خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۴    
رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: ضرورت دارد پرونده های سازمان اموال تملیکی که در تعزیرات رسیدگی می شوند با سرعت و دقت بیشتری تعیین تکلیف و به سرانجام برسند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۱    
رئیس جهاد کشاورزی خمین گفت: 16 هزار و 500 تن انواع محصولات باغی شامل سردرختی و سیب پارسال در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق این استان در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، 79 درصد کاهش یافته است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۲۱    
رئیس پلیس بین الملل فراجا تصریح کرد: زنی که از تعداد زیادی از شهروندان کلاهبرداری و از کشور متواری شده بود، دستگیر و استرداد شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
در تازه ترین رنکینگ فدراسیون جهانی شطرنج پرهام مقصودلو مرد شماره یک ایران با یک پله سقوط نسبت به ماه قبل در رده نوزدهم دنیا قرار دارد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: عملکرد بازیکنان مقابل فولاد رضایت بخش بود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۵    
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری راهپیمایی مردم استان در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت استمرار جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: 90 تُن پسماند و نخاله ساختمانی در این استان در راستای پویش مسیر سبز - ایران پاک جمع آوری شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
فیلم سریال رخنه نخستین همکاری مشترک وزارت دفاع - سازمان حفاظت اطلاعات با صداوسیما بزودی از شبکه یک پخش می شود.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: دولت بنا دارد مسائل کشور را با کمک و حمایت از اساتید و دانشگاهیان حل و فصل کند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از اجرایی شدن طرح ویژه این پلیس به منظور کاهش جان باختن موتورسواران و عابران پیاده در سراسر کشور خبر داد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۶    
رئیس قوه قضاییه با خانواده های دستگاه قضایی هرمزگان دیدار کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۶    
به گفته جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، هر اقدامی که دشمنان علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند و این همان وعده حق است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۳    
دو هفته بعد از آغاز خیزش سراسری ضدصهیونیستی در دانشگاه های سراسر آمریکا، تلویزیون سی ان ان آمریکا اعلام کرد که در این مدت بیش از 1500 دانشجو دستگیر شده اند.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۳    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: فعالیت سازمان های مردم نهاد قابل احترام است اما این نهادها کارکرد صحیح خودشان را در اغلب موارد به ویژه در بحث مبارزه با مواد مخدر نتوانسته اند ...
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۳    
مسلم شجاعی گفت: اصفهان قطب گردشگری و پیشران سایر استان های کشور است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۳    
وزارت بهداشت فلسطین در غزه، آمار شهدای حملات رژیم اشغالگر به این منطقه را 34 هزار و 596 تن و مجروحان را 77 هزار و 816 نفر از هفتم اکتبر2023 ( 15 مهر 1402) تاکنون اعلام کرد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۳    
امیرحسین هدایی در نخستین مسابقه خود در مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با شکست برابر حریف رومانیایی، از گردونه رقابت ها کنار رفت.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۰    
دبیر علمی بیست و چهارمین همایش مغز و اعصاب کودکان گفت: بیشتر بیماری های صرع و تشنج در کودکان با روش های نوین قابل درمان است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۰    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: پذیرش فلسطین به عنوان عضو کامل سازمان ملل، گامی مهم در رسیدگی به بی عدالتی های تاریخی علیه مردم فلسطین است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۰    
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان گفت: با تلاش مأموران پلیس در سازمان اطلاعات این فرماندهی یکی از اوباش متواری و سطح دار معروف دستگیر شد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۱۰    
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: آرایش رسانه ای دشمنان به گونه ای است که هم به نقاط ضعف و هم به نقاط قوت ما حمله می کنند و امروز در جنگ نفس گیری در روایت سازی و مدیریت پیام هستیم.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۲    
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: سازمان بیمه سلامت مکلف به پوشش 30 درصدی تجهیزات دست پای کربنی برای افراد دچار قطع عضو است.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از تعطیلی بنا های تاریخی استان اصفهان در روز پانزدهم اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) خبرداد.
موج   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۱۹    
تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، پس از بازی پرحاشیع روز گذشته به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.
  • ۱