پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۲:۳۱Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 12 اسفند 1394 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 31 فروردین 1394 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1394 قدس آنلاین 31 خرداد 1394 قدس آنلاین 31 تیر 1394 قدس آنلاین 31 مرداد 1394 قدس آنلاین 31 شهریور 1394 قدس آنلاین 30 مهر 1394 قدس آنلاین 30 آبان 1394 قدس آنلاین 30 آذر 1394 قدس آنلاین 30 دی 1394 قدس آنلاین 30 بهمن 1394 قدس آنلاین 1 اسفند 1394 قدس آنلاین 2 اسفند 1394 قدس آنلاین 8 اسفند 1394 قدس آنلاین 9 اسفند 1394 قدس آنلاین 10 اسفند 1394 قدس آنلاین 11 اسفند 1394 قدس آنلاین 12 اسفند 1394 قدس آنلاین 13 اسفند 1394 قدس آنلاین 14 اسفند 1394 قدس آنلاین 15 اسفند 1394 قدس آنلاین 16 اسفند 1394 قدس آنلاین 17 اسفند 1394 قدس آنلاین 18 اسفند 1394 قدس آنلاین 19 اسفند 1394 قدس آنلاین 20 اسفند 1394 قدس آنلاین 21 اسفند 1394 قدس آنلاین 22 اسفند 1394 قدس آنلاین 23 اسفند 1394 قدس آنلاین 24 اسفند 1394 قدس آنلاین 25 اسفند 1394 قدس آنلاین 26 اسفند 1394 قدس آنلاین 27 اسفند 1394 قدس آنلاین 28 اسفند 1394 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۲    
رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: عربستان به دلیل مشکلات سیاسی که با ما دارد برای حل این مشکل همکاری نمی کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۲    
در صورت تصویب آئین نامه شورای صنفی نمایش توسط رئیس سازمان سینمایی ترکیب احتمالی اکران نوروز 95دو فیلم کمدی با 4فیلم اجتماعی و خانواده با هم رقابت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۲    
احسان علیخانی به مدت 8 شب و با محوریت انتخاب بهترین های سال 94 در تلویزیون با اجرای برنامه سه ستاره به رسانه ملی می آید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۲    
قدس آنلاین-شهرکرد/هومن نجاتی: در این کارگاه آموزشی حضار به رعایت رژیم غذایی مناسب،استفاده از میوه و سبزیجات تازه،افزایش میزان پیاده روی هر شخص در طول روز،حذف مصرف دخانیات ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۲:۱۲    
علی محمد مودب در نشست افتتاحیه پنجمین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی ضمن بیان اینکه نباید شاعری را با هیچ چیز دیگری اشتباه گرفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۱    
عضو اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد: برای ورود به بازارهای جهانی چاره ای جز سرمایه گذاری با واحدهای همگن خود در دنیا نداریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۱    
کارشناسان معتقدند مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار برای دو برابر کردن تسهیلات مسکن با توجه به عدم شمولیت و میزان بالای اقساط، تاثیر بلندمدتی بر بازار مسکن ندارد و نمی تواند به قیمت ها شوک بدهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۱    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال افزون بر 4 میلیون نفرساعت آموزش تعهد مراکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد بود که محقق شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۰    
قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: وزارت نیرو برای آبی کردن 200 هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام موافق کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۰    
در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم فرج الله سلحشور در مسجد امام صادق(ع)
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۰    
قدس آنلاین: اولین نمایشگاه ازدواج آسان و جهیزیه عروس با همکاری اتاق اصناف شهرستان برخوار در شهر خورزوق گشایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۱    
روحانی در میان منتخبین مردم تهران اول نشد؛ دوم هم نشد! روحانی بعد از آیت الله امامی کاشانی در جایگاه سوم ایستاد. او این بار حتی از تکرار رکورد ناپلئونی سال 92 در تهران بازماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۱    
قدس آنلاین-شهرکرد/آناهیتا موجودی: علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی، حضور در برنامه های فرهنگی و روایت گری یادگاران و یادمان های دوران دفاع مقدس از برنامه های پیش بینی شده برای دانشجویان دانشگاه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۹    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه با دقت و نگرانی اجرای تعهدات طرف مقابل در برجام را رصد می کنیم، گفت: اختلافات ما با آمریکا حل نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۹    
فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که این یگان نیازی به خرید بالگرد و قطعات آن از خارج کشور ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۱    
نظرسنجی های جدید در آمریکا از کاهش باور قوی ترین کشور نظامی جهان بودن و افت دیدگاه مردم این کشور به موقعیت جهانی آمریکا حکایت دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۱    
دبیر سومین همایش ملی زبانشناسی و آموزش زبان فارسی گفت: این همایش باهدف ارائه جدیدترین پژوهش ها و آسیب شناسی های حوزه زبانشناسی و ترویج زبان و ادب فارسی در سراسر جهان برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۱    
تنها چند لحظه پس از پایان سخنرانی سید حسن نصر الله، کاربران یمنی در تجلیل و قدردانی از دبیرکل حزب الله، در پایگاه های ارتباط جمعیِ جهان، غوغا به پا کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۱    
گروه سیاسی قدس آنلاین/مرتضی روشنی: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب از تولیت آستان قدس رضوی عیادت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۰    
دونالد ترامپ نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۰    
آیت الله هاشمی رفسنجانی به همراه حجت الاسلام سید حسن خمینی ساعتی پیش از آیت الله واعظ طبسی عیادت کرده و در جریان روند درمانی ایشان قرار گرفتند .
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۰    
رییس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی از افزایش 84 درصدی صادرات گوشت مرغ به دیگر کشورها خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۰    
مشاوردبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در امور بین الملل عدم رای آوری دو تن از اعضای شورای نگهبان و رتبه شانزدهم دبیر این شورا در تهران، نشانه ای دیگر از اوج مردمسالاری دینی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۰    
دولت عراق با یک شرکت ایتالیایی برای تعمیر سد موصل قراردادی به مبلغ 273 میلیون امضا کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۴۰    
فرمانده کل سپاه گفت: در هر عرصه ای که خطری مردم، نظام اسلامی و انقلاب اسلامی را تهدید کند، سپاه در اوج ایثار، گذشت و فداکاری همواره سپر بلای مردم، جامعه، نظام و انقلاب در برابر خطرات و تهدیدات است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۱    
مسوول برگزاری جشنواره طرح" کسب و کارخواجه نصیر الدین طوسی" از اتمام مرحله نهایی این جشنواره خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۱    
دبیر اجرایی کنفرانس علمی تغذیه با شیر مادر در بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: شیر مادر تنها ماده غذایی است که می تواند تمام نیاز های تغذیه ای نوزادان را تامین کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۱    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدوارم حال آیت الله طبسی به سرعت بهبود یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۰    
شهردار منطقه 7 شهرداری مشهد گفت: 50 درصد درآمدهای شهرداری منطقه 7 مشهد محقق شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۰    
قدس آنلاین-شهرکرد/هومن نجاتی: در راستای تحقق دولت الکترونیک و گسترش خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی در زمینه های لیست و حق بیمه کارفرمایان،برگه پرداخت بیمه شدگان خاص ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۹    
قدس آنلاین - ساری: مدیر اداره ترویج و آموزش اداره کل منابع طبیعی مازندران – ساری از برگزاری نخستین همایش " حمایت از ذخیره گاه شمشاد هیرکانی " با حضور جمعی از فعالان سازمان های مردم نهاد منابع طبیعی و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۹    
شهردار منطقه 6 شهرداری مشهد مقدس گفت: 80 درصد از مساحت منطقه شش دارای بافت فرسوده و حاشیه شهر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۹    
قدس آنلاین-شهرکرد/آناهیتا موجودی: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از بازرسی این خودرو مقدار 36 کیلو 800 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۹    
مردم قم پیکر شش شهید مطهر مدافع حرم را از مسجد امام حسن عسکری(ع) را به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۹    
ماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: افتخار بزرگ آیت الله واعظ طبسی خدمتگزاری در بارگاه امام رضا(ع) است که این افتخار نصیب هر کسی نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۰    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از صادرات یک میلیون و 931 هزار تن کالا به ارزش یک میلیارد و 477 میلیون دلار از استان در 10 ماهه سال 94 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۰    
رئیس دانشکده طب سنتی مشهد گفت: دانشکده طب سنتی مشهد در بحث ارائه خدمات طب سنتی پس از تهران در جایگاه دوم کشور قرار دارد و به طور میانگین روزانه 50 بیمار پذیرش و درمان می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۸    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: آزمون کتبی طرح ملی حفظ قرآن کریم با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مشهد برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۸    
کارشناسان حوزه فلزات گرانبها بر این باور هستند که قیمت جهانی طلا می تواند در سال جاری میلادی یک جهش قابل توجهی داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۸    
آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی به همراه حجت الاسلام سیدحسن خمینی دقایقی قبل و با هدف عیادت از آیت الله واعظ طبسی وارد مشهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۸    
مدت هاست جامعه هتلداران کشور و سازمان میراث فرهنگی بر سر نرخ گذاری قیمت خدمات هتل ها اختلاف دارند. اما روز گذشته سازمان میراث فرهنگی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۸    
نماینده حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، از آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی عیادت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۴۹    
قدس آنلاین- شهرکرد: این اقدام پژوهی با مشارکت اولیاء اعضای شناسایی شده در مراکز اجرا می شود که پیوند خانواده و مراکز کانون از دیگر دستاورد های اجرای این طرح است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۲۹    
منابع خبری سوریه از نقض آتش بس توسط تروریست ها در شهر درعا واقع در جنوب سوریه و زخمی شدن شماری از ساکنان این شهر خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۸    
حدود 50 درصد از بازنشستگان تأمین اجتماعی حداقل حقوق را دریافت می کنند با اجرای طرح هایی همچون کاراکارت چرخ زندگی این افراد نمی چرخد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۹    
'عاکف اکیجی' نماینده حزب مخالف جمهوریخواه از سیاست های رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه انتقاد کرد و گفت: سیاست های اشتباه در قبال سوریه کشور را به فلاکت کشانده است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۷:۰۰    
معاون فنی و مهندسی و خدمات پلیس راهور ناجا با هشدار نسبت به فک پلاک وکالتی، آمارهایی از تخلفات مکشوفه در مراکز شماره گذاری پلیس راهور را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۸    
نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل از مشاوران دولت خواست امکان اخراج خانواده و نزدیکان عاملان حملات را از نوار غزه ارزیابی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۸    
نمایندگان پارلمان لبنان بار دیگر با به تعویق انداختن جلسه تعیین رئیس جمهور، انتخاب یکی از دو نامزد مطرح برای این پست را به 23 مارس (4 فروردین) موکول کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۸    
مراسم اختتامیه نمایشگاه عکس اولین جشنواره ملی سراسری با عنوان معماری ، شهر، فرهنگ با اعلام برگزیدگان و اهداءکتاب جشنواره در دانشگاه خیام مشهد برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۴۸    
رئیس مجلس گفت: مدتی است که از امضای توافق نامه هسته ای می گذرد و در این مدت ایران به تمام تعهدات خود عمل کرده است، اما متاسفانه هنوز از طرف مقابل این تعهدات به طور کامل اجرایی نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران و پدر شهید جواد محمدی مدافع حرم و جمعی دیگر از علما و مسئولین از آیت الله واعظ طبسی عیادت کردند
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
یک نامه جدید منتشر شده از بن لادن، از بدبینی او به ایران و هراسش از کار گذاشتن ردیاب در دهان همسرش حکایت دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
عارف گفت: برآورد خود من این بود که در بهترین حالت 20 نفر دور اول رای می آورند که 15، 16 نفرشان از لیست ما و 4 ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
جمعی از دانشجویان دانشگاه دورتموند آلمان از موزه ها و مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی بازدید کردند و با بناهای تاریخی این آستان ملکوتی از نزدیک آشنا شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
محمدرضا نجفی نامزد مورد حمایت دولتی ها و اصلاح طلبان (ردیف 28 تهران) بنا به مستندات موجود در مهلت قانونی، استعفا نداده و حتی با عنوان معاونت استانداری با خبرگزاری دولت گفت و گو کرده بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۹    
رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران از تسلیم شکایت سه نامزد غیرمطرح انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری تهران خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۷    
یک رسانه فیلیپینی از محاصره جزایر مورد مناقشه در دریای چین جنوبی از سوی کشتی های چینی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۹    
بر اساس گزارش پلیس آمریکا؛ بیش از یک سوم افرادی که در سال گذشته مورد تیراندازی نیروهای پلیس قرار گرفتند دچار بیماری های روانی بوده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۹    
مدیر ستادتوانمندسازی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران گفت: زمانی که کار خود را آغاز کردیم، میانگین سن زنان سرپرست خانوار تهرانی 50 سال بود اما اکنون به 35 تا 40 رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۰    
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان مرکزی گفت: اسناد مربوط به تخلف انتخاباتی محمدرضا نجفی به شورای نگهبان ارسال شده و در دست بررسی است و نظر نهایی به زودی از سوی این شورا اعلام خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۰    
رویترز از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی کنسولگری هند در افغانستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۰    
یک کارشناس سیاسی یمنی تاکید کرد که ایستادگی و اتحاد مردمی یمن علی رغم شدت حملات سعودی ها اسطوره ای است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۰    
رییس اتحادیه وارد کنندگان دارو از کاهش 29 درصدی میانگین قیمت داروهای وارداتی خبر داد و میزان واردات دارو از ابتدای سال تاکنون را 1.2 میلیارد دلار اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۰    
مقامات هندی با اشاره به مذاکره تهران و دهلی نو برای تاسیس شعب بانکی در کشورهای یکدیگر و احیای اتحادیه پایاپای آسیایی به علت عدم امکان مبادله با دلار از شکایت تجار هندی از عدم برقراری سوئیفت بانک های ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۰    
آیت الله قرهی در توصیه ای به نامزدهای پیروز اصلاح طلب خاطرنشان کرد: نامزدهای پیروز در درجه اول نباید غرّه شوند و بدانند جامعه ما جامعه ای ولایی بوده و هست؛ همانطور که در فتنه 88 موفق نشدند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۱    
شهردار تهران با بیان اینکه شهرداری برغم تمام سختی ها برای انجام کارهای زیادی که روی زمین مانده داوطلب شده و به این موضوع افتخار می کند گفت: در این شرایط زخم زبان زدن برای چیست؟ اگر کمک نمی کنید ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۱    
پنج روز از تازه ترین حماسه سیاسی ایرانیان می گذرد و نتایج انتخابات هفتم اسفندماه نیز اعلان شده است. رهبری و سران نظام از مشارکت گسترده مردم قدردانی کرده و چهره ها و جریان های اصیل سیاسی در برابر رای ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۱    
استرالیا امروز چهارشنبه به طور رسمی پس از اجرایی شدن برجام تحریم های خود علیه جمهوری اسلامی ایران را لغو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۱    
حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران برای تسریع در روند پروژه خط لوله صلح در ماه مارس به اسلام آباد سفر می کند و این در حالی است که اسلام آباد به تعهدات خود در این زمینه پایبند نبوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۱    
شیخ سامی المسعودی سرپرست نیروهای وعدالله در الحشد الشعبی امروز چهارشنبه از پیشروی گسترده نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق به سمت الثرثار در جزیره سامراء خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۱    
علی محمد نائینی رأی مردم در انتخابات 7 اسفند را رأی به نظام اسلامی عنوان کرد و گفت که این رأی متعلق به یک جریان خاص نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۱    
شورای همکاری خلیج فارس ( CCG) اطلاعیه ای مبنی بر تروریست بودن حزب الله لبنان صادر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۱    
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت:به نظر می رسد مجلس آینده مجلسی توانمند، تاثیرگذار، متوازن و متعلق به همه جریان ها خواهد بود زیرا مردم با هوشیاری کامل معتدل های طرفین را پذیرفتند و از هر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۱    
دادستان کل جدید رژیم صهیونیستی در اولین قرائت لایحه تعلیق نمایندگان ، این لایحه را تصویب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۰    
برگ سنا در طب سنتی ایران مسهلی است که به اقصی نقاط بدن(مانند مفاصل، پوست و مغز) نفوذ می کند و مواد زائد آن قسمت را پاکسازی می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۰    
'یالچین آکدوغان' معاون نخست وزیر ترکیه با تاکید بر اینکه کشورش خواهان رهیافت جامعی برای حل بحران سوریه است، گفت: آنکارا ماجراجو و جنگ افروز نیست و مداخله یک جانبه ای را در سوریه نخواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۰    
یک کار شناس فضای مجازی با اشاره به فقدان سواد رسانه ای در جامعه، گفت: درحال حاضر اینترنت ملی کشور در وضعیت صفر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۱    
وزیر امور خارجه رومانی امروز چهارشنبه 12 اسفند 1394 با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۹    
رئیس جدید فیفا همسری لبنانی دارد و چند سال پیش در یک دوره آموزشی با وی آشنا شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۴۰    
قدس آنلاین یزد - ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی استان در بازرسی از یک انبار بیش از دو هزار و 500 قلم انواع داروی بدنسازی غیرمجاز و موادخوراکی خارجی قاچاق را کشف کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۰    
قدس آنلاین یزد - قائم مقام مدیرعامل شرکت توانیر در دیدار با معاونان و مدیران شرکت برق منطقه ای یزد، بر سیاست وزارت نیرو در حمایت جدی از نیروگاه های تولید پراکنده تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۵۸    
رئیس پیشین فدراسیون جهانی فوتبال مدعی شد انگلیسی ها بخاطر شکست هایی که در انتخابات داشتند بازی جوانمردانه را یاد نگرفته اند
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۸    
مدیر طرح مقابله با پدیده گرد و غبار با اشاره به کمبود اعتبار طرح های مقابله با گرد و غبار گفت: باید هرچه سریع تر برای جنوب کرمان و مقابله با گرد و غبار در این منطقه نیز تعیین اولویت شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۸    
روز گذشته ژنرال بریدلاو؛ فرمانده نیروهای ناتو در اروپا، مهاجرت گسترده آوارگان به کشورهای اروپایی را توطئه روسیه و سوریه دانست و آنها را به تزلزل موقعیت اروپا محکوم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۹    
مبلغ قرارداد بازیکن مراکشی با باشگاه استقلال مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۸    
جیمز کومی رییس اف بی آی اعتراف کرده که نهاد تحت مدیریت وی امکان دسترسی به اطلاعات ذخیره شده در گوشی آیفون مهاجمان سان برناردینو را داشته، اما به علت بی دقتی این شانس را از دست داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۹    
همه ما ایرانی ها در پایان هر سالی که پشت سر می گذاریم رنجی را به جان می خریم که در پایانش لذت است: رنج و زحمت گردگیری و غبارروبی و تمیز کردن محل زیست یا کار خود و لذت نونوار شدن ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۷    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: ارزش های دینی و مذهبی را نمی توان به اجبار در دانش آموزان نهادینه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۷    
پورتال جامع آستان قدس رضوی (باب الرضا(ع)) عنوان برترین پایگاه اینترنتی معارف و فرهنگ اسلامی کشور را کسب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۸    
داور چهارم یکی از دیدارهای لیگ برتر فوتبال انگلیس به ناگاه از هوش رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۹    
شورای پول و اعتبار با مصوباتی در جهت افزایش تحرک در بخش مسکن برای سال 1395، شرایط خانه دار شدن مزدوجین را تسهیل کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۹    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه 20 هزار بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت:یک و میلیون و 800 خانوار تحت پوشش این کمیته هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۷    
رئیس اسبق مجلس پاکستان گفت: شرکت پر شور مردم ایران در انتخابات اخیر توطئه غرب به ویژه آمریکا را خنثی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۷    
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه 34 میلیون نفر در انتخابات مشارکت کردند، گفت: تعدادی شکایت از برخی حوزه های انتخابیه مجلس و یک مورد هم در انتخابات خبرگان وصول شده و در حال بررسی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۷    
سرپرست باشگاه استقلال هدیه استقلالی ها به سرمربی تیم ملی را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۷    
قائم مقام معاون وزیر بهداشت گفت: سالانه 2 هزار میلیارد تومان هزینه مستقیم درمان سرطان در کشور است و این مسئله در حالی بوده که 40 درصد از سرطان ها قابل پیشگیری است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۷    
منتخب مردم مشهد در مجلس دهم با بیان اینکه دورنمای نزدیکی برای خروج از رکود در کشور دیده نمی شود گفت: پرداختن به مسائل اقتصادی باید در اولویت کار مجلس دهم باشد که دچار رکود شده و این رکود افزایش نرخ ...