دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۱۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 25 اسفند 1394 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 31 فروردین 1394 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1394 قدس آنلاین 31 خرداد 1394 قدس آنلاین 31 تیر 1394 قدس آنلاین 31 مرداد 1394 قدس آنلاین 31 شهریور 1394 قدس آنلاین 30 مهر 1394 قدس آنلاین 30 آبان 1394 قدس آنلاین 30 آذر 1394 قدس آنلاین 30 دی 1394 قدس آنلاین 30 بهمن 1394 قدس آنلاین 1 اسفند 1394 قدس آنلاین 2 اسفند 1394 قدس آنلاین 8 اسفند 1394 قدس آنلاین 9 اسفند 1394 قدس آنلاین 10 اسفند 1394 قدس آنلاین 11 اسفند 1394 قدس آنلاین 12 اسفند 1394 قدس آنلاین 13 اسفند 1394 قدس آنلاین 14 اسفند 1394 قدس آنلاین 15 اسفند 1394 قدس آنلاین 16 اسفند 1394 قدس آنلاین 17 اسفند 1394 قدس آنلاین 18 اسفند 1394 قدس آنلاین 19 اسفند 1394 قدس آنلاین 20 اسفند 1394 قدس آنلاین 21 اسفند 1394 قدس آنلاین 22 اسفند 1394 قدس آنلاین 23 اسفند 1394 قدس آنلاین 24 اسفند 1394 قدس آنلاین 25 اسفند 1394 قدس آنلاین 26 اسفند 1394 قدس آنلاین 27 اسفند 1394 قدس آنلاین 28 اسفند 1394 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۲    
بوی دود، صدای انفجار، بوی خون، اینجا خرمشهر سال 62 نیست، اینجا تهران است، سال 94، شب چهارشنبه سوری که ده ها انسان را راهی بیمارستان ها و دست هایی را قطع و چشم هایی را نابینا کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۲    
خبرگزاری دولتی روسیه گزارش داده است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، فرمان عقب نشینی نیروهای این کشور از سوریه را صادر کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۳    
در جدیدترین گزارش منتشر شده درباره اعتبار پاسپورت کشورهای مختلف جهان ، ایران در کنار اتیوپی، اریتره و سودان در مکان 98 قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۳    
بر اساس نتایج یک مطالعه جدید، بالا رفتن از پله می تواند مغز را به مدت طولانی جوان تر نگه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۳    
وزارت کشور ترکیه اعلام کرد، عامل انفجار یکشنبه آنکارا توسط یگان های مدافع خلق در سوریه آموزش دیده بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۳    
رییس جمهوری آمریکا معتقد است که مردم این کشور به دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 رای نمی دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۳    
اندیشکده آمریکایی نوشت: دکترین دریایی ایران در مواجهه احتمالی با ناوگان دشمن آموزش کماندوها برای نبرد در عرصه دریا و بکارگیری هواپیماها، قایق های تندرو ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۳    
آندرس برینگ برایویک آدمکش نروژی که در یک روز 77 تن از نوجوانان، جوانان و مردم عادی نروژ را به قتل رساند، خواهان شرایط بهتر در زندان شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۱    
دبیر کل سازمان ملل متحد در بیانیه ای به مناسبت پنجمین سال درگیری در سوریه به قدرت های منطقه ای هشدار داد از میدان نبرد برای تصفیه حساب های شخصی استفاده نکنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۲    
نتایج تحقیقات اخیر دانشمندان نشان می دهد که روش درمان جدید سرطان با استفاده از فناوری نانو نتایج حیرت انگیز در آزمایش روی موش ها داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۲    
پیشروی جدید نیروهای عراقی در حومه شهر الفلوجه در استان الانبار عراق، یک منطقه را آزاد و حلقه محاصره داعش در این شهر را تنگ تر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: امسال بیش از 11 هزار و 800 مورد مراجعه به درمانگاه های تخصصی این مجتمع ثبت شده است که نسبت به سال قبل، 21 درصد رشد داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
پارکی در شهر حلبچه عراق به نام یک مادر ایرانی نامگذاری شده است تا به نوعی از تلاش های وی در جهت نگه داری فرزندی از حلبچه تقدیر شده باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۳    
نویسنده و روزنامه نگار مشهور عرب، خروج نیروهای روسیه از سوریه را اقدامی غافلگیر کننده و مشکوک دانست
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۲    
محبوبه تیموری یکی از زنان ساکن تهران است که در کنار همسر خود و برای تامین معیشت خانواده، با یک خودرو سواری مشغول مسافرکشی در تهران است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۲    
نوروز در راه است و ما برای سال جدید آماده می شویم. تعطیلات نوروزی فرصت خوبی برای سفر است. هدف از سفر می تواند گردش و تفریح و دیدار اقوام و دوستان باشد اما هر هدفی از سفرهای نوروزی که مدنظر ما باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۲    
نماینده مردم تهران با اشاره به آرای تهران گفت: در تهران افراد با یک میلیون رأی به مجلس راه نیافتند در حالی که در برخی شهرستان ها افراد با 10 تا 20 هزار رأی به مجلس راه می یابند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۳    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان برای ارتقا خدمت رسانی در آستان قدس رضوی استفاده می شود گفت: منشور 7 گانه مقام معظم رهبری اولویت آستان قدس رضوی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۳    
وزیر بهداشت در یادداشتی به حوادث چهارشنبه سوری اشاره کرده و گفته است: شنیدن نام چهارشنبه سوری کافی است تا تلخ ترین صحنه های کار حرفه ای، پیش روی یک پزشک مرور شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۳    
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی رزمایش اخیر سپاه را نقض برجام ندانست و گفت که: موشک های ما برای کلاهک های هسته ای طراحی نشده است و بقیه کار ما در این حوزه طبق روال انجام می دهیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۳    
نامزد پیشرو جمهوری خواهان در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری آمریکا توانست نظر اکثریت مردم جزایر ماریانا را به خود جلب کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۱    
وزیر امور خارجه آلمان با تاکید بر اینکه غرب و اروپا از قبل درباره تصمیم روسیه برای عقب نشینی نیروهایش از خاک سوریه اطلاعی نداشتند گفت: شنیدن این خبر ما را شگفت زده کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۱    
ارتش سوریه بعد از تسلط بر قله 900 که بلندترین نقطه در سلسله جبال حایل در غرب شهر تدمر به حساب می آید، به صورت کامل بر این شهر اشراف پیدا کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۱    
بعد از فرمان ولادیمیر پوتین مبنی بر خروج بخشی از نیروهای نظامی روسیه از سوریه هواپیماهای روسی در حال ترک پایگاهشان واقع در سوریه هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۱    
یک کارشناس فضای مجازی کشور گفت: باید تبلت هایی برای دانش آموزان و سنین پایین تر طراحی کرد که دارای محدودیت های خاصی باشد مثلا هر سایتی را پشتیبانی نکند، همه نوع بازی را اجرا نکند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۲    
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور از مرگ نخستین نفر در شب چهارشنبه آخر سال 94 خبر داد و گفت: تاکنون 45 نفر دچار مصدومیت شدند و متأسفانه یک نفر نیز دچار قطع عضو شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۲    
نمایندگان کنگره آمریکا قطعنامه غیر الزام آوری را تصویب کردند که بر اساس آن کشتارهای تروریست های داعش در عراق و سوریه، نسل کشی خوانده شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۱    
یکی از مقام های رژیم صهیونیستی می گوید رئیس این رژیم در دیدار با رئیس جمهور روسیه به وی خواهد گفت که هر گونه توافقی نباید به تقویت ایران یا حزب الله لبنان منجر شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۳    
شرکت رنو در نظر دارد تا به دنبال لغو تحریم ها، ظرفیت تولید و سهم خود از ایران را 2 برابر کند و به سهم 20 درصدی از بازار خودروی ایران برسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۰    
طبق گزارش مرکز آمار ایران، نرخ رشد صنعت در 9 ماهه امسال منفی 1.2 درصد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۰    
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، میزان مصرف بنزین کل کشور را 78.5 میلیون لیتر عنوان کرد و گفت: تهران با 15.2میلیون لیتر بیشترین مصرف را داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۱    
سرپرست وزارت نفت کویت گفت، کشورش از هماهنگی میان کشورهای عضو و غیرعضو اوپک برای اجرای طرح فریز نفتی حمایت می کند اما اولویت کویت بر شکل گیری اجماع است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۱    
رئیس اتحادیه گوشت قرمز مشهد از ثبات قیمت گوشت در بازار خبر داد و گفت: مشکلی برای تأمین گوشت در ایام نوروز نداریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۲    
ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که اینترنت نقش مهمی در دریبل های وی داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۰    
مقام معظم رهبری سیاست قطعی جمهوری اسلامی را همکاری با کشورهای آسیایی از جمله ویتنام خواندند و افزودند: ما از همکاری های شما در مجامع جهانی نیز مطلع هستیم و معتقدیم تا جایی که امکان و ظرفیت وجود دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۰    
یک موسسه املاک با اشاره به لغو تحریم ها علیه ایران هشدار داد طی 5 تا 10 سال آینده ممکن است 6 میلیارد پوند سرمایه از ایران خارج و صرف خرید املاک در کشورهای دیگر از جمله انگلیس شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۰    
گروه اقتصاد قدس آنلاین -سید محمد شخص امام پور؛ معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از گازرسانی بیش از هزار شهر و 18 هزار روستای سطح کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۱    
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اینک بیش از سه تا چهار برابر نیاز بازار، کالا در انبارها وجود دارد و برای تامین اقلام مورد نیاز مردم هیچ نگرانی وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۲    
تیم فوتبال تراکتورسازی نخستین باخت خود را در لیگ قهرمانان آسیا متحمل شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۲    
تیم فوتبال سپاهان در هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برابر لوکوموتیو تاشکند تن به باخت خانگی داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۱    
گمرک ایران از کشف 7 میلیون و 462 هزار عدد انواع ترقه قاچاق در گمرک بوشهر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۱    
قدس آنلاین -یزد: قلیان که سابقه طولانی در ایران دارد، به امری رایج در برخی خانواده ها تبدیل شده و همه سنین بدون هیچ قبحی تفریحی قلیان استفاده می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۲    
پیش بینی می شود تا 10 سال آینده حجم سرمایه گذاری ایرانی های میلیاردر برای خرید مسکن در خارج از کشور به 6 میلیارد پوند برسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۱    
سیداسعد فیض، مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی شهید شاکر در روستای مارشک است؛ روستایی در 80 کیلومتری مشهد . او کتابخانه این روستا را با حدود 5 هزار جلد کتاب و ایستگاه مطالعه را که بازسازی آغل گوسفندان بوده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۱    
قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان شرقی از تصویب مبلغ ارزی احداث نیروگاه یک هزار مگاواتی شهرستان هریس توسط صندوق ذخیره ارزی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۹    
تیم فوتبال یوونتوس در آستانه دیدار برگشت مقابل یوونتوس با شوک بزرگی مواجه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۰    
مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: امسال 13 میلیون و 700 هزار نفر مسافر از طریق ایستگاه راه آهن مشهد جابه جا شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۰    
بازیکنان تیم فوتبال راه اهن در تمرین امروز دست به اعتصاب زدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۹    
قائم مقام وزیر امور خارجه سوریه با حضور در دفتر مشاورت امور بین الملل با دکتر علی اکبر ولایتی دیدار و گفت و گو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۹    
اسطوره باشگاه بایرن مونیخ تاکید کرد که پپ گواردیولا بازیکنان تیمش را برای پیوستن به منچستر سیتی تحریک نمی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۹    
مرجع تقلید شیعیان جهان انتصاب آیت الله علم الهدی به عنوان نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی را تبریک گفت
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
معاون اقتصادی شهردار مشهد از انتشار 19 هزار و 500 میلیارد ریال اوراق مشارکت برای انجام پروژه های شهری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
شورای اسلامی شهر مشهد با تهاتر مطالبات بانک سپه با املاک شهرداری این کلانشهر و سرمایه گذاران ثالث موافقت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: میزان ارزش یارانه های نقدی، به دلیل تورم در سال های گذشته کاهش یافته،بنابراین باید مبلغ یارانه های نقدی خانواده های نیازمند متناسب با نرخ تورم افزایش یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۱    
گروه معارف قدس آنلاین/ جمعی از طلاب مدارس علمیه مشهد مقدس امروز طی نامه ای به مدیر جدید حوزه علمیه خراسان نکاتی را در باب جایگاه و شان حوزه علمیه خراسان و پیشنهاداتی در عرصه ی رشد و بالندگی بیشتر آن ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید تاکید کرد از شاگردانش مقابل آیندهوون دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۱    
قدس آنلاین- هنگامه طاهری: امسال با توجه به اتمام ایام فاطمیه ستاد خدمات سفر با اتکا با آداب و رسوم ایرانی در قالب 12 کمیته طرح های مختلفی را برای ایجاد شادابی و نشاط بیشتر در بین مجاوران و زایران ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۹    
شرکت بزرگ هیوندای ژاپن اعلام کرد که قصد دارد از ماه آوریل(فروردین) فروش محصولات نیمه مونتاژ و نیمه سوار شده خود به ایران را از سر بگیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان گفت: در ایام نوروز 500 غرفه صنایع دستی در 90 نقطه استان به منظور تامین سوغات گردشگران برپا می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۱    
قدس آنلاین- هنگامه طاهری: استاندار خراسان رضوی صبح امروز در مراسم مانور خدمات ستاد خدمات سفر استان و مشهد که در کمپ غدیر برگزار شد با اشاره به مراسم چهارشنبه آخر سال تصریح کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۰    
قدس آنلاین- فاطمه معتمدی: ناظر پولی بانک مرکزی در خراسان رضوی در خصوص توزیع اسکناس نو در استان اظهار داشت: توزیع اسکناس نوشامل 10 و 20 هزار ریالی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۱    
قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ بکوشیم مساجد استان را از این روزمرگی و بی تحرکی نجات بدهیم، طرح پیوند نوجوانان و جوانان با مسجد به پویایی و تحرک مساجد کمک می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۱    
استاندار خراسان رضوی گفت: خدمت رسانی به گردشگران نباید تنها به تعطیلات نوروز محدود شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۱    
رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: 50 گروه جهادی در ایام نوروز در مناطق محروم خراسان رضوی خدمت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۱    
گلدمن ساکس پیش بینی کرد در سال 2016 سرمایه چین 700 میلیارد دلار از این کشور خارج شود و ارزش یوان کاهش یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۹    
قدس آنلاین - مهرداد طبسی: یک مقام مسؤول از احتمال بازشماری مجدد برخی از صندوق های آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان قوچان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۹    
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: 6 هزار و 232 پروانه در سال 94 در بخش های توزیعی، خدماتی، تولیدی و فنی صادر شده و 6 هزار و 122 واحد هم پروانه های شان ابطال شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۱    
نخست وزیر پیشین ایتالیا درباره سرنوشت سرمربی تیم فوتبال میلان صحبت های دوپهلو انجام داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۹    
دبیر هشتمین جشنواره پویانمایی رضوی در نشست اتاق فکر این جشنواره گفت: کارگاه آموزشی برای علاقمندان به فیلمنامه نویسی رشته پویانمایی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۹    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اولین گروه از جنگنده های روسی، از سوریه خارج شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۹    
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: باید از هرگونه تلاشی برای "انقلاب زدایی" از حوزه های علمیه احساس خطر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۹    
یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: پدرومادری که زود عصبانی می شوند توانایی تربیت صحیح فرزند خود را ندارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۰    
امروز، 25 اسفند ماه، زادروز شاهنامه فردوسی است. روزی که فردوسی، چنانکه خود در بیت های پایانی شاهنامه می گوید، پس از سی سال رنج ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۰    
وزارت خارجه قرقیزستان از سفر قریب الوقوع یک هیأت ایرانی به این کشور با هدف آشنایی با ظرفیت های سرمایه گذاری و نیز همکاری های مشترک اقتصادی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۸    
احمد نوروزی اظهار کرد: اعضای هیات مدیره جدید برای احقاق مردم، مسئولیت مدیریت این شرکت را عهده دار شده اند، امروز هم اولین جلسه اعضای جدید هیات مدیره با ستاد تدبیر استان تشکیل شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۸    
اوپک در جدیدترین گزارش خود خبر داد تولید نفت ایران در فوریه، روزانه 187 هزار و 800 بشکه افزایش یافت و به 3 میلیون و 132 هزار بشکه رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۹    
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان رزن از اعزام 60 نفر از مددجویان رزن به مشهد مقدس خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۹    
نخستین تخلف رانندگی با نرخ جدید تنها 14 دقیقه پس از اجرای قانون، در کرمان به ثبت رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۹    
قدس آنلاین- تبریز: کتاب سرمشق سرداری در برگیرنده داستانهایی درباره زندگی و شخصیت سرداران شهید آذربایجان برای تصویرگری کودکان و نوجوانان منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۹    
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه های ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امام خمینی(ره) در بقاع متبرکه و امامزادگان خراسان رضوی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۰    
سال جاری در حالی به پایان خواهد رسید که بر خلاف اعلام قبلی،مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان برگزار نخواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۰    
قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی ؛ راهداران همیشه در صحنه استان در طول ایام نوروز بصورت شبانه روزی آمادگی کامل برای سرویس دهی جاده ای به هموطنان و مسافرین عزیزی که از محورهای حوزه استحفاظی استان تردد می ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویر احمد، از برگزاری کنگره بین المللی بی بی حکیمه(س) خواهر بلافصل امام رضا(ع)،در بهمن ماه 95 در گچساران و در جوار بارگاه آن بانوی مکرمه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۰    
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک امروز در نواحی مرکزی استان به 80 کیلومتر بر ساعت می رسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۰    
قدس آنلاین- تبریز: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از کشته شدن چهار نفر بر اثر برخورد پراید و کامیون در جاده تسوج شبستر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۹    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: ویژه برنامه طرح آرامش بهاری از 28 اسفند امسال تا 14 فروردین ماه سال آینده در 144 بقعه متبرکه و امامزاده خراسان رضوی اجرا می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه قراردادم برای هدایت آبی پوشان دو ساله است به انتقادهای مطرح شده پاسخ داد و گفت: اگر استقلال این فصل زیبا بازی نکرده است پس چطور صدرنشین لیگ است؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه برای تمدید قراردادش با سرخپوشان هیچ شرطی نگذاشته است در مورد رای کمیته انضباطی گفت: محروم کردن هواداران یک تصمیم سختگیرانه بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۸    
چقدر افراد هرسال نابینا و مقطوع العضو شدند. یکی از بدترین مصائب، سوختگی است که درمان آن مشکل است و در صورت معالجه آثار آن در بدن انسان همچنان باقی می ماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۹    
شواهد نشان می دهند که القاعده در سوریه توسط آمریکا پشتیمانی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۹    
فرمانده ناجا از افزایش 20 درصدی دوربین های ثبت تخلف در سال 95 خبر داد و گفت: برنامه ریزی ها برای افزایش دوربین های ثبت تخلف صورت گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۷    
قدس آنلاین-ساحل عباسی: قیمت ها همچون مار آدم را نیش می زند از آجیل تا شکلات و شیرینی تا مانتو و کتانی .. ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۸    
علاوه بر لباس های مختلف، هر قسمت از لباس هم روش اتوکشی خاصی دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۹    
قدس آنلاین: براساس تازه ترین ارزیابی مؤسسه جهانی استیل داینامیک که در ماه مارس 2016 انجام شده است، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در کلاس جهانی جزء 10 شرکت برتر جهان قرار گرفت و به افتخار دیگری در عرصه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۹    
قدس آنلاین- یزد : مدیرتأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در طی سال جاری 750 مورد خدمات عمرانی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد انجام شده است.