پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۳:۴۲Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 26 اسفند 1394 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 31 فروردین 1394 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1394 قدس آنلاین 31 خرداد 1394 قدس آنلاین 31 تیر 1394 قدس آنلاین 31 مرداد 1394 قدس آنلاین 31 شهریور 1394 قدس آنلاین 30 مهر 1394 قدس آنلاین 30 آبان 1394 قدس آنلاین 30 آذر 1394 قدس آنلاین 30 دی 1394 قدس آنلاین 30 بهمن 1394 قدس آنلاین 1 اسفند 1394 قدس آنلاین 2 اسفند 1394 قدس آنلاین 8 اسفند 1394 قدس آنلاین 9 اسفند 1394 قدس آنلاین 10 اسفند 1394 قدس آنلاین 11 اسفند 1394 قدس آنلاین 12 اسفند 1394 قدس آنلاین 13 اسفند 1394 قدس آنلاین 14 اسفند 1394 قدس آنلاین 15 اسفند 1394 قدس آنلاین 16 اسفند 1394 قدس آنلاین 17 اسفند 1394 قدس آنلاین 18 اسفند 1394 قدس آنلاین 19 اسفند 1394 قدس آنلاین 20 اسفند 1394 قدس آنلاین 21 اسفند 1394 قدس آنلاین 22 اسفند 1394 قدس آنلاین 23 اسفند 1394 قدس آنلاین 24 اسفند 1394 قدس آنلاین 25 اسفند 1394 قدس آنلاین 26 اسفند 1394 قدس آنلاین 27 اسفند 1394 قدس آنلاین 28 اسفند 1394 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۲۰    
ژوزه مورینیو که کمتر سابقه داشته از لیونل مسی تمجید کند این بار به طرز شگفت آوری از او تعریف کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۲:۱۱    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می گوید بازار کاسبی طلافروشان در شب عید کساد است و مردم به مانند گذشته طلا نمی خرند. اما دلیل از سکه افتادن بازار طلا چیست؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۵۱    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه قراردادهای خرید ایرباس از فرانسه به صورت پیش قرارداد به امضا رسیده است، گفت: قرارداد این هواپیماها در 3 ماهه اول سال 95 نهایی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۱:۲۱    
سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: واردات خودروهای سواری با حجم موتور 2500 سی.سی به بالا و یا خودروهایی که فاقد ضوابط فنی واردات خودرو هستند همچنان ممنوع است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با انجام توافق هسته ای موانعی که در راه تولید و فعالان اقتصادی بود کاهش پیدا کرد، گفت: رشد بخش صنعت و صادرات ما در سال 94 مثبت بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۱    
رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: قرارداد یک میلیارد یورویی مخابرات به صورت فاینانس است که 15 درصد آن به صورت LC و 85 درصد آن به صورت بازپرداخت 5 ساله خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۹    
وکیل مدافع بابک زنجانی در واکنش خبر حق الوکاله 480 میلیارد تومانی خود در پرونده زنجانی گفت که مبلغ حق الوکاله اش 800 میلیون تومان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۹    
یک شرکت هواپیمایی در یکی از پرواز هایش به شهر جده عربستان برای اولین بار از هواپیمایی استفاده کرد که خلبان و تمام خدمه آن را زنان تشکیل می دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۰    
این 66 نفر نه تنها گوهینامه دارند بلکه ماشین هایشان هم بیمه است اما افزون بر یکسال است که از بخت بدشان در زندان به سر می برند و بعید به نظر می رسد عید 95 را کنار خانواده هایشان باشد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۰    
وبگاه صهیونیستی از تدام حضور سامانه موشکی اس _ 400 به خاطر جنگنده های عربستانی موجود در پایگاه هوایی اینجرلیک و طرح ریاض و آنکارا برای مداخله نظامی مشترک در سوریه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۰    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: به دلیل تورم بالا، رکود عمیق و افزایش نرخ ارز، ضریب جینی در سال 93 افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۱    
وزیر خارجه عربستان با اشاره به خروج بخشی از نیروهای روسی از سوریه آن را گامی بسیار مهم توصیف کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۱    
شبکه سی ان ان در گزارشی با اشاره به تصمیم اخیر مسکو در خارج کردن نیروهایش از سوریه، ادعاهایی مبنی بر احتمال فشار روسیه بر رئیس جمهور سوریه مطرح کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۱    
مدیر عامل شرکت گالپ انرژی پرتغال گفت: تحریم های اقتصادی ایران هنوز به طور کامل برداشته نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۹    
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی تهران از انتقال 12 مصدوم بدحال انفجار بازار تهران به دو بیمارستان پایتخت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۹    
وزیر خارجه ایران در ششمین و آخرین مقصد سفر آسیایی و اقیانوسیه ای خود در کانبرا و سیدنی به گفت وگو و رایزنی با مقامات استرالیا و بررسی زمینه های گسترش همکاری های بین 2 کشور پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۱    
واردات 426 تنی برنج هندی در 11 ماهه امسال که 405 میلیون و 700 هزار دلار روی دست ایران خرج گذاشت، اولین موضوعی است که در بررسی آمار تجارت وارداتی از این کشور به چشم می خورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۹    
مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: وجوه 286 هزارنفر از سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری میزان تا 30 میلیون تومان پرداخت شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۰    
رئیس هیئت گفتگو کننده دولت سوریه در ژنو با اشاره به اینکه تصمیم روسها برای خروج نیروهایشان از سوریه با هماهنگی اسد و پوتین بوده است از عدم گفتگو با تروریست ها وابسته به سعودی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۰    
آوارگان سوری در نگاه حزب عدالت و توسعه، لقمه پرچربی به نظر رسیده اند. این حزب به آوارگان سوری ترحم نمی کند، بلکه ایشان را به یک بازی وارد کرده است که برای امیال ترکیه نقش آفرینی کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۱    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا این تصمیم را گرفته است نباید در مسابقات شرکت کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۱    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در زمین بنیادکار به تساوی دست پیدا کرد تا موقتا به صدر جدول گروه B رقابتها صعود کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۹    
رئیس اداره کل عملیات بانکی بانک ملی ایران گفت: سیستم سیبای بانک ملی ایران دچار قطعی نیست و فقط به دلیل حجم زیاد مراجعه هموطنان به خودپردازهای این بانک، در دقایقی از دیروز(سه شنبه) ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۸    
ایران از سرمایه گذاری شرکت های نفتی آمریکایی در صنعت نفت و گاز خود استقبال می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۸    
پس از آخرین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری، حسین توکلی از سرمربیگری تیم ملی کنار رفت و سجاد انوشیروانی سرپرست مربیان تیم ملی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال لستر سیتی در خصوص ستارگان این تیم ادعای جالبی را مطرح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۸    
تیم فوتبال استقلال برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی به سوئد می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۹    
شرکت عمران پرند با ارائه لیست پروژه های مسکن مهر بدون متقاضی این شهر از آغاز ثبت نام این واحدها در قالب 29 پروژه خبر داد، واحدهای مسکن مهر پروژه هسا 1، هسا 2، هسا 3 و هسا 4 جزو این لیست هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۰    
بانک مرکزی اعلام کرد: در 10 ماهه ابتدای امسال جمعاً 7.8 میلیون فقره چک به مبلغ 940 هزار میلیارد ریال چک برگشت خورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۹    
آئین غبار روبی مضجع منور حضرت رضا(ع) امروز چهارشنبه بیست و ششم اسفند ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی؛ رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۹    
به گزارش قدس آنلاین به نقل از اقتصادآنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت پرفروش ترین انواع موبایل های موجود در سطح بازار تهران است؛
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۹    
سازمان فضایی آمریکا (ناسا) سوم فروردین برای بررسی چگونگی گسترش آتش در محیط بی وزنی، به یک آتش افروزی بزرگ در فضا مبادرت می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۹    
یکی از مواردی که در گوشی های اندروید بسیار لذت بخش به حساب می آید امکان دلخواه سازی دستگاه است که بیشمار امکان در اختیار کاربر قرار می گیرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
روز گذشته مراسم رونمایی از المان های نوروزی دست ساز معلولان و توانخواهان با جشنواره نوروزی متفاوتی در محل آسایشگاه معلولین شهید فیاض بخش(عبدالله هنری) برگزار شد
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
مدیر مرکز مهر رضوی گفت: تغذیه مناسب در پیشگیری از ابتلا به سرطان، روند بهبود بیماران سرطانی و جلوگیری از عود مجدد سرطان بسیار موثر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
مسئول بخش شمیم رضوان حرم مطهر رضوی گفت در ایام نوروز 210 خادم بخش شمیم رضوان حرم مطهر رضوی به صورت ویژه خدمت رسانی می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: در جشن نیکوکاری خراسان رضوی تا این لحظه 28 میلیارد و 503 میلیون ریال جمع آوری شده که از این میزان هدایای دریافتی دو میلیارد و 605 میلیون ریال آن ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
شاید سرویس Uber را بشناسید؛ این سرویس برای خبرکردن تاکسی و اعزام سریع آن به محل شما طراحی شده است. گوگل به تازگی در آپدیت جدید سرویس نقشه های خود امکان فراخوانی تاکسی را نیز با کمک همین سرویس فراهم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه های نوروزی حرم مطهر رضوی با محوریت حضرت فاطمه زهرا(س) و با موضوع تبیین جایگاه زن و مادر در خانواده و اجتماع برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: امسال با رویکرد اقتصاد مقاومتی برخورد با قاچاقچیان کالاهای خارجی در اولویت پلیس قرار گرفت بر این اساس بیش از 110 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان همدان کشف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
در نوروز کانال ترافیک 95 راه اندازی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
توافق های پی درپی روسیه با کشورهای دیگر برای واردات محصولات کشاورزی نشانگر این است که این فرصت ها لحظه به لحظه برای ایران از دست می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۷    
سونی بالاخره پس از مدت ها انتظار سرانجام در GDC 2016 قیمت و زمان عرضه ی پلی استیشن وی آر را اعلام و اطلاعاتی در مورد جزئیات آن ارائه کرد. با زومیت همراه شوید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۸    
سه کودک خردسال که به طرز غیرمنتظره ای خود را به زمین تمرین بارسلونا رسانده بودند با استقبال ستارگان این تیم مواجه شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۸    
با گذشت چند هفته از آغاز فرآیند پیش فروش اینترنتی بلیت های اتوبوس های نوروزی هر چند بخش زیادی از ظرفیت ها به فروش رفته، اما همچنان در بسیاری از مسیرها برای انتخاب های مختلف بلیت وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۸    
علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در برنامه دورهمی با حضور مهران مدیری که قرار است نوروز از شبکه نسیم پخش شود، حضور پیدا کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۸    
کارگردان سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود عکسی از سکانس شهادت مجید سوزوکی را منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۸    
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با تشریح پشت پرده اعلام تراز تجاری مثبت در 11 ماهه امسال، گفت: بعد از دو دهه افزایش برای اولین بار صادرات غیرنفتی 17 درصد کاهش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۸    
ترجمه کتاب المدرسةالقرآنیة آیت الله شهید سیدمحمدباقر صدر، با عنوان پژوهش های قرآنی به زودی از سوی پژوهشگاه شهید صدر منتشر می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۸    
رئیس انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران با انتقاد از شرایط معلولان،گفت: در حالی سال 94 را به پایان می بریم که وعده رئیس جمهور در خصوص تأمین تجهیرات توانبخشی معلولان اجرا نشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۹    
گروه معارف قدس آنلاین- آمنه مستقیمی: هوشمندی و ذکاوت مقام معظم رهبری باعث شد سال 94 اگرچه سالی مهم و همراه با صورت مسئله های بزرگ بود اما به برکت شعار همزبانی و همدلی دولت و ملت و تعیین استراتژی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۹    
پویش دانش آموزی نوروز با قرآن، هر روز با قرآن ویژه دانش آموزان در ایام نوروز برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
محمدرضا صابری گفت: دوبله فیلم محمد رسول الله(ص) طی چند روز آینده در لبنان به پایان می رسد و شاهد آغاز اکران این فیلم در کشور لبنان خواهیم بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
قدس آنلاین: در اسلام شرایطی برای انسان فراهم شده که در هر موقعیت زمانی و مکانی و در هر شرایطی از گناهان خود کم کند و بر اعمال نیک خود بیفزاید؛ یکی از این موقعیت های مکانی بازار است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
قدس آنلاین: اگرچه اعمال انسان در آخرت سبب غم و اندوه او شده و مایه حسرت و پشیمانی اش می شوند اما امام رضا (ع) در توصیه ای، راهی را گشوده اند که غم های آخرت را برطرف می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
مرکز صبا انیمیشن های مختلفی را برای پخش در ایام نوروز به شبکه های مختلف سیما تحویل داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۸    
موسسه آمار GLA انگلیس از ساخت تنها 6 هزار و 856 خانه با قیمتی قابل خرید در سال های 2014 و 2015 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۶    
در بسیاری از آیات قرآن و روایات مأثوره از اهل بیت علیهم السلام از بهار به عنوان بهانه ای برای خداباوری و توجه به قیامت و رستاخیز یاد شده است. برگی از عظمت خدا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۶    
وزیر نیرو گفت: سال 94 سال سختی برای صنعت آب و برق کشور بود، از یکسو با تنگنای مالی مواجه بودیم و از سویی نیز به دلیل کاهش صادرات نفت و کاهش شدید قیمت نفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۸    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه دور اول انتخابات نشان داد که اصولگرایان حرفی برای گفتن در مجلس دارند گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۸    
دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: روزها از امضای برجام می گذرد و هنوز خبری از رفع مشکلات اقتصادی نیست، دولت هم امروز متوجه شده است که آبی از برجام گرم نمی شود و برجام معجزه نمی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۹    
یک عضو فیفا اعتراف کرد مبلغ 190 میلیون دلار رشوه به اعضای نهاد بین المللی فوتبال پرداخت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۷    
مدیرعامل باشگاه نفت تهران از حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال منصرف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۷    
کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی با مجموعه کتابخانه های تخصصی، بخش ها و تالارها در ایام تعطیلات نوروز نیز همچون دیگر ایام سال، با حجم عظیمی از منابع اطلاعاتی و امکانات پژوهشی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۷    
گزارش های رسانه ای حاکی است در پی یک حمله انتحاری در مسجدی در نیجریه دست کم 22 نفر کشته شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۶    
قدس آنلاین-ساحل عباسی:ایجاد رونق اقتصادی ،کار آفرینی ،گردش سرمایه ها ،توزیع عدالت و افزایش توسعه بر عهده دولت است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۷    
نیروهای دفاع ملی و رزمندگان مقاومت در کنار نیروهای ببر در استان حمص و برای آزادی تدمر ، عروس صحرا ادامه دارد. آزادی پالمیرا یک گام مهم برای آزادی رقه هم هست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۶    
قدس آنلاین- یزد: دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان یزد گفت: ارسال پرونده ثبت جهانی یزد اتفاق خوب و شاخصی بود که در سال94 روی داد و با ثبت جهانی این شهر تاریخی مسئولیت ارگان های ذیربط دوچندان می شود
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۷    
پسر سه ساله راز قتل مادرش توسط آشنای خانوادگی را فاش کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۷    
در آستانه سال نو و حضور زائران نوروزی بارگاه منور حضرت رضا(ع)، روضه منوره رضوی در آئینی باشکوه با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری غبار روبی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۷    
گاهی پیش می آید که موقع بلند شدن ناگهانی از روی زمین یا مبل، سرمان گیج رفته و چشم هایمان سیاهی می روند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به انتشار فیلم جنجالی منتشر شده در شبکه های اجتماعی از تصادف روز گذشته در خیابان اقدسیه، توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
دارندگان کنسول پلی استیشن شرکت سونی می توانند هدست واقعیت مجازی پلی استیشن را تجربه کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۸    
پلیس بلژیک به دنبال دو عضو گروه تروریستی داعش است، که شب گذشته عملیات تروریستی انجام دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۸    
وداع جانسوز شهید مدافع حرم عباسعلی علیزاده اهل جویبار مازندران با فرزندانش از خط مقدم عملیات در سوریه ، هنگامی که در محاصره ی تکفیری ها قرار گرفت از پشت بیسیم بافرزندانش درد و دل میکند: ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۸    
زنجبیل یکی از سالم ترین ادویه های دنیا و یکی از موثرترین روش های درمان طبیعی یبوست است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۶    
خطری که تاچندی قبل به نظر فقط متوجه کسانی بود که مراقب نیستند، در چهارشنبه آخر سال هم گریبان افراد بی احتیاط و هم محتاط را گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اظهاراتی که دکتر حسن روحانی در مورد عملکرد تیم ملی و دیدار با آرژانتین داشت گفت: این اظهارات یک پیام شفاف برای ما و همه مسئولان فوتبال داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۷    
سخنگوی سازمان امداد و نجات از برخورد دو سواری پژو 405 و آردی خبر داد و گفت: این حادثه 2 کشته و 4 مصدوم برجای گذاشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۸    
فدراسیون فوتبال ایران نامه اعتراضی خود را به تصمیم کنفدراسیون آسیا منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۸    
رئیس جمهور گفت: خوشحالیم افراطیون و جنگ طلبان و کسانی که به ناروا تست موشکی ما را به شورای امنیت بردند ناامید شدند و جواب منفی گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۶    
گروه جامعه قدس آنلاین/ با ظهور دنیای مدرن و به تبع آن گسترش تکنولوژی، سبک زندگی انسان ها دچار دگرگونی و تغییرات عمده ای شده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۶    
نتایج یک تحقیق بین المللی نشان داده است که فرانسه بالاترین آمار نوجوانان مصرف کننده حشیش را در جهان دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۸    
دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو با تیپی متفاوت در مراسم گالای این تیم حاضر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۶    
سرمربی پیشین تیم فوتبال تاتنهام هدایت اردن را بر عهده گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۶    
قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ در روز پر برکت دوازده فروردین ماه 1358، نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را پس از گذشت قرن های بسیار، دگر بار نه تنها در ایران، بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۶    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز از ناحیه سر مصدوم شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۶    
بستر فیبر نوری با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی برای ارسال تصاویر حرم رضوی از صحن انقلاب به صورت زنده در رسانه ملی به بهره برداری رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۷    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 25 مصدوم چشمی مربوط به حوادث شب آخرین چهارشنبه سال به بیمارستان تخصصی چشم خاتم الانبیا (ص) این شهر مراجعه کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۷    
مسئول ستاد ارائه خدمات سفرهای نوروزی 95 در حوزه سلامت گفت: در ایام تعطیلات نوروز 64 بیمارستان خراسان رضوی در حوزه سلامت خدمات شبانه روزی ارائه می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۵    
قدس آنلاین/ مهناز خجسته نیا : اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه بررسی لایحه بودجه سال 95 شهرداری با اعطای 13 میلیارد و 800 میلیون تومان هبه به نهادهای غیردولتی و 2 میلیارد و 300 میلیون تومان هبه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۷    
قدس آنلاین/ پروین محمدی: روزانه هزاران نفر از مردم جهان به دلیل تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند و چندین برابر آن مجروح و درصد زیادی نیز دچار معلولیت های جسمی یا ذهنی و نقص عضو می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۶    
مرد 34 ساله ای که مظنون به قتل یک پیرمرد 88 ساله بود، دستگیر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۶    
قدس آنلاین / رقیه توسلی : دیگر چه بخواهیم وقتی از رگ گردن به ما نزدیک تری؟ چه بخواهیم وقتی خیرٌ حافظانی و سنگ تمام می گذاری در مهربانی؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۷    
قدس آنلاین- شهرکرد، هومن نجاتی؛ ترویج فرهنگ درست خوانی و فهم قرآن در بین کارکنان از مهمترین وظایف و رسالت دارالقرانهای مجموعه وزارت نفت می باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۷    
قدس آنلاین- یزد : معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: یکی از مهمترین اولویت های کاری کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۵    
قدس آنلاین - ایلام: بر اساس اعلام شورای نگهبان و در بررسی انتخابات 7 اسفندماه جاری، صحت انتخابات در ایلام تأیید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۵    
قدس آنلاین: دوره بازآموزی قوانین و مقررات راهنمائی – رانندگی و آائین نامه حمل ونقل مسافر، ویژه مدیران فنی شرکت های مسافربری باهمکاری پلیس راه استان وکانون انجمن های صنفی شرکت های مسافربری به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۵    
قدس آنلاین- یزد : معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد گفت : نظارت بر تأسیسات گردشگری در ایام نوروز 95 افزایش می یابد
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۵    
قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ کسب هجده تقدیر نامه و گواهینامه مختلف از جمله HSE برتر در بین کلیه شرکتهای گاز استانی ،تقدیر نامه 2 ستاره تعالی ،4 ستاره طرح تکریم ...