دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۳۷Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 18 اسفند 1394 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 31 فروردین 1394 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1394 قدس آنلاین 31 خرداد 1394 قدس آنلاین 31 تیر 1394 قدس آنلاین 31 مرداد 1394 قدس آنلاین 31 شهریور 1394 قدس آنلاین 30 مهر 1394 قدس آنلاین 30 آبان 1394 قدس آنلاین 30 آذر 1394 قدس آنلاین 30 دی 1394 قدس آنلاین 30 بهمن 1394 قدس آنلاین 1 اسفند 1394 قدس آنلاین 2 اسفند 1394 قدس آنلاین 8 اسفند 1394 قدس آنلاین 9 اسفند 1394 قدس آنلاین 10 اسفند 1394 قدس آنلاین 11 اسفند 1394 قدس آنلاین 12 اسفند 1394 قدس آنلاین 13 اسفند 1394 قدس آنلاین 14 اسفند 1394 قدس آنلاین 15 اسفند 1394 قدس آنلاین 16 اسفند 1394 قدس آنلاین 17 اسفند 1394 قدس آنلاین 18 اسفند 1394 قدس آنلاین 19 اسفند 1394 قدس آنلاین 20 اسفند 1394 قدس آنلاین 21 اسفند 1394 قدس آنلاین 22 اسفند 1394 قدس آنلاین 23 اسفند 1394 قدس آنلاین 24 اسفند 1394 قدس آنلاین 25 اسفند 1394 قدس آنلاین 26 اسفند 1394 قدس آنلاین 27 اسفند 1394 قدس آنلاین 28 اسفند 1394 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۲    
معاون اول رئیس جمهور گفت: متاسفانه امروز فساد مانند خوره ای به جان کشور افتاده و وسعتی که تخلفات در بخش های مختلف پیدا کرده به هیچ عنوان زیبنده نظام اسلامی نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۲    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در حال حاضر شاهدیم که حجم واردات با معافیت ها 20 برابر شده و اجناس وارداتی از طریق این معافیت ها بدون هر گونه تشریفات گمرکی وارد بازار مصرف می شوند که علاوه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۹    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با اشاره به آغاز پروازهای نوروزی از 25 اسفندماه، گفت: ایرلاین ها ملزم هستند لیست نرخ های آنالیز شده و نهایی را از طریق سایت های رسمی خود و یا دفاتر خدمات مسافرت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۱    
مرکز آمار ایران اعلام کرد:بررسی عملکرد معادن در حال بهره برداری سال 1393 در مقایسه با سال 1392 نشان می دهد که تعداد معادن در حال بهره برداری کشور در سال 1393 با 90 مورد کاهش، 1.7 درصد کاهش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۱:۰۱    
روند افزایشی قیمت طلا به دلیل کاهش ارزش دلار و احتمال عدم افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزور همچنان ادامه دارد، اونس جهانی امروز به 1273 دلار رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۱    
با وجود تلاشهای دولت برای گرفتن مصوبه برنامه ششم توسعه، این لایحه به دلیل تعارض جدی با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۹    
در میان شاخص های کلان اقتصادی، بیکاری جزو شاخص هایی است که توفیق چندانی در کنترل و بهبود آن به دست نیامده همچنانکه که آمارها نیز نشان دهنده آن است که طی سه سال گذشته نرخ بیکاری در ایران روند فزاینده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۲۰:۱۰    
گروه معارف قدس آنلاین/ بزرگان دین راه هایی را برای بهتر زیستن و طولانی شدن عمر به ما یادآوری نموده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۹    
نخست وزیر سنگاپور در دیدار وزیر امورخارجه ایران اعلام کرد: این کشور آماده است روابط و همکاریهای اقتصادی با ایران را در تمام زمینه ها گسترش دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۹    
شورای جهانی طلا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که بانک های مرکزی جهان همچنان به خرید ذخایر طلا ادامه می دهند و در این گزارش 10 کشور بزرگ دارنده ذخایر طلا را معرفی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۲۸    
معاون نظارتی بانک مرکزی با اشاره به تائید لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم در شورای نگهبان گفت: این امر تاثیر زیادی در ارتقای رتبه بانکی ایران در سطح بین المللی دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۹    
رئیس پلیس دوبی طی اظهاراتی خصمانه علیه ایران گفت، امارات باید روابط تجاری خود با ایران را کاهش دهد و مغازه داران ایرانی را وادار کند طی 3 سال این کشور را ترک کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۰    
آفریقای جنوبی، بزرگ ترین تولید کننده ی طلا در جهان می باشد. این کشور، در سال 1970 دارای بیش از 75 درصد کل ذخایر جهانی بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۰    
گروه معارف قدس آنلاین؛ نعمت های خداوند برای انسان دروازه ی رشد و سعادتند از همین رو امتحان های الهی نیز از همین نعمت ها صورت می گیرد
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۸    
گروه معارف قدس آنلاین/با توجه به اینکه مامون یکی از دانشمندان عصر خودش بوده است ، این سوال پیش می آید که آیا خود مامون هم با امام رضا (ع) وارد مناظره شد یا خیر؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: محیط بانان حافظ مرزهای طبیعت و حریم خلقت خداوند هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۹    
بخشی از شرکت خودروسازی تویوتا که در زمینه ارائه خدمات رباتیک فعال است در حال طراحی ابزار پوشیدنی خاصی است که به جابجایی افراد نابینا کمک می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۷    
سخنگوی دولت در خصوص سنگینی اقساط وام مسکن و رکود در این بازار، تصریح کرد: در حال حاضر اقساط سنگینی برای متقاضیان وام های مسکن وجود دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۹    
بهای نفت در بازارهای جهانی در ادامه روند افزایشی خود در روزهای اخیر به بالای 40 دلار در هر بشکه رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۰    
مدرسه تخصصی بورس و بازار سرمایه از سوی انجمن مدیریت دانشگاه فردوسی و کارگزاری اقتصاد بیدار روز سه شنبه طی مراسمی با حضور اساتید و دانشجویان در دانشکده علوم اقتصاد این دانشگاه درمشهد راه اندازی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۰    
عضوکمیته پیگیری پرونده متهم نفتی،در واکنش به صدور حکم اعدام بابک زنجانی،گفت: پرونده متهم نفتی مافیایی بوده و یکی از بزرگ ترین پرونده فساد اقتصادی قرن است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تنها راه رسیدن به حیات طیبه، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۰    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام با بیان اینکه ایجاد دفتر راستی آزمایی پادمان های ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی خلاف برجام نیست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۸    
مرکز مطالعات و پژوهش های بنیادی انقلاب اسلامی با تحلیل بودجه تقدیمی دولت به مجلس برای سال آینده، ایرادات قانونی و حقوقی این لایحه را متذکر شد و در پایان راهکارهای جایگزین به مجلس ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۹    
اظهارات مضحک یک به اصطلاح کارشناس سیاسی سعودی در مناظره با کارشناس سوری پیرامون ورود نیروهای زمینی ارتش سعودی به سوریه و اعتراف توام با حماقت این مسئول سعودی به این نکته که ارتش عربستان سعودی از دو ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۹    
موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی به ریاست مسعود نیلی (مشاور اقتصادی رئیس جمهور) هشدار داد: ممکن است با اجرای برخی سیاست ها، اقتصاد کشور در سال 95 با مشکلات بزرگی مواجه شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۹    
مراسم رونمایی از نسخه خانگی انیمیشن سینمایی شاهزاده روم و معرفی محصول جدید گروه هنر پویا امروز 18 اسفندماه با تقدیر از غلامرضا فرجی در حوزه هنری برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۹    
همزمان با فرارسیدن سوم جمادی الثانی، سالروز شهادت مظلومانه ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) اجتماع عظیم عزاداران فاطمی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۹    
نخست وزیر لبنان در سخنانی برای جلب رضایت عربستان سعودی، با طرح این ادعا که حزب الله در امور داخلی برخی کشورها دخالت می کند، رزمندگان مقاومت اسلامی را به ترک سوریه و بازگشت به وطن دعوت کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
سید ناصر سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: اگر قیمت نفت و قیمت دلار افزایش پیدا کند مجدداً قیمت فعلی بنزین کارایی خود را در کنترل مصرف از دست می دهد و ما توصیه مان این است که ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بحث تشکیل هوانیروز در نیروی زمینی سپاه از مدتها قبل در ستاد کل نیروهای مسلح در جریان بود که مدل هوانیروزی که در ارتش جمهوری اسلامی ایران است در نیروی زمینی سپاه هم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی : این مانور با حضور دستگاههای اجرایی فعال در 10 کمیته ستاد در میدان قمربنی هاشم ورودی شهرکرد مرکز استان با حضور مسئولین استانی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کلید اولیه سؤالات آزمون دکتری سال 95 از ساعت 20 امشب خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
قدس آنلاین: روز 16 مارس سال 2016، جنگلی شناور که از 20 درخت تشکیل شده در شهر روتردام هلند افتتاح خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۰    
قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ متأسفانه طی سالیان گذشته در حوزه حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی عملکرد مفیدی صورت نگرفته و اهداف مسئولین در عرصه مدیریت محیط زیست متناقض بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۸    
مراسم یادبود و بزرگداشت خدمات ارزنده و ماندگار فقیه عالیقدر، حضرت آیت الله واعظ طبسی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت فقید آستان قدس رضوی و معرفی حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۷    
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه ای از شورای محترم نگهبان درخواست کرد تا در رسیدگی به تخلفات انتخاباتی یکی از نامزدهای منتخب تهران در دفاع از حقوق ملت با اقدام قاطع ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۸    
نمایشگاه بهاره مشهد با حضور هزاران نفری بازدید کننده بسیار پر شور برگزار شده است، اما بازخورد متفاوتی از سوی مردم مواجه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۸    
دولت یازدهم در سال های گذشته سنتی را مبنی بر ارائه وعده برای هر سال داشته است که اکثرا به موارد اقتصادی و رفع رکود مربوط می شده است اما وضعیت اقتصادی که اکنون آحاد جامعه با آن دست به گریبانند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۸    
اگر شما هم طرفدار صاف یا فر کردن موهای خود با موادشیمیایی هستید، بد نیست پیش از هر تصمیمی، این مطلب را بخوانید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) به مدت 5 شب در معراج شهدای اهواز(پادگان شهید محمودوند) با حضور کاروان های راهیان نور برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
مدیر روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از تولید پویانمایی هایی توسط این اداره کل با هدف ارتقای ایمنی جاده ها و معرفی حمل و نقل جاده ای خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
قدس آنلاین-ایلام: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: محور صالح آباد- مهران-دهلران– اندیمشک 2 بانده( 4 خطه ) می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
سرپرست هیات کاوش اضطراری در خیابان مولوی تهران، از احتمال وجود تاریخ 10 هزار ساله برای پایتخت خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به ایام پایانی سال هنوز مطالبات پیمانکاران و کارگران شهرداری تهران پرداخت نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
دعا خوب است اگر با کار خوب همراه باشد. دعا در میان کار خوب، مثل نمک در میان طعام است. در غذا و طعام به اندازه کافی نمک می ریزند، کم یا زیادش خوب نیست، دعا مثل نمک غذا است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
ذخایر ارزی چین در ماه فوریه به کمترین میزان از دسامبر سال 2011 میلادی به بعد رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
همزمان با ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س)، موسسه قرآن و عترت، نشست های علمی ولایت شناسی را در شهرهای مختلف هند برگزار می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
عباس براتی پور به شعر عباسی قصری در پاسخ به سروده سیمین بهبهانی درباره جانباز اشاره کرد و گفت: قصری تنها فردی است که پاسخ سروده خانم بهبهانی را داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
با گذشت بیش از ده روز از درگذشت فرج الله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون ایران، در چند روز گذشته در باکو در آذربایجان، تونس، لبنان و حتی در ونزوئلا یاد او را گرامی داشتند و به آثار او پرداختند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
هوشنگ کامکار روز گذشته انتقادهایی جدی در واکنش به کارنامه علی رهبری منتشر کرد. امروز علی رهبری با ارسال یک ایمیل یک پاسخ ابتدایی به او داده و اعلام کرده که پاسخ آنچه سخنان بی ربط او می خواند را در ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
سخنگوی ستاد مبارزه با موادمخدر به اعلام جدیدترین آمار کشفیات موادمخدر پرداخت و توضیحاتی را درباره وضعیت اعزام به خدمت سربازی مشمولان معتاد ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
رضا میرکریمی دبیر سیو چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: برای پذیرفتن این مسئولیت شروطی داشته که از جمله آنها استقلال نظر کامل در کلیه بخش ها می باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
پرطرفدارترین نوبت اکران فیلم ها در سینمای ایران تا چند روز دیگر آغاز می شود. امسال خیلی از فیلم های تلخ و غم انگیز است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
حجت الاسلام علی یونسی گفت: هرچند نوروز به هیچ دینی وابسته نیست، اما برخی کشورها در منطقه با نوروز مشکل دارند و هر سال هزینه های سنگینی می کنند تا مردم این آیین را برگزار نکنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
قدس آنلاین- ساری- حسین احمدی : مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه ساری از صادرات نفت سفید و نفت گاز به کشورهای عراق و افغانستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
طرح پاکسازی سواحل بندر چابهار با توجه به نزدیکی نوروز و فصل بهار اجرا می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۸    
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه حرف های صالحی گفته شود یا نشود واقعیتی است که همه آن را تأیید می کنند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۸    
تئوریسین اصلاح طلبان گفت: معتقدم اگر حسن روحانی از لحاظ سیاسی به عارف نزدیکتر هم باشد، باز نیز او، لاریجانی را به ریاست مجلس ارجح می داند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۸    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: تحلیل غربی ها این بود که علت سقوط مارکسیسم، فاصله آن با دموکراسی سکولار و لیبرال است، ولی امام(ره) علت مرگ مارکسیسم را دشمنی با خدا و راه خدا معرفی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۸    
جریان شناسان و متفکران غربی که شعارهای آزادی زنان سر داده و دیدگاه های فمینیستی را هدایت می کنند، در واقعیت زنان را با مردان برابر نمی دانند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۸    
دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه فشار سنگینی در این ایام بر شورای نگهبان وارد آمد، گفت: هجمه های بیرونی و طرح شبهات علیه شورای نگهبان خللی در کار اعضای شورا وارد نمی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۸    
همزمان با هفته منابع طبیعی رهبر معظم انقلاب اسلامی یک اصله نهال کاشتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۹    
قدس آنلاین- یزد: کارشناس آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان یزد گفت: در راستای کنترل بیماری های زنبور عسل و بررسی و تعیین میزان آلودگی کلنی ها ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس از حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و وزیر نیرو در کمیسیون عمران خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۹    
رئیس پلیس فتا ناجا با اعلام آمار بیشترین استان هایی که جرایم اینترنتی دارند٬ تهران بزرگ را اولین استان با بیشترین آمار ثبت جرایم اینترنتی معرفی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۹    
محققان MIT، با استفاده از مهندسی میکروبی، توانستند، گازهای بی مصرف تولید شده توسط کارخانه های فولاد، نیروگاه های انرژی و سایر موارد مشابه را به سوخت مایع تبدیل کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۷    
نماینده مردم کرمان با بیان اینکه رکود در کشور بیداد می کند، گفت: اگر دولت تمهیدی برای خروج از رکود در 6 ماه آینده نیندیشد چه بسا تبعات اجتماعی شدیدی داشته باشد و آن گاه نظام باید هزینه سنگینی برای آن ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۸    
رئیس اتحادیه کفاشان و سراجان تبریز گفت: با توجه به کیفیت بالای دستگاهها و ادوات تولید کفش در ایتالیا مقرر شد آنها ماشین آلات خود را به ما بفروشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۸    
قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛ این دوره در طول یک ترم از فروردین تا تیرماه سال 95 به مدت 483 ساعت برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۷    
کمپانی BMW، تولد 100 سالگی خود را با رونمایی از طرح مفهومی خودرویی برای 100 سال آینده جشن گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۸    
قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ با توجه به وجود گونه های متنوع و غنی و دانش فنی با برنامه ریزی صحیح و جذب سرمایه گذار، استان چهارمحال و بختیاری به قطب اصلی صنعت گیاهان دارویی کشور تبدیل گردد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۸    
مسواک زدن دندان ها تنها برای زیبا شدن ظاهر آنها نیست بلکه داشتن دندان های تمیز و لثه های سالم برای سلامت کل بدن ضروری است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
عضو شورای ملی زعفران با بیان اینکه در 10 تا 15 سال آینده تولید طلای سرخ ایران حداقل دو برابر می شود، گفت: از همین الان باید برای این موضوع تدبیری اندیشیده شود تا دچار مشکل نشویم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
مسئول ستاد برگزاری طرح ملی نوروزگاه در استان خراسان رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن نوروز 95 و با هدف احیای آئین ها و سنت های مرتبط با نوروز در استان خراسان رضوی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ به منظور افزایش فضای سبز، مشارکت مردمی در خصوص نگهداری و حفظ فضاهای سبز موجود، کاشت نهال و کمک خیرین به امر پارک سازی بسیار لازم و ضروری است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از نرخ 10 درصدی بیکاری استان تا پایان سال جاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
پزشکان توصیه می کنند که بعد از خانه تکانی ماست بخورید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۶    
قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ بومی بودن، داشتن نشان یونسکو، دارا بودن نشان ملی مرغوبیت و همچنین گسترش و توسعه آنها هدف از معرفی این دو رشته در نمایشگاه استان فارس به شمار می روند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۷    
قدس آنلاین- شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ یکی از برنامه های راهبردی دانشگاه توسعه سالانه دو هکتار فضای سبز می باشد که این کار در سال گذشته انجام شد و90 درصد نهال های غرس شده، سبز وشاداب هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۶    
قدس آنلاین/ ساری/ حسین احمدی: نهالستان لاجیم سوادکوه برترین نهالستان کشورشد و وزارت جهاد کشاورزی از "شیروان سرتاره" مدیر این نهالستان بعنوان تولید کننده نهال برتر کشور تقدیر نمود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۷    
عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به ساخت وسازهای عجیب و غریب در سطح شهر تهران گفت: این افراد زرنگ چه کسانی هستند که می توانند چنین مجوزهایی اخذ کنند؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۷    
مرحله نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت توسط نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه از دقایق اولیه بامداد امروز آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۷    
قدس آنلاین: آرایشگری شغلی دشوار است که به تمرکز و توانایی جسمی زیادی نیاز دارد و برخی از افراد پس از گذر از 70 سالگی آن را کنار می گذارند و بازنشسته می شوند، اما آنتونی مانسینلی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۷    
گروه معارف قدس آنلاین/خیلی وقتها انسان ها وقتشان را برای اموری صرف می کنند که یا در شان آنها نیست و یا برای آنها منفعتی ندارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۸    
طبق آمارها نوع فعالیت کاربران اینترنت به گونه های مختلفی تقسیم می شود که در این میان 58/3 درصد کاربران از این فضا بابت دریافت اطلاعات مربوط به کالا و خدمات استفاده کرده و در عین حال 37 ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۷    
قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ لوح تقدیر کمیسیون ملی یونسکو و لوح تقدیر معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مسئولان و مردم فرهیخته و کتاب دوست مرکز استان چهارمحال و بختیاری اهدا شد
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۷    
قدس آنلاین: از شش دهه پیش تا کنون که غاصبان صهیونیست فلسطین و ساکنان مظلوم اش را به اسارت گرفته اند، نمایشی زنده و تراژیک از مقاومت مسالمت آمیز در این سرزمین در حال اجراست و تماشاچیان و مدعیان آزادی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با بیان اینکه رئیس سازمان انرژی اتمی واقعیتهای اجرای برجام را بازگو کرده است، گفت: انتظارات رئیس جمهور از اجرای برجام برآورده نشده و همین باعث عصبانیت وی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۶    
رییس پلیس فتای ناجا از وقوع 69هزار و 729 حمله هکری به کشور در سال 94 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۷    
7 تکلیف آستان قدس؛ وعده 100 روزه گشایش اقتصاد تا پایان سال 95 تمدید شد!؛ نقشه خرید مسکن با سبد وام؛ برخورد قاطع دادستانها با متصرفان اراضی ملی؛ مشتریان قدیمی برمیگردند؛ سانشور 47 دلاری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۷    
امروزه خواص ضد سرطانی کلم بروکلی به خصوص در مورد سرطان کبد توسط دانشمندان کاملا تایید شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۶    
مراجع ذیصلاح در نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار استعفا و کناره گیری یکی از اعضای هیات رئیسه این فدراسیون شده اند. در این مورد گفته می شود این عضو هیات رئیسه با جعل سند وارد مجمع شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۶    
رهبر انقلاب در آخرین ساعات قبل از به خاک سپاری پیکر آیت الله طبسی در کنار ایشان حضور پیدا کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۷    
گروه های طرفدار حقوق بشر، ارتش نیجریه را به نقض حقوق بشر و دستگیری شیخ ابراهیم زکزکی محکوم کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۷    
قدس آنلاین- یزد: مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آبفای یزد گفت : در شش ماه دوم سال جاری تعداد 715 فقره شیر پدالی در مدارس ناحیه یک و دو شهر یزد نصب شد .