دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۴۳Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 24 اسفند 1394 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 31 فروردین 1394 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1394 قدس آنلاین 31 خرداد 1394 قدس آنلاین 31 تیر 1394 قدس آنلاین 31 مرداد 1394 قدس آنلاین 31 شهریور 1394 قدس آنلاین 30 مهر 1394 قدس آنلاین 30 آبان 1394 قدس آنلاین 30 آذر 1394 قدس آنلاین 30 دی 1394 قدس آنلاین 30 بهمن 1394 قدس آنلاین 1 اسفند 1394 قدس آنلاین 2 اسفند 1394 قدس آنلاین 8 اسفند 1394 قدس آنلاین 9 اسفند 1394 قدس آنلاین 10 اسفند 1394 قدس آنلاین 11 اسفند 1394 قدس آنلاین 12 اسفند 1394 قدس آنلاین 13 اسفند 1394 قدس آنلاین 14 اسفند 1394 قدس آنلاین 15 اسفند 1394 قدس آنلاین 16 اسفند 1394 قدس آنلاین 17 اسفند 1394 قدس آنلاین 18 اسفند 1394 قدس آنلاین 19 اسفند 1394 قدس آنلاین 20 اسفند 1394 قدس آنلاین 21 اسفند 1394 قدس آنلاین 22 اسفند 1394 قدس آنلاین 23 اسفند 1394 قدس آنلاین 24 اسفند 1394 قدس آنلاین 25 اسفند 1394 قدس آنلاین 26 اسفند 1394 قدس آنلاین 27 اسفند 1394 قدس آنلاین 28 اسفند 1394 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۷    
نماینده روسیه در سازمان ملل امروز دوشنبه گفت: مسکو مخالف اعمال تحریمهای جدید علیه ایران به خاطر آزمایش موشک های بالستیک است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۷    
معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه محکومیت شفاهی در قبال اقدامات آمریکا کافی نیست گفت: دلیل اتخاذ چنین رویکردهایی توسط دولت آمریکا عدم برخورد انقلابی و نداشتن موضع تهاجمی در دستگاه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۸    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از بین رفتن قریب به شش هزار اصله درخت در خیابان ولیعصر(عج) طی سال های اخیر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۸    
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، بار دیگر ضمن تکرار ادعاها درباره برنامه موشکی ایران خواستار تحریم این کشور شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۸    
نخست وزیر ترکیه اعلام کرد که مدارکی در اختیار داریم که نشان می دهد گروه تروریستی پ ک ک در انفجار روز گذشته آنکارا دست داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۶    
پایگاه اینترنتی سی ان بی سی به بررسی تأثیر تحریم های روسیه علیه ترکیه پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۶    
بی توجهی مقامات امنیتی انگلیس موجب شد یک متجاوز جنسی پس از فرار از زندان به گروه تروریستی داعش بپیوندد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۶    
با موافقت شورای نگهبان "دهم اردیبهشت ماه" به عنوان تاریخ برگزاری دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۶    
تاجرنیا درباره ارائه لیست انتخاباتی توسط علی مطهری گفت: نسبت به کاری که مطهری کرد، نقدهای جدی دارم و معتقدم که یک آدم سیاسی باید بداند زمانی که در انتخابات حضور می یابد در این انتخابات چه سازوکارها و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۶    
وضعیت پوشش دهی و ضریب نفوذ استانی دو اپراتور موبایلی که 98 درصد بازار ایران را در اختیار دارند، مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا در سایه نزدیک شدن روابط با همسایه جنوبی که از مذاکرات گاه و بی گاه شروع شد و با مذاکرات جدی تر به بازگشایی سفارت رسید، می گوید که هفته آینده به کوبا می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۷    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه بدون در نظرگرفتن روابط و فشارها کار رسیدگی به پرونده های کلان و نورچشمی ها دنبال می شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۷    
سخنگوی کاخ سفید مدعی است ایران موشک دارای قابلیت حمل کلاهک هسته ای شلیک کرده و علاوه بر تحریم های جدید، شاید محموله های راهی ایران هم در آینده نزدیک برای یافتن مواد غیرقانونی بازرسی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۷    
صادرات نفت خام ایران به ژاپن در ماه ژانویه بیش از 10درصد افزایش یافت و به یک میلیون و 950 هزار بشکه در روز رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۵    
وزیر نیرو از امضای قرارداد احداث فاز یک نیروگاه 1400 مگاواتی بندرعباس بین ایران و روسیه تا پایان هفته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۷    
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:سازمان بهزیستی کشور در نظر دارد در آستانه آغاز سال 95 مبلغ 100 تا 200 هزار تومان عیدی به خانواده های چند قلو هدیه دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۵    
اوبامیانگ ستاره تیم فوتبال دورتموند نتوانست علاقه خود را به تیم رئال مادرید پنهان نگه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۵    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 69 سنت، معادل 1.7 درصد کاهش به 39 دلار و 70 سنت رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۶    
در دیدار بعد از ظهر امروز وزرای نفت و انرژی ایران و روسیه، سه مسئله عمده مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نواک نظر زنگنه را در خصوص طرح فریز نفتی جویا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۵    
مدیر حوزه ریاست سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه میوه های وارداتی قابلیت کود شدن نیز ندارند گفت: میوه های قاچاق آلوده به شپشک هستند و ورود آن به باغات خسارت آور است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۶    
مدیرکل فرودگاه های کشور از افتتاح مرکز نظارت کل فرودگاه های کشور تا پایان سال آینده خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۵    
مستندات یک محموله گمرکی نشان می دهد 13 کانتینر پارچه، براساس سیستم تعیین ارزش هوشمند بیش از 10 میلیارد ریال تخلف داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۶    
یک مقام آگاه گفت: یک بانک خصوصی که در پایان سال آینده به دلیل بحران نقدینگی بیش از 9700 میلیارد تومان از منابع بانک مرکزی اضافه برداشت کرده بود، توانست کل بدهی خود به بانک مرکزی را تسویه کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۶    
صدایم کن ای عشق ... صدایم کن از پشتِ این جست و جوی همیشه
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۴    
پیشی گرفتن عرضه از تقاضا و استمرار مازاد عرضه منجر به سقوط بیشتر قیمت ها در بازار گاز شده به طوری که در آستانه بهار، بازار گاز طبیعی و ال.ان.جی حال و هوای بهاری ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۴    
به همت مسئولان آستان قدس رضوی(ع) حدود 100 روشندل متشکل از نابینای مطلق و کم بینا(در تمام سطوح) به زیارت امام مهربانی ها علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند و میهمان خوان متبرک غذای حضرتش شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۵    
هیات وزیران، آئین نامه اجرایی تبصره (20) قانون بودجه سال 1394 کل کشور را اصلاح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۴    
رئیس کمیته هسته ای جبهه اصلاح طلبان با انتقاد از دولت در زمینه های برجام، سیاست داخلی و وضعیت اقتصادی تصریح کرد: نگاه دولت به برجام سیاسی و انتخاباتی بود و حتی نتوانست اکثریت مجلس را با خود همراه کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۵    
وانت غول پیکر امریکایی در منطقه آزاد اروند شماره شد
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۶    
دکور قند پهلو نسبت به سال های قبل حال و هوای خاصی دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۱۶    
معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست از شناسایی 420 شغل سبز در کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۲۰:۰۴    
رییس جمهوری با اشاره به این که سیاست جمهوری اسلامی ایران گسترش همکاری ها و مناسبات با کشورهای آسیایی است؛ بر ضرورت توسعه، تحکیم و تقویت روابط همه جانبه ایران و ویتنام تأکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۵    
136 نفر از منتخبین مجلس دهم بعدازظهر امروز دوشنبه با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعاهای غرب علیه آزمایش های موشکی اخیر ایران، تاکید کرد: برنامه موشکی یکی از مصادیق توان دفاعی است که ما به آن نیاز داریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۵۵    
رئیس دیوان عدالت اداری خبر انتشار یافته در برخی رسانه ها مبنی بر انتصابش به عنوان دادستان کل کشور را تکذیب کرد و گفت: این خبر صحت ندارد و به این سمت منصوب نشدم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۳۶    
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل هند و عمان آماده می کند از ساعت 16 امروز تمرینات خود را در سالن بدنسازی کمپ تیم های ملی استارت زد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۴    
وزیر جهاد کشاورزی بر بی نیازی کشور به واردات گندم تاکید کرد و گفت در صورت فعالیت در بخش فراوری و صادرات دوباره این محصول، واردات محدود آن زیر نظر دولت انجام می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۶    
مجری شبکه اسکای اسپورت ایتالیا در اقدامی عجیب در برنامه زنده به صورت ستاره سابق میلان لگد زد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۶    
پس از اصلاح قانون مالیات های مستقیم و ابلاغ آن، از سال 95 طبق بند5 ماده 91 این قانون، کسر مالیات از سنوات غیرقانونی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در روزی که زوج خط حمله این تیم را مهاجمان جدید تشکیل می دادند برابر تیم ستارگان هنر ایران به پیرزوی پرگل 15 بر صفر دست پیدا کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۴۵    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس را به برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگرانش محکوم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۳۶    
به نظر می رسد پرداخت گسترده تسهیلات مسکن به عنوان هدف مشترک دولت و نظام بانکی انتخاب شده و در این میان اقشار محروم جامعه، قربانی دستیابی دولت به این هدف به هر قیمت ممکن شده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۲۴    
سعیدی کیا تاکید کرد : برای حضور مردم در عرصه اقتصاد مقاومتی باید اعتماد آنها جلب شود و مسئولان باید به این مردم اعتماد کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری درنشست اتاق فکر جشنواره تولید کتاب رضوی گفت: تاکنون و در حالی که هنوز چندماه به پایان مهلت ارسال آثار باقی مانده است این جشنواره با استقبال غیر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
مدیرعامل قطار شهری مشهد گفت: عملیات حفاری خط3 قطار شهری مشهد در بازه زمانی 20 فروردین تا 20 اردیبهشت ماه 95 آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
قدس آنلاین - ایلام: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام گفت: با متصرفین اراضی ملی و دولتی و تخریب کنندگان عرصه و جنگل ها، بدون اغماض برخورد قانونی صورت می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
بازهم روزهای پایان سال فرا رسید و مردم برای دریافت پول نقد از نظام بانکی به مشکل خوردند ، شعب بانک های دولتی و خصوصی در برابر نیاز مردم برای پول نقد می گویند "پول نداریم".
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
در آستانه سال نو که قیمت برنج رو به افزایش است، وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که قیمت منطقی این محصول برای مصرف کننده کیلویی 8000 تومان بوده که عامل اصلی گرانی آن در بازار دلالی و واسطه گری است نه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۴    
رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه مسائل بانک های درجه دو و سه در ارتباط با ایران در حال برطرف شدن است، گفت: آقای ظریف قول برطرف شدن این مشکل را داده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۲    
رئیس شورای رقابت از کاهش 3 درصدی قیمت خودروهای بی کیفیت در سال 95 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۲    
با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ساختمان سبز پژوهشگاه مواد و انرژی افتتاح شد؛ این ساختمان به گونه ای طراحی شده است که 99 درصد موجب کاهش مصرف انرژی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۲    
آرش آصفی بازیگر فیلم رستاخیز معتقدست باید فضایی برای فیلمسازان فراهم کرد که بیشتر و آسوده خیال تر درباره قیام عاشورا فیلم بسازند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۲    
کارگردان فیلم بادیگارد با اشاره به سخنان طعنه آمیز بعضی افراد گفت: عده ای طعنه زن میگویند که حاج ابراهیم به سوریه برو ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۳۲    
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران به حضورش بر روی نیمکت یک تیم واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۳    
بهترین پاسور لیونل مسی در تیم فوتبال بارسلونا کدام بازیکن بوده است؟ ژاوی، اینیستا، نیمار، آلوس یا...؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۳    
رئیس سازمان صدا و سیما گفت:کسری بودجه سازمان دو دلیل عمده دارد؛ یکی نگاه دولت به رسانه ملی است که معمولا دولت ها گمان می کنند رسانه ملی یک مجموعه جدا و مستقل از آنهاست که نیازهای دولت ها را به شکل ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۲۳    
بابک زنجانی دقیقا می داند بهای زندگی اش چقدر است؟ دو میلیارد و 200 میلیون دلار.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۲    
ویژه برنامه زنگ نقاشی در ایام نوروز هر روز ازشبکه یک سیما پخش می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۲    
اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی به شهروندان توصیه کرد تا ماهی قرمز شب عید خود را از مراکز مجاز خریداری کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جلسه ای که با سرپرست باشگاه پرسپولیس داشت، از توافق برای تمدید قراردادش خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۲    
جانبازی در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) با گذر از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان خطاب به حجت الاسلام پناهیان گفت: به رهبر انقلاب بگویید اینقدر حرف از رفتن نزنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
وزیر اطلاعات گفت: همدلی و اتحاد مسئولان بخصوص در بحث برگزاری انتخابات اخیر ایران اسلامی را در چشم جهانیان بزرگ جلوه داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۳    
عادل فردوسی پور برای برنامه پایان سالش یک آیتم ویژه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۲    
بر اساس گزارش جدید بانک مرکزی، طی ده ماهه امسال، 57 درصد بودجه عمرانی کشور محقق نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۲    
یکی از مدیران اسبق باشگاه پرسپولیس با حضور در دادسرای ویژه جرایم ورزشی و با حکم بازپرس پرونده بازداشت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۳    
قدس آنلاین-یزد - سمیه شرف دینی : یزد از جمله استانهای تاریخی و منحصر به فردی است که با داشتن جاذبه های زیبا و کم نظیر، همه ساله گردشگران و مسافران زیادی را به سوی خود جلب می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۳    
مدیر عامل شرکت شهربان شهرداری تهران از اخراج 5 نفر از نیروهای معبربان خاطی در حادثه کارواش خبر داد و از ماجرای عجیب معبر فروشی برخی اراذل و اوباش در تهران پرده برداشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۴    
رئیس هیئت سوارکاری خراسان رضوی درباره زمان تحویل مجموعه ثامن گفت: در بحث مجموعه ثامن جلسه ای باحضور مسئولان برگزار شد که وعده داده شده تا در فروردین ماه سال آینده این مجموعه تحویل داده شود و از زمان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۴    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: طرح هلال بهشت در ایام نوروز 95 در خراسان رضوی اجرا می شود و مجموعاٌ 45 پایگاه ثابت و سیار در ایام نوروز برای ارائه خدمات امدادی و ایمنی در سطح استان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۴    
مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: عرضه مرغ منجمد و گوشت برزیلی در خراسان رضوی آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۴    
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: امسال بیش از 2 هزار پرونده قاچاق کالا در استان تهران کشف شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۵:۰۴    
کشیش بلوگنا ایتالیا دستور احداث مسجد در این شهر، واقع در شمال فلورانس را داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تمامی برنامه ریزی ها برای خدمات دهی مطلوب و ارتقای سطح خدمات رسانی دستگاه ها و بخش های مختلف به زائران و مسافران نوروزی انجام شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اظهار داشت: برنامه های پلیس در ایام نوروز 1395 با شعار پلیس و مردم، نظم و قانون مداری، نشاط بهاری برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با تاکید بر نظارت دقیق بر نحوه ارائه خدمات شایسته به زائران و گردشگران نوروزی گفت: آنچه که اهمیت دارد این است که همدلی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
پایگاههای فعال اهدای خون در ایام تعطیلات نوروز 1395 اعلام می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
شبکه استانی صدا وسیمای خراسان رضوی همزمان با فرا رسیدن سال نو و ایام نوروز با تهیه و تدارک برنامه های مختلف به استقبال بهار می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: 5 هزار تن میوه شب عید (3500 تن پرتقال و 1500 سیب) تأمین شده که از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی توزیع می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۵۲    
قدس آنلاین- یزد : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت : جوانان بشردوست و صلح طلب هلال احمر اماده خدمت رسانی در ایام نوروز هستند
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۳    
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران می گوید کنار کشیدن از تیم ملی و نرفتن به جام جهانی برزیل یکی از بهترین تصمیم هایش بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۳    
زلاتان ابراهیموویچ بعد از قهرمانی زودهنگام پاریسن ژرمن در لیگ فرانسه عنوان کرد در صورتی که مجسمه وی را کنار برج ایفل بسازند در این تیم باقی می ماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۲    
با برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج و مشخص شدن رئیس چهار سال آینده این فدراسیون، بلاتکلیفی مدیریتی شطرنجبازان بعد از یک سال و نیم به پایان رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۲    
عربستان که طی یکی دو ماه گذشته در رابطه با میزبانی ایران برای لیگ قهرمانان آسیا مشکل تراشی زیادی کرده اند، درجدیدترین اقدام خواهان لغو برگزاری مسابقات بسکتبال زیر 18 سال آسای در کشورمان شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۳    
ویزر جنگ داعش در بمباران هوایی نیروهای آمریکایی کشته شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۳    
نماینده تهران در مجلس با بیان این که تصویب بودجه دو دوازدهم تن دادن به بی انضباطی مالی است تصور می کردیم ارائه لایحه دو دوازدهم با روی کارآمدن دولت جدید تمام می شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۳    
دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت با اشاره به این که دولت می گوید مردم نباید منتظر معجزه برجام باشند و برجام قسمت کمی از مشکلات را می تواند حل کند تصریح کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۱    
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: مرحوم آیت الله واعظ طبسی از سیاستگذاران حرکت های انقلابی در استان خراسان بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۳    
قدس آنلاین - یزد : از ابتدای سال آتی و همزمان با آغاز سال 1395 در دفتر اداره کل استاندار استان، مستقر در گمرک یزد، خدمات اداری استاندارد به مراجعین محترم ارائه خواهد شد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۳    
قدس آنلاین - لرستان: بیش از 10 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در جشن نیکوکاری لرستان جمع آوری شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۲    
قدس آنلاین – سبزوار : کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان سبزوار از قهرمانی تیم طناب زنی این دانشگاه در مسابقات طناب زنی نخستین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۳    
تیم والیبال پیکان تهران بدلیل درگذشت رضا ابراهیمی، مربی خود از حضور در دیدار پایانی لیگ برتر انصراف داد تا عنوان قهرمانی به بانک سرمایه برسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۱    
از امروز پاسداشت نوروز در قالب طرح نوروزگاه ها در 12 استان کشور به مدت پنج روز برپا می شود و 20 شهر کشور با اجرای برنامه های متنوع به پیشواز این عید باستانی می روند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۱    
قدس آنلاین/ پروین محمدی: مرگ اجتماعی بیمار سوختگی پس از درمان و ترخیص از بیمارستان به خاطر تغییر شکل صورت و اندام ها و.. ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۱    
قدس آنلاین/ سینا حسینی: مقصد آخرین سفر کاری رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در آخرین روزهای سال 1394 مرکز استان خراسان جنوبی بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۲    
قدس آنلاین/ روزبه خراسانی: شعر آیینی از گذشته تا امروز در تاریخ ادبیات ما حضور داشته است؛ حضوری که در بعضی از دوره ها پررنگ و بعضی از دوره ها کم رنگ بوده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۲    
قدس آنلاین/ هنگامه طاهری: با وجودی که طبق آمار، حریق چهارشنبه های آخر سال رو به افزایش است، اما مدیرعامل آتش نشانی مشهد از کاهش مصدومان منجر به فوت به علت حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۲    
قدس آنلاین/ احمد فیاض: در آستانه آخرین سه شنبه سال؛ نخستین دادگاه متهم به شهادت رساندن سرباز نیروی انتظامی در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته در مجتمع قضایی ولایت مشهد برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۱    
دوشنبه(24 اسفندماه) در یک برنامه تلویزیونی سه چهره برتر محیط زیست سال 94 انتخاب می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۲    
قدس آنلاین-ساحل عباسی: مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شگفت آمیزترین حرکتی بود که مردم باز در برابر چشمان متحیر غرب با تمسک به شعار همدلی و همزبانی در تبعیت از مقام معظم رهبری از ...