پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۸:۱۵Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 21 اسفند 1394 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 31 فروردین 1394 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1394 قدس آنلاین 31 خرداد 1394 قدس آنلاین 31 تیر 1394 قدس آنلاین 31 مرداد 1394 قدس آنلاین 31 شهریور 1394 قدس آنلاین 30 مهر 1394 قدس آنلاین 30 آبان 1394 قدس آنلاین 30 آذر 1394 قدس آنلاین 30 دی 1394 قدس آنلاین 30 بهمن 1394 قدس آنلاین 1 اسفند 1394 قدس آنلاین 2 اسفند 1394 قدس آنلاین 8 اسفند 1394 قدس آنلاین 9 اسفند 1394 قدس آنلاین 10 اسفند 1394 قدس آنلاین 11 اسفند 1394 قدس آنلاین 12 اسفند 1394 قدس آنلاین 13 اسفند 1394 قدس آنلاین 14 اسفند 1394 قدس آنلاین 15 اسفند 1394 قدس آنلاین 16 اسفند 1394 قدس آنلاین 17 اسفند 1394 قدس آنلاین 18 اسفند 1394 قدس آنلاین 19 اسفند 1394 قدس آنلاین 20 اسفند 1394 قدس آنلاین 21 اسفند 1394 قدس آنلاین 22 اسفند 1394 قدس آنلاین 23 اسفند 1394 قدس آنلاین 24 اسفند 1394 قدس آنلاین 25 اسفند 1394 قدس آنلاین 26 اسفند 1394 قدس آنلاین 27 اسفند 1394 قدس آنلاین 28 اسفند 1394 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۱۸    
سهامدار ایرانی - بریتانیایی تیم فوتبال اورتون تاکید کرد که ستاره های این تیم را حفظ خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۳:۰۰    
فدراسیون جهانی والیبال برنامه رقابت های انتخابی المپیک که خردادماه سال آینده به میزبانی ژاپن برگزار می شود را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۲۷    
دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس در دیدار برابر صبای قم به شدت از پیروزی تیم شان خشنود بودند و بعد از سوت پایان خورشیدی، به جشن پرداختند اما گویا حواس شان نبود که این کار را مقابل چشم دایی انجام می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۲:۱۹    
سازمان آمار کانادا روز جمعه اعلام کرد که میزان بیکاری ماه فوریه این کشور با از دست رفتن آمار پیش بینی نشده 2300 شغل به 7.3 درصد افزایش یافته است که بالاترین میزان در دو سال گذشته به شمار می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۷    
نیروهای دفاعی مردمی در استان سویداء سوریه، محموله ای از انواع سلاح و مهمات ساخت رژیم صهیونیستی را کشف کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۷    
وکیل بابک زنجانی با اشاره به این مطلب که ما بیش از گذشته پیگیر بازگردانده شدن پولهای موکلم هستیم گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۱۷    
گزارش های ضد و نقیض در فضای مجازی از گروگان گیری و تهدید انفجار انتحاری در یک سالن سخنرانی در شمال حومه پاریس حکایت دارند و بنا بر گزارش ها واحد ضدتروریسم فرانسه نیز به محل اعزام شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۸    
قدس آنلاین: دوچرخه سواری یکی از مهم ترین وسایل حمل و نقل شهروندان هلندی است که نقش اساسی در حفظ تندرستی و کاهش آلودگی هوا و محیط زیست این کشور ایفاء می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۱:۰۸    
در جریان حملات مداوم جنگنده های دمشق و مسکو در شهر تدمر 20 تروریست داعشی کشته و بیش از 50 عنصر دیگر نیز زخمی شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۹    
به دنبال فراخوان امروز (جمعه) رهبر جریان صدر عراق برای تظاهرات علیه فساد، مقامات امنیتی عراق راه های منتهی به منطقه الخضراء را بستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۵۹    
باشگاه اسرای فلسطینی امروز (جمعه) اعلام کرد: رژیم صهیونیستی 16روزنامه نگار و خبرنگار فلسطینی را زندانی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۷    
نوشیدنی را در اینجا به شما معرفی می کنیم که در بیشتر نقاط جهان به نوشیدنی معروف شده است که افراد را از مرگ بازمی گرداند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۴۷    
50 نماینده کنگره آمریکا اعلام کردند وزیر امور خارجه این کشور باید درباره پرداخت یک جانبه 1.7 میلیارد دلار به ایران پاسخگو باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۸    
اظهارات ضدقرآنی شیخة الجاسم ، استاد فلسفه دانشگاه کویت با واکنش تند نمایندگان مجلس امت این کشور مواجه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۸    
این گیاهان دارویی نباید جایگزین داروهای ضددیابت یا انسولین در بیماران دیابتی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۳۸    
وزیر خارجه عراق با حمایت از حزب الله و الحشد الشعبی گفت که سید حسن نصرالله قهرمانی عربی است که از ارزشها و اصول دفاع می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۹    
در حالی که آمریکایی ها در دوران پسابرجام تصویر غلطی از تعامل مثبت ایران در موضوع هسته ای برای خود ترسیم کرده بودند و براساس آن به وفور تهدید بازگشت مجدد تحریم ها ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۹    
قدس آنلاین: بازنشستگی افتخاری است که وقتی کسی به آن نائل می شود پس از مدتی باعث تکدر خاطرش می شود. بیکاری و بی حوصلگی غلبه کرده و خلق و خوی فرد را به تدریج تغییر می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۹    
روسیه اعلام کرد نخستین محموله از سامانه اس-300 در ماه اوت یا سپتامبر (مرداد یا شهریور) 2016 به ایران تحویل داده خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۹    
کارشناس اقتصادی پیشنهاد حذف سقف حداقلی 10 درصدی سپرده های قانونی بانک ها را مثبت دانست و گفت: دولت اکنون منابع مالی مناسبی برای افزایش رشد اقتصادی ندارد و از راهکارهایی که در بسیاری از کشورها تجربه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۹    
کشتی تفریحی Harmony of the Seas که بزرگترین کشتی مسافربری جهان محسوب می شود، در فرانسه به آب انداخته شد. این کشتی قادر به حمل تقریبا 7 هزار مسافر و بیش از دو هزار خدمه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۹    
پایگاه واشنگتن اگزمینر با اشاره به آزمایش موشکی اخیر ایران، دولت اوباما را به خوش خیالی متهم کرده و نوشته است که دیگر امکان مهار ایران وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۲۹    
تد کروز در مناظره شب گذشته جمهوریخواهان در شبکه سی ان ان قول داد که سیاست خارجی مستحکمی اتخاذ کند که شروع آن با پاره کردن توافق هسته ای با ایران خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۷    
سخنگوی ائتلاف ضد تروریسم، مدعی شد که این ائتلاف گروه داعش را در شهر موصل، محاصره کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۷    
قدس آنلاین: جواهر سازی هنری باستانی است که از سده ها قبل تا کنون طرافداران بی شماری دارد که تغییرات خلاقانه و زیبایی در آن ایجاد کرده و جذاب ترش کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۷    
وکیل مدافع محسن مهاجرانی فرزند وزیر دوران اصلاحات می گوید به غیر از موکلش که با قید وثیقه آزاد است، هم اکنون سه نفر در ارتباط با پرونده دکل نفتی در بازداشت به سر می برند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۷    
معاون وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان گفت: در شرایطی که قطعنامه های قبلی شورای امنیت سازمان ملل تصریح داشت که برنامه هسته ای ایران یک برنامه ممنوعه است و هیچ کشوری حق کمک به این ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۷    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می گوید آزمایش های موشکی اخیر ایران، ناقض بجام نیست و نباید در واکنش به این تمرین نظامی، بیانیه های تحریک آمیز منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۱۷    
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا گفت: روحانی اگر به وعده های اقتصادی اش عمل می کرد مجبور نبود پشت برخی افراد و نام ها پنهان شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۸    
ورس اوراق بهادار تهران در هفته سوم اسفند ماه روند متعادل تری را طی کرد و با کاهش شتاب حرکتی خود نسبت به بهمن ماه مواجه شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۸    
گروه معارف قدس آنلاین/ استعمال بوی خوش از سفارشات اکید پیامبر بزرگوار اسلام بوده است به گونه ای که نقل شده است ایشان بیشترین پول را هزینه ی خرید عطر می کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۵۶    
رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ برتر فردا برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۴۷    
مدیرکل دامپزشکیاستان تهران گفت: بر اساس بررسی های انجام شده تاریخ مصرف مرغ های منجمد شرکت پشتیبانی امور دام که در روز های اخیر در بازار توزیع شده مورد تایید و قابل مصرف است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۲۷    
جعفرزاده اظهار کرد: از منظر اسلام باید با متخلفین اقتصادی به شدت برخورد شود، به شرطی که این اقدام منجر به تلف شدن بیت المال شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۹:۱۸    
قیمت نفت برنت در معاملات امروز با 65 سنت افزایش به 40 دلار و 70 سنت در هر بشکه رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۵۷    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر موفق شد صبای قم را شکست دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت تا زمانی که اشتباهات فردی دست از سر تیم آنها برندارد به جایی نمی رسند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۸    
گزارش های بین المللی حاکی است موسسه های اقتصادی جهان به رشد اقتصادی در ایران برای سال 2016 امید بسیار دارند و بطور نمونه بانک جهانی رشد 5.8 درصدی را برای اقتصاد کشور در این سال پیش بینی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۸    
قدس آنلاین: چه چیز زیباتر و رمانتیک تر از صرف شام درون غاری در کنار دریا
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر صبا با اشاره به اهمیت پیروزی برابر شاگردان دایی گفت: این سخت ترین بازی ما تا پایان فصل بود و خوشحالم که توانستیم آن را با برد به پایان برسانیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کارآفرینی امری قرآنی و مال اندوزی غیرقرآنی است و لذا جامعه سیراب از قرآن به سمت رانت خواری و مال اندوزی نمی رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۸    
مسئولان از تنظیم بازار می گویند و اینکه نگرانی نیست، اما بازار حرف دیگری می زند سالهاست این اختلاف نظر بین مسئولان و بازار وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۰۸    
دیدار تیم های فوتبال صبای قم و پرسپولیس در شرایطی با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید که سرخپوشان تهرانی توانستند با کسب سه امتیاز این دیدار خود را به رده سوم جدول رده بندی برسانند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۶    
باشگاه نیوکاسل در تصمیمی غیرمنتظره، استیو مک لارن را از سرمربیگری تیم فوتبال خود برکنار کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۶    
مهاجم سرشناس تیم فوتبال دورتموند تاکید کرد به رئال مادرید نخواهد رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۷    
مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت اعلام کرد: سالانه 630 میلیون دلار پوشاک قاچاق وارد ایران می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۵    
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دهم باید برای حل مشکلات اقتصادی دامن گیر کشور تدبیری اساسی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی سازمان ملل گفت که بان کی مون در واکنش به آزمایش موشکی اخیر ایران، از تهران خواسته است تا با اعتدال و احتیاط عمل کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: نصب بخاری بدون دودکش و نکات ایمنی جان مرد جوان 28 ساله را گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۵    
معاون وزیر خارجه در تبریز با تاکید بر اینکه همه دستاوردهای مذاکرات هسته ای متعلق به ملت ایران است، گفت: برجام معجزه نمی کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۵    
وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شناسایی 10 گروه یارانه بگیر برای حذف یارانه بر عهده وزارت کار است گفت: با وجود شرایط بد اقتصادی در سه سال اخیر میزان افزایش مزد بر میزان تورم پیشی گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۷    
والدین با تمیز کردن دندان های تازه روئیده نوزادان از ایجاد پلاک بر روی دندان های آنان جلوگیری کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۵    
... همان وقت به سراغ این پیرمرد قفل ساز رفتم تا او و رفتار و روحیاتش را شناسایی کنم. از او پرسیدم: این آقایی که با ایشان صحبت داشتی، که بود؟ در پاسخ گفت: تا آن جا که می دانم آقا سیدمهدی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۵    
یک دادگاه آمریکایی در حکمی دولت ایران را موظف کرد تا بیش از 10.5 میلیارد دلار خسارت به خانواده های افراد کشته شده در حوادث 11 سپتامبر 2001 و گروهی از شرکت های بیمه پرداخت نماید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۵    
ریاض به گزارش انتقادی سازمان ملل درباره وضع حقوق بشر در این کشور واکنش نشان داد و مدعی شد که عربستان یکی از کشورهای ترغیب کننده حقوق بشر است!
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۵    
بانک مرکزی از آغاز توزیع اسکناس نو در شعبه های منتخب بانک های عامل سراسر کشور از شنبه (بیست و دوم اسفندماه) خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۶    
وضعیت اقتصادی و ارزی بازارهای جهانی در هفته گذشته حاکی از تضعیف ارزش دلار بود که این موضوع موجب گرانی طلا شد. بازار نفت نیز با افزایش قیمت در هر سه گروه نفت برنت، خام پایه آمریکا و اوپک همراه بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۶    
سری جدید برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان از 25اسفند پخش می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۶    
دبیر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر با تشریح بخش دارالفنون در این جشنواره که به استعدادیابی می پردازد، بیان کرد که این سازمان استعدادیابی در طول سال هم فعال خواهد ماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۶    
سیروس مقدم کارگردان مجموعه سریالهای پایتخت شب گذشته در برنامه سه ستاره گفت: پایتخت برای من عزیزدردانه است و صحبت هایی شده که این سریال را برای ماه مبارک رمضان با نام جدید سنگ پا بسازیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۶    
آخرین قسمت از برنامه سینمایی هفت با اجرای بهروز افخمی در سال 94 امشب جمعه 21 اسفندماه با حضور رامبد جوان به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۶    
حجت الاسلام قاسمیان در دومین شب مراسم عزاداری فاطمیه هیات الزهراء(س) دانشگاه شریف به موضوع دعا پرداختند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۷    
عربستان بانک مرکزی ندارد ولی نهادی به نام مؤسسه پولی عربستان سعودی نقش بانک مرکزی را در این کشور بازی می کند که می توان آن را دریایی از ارزهای خارجی دانست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۵    
عضو هیأت مدیره کانون انجمن های صنفی کارفرمایی ایران با بیان اینکه افزایش 14 درصدی حداقل مزد کارگران که در شورای عالی کار تصویب شد، بیش از توان کارفرمایان بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۵    
با حضور دو مربی موفق در روستای خلق آباد مشهد 120 قرآن آموز در این روستا مشغول حفظ قران کریم می باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۵    
قدس آنلاین- تبریز: قرآن سنگی حکاکی شده با سوزن گلدوزی روی سنگ توسط هنرمند تبریزی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سراسری آواها و نواهای دینی با عنوان ترنم آسمانی در تبریز رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۶    
معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور خواستار افزایش اعتبارات کانون های فرهنگی و هنری مساجد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۷    
قدس آنلاین یزد - خانم کاترینا کوریلچیک که در کشور بلاروس زندگی می کند پس از دیدن تصاویر حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی در خیابان های یزد تصمیم می گیرد به رییس جمهور ایران نامه ای بنویسد
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۵    
قدس آنلاین: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: امسال، سازمان میراث فرهنگی کشور برای احیای آداب و سنت های نوروزی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۵    
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال آرژانتین مدعی شده است که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۵    
قدس آنلاین- لرستان: استاندار لرستان از برنامه ریزی برای کاهش 10 درصدی تلفات تصادفات جاده ای برون شهری و و درون شهری رانندگی در ایام نوروز خبر داد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۶    
مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: نخستین جشنواره ایده پروری گردشگری با حضور 27 ایده و گروه دو تا پنج نفره برگزار می شود و در مجموع حدود 400 ایده و گروه ثبت نام کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۶    
امام جمعه مشهد مقدس گفت: عصمت پیغمبر و ائمه معصومین این گونه نیست که ذات مقدس پروردگار آنها را به نحوی قرار داده که گناه از آنها ساخته نیست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۶    
قدس انلاین- تبریز: معاون وزارت امور خارجه کشورمان گفت: کشورهای بزرگ اگر می توانستند تأسیسات هسته ای ایران را از بین ببرند مذاکره نمی کردند و باوجود موشک های ما بود که مجبور به برگزاری چندین رزمایش ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران گفت: آب شرب روستاهای استان تهران اکنون نیترات ندارد ولی شاید تابستان سال آینده این مورد مشاهده شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۷    
قدس آنلاین / ساری / حسین احمدی: رئیس اداره آموزش ، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی مازندران – ساری گفت: برترین های اولین جشنواره استانی " انسان ، طبیعت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۶    
در حالی که تحریم های غرب علیه ایران لغو شده، شرکت جنرال الکتریک آمریکا در حال طراحی استراتژی ای برای بخش نفت و گاز خود برای تجارت با ایران است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی از کاهش بسیار پروازهای چارتری در ماههای اخیر خبرداد و اعلام کرد: ایرلاین ها به هیچ وجه اجازه ندارند پروازهای برنامه ای خود را چارتری کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۴:۱۵    
رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال گفت: اینکه روزبه چشمی نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر، بستگی به نظر کمیسیون پزشکی دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۶    
تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی امروز برابر صبای قم قرار می گیرد که مهاجم اول سرخپوشان در این دیدار نیمکت نشین است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۵    
وزیر اقتصاد و دارایی از بررسی پیشنهاد امکان کاهش نرخ سپرده قانونی بانک ها به کمتر از 10 درصد خبر داد و گفت: سپرده قانونی دیگر در دنیا ابزار سیاست پولی نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۷    
یارانه اسفندماه شب گذشته- ساعت 24 پنج شنبه- به حساب یارانه بگیران واریز شد. با پرداخت شصت و یکمین مرحله از یارانه های نقدی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۷    
این احتمال وجود دارد که مهدی طارمی در دیدار برابر صبا به میدان نرود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۴۷    
رئیس دفتر رئیس جمهوری ایران با اشاره به احتیاط بانک های خارجی در برقراری ارتباط با ایران گفت: باید شفافیت بیشتری در زمینه اعمال تحریم های مالی ثانویه آمریکا به وجود آید تا بانک های غیرآمریکایی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۵    
از هفته پیش تا این هفته چه اتفاقی در باشگاه پرسپولیس افتاده که برانکو نسخه 14 سال قبل پروین را وارد جنگ رسانه ای کرده است؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۶    
لژیونر جوان فو تبا ل ایران عنوان کرد قبل از پیوستن به نایمخن در فو تبا ل هلند پیشنهاد جدی از پر سپولیس داشت، ولی تصمیم گرفت تا فو تبا ل هلند را برای ادامه فعالیتش انتخاب کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۶    
خرید و بهره برداری دو ماهواره مخابراتی و سنجش از راه دور در دستور برنامه های وزارت ارتباطات با اعتبار 18 هزار میلیارد ریالی قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۷    
گروه معارف قدس آنلاین/اندوه جان آدم را می خورد و او را دچار افسردگی می کند ، حال باید به دنبال راه چاره ای باشیم برای از بین بردن اندوه از قلب
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۷    
معاون سازمان حج و زیارت با اعلام آغاز اعزام های نوروزی عتبات عالیات از امروز، گفت: 10 درصد متقاضیان درخواست سفر به سامرا دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۵    
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش از حضور رئیس جمهور در مراسم تجلیل از ورزشکاران در روز سه شنبه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۵    
اتحادیه اروپا در صدد احیای مذاکرات برای انعقاد پیمان تجاری با ایران برآمده است و وزرای خارجه کشورهای عضو در نشست روز دوشنبه خود این موضوع را بررسی می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۴    
منابع آگاه چینی از مذاکرات شرکت های این کشور برای احداث خطوط ریلی سریع السیر در ایران و ساخت کشتی های کانتینری و تانکرهای نفتی برای این کشور خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۵    
گروه هنر قدس آنلاین/ اسطوره بلاغت و فصاحت سلطان کلام و قلم امیر مومنان علی (ع) این چنین فضیلتی را برای نویسندگان قائلند
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۹:۴۵    
دیدار حساس تیم های فوتبال لیورپول و منچستر یونایتد در لیگ اروپا با پیروزی شاگردان یورگن کلوپ همراه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۸:۱۳    
قدس آنلاین / رقیه توسلی : دارد پا می کوبد دل... دارد میان اشک و چشم انتظاری باز نفس قرض می گیرد تا با کلماتی عاشقانه تر و پُرسوزتر صاحب زمانش را دعوت کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۷:۱۴    
گروه معارف قدس آنلاین/شاد زیستن هنری است که انسان ها همیشه به دنبال آن بوده اند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۶:۰۳    
از سوی اداره عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه خراسان، مراسم یادبود آیت الله واعظ طبسی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۵:۴۳    
همزمان با هفتمین روز درگذشت مرحوم آیت الله واعظ طبسی(ره)، مجلس ترحیمی با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه و کتابخانه امام رضا(ع) برگزار شد.
  • ۱