دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۷:۵۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 22 اسفند 1394 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 31 فروردین 1394 قدس آنلاین 30 اردیبهشت 1394 قدس آنلاین 31 خرداد 1394 قدس آنلاین 31 تیر 1394 قدس آنلاین 31 مرداد 1394 قدس آنلاین 31 شهریور 1394 قدس آنلاین 30 مهر 1394 قدس آنلاین 30 آبان 1394 قدس آنلاین 30 آذر 1394 قدس آنلاین 30 دی 1394 قدس آنلاین 30 بهمن 1394 قدس آنلاین 1 اسفند 1394 قدس آنلاین 2 اسفند 1394 قدس آنلاین 8 اسفند 1394 قدس آنلاین 9 اسفند 1394 قدس آنلاین 10 اسفند 1394 قدس آنلاین 11 اسفند 1394 قدس آنلاین 12 اسفند 1394 قدس آنلاین 13 اسفند 1394 قدس آنلاین 14 اسفند 1394 قدس آنلاین 15 اسفند 1394 قدس آنلاین 16 اسفند 1394 قدس آنلاین 17 اسفند 1394 قدس آنلاین 18 اسفند 1394 قدس آنلاین 19 اسفند 1394 قدس آنلاین 20 اسفند 1394 قدس آنلاین 21 اسفند 1394 قدس آنلاین 22 اسفند 1394 قدس آنلاین 23 اسفند 1394 قدس آنلاین 24 اسفند 1394 قدس آنلاین 25 اسفند 1394 قدس آنلاین 26 اسفند 1394 قدس آنلاین 27 اسفند 1394 قدس آنلاین 28 اسفند 1394 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۸    
تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته بیست و ششم بوندس لیگا با 5 گل وردربرمن را شکست داد و از یوونتوس زهر چشم گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۵    
معاون اول رئیس جمهور با بیان این که در سیاست های اصل 44 سقفی برای بزرگ شدن بخش خصوصی و سرمایه گذاری آن وجود ندارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۶    
افزارش بورس در روز شنبه
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۱:۴۵    
وزیر نفت گفت: با بهره برداری از فاز اول پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس در نیمه اول سال آینده تولید بنزین کشور 12 میلیون لیتر افزایش پیدا می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۵    
قیمت نفت به دنبال گزارش آژانس بین المللی انرژی و کاهش تعداد دکل های نفتی آمریکا روز جمعه و طی هفته گذشته 4 درصد افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۵    
معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: با مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار، تسهیلات خرید مسکن در دولت یازدهم به 6 برابر افزایش یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۶    
تیم فوتبال بارسلونا برابر ختافه در هفته بیست و نهم رقابتهای لالیگا با شش گل پیروز شد این در حالی بود که مسی یک ضربه پنالتی از دست داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۵    
تیم فوتبال مونشن گلادباخ با غلبه بر فرانکفورت به رده چهارم بوندس لیگا صعود کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۵    
روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی در اطلاعیه ای با اعلام اینکه در آستانه ایام نوروز و فصل بهار، با کاهش مراجعه مردم مواجه هستیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
نخست وزیر اسبق فرانسه به منظور آشنایی با بازار سرمایه ایران و انتقال به سرمایه گذاران فرانسوی از بورس تهران بازدید کرد .
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۵    
قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز توسعه زمینه های سرمایه گذاری را ضرورت مهم تحقق برنامه های گردشگری عنوان کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۶    
علی کفاشیان که تلاش زیادی کرد تا در انتخابات حضور داشته باشد نتوانست در انتخابات ثبت نام کند و میدان را به دیگران داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۴    
گروه خودروسازی سایپا برای مشارکت با رنوی فرانسوی شرطی سخت گذاشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۵    
قدس آنلاین: گویا خداوند برای تسلیت قلب کسانی که عزیزان خود را در جبهه های جنگ از دست می دهند و حتی از جنازه فرزندشان خبری ندارند، چنین مقرر داشته که از قبر دختر پیامبر(ص) نیز خبری نباشد
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۶    
تیم فوتبال منچستر سیتی در هفته سی ام لیگ برتر انگلیس از پس نوریچ بر نیامد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۴    
مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به تفاهم با سرمایه گذاران خارجی برای ساخت بندر کاسپین گفت: پیش بینی می شود اوایل سال آینده قرارداد این سرمایه گذاری که حدود 100 میلیون دلار (300 میلیارد تومان) است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۶    
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از فروش میوه های قاچاق به صورت پنهان پس از سخت گیری های انجام شده گفت: میوه های قاچاق را دور نمی ریزند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۴۶    
" نشانه های فراوانی را برای تطبیق هدف گذاری اندیشکده هوور با نتایج ملموس در محیط سیاست داخلی کشور می یابیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۷    
گروه معارف قدس آنلاین/حجه الاسلام علیزاده به این سوال پاسخ گفته اند...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
سازمان هنری رسانه ای اوج اعلام کرد فیلم سینمایی هیهات را در بخش بین الملل جشنواره فجر به نمایش در نمی آورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
رییس موزه ملی عراق در دیدار رییس مرکز اسناد و آرشیو وزارت امور خارجه کشورمان، از وجود کتب خطی فارسی در این موزه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
انتشار و رونمایی ترجمه دیوان حافظ به زبان صربی و با آثار نگارگری محمود فرشچیان، بازتاب گسترده ای در رسانه های صربستان داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
وزیر خارجه سوریه با تاکید بر اینکه دی میستورا حق ندارد برای مذاکرات صلح سوریه جدول کاری و زمانبندی پیشنهاد دهد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
نخستین قسمت از مجموعه تلویزیونی نوروزی پادری به کارگردانی محمد حسین لطیفی جمعه 28 اسفند به روی آنتن می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
رادیو ایران با برنامه اینک بهار به استقبال سال تحویل ایرانی می رود و در ادامه با برنامه کوی نشاط لحظات مفرحی را برای خانواده ها فراهم می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
همسر بنیامین بهادری به عنوان آخرین بازیگر پروژه سینمایی سلام بمبئی جلوی دوربین رفت
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
باشگاه نیوکاسل در صورت عدم سقوط از لیگ برتر پاداش نجومی به رافا بنیتز پرداخت خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
کارگردان بادیگارد: مرتضی آوینی همان زمان رئیس هیأت داوران جشنواره فیلم فجر بود ولی ایشان هم اعتنایی نکردند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۷    
موسسه مالیه بین المللی اعلام کرد احتمال پیوستن ایران به طرح فریز نفتی افزایش یافته و در صورت اجرای این طرح قیمت نفت تا پایان 2016 به 50 دلار خواهد رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۷    
منتخب مردم قزوین در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: برای جلوگیری از نفوذ دشمن همان طور که رهبر انقلاب فرمودند، مجلس خبرگان انقلابی فکر کرده، انقلابی تصمیم می گیرد و در عمل هم انقلابی خواهد ماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۶    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای اجرای طرح ملی نوروزگاه در استان خراسان رضوی گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۶    
معاون عمرانی استاندار با اعلام اینکه جاده، وسیله نقلیه و عامل انسانی در بروز تصادفات نقش دارند گفت: 70 درصد این میزان را عامل انسانی تشکیل می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۶    
سید جواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با صدور پیام تبریکی خطاب حجت الاسلام رییسی انتصاب وی به سمت تولیت آستان قدس رضوی را به وی تبریک گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۶    
گروه هنر قدس آنلاین/در آخرین روزهای اکران فیلم ساخته ی مجید مجیدی شنیدن نقد مسعود فراستی بر این فیلم خالی از لطف نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۶    
در شرایط کنونی ایران هیچ علاقه ای به شرکت در توافق توقف سطح تولید نفت در سطوح ماه ژانویه تحت هدایت روسیه و عربستان ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری نمایشگاه های ویژه صنایع دستی طی ایام نوروز در استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با استقرار سامانه بارشی از روز شنبه شاهد بارش باران و برف و کاهش دمای هوا در این استان خواهیم بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی از امحای 20 تن کالای قاچاق در مشهد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
عمده کالاهای خوراکی در هفته های آخر سال با افزایش قیمت همراه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: تمامی دستگاه های خدمت رسان استان از آمادگی کامل برای ارایه خدمات به هموطنان در ایام تعطیلات نوروزی برخوردار هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
رئیس اتحادیه هتلداران خراسان رضوی گفت: بیش از 30 درصد ظرفیت هتل های سطح شهر مشهد تا این لحظه خالی بوده و هنوز رزرو نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
قدس آنلاین- تبریز: مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، با اشاره به فعالیت 10 کانون فناوری در استان، گفت: کانون های فناوری استان به دنبال منفعت عمومی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
جعفری با اشاره برنامه چهارشنبه آخر سال بیان داشت: برای چهارشنبه سوری به دنبال مقابله رو در رو با مردم نیستیم اما حضور ما در سطح شهر کاملاً پرقدرت و مستمر خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
قدس آنلاین- تبریز: رئیس دانشگاه تبریز از سفر هیئت آموزش عالی ایران به قبرس و دیدار و مذاکره با وزیر آموزش و فرهنگ قبرس و روسای دانشگاه ها خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: 77 بقعه متبرکه در این استان میزبان مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی از مرگ 35 نفر در 11 ماهه امسال در اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: شش ایستگاه سلامت در تربت حیدریه، زاوه و مه ولات برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی به حالت آماده باش درآمدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۵    
قدس آنلاین- تبریز: دبیر ستاد توسعه فناوری های اطلاعات و میکرو الکترونیک آذربایجان شرقی از تشکیل 6 کمیته تخصصی در این ستاد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۶    
قدس آنلاین- لرستان : چهارشنبه سوری نام جشنی است که تغییر یافته از مراسم باستانی به نام پنجه دزدیده یا اندرگاه که برگرفته از آیین زردشتی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۶    
قدس آنلاین- تبریز: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که قطارشهری تبریز از یک سو به خط آهن تبریز - میانه و از سوی دیگر به فرودگاه بین المللی متصل می شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۷    
گروه هنر قدس آنلاین/ نقدهایی که شهید آوینی بر فیلم های زمان خودش نوشته هرچند که ممکن است مقداری ازحیث تاریخی کهنه شده باشد لکن زاویه دید و دریچه نگاه آوینی به آنچه می بیند همیشه می تواند برای ما ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۷    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان دادوستدهای نخستین روز معاملاتی هفته آخر اسفندماه با رشد یک هزار و 54 واحدی، در ایستگاه 79 هزار و 366 واحدی قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۵    
درحالی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی معیار سبد هزینه خانوار کارگری را حذف کرد که نمایندگان کارگران بیان می کنند، قدرت خریدشان باز هم کم شده چرا که هزینه سبد معیشت در محاسبات وزارت کار دیده نشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۷    
مدیر CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خودداری جایگاه های CNG از عرضه در ایام نوروز را بعید دانست و گفت: برای حل مشکل افزایش کارمزد جایگاه ها باید راه حل تازه ای پیدا کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۵    
قدس آنلاین-ساحل عباسی: کبد چرب مخصوص افراد چاق نیست بلکه لاغرها هم به کبد چرب مبتلا می شوند.کبد چرب بیماری پنهانی است متاسفانه زمانی خود رانشان می دهد که دیگر با یک رژیم ساده نمی توان بر آن غلبه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۵    
گروه معارف قدس آنلاین؛ پای درس استاد اخلاق آیت الله آقا مجتبی تهرانی
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
بالاخره از مرد عنکبوتی جدید سینما هم رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
فدراسیون والیبال در تلاش است، امکانات لازم را برای استفاده از سیستم ویدیو چک در دیدار نهایی لیگ برتر مهیا کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
موسسه گلدمن ساکس با پیش بینی افزایش قیمت نفت به بشکه ای 45 دلار در نیمه دوم سال 2016 اعلام کرد در آینده نزدیک شاهد جبران کاهش تولید نفت در آمریکا از سوی شرکت های نفتی این کشور خواهیم بود و افزایش ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۶    
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: از ورود اتباع غیر مجاز به کشور باید جلوگیری شود و این مسئله باید ساماندهی شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
رویترز اعلام کرد: دکل های نفتی آمریکا باز هم کاهش یافت و به 386 دکل فعال رسید که از نصف دکل های فعال مدت مشابه پارسال هم کمتر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در اردوی پیش از بازی با هندوستان و عمان اعلام شد که در بین آنها نام هفت بازیکن پرسپولیس و سه بازیکن استقلال که صدرنشین لیگ است دیده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
در هجوم سوم، آتش افروخته شد و در خانه سوخت، حضرت زهرا(س) که برای جلوگیری از ورود مهاجمان پشت در ایستاده بود صدمه های جسمانی بسیاری دید که به بیماری شدید و شهادت ایشان انجامید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۴    
استاد انصاریان گفت: ظاهر، باطن، گفتار، عمل، فکر، نیت، اندیشه حضرت زهرا(س) همه با هم الهی است و تفاوتی در گفتار و فعل، چه در باطن و ظاهر ایشان دیده نمی شود. این است معنای صدیقه!
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۴    
ستاره تیم فوتبال دورتموند عکسی از برخورد استوک های بازیکن تاتنهام با صورت خود را منتشر کرد
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۵    
قدس آنلاین - یزد : رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد گفت : با استفاده از قالب هنر باید جلب و جذب کمک خیران نیکوکار را تسریع و سمت و سو داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: فلسفه اسلامی باید بتواند نیازهای جامعه اسلامی را تأمین کند، همه اینها با عقلانیت و فهم آیات الهی و جایگاه انسان در عالم هستی امکان پذیر می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۵    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی گفت: بارها شده شاهد افرادی بوده ایم که قبل از اینکه از شغل دولتی خود استعفا بدهند برای انتخابات ثبت نام و هیات های اجرایی هم وی را تائید کرده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۶    
نخستین بار در تاریخ بورس اوراق بهادار تهران سه شنبه این هفته 5 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت شرکت ملی نفت در دو مرحله منتشر و عرضه می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۶    
کاروان قرآنی شوق تلاوت صبح امروز به زیارت حرم حضرت امام حسین(ع) مشرف شدند و زیارت عاشورا را به صورت دسته جمعی قرائت کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۶    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: اخلاص و توان بالای مدیریتی رمز موفقیت مرحوم آیت الله واعظ طبسی بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۶    
وزیر بهداشت گفت: رستوران ها سال آینده رتبه بندی شده و مردم می دانند از کدام رستوران ها استفاده کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۶    
سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید راههای مهار لیونل مسی را مطرح کرد و البته عنون کرد که وی چه زمانی تحت هیچ شرایطی قابل کنترل نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۶    
اگر قصد برنامه ریزی برای سال 95 را دارید باید بدانید که در سال آینده در مجموع 26 روز تعطیل رسمی به دلیل مناسبت ها و رویدادهای ثبت شده در تقویم رسمی کشور وجود دارد که یک روز کمتر از سال 94 است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۴    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: حجت الاسلام رئیسی بهترین گزینه برای تولیت آستان قدس رضوی بود؛ وی مورد اعتماد کامل امام راحل بود و در مسئولیت های مهم و کلیدی به خوبی ایفای نقش کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۴    
شصتمین کمیسیون مقام زن از 24 اسفند کار خود را آغاز می کند، درحالیکه هنوز مشخص نیست در این کمیسیون چه گزارشی از سوی معاون امور زنان رئیس جمهور ارائه خواهد شد و باید دید آیا خانم معاون در دفاع از حقوق ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۴    
مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا نخستین خرید تابستانی این تیم را لو داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۴    
استاندار خراسان رضوی گفت: مرحوم آیت الله واعظ طبسی خدمات شایان و شایسته ای در طول مدت خدمت در آستان قدس رضوی ارائه داد و این شخصیت فراموش شدنی نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۵    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: اقدامات 37 سال اخیر آستان قدس رضوی قابل مقایسه با 12 قرن پیش نبوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۵    
قدس آنلاین-ساحل عباسی: جمهوری اسلامی ایران مرزهای امنیتی خود را در دور دست ها قرار داده مناطقی چون فلسطین ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۶    
گوشی های هوشمند در سال 2016 عملکرد های زیادی دارند، اما واقعا می توان با آن ها زندگی یک انسان را نجات داد؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۶    
تولیت جدید آستان قدس رضوی(ع) با تأکید بر اینکه جایگاه امدادرسانی در دوره جدید آستان قدس تقویت می شود، گفت: در دوره جدید ساماندهی اقتصادی به فعالیت ها در پرتوی کمک به آستان قدس رضوی و زائرمحوری است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۵    
قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی از مرگ 89 نفر در استان بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۵    
گوگل، آزمایشگاهی تحقیقاتی درون یک خودروی ون به راه انداخته است، این ون در سراسر آمریکا در حال حرکت است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۵    
قدس آنلاین: اگرچه ما سعی می کنیم با حسناتی همچون دادن صدقه و احسان و نیکوکاری از خودمان دفع بلا کنیم اما گاه با یک عمل یا روش ناصحیح باعث می شویم که از بلا و گرفتاری در امان نباشیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۴    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور آمار و جزئیات ثبت نام و پذیرش در دوره های کاردانی و کارشناسی نظام آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی را اعلام کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۴    
حضرت فاطمه علیها السّلام تا آخر عمر شریفش بر به جای آوردن این تسبیح مداومت داشته و به همین سبب نیز این ذکر به عنوان تسبیح حضرت فاطمه علیها السّلام مشهور شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۳    
به تازگی پوستری طراحی شده است که تاریخ تمام اکتشافات فضایی از سال 1959 تا سال 2015، در آن به تصویر درآمده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۵    
آداپتورهای برق فعلی مک بوک های اپل، برای استفاده در همه ی شرایط ایده آل نیست و استفاده از سیم در آن، با تکنولوژی های روز سازگاری ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۵    
قدس آنلاین - یزد : مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان گفت: در یازده ماهه سال جاری بیش از یک میلیارد ریال کمک موردی به نیازمندان اردکانی پرداخت گردیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۵    
یک کودک امروز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد و سر تمرین سرخپوشان حضور یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۵    
قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ هدف از بازگشایی این محور دسترسی آسان و ایمن ساکنان کوی پلیس به معابر اصلی و خارج شدن از بن بست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۳    
قدس آنلاین- یزد : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از حمایت 13 هزار و 562 حامی از ایتام تحت پوشش این نهاد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۳    
قدس آنلاین: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان شهید رجایی اصفهان از ارائه مشاوره هدایت آموزشی و شغلی بیش از 26 هزار نفر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۴    
انگلستان قرار است به بازاری کلیدی برای خودروهای بدون راننده ی گوگل تبدیل شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۳    
الازهر مصر با انتشار بیانیه ای نسبت به سخنان ابراهیم جعفری وزیر خارجه عراق در حمایت از حزب الله و بسیج مردمی عراق واکنش نشان داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۴    
مک بوک فرصت خوبی در پیش دارد تا از SSD های Optane اینتل در لپ تاپ های خود استفاده کند.