شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۱:۴۰Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 17 اردیبهشت 1403 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1397 شفا آنلاین 29 اسفند 1398 شفا آنلاین 30 اسفند 1399 شفا آنلاین 29 اسفند 1400 شفا آنلاین 29 اسفند 1401 شفا آنلاین 29 اسفند 1402 شفا آنلاین 31 فروردین 1403 شفا آنلاین 1 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 2 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 3 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 4 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 5 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 6 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 7 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 8 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 9 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 10 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 11 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 12 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 13 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 14 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 15 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 16 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 17 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 18 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 19 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 20 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 21 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 22 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 23 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 24 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 25 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 26 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 27 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 28 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 29 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 30 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۷    
مصرف بیش از حد مواد قندی و اختصاص بخش عظیمی از رژیم غذایی روزانه به خوراکی هایی مانند قند، شکر، شیرینی و شکلات باعث می شود تا اضافه وزن، چاقی، دیابت و بسیاری دیگر از بیماری ها گریبانگیر افراد شود،
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۷    
ممکن است در آب لوله کشی شده برخی ناخالصی ها وجود داشته باشد که ما را مجبور به جوشاندن قبل از استفاده آب بکند اما بعضی افراد بر این باورند که آب چندبار جوشانده شده خطرناک است آیا این صحت دارد؟
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۷    
اخبار خودکشی پزشکان این روزها بیش از هر زمان دیگری رسانه ای می شود. فاصله زمانی بین این خودکشی ها از ابتدای امسال تاکنون به 10 روز رسیده و اگر این روند ادامه پیدا کند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۷    
امگا 3 جزء چربی های ضروری است که برای سلامت انسان مفید است، اما سوال بحث برانگیزی که وجود دارد تاثیر این چربی بر کاهش یا افزایش وزن و تناسب اندام است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۷    
چند سال است که انجمن جراحان عمومی فراتر از قوانین عمومی و رزیدنتی آموزشی پزشکی به جای پرداختن به مسائل حساس مهم جراحی کشور که رسالت اصلی آنها است وارد بحث فریبنده جراحی زیبایی شده ان
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۷    
مدیر کل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو تأکید کرد: اگر شرایط نگهداری هر محصولی رعایت نشود، طبیعی است که شاید خطراتی برای مصرف کننده به همراه داشته باشد و این هم محدود به یک فراورده مانند آب بسته ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۷    
گروه های فعال در زمینه قاچاق انسان نیز مانند سایر شاخه های فعال در حوزه جرایم سازمان یافته سلسله اقدامات غیرقانونی یاد شده را با هدف کسب سود مالی دنبال می کنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۷:۵۷    
وقتی احساس تمام شدن تکمیل میشود که احساس کنی هیج نقشی نه شخصا و نه از طریق سیستم نمایندگی در اصلاح امور نداری .
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۱    
نشانه ها و علائم بارداری قبل از انجام آزمایش با بسیاری از تغییرات هورمونی و جسمی در خانم ها همراه است ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۶    
در صورت تایید ایمنی، این دارو در اختیار بیمارانی قرار خواهد گرفت که به طور مادرزاد دندان ندارند تا تاثیرگذاری آن نیز تایید شود. محققان امیدوارند در 2030 میلادی فروش این دارو را آغاز کنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۶    
رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: همگام با پویش سازمان محیط زیست تدوین طرح پویش شهر بدون پلاستیک در وزارت بهداشت ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۱    
دکتر مینا کاویانی مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی با تاکید بر اهمیت تغذیه مناسب در کاهش علایم و جلوگیری از پیشرفت بیماری آسم به بیان توصیه هایی به این بیماران پرداخت
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۶    
در کنار ورزش و پیروی از یک رژیم غذایی متعادل و غنی از میوه ها، سبزیجات، دانه ها، آجیل و پروتئین های بدون چربی و مدیریت استرس ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۶    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از افزایش بودجه صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج از هفت به 9 همت خبر داد و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۶    
مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان از امداد رسانی و اعزام بیماری که دچار سکته مغزی شده بود از طریق بالگرد اورژانس هوایی خبر داد
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۶    
دانشمندان مؤسسه هوش بیولوژیکی ماکس پلانک اخیرا مسیر مغزی خاصی را کشف کرده اند که موش ها را از خوردن غذا در هنگام تهوع و کنترل اشتها باز می دارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۶    
میشل لنو، روانشناس آمریکایی اعلام کرد که راز لذت بردن از یک روز شاد دشوار نیست، بلکه ممکن است در رهایی از 4 عادت صبحگاهی باشد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۶    
مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت از مصرف دخانیات به عنوان یکی از مهم ترین عوامل در ایجاد سرطان دهان خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
مسوول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اعضای جوان 20 ساله مرگ مغزی ساکن بجنورد به چهار بیمار نیازمند عضو حیاتی دوباره بخشید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۸    
رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: برای داشتن برنامه غذایی مناسب که زیان های آلودگی هوا را به حداقل برساند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۸    
خودکشی در میان پزشکان مرد 40 درصد و پزشکان زن 130 درصد، نسبت به جمعیت عمومی، افزایش یافته است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
محققان یک ماژول ژنی حاوی 256 ژن شناسایی کرده اند که به طور قابل توجهی با افسردگی و بیماری های قلبی مرتبط است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات آتش سوزی یک انباری در خیابان لاله زار را تشریح کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۳    
جاده قاضی خان - بدره با طول 13 کیلومتر سیروان را در استان ایلام از بن بست خارج و به شهر بدره متصل کرد، در 18 بهمن 1400 به بهره برداری رسید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
دکتر وارن( Dr. Cortney Warren) از پژوهشگران دانشگاه هاروارد طی یک پژوهش دریافت زوج هایی که رابطه پایدار و موفقی دارند بیشتر از چه جملاتی استفاده می کنند؟!
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
بین موفق بودن و تلاش برای موفقیت تفاوت زیادی وجود دارد. موفقیت فقط شامل انجام کارهای درست نیست. گاهی اوقات، این در مورد اجتناب از موارد اشتباه است، به خصوص در ابتدای روز.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، ایلام، زنجان و کرمانشاه منتظر بارش سنگین باران باشند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
سه خودروساز بزرگ کشور گزارش عملکرد خود در نخستین ماه امسال را به اطلاع سهامداران خود رساندند؛ گزارشی که نشان می دهد در بخش تولید دچار افت (نسبت به فروردین پارسال) شده اند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
یکی از افراد نزدیک به خانواده یسنا گفت: کارگری حدودا 35 ساله مظنون اصلی بود و وقتی متوجه شد خبر گم شدن یسنا منتشر شده از کلاله خارج که توسط پلیس دستگیر می شود. او قصد فروش یسنا را داشته است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۸    
یک فعال صنفی بازنشستگان، گفت: تامین اجتماعی ماده 96 قانون تامین اجتماعی در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان را اجرا نکرد حالا چطور قرار است یک متناسب سازی عادلانه را اجرایی کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۸    
همه آنها که ماشین زیر پایشان است و با پمپ بنزین سر و کار دارند، احتمالا می دانند که برخی از متصدیان این جایگاه ها، برای سود بیشتر گاهی دست به کلاهبرداری هم می زنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۸    
در حال حاضر، حدود 19 هزار بیمار در سامانه تالاسمی کشور ثبت شده اند که 15هزار و 500 نفر از این تعداد جزو تالاسمی ماژور هستند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۳    
عامل ده ها سرقت از مغازه ها و مسافران اتوبوس ها لو رفت و به دستبرد به 40 گوشی فروشی با پوشش زنانه اعتراف کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۸    
آفلاتوکسین نوعی سم قارچی است که این قارچ ها معمولاً ذرت، یا بادام زمینی را به راحتی آلوده می کنند و از طریق مواد غذایی وارد بدن انسان می شوند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۸    
بدن انسان بسیار پیچیده تر از چیزی هست که شما میدانید. رازهای جالبی در سلامتی انسان پنهان است که دانستن آن ها شگفت زده تان خواهد کرد.