دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۴۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 24 اردیبهشت 1403 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1397 شفا آنلاین 29 اسفند 1398 شفا آنلاین 30 اسفند 1399 شفا آنلاین 29 اسفند 1400 شفا آنلاین 29 اسفند 1401 شفا آنلاین 29 اسفند 1402 شفا آنلاین 31 فروردین 1403 شفا آنلاین 1 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 2 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 3 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 4 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 5 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 6 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 7 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 8 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 9 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 10 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 11 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 12 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 13 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 14 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 15 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 16 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 17 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 18 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 19 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 20 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 21 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 22 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 23 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 24 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 25 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 26 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 27 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 28 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 29 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 30 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۲:۵۸    
درمان واقعیت مجازی برای اختلال افسردگی حاد به اندازه یک درمان خط اول فعلی موثر است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۲    
به تازگی رئیس هیئت مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی کشور گفته است که بیش از 70 درصد مواد اولیه دارویی در کشور تولید می شود ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۲    
امروز قیمت سکه امامی به 40,450,000 (چهل میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.62 درصدی داشته است. قیمت طلا هم شیب نزولی را تجربه کرده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۲    
رئیس سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه میانگین کاری رزیدنت ها 300 تا 400 ساعت در ماه است گفت: حقوق رزیدنت ها الان حدود 12 میلیون تومان است در حالی که حداقل حقوق دستیاران باید 20 تا 25 میلیون تومان باشد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۳    
دکتر طاهره لباف، متخصص زنان و زایمان می گوید: وقوع یائسگی زودرس در هر سنی ممکن است اما معمولا از 30 تا 45 سالگی اتفاق می افتد. ما حتی موارد نادری داریم که زیر 30 سالگی یائسه می شوند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۳    
محققان با ساخت خون مصنوعی در آزمایشگاه، به دنبال روشی برای انتقال تمام گروه های خونی به یکدیگر هستند که دنیای پزشکی را دگرگون می کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
عرق سوز شدن یک مشکل پوستی است که منجر به مشکلاتی همچون خارش شدید پوست، ایجاد جوش های ریز و قرمز شدن پوست می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
بیماران تالاسمی علاوه بر اینکه باید دسترسی ایمن به داروهای مورد نیاز خود داشته باشند؛ نمی بایست در شرایطی قرار بگیرند که باعث شود سلامت آنها به خطر بیافتد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۱    
بررسی محققان ثابت شده است که سندرم دختر ارشد خانواده واقعی است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۱    
زیاده روی در مصرف انواع پنیر می تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۱    
بر اساس نتایج جدیدترین تحقیقات مشخص شده که سطوح بیش از حد ویتامین B با افزایش خطر حمله قلبی، سکته و سایر عوارض مرتبط است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه بیش از 90 هزار ماما در کشور فارغ التحصیل شده اند، میزان بیکاری در خدمات سلامت را بین گروه مامایی بالا عنوان کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۱    
خبرمرگ مرد 62ساله ای که در بیمارستان عمومی ماساچوست پیوند کلیه خوک اصلاح ژنتیک شده را دریافت کرده بود بعد از 2 ماه فوت شد، امیدها را نسبت به پیوند اعضا بین گونه های حیوانی و انسانی کاهش داده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۲    
کارشناس مسئول بیماری هاری شبکه بهداشت نکا از فوت کودک زابلی در نکا بر اثر گاز گرفتگی سگ خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۲    
خوراکی هایی که می خوریم، مستقیما بر ساختار باکتری های روده یا همان میکروبیوم تاثیر می گذارند درحالی که وضعیت روده ها نیز مستقیما بر سلامت عمومی ما اثرگذار است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۲۰:۰۲    
بوی بدن دهان به دلایل زیادی بروز می کند. در مواردی ممکن است به دلیل وجود باکتری های مضر در دهان و دندان باشد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۰۲    
قیمت هر سکه طرح جدید امروز دوشنبه 24 اردیبهشت در بازار طلای تهران با 100 هزار تومان کاهش نسبت به دیروز در کانال 40 میلیون و 800 هزار تومان معامله شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۰۲    
بر اساس نتایج یک تحقیق مشخص شد برای افراد افسرده بالینی تشخیص تفاوت بین احساسات منفی مانند خشم، احساس گناه و ناامیدی دشوار است و این می تواند بخشی از علت سختی مقابله با افسردگی باشد که عمدتا افراد از ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۰۲    
گرچه چرت زدن مزایای سلامتی ثابت شده ای دارد، چرت زدن مکرر با خطر بالاتر ابتلا به فشار خون بالا و سکته مغزی مرتبط است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۹:۰۲    
چهار تن از افرادی که سئوالات آزمون وکالت را فروخته و در ازای آن مبالغ قابل توجهی دریافت کرده بودند دستگیر شدند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۲    
یک درمانگاه 1000 میلیاردی از سوی یک نیکوکار به هلال احمر واگذار شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۲    
اخیرا معاون بهداشت وزارت بهداشت در خصوص جوانی جمعیت به مواردی اشاره کرده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۲    
سخنگوی شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به بارش باران و احتمال سیلابی شدن رودخانه های استان در روز دوشنبه لغایت سه شنبه (24 و 25 اردیبهشت ماه) هشدار داد و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۷:۰۲    
مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اعلام کرد: مصرف بنزین طی 54 روز ابتدایی سال جاری به 118.4 میلیون لیتر در روز رسیده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۲    
مصرف روزانه میوه های حاوی پکتین برای کاهش خطرات آلودگی هوا بسیار مهم است و توصیه می شود حداقل یک سیب در طول روز مصرف شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۲    
ویتامین E حاوی آنتی اکسیدان، مرطوب کننده و خواص درمانی است که فواید سلامتی مختلفی را برای پوست ارائه می دهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۲    
یکی از مشکلات فعلی شرکت های داروساز تامین مواد اولیه از منابع انحصاری است. انحصار باعث می شود شرکت های وارداتی به هر قیمتی که دلشان بخواهد محصول را به داروساز بفروشند و این اقدامی ناعادلانه در اقتصاد ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۲    
جراحی برای قطع و کنترل تشنج کودکان با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی ایران برای نخستین بار در ایران و غرب آسیا انجام شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۲    
یکی از چالش های موجود در صنعت پزشکی، محدودیت دسترسی به تجهیزات پزشکی پیشرفته در کشورهای در حال توسعه است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۲    
بی میلی برخی زنان به رابطه زناشویی دلایل متعددی دارد که در این مطلب به مهم ترین دلایل اشاره شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲    
سؤال اصلی این است: آیا بیمارستان گروهی پزشک هستند که در ساختمانی به معالجه بیماران می پردازند یا ساختمانی است که قرار است روزی پزشکانی در آن بیماران را معالجه کنند؟
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲    
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت : در لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران پیشنهاد های مترقی برای ارتقای سطح معیشت و افزایش رضایت شغلی پرستاران دیده شده و امید می رود با فوریت سیر تصویب و قانون ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲    
طبقه متوسط یا همان توده اجتماعی که بدنه اصلی مهاجران ناموفق را تشکیل می دهند در مسیر مهاجرت با سختی زیادی مواجه می شوند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲    
وزیر بهداشت در آیین افتتاحیه پویش ملی کودک سالم، ایران سلامت دستور تزریق واکسن پنوموکوک در 7 استان و واکسن روتاویروس را در 2 استان داده اند و مقرر شد تا قبل از تابستان همه کشور در این واکسیناسیون ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۲    
هرگز. بیماری ها از طریق رنگ زبان قابل تشخیص نیستند. این دیدگاه هارا برخی از منظر طب سنتی مطرح می کنند. اما واقعا اینکه بتوان بیماری های مهمی را از روی رنگ زبان تشخیص داد چنین امری امکان پذیر نیست.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۲    
رعایت برخی اصول بهداشتی به جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری در کاهش خطر ابتلا تأثیرگذار خواهد بود. با توجه به این که تاکنون هیچ نوع درمان و یا واکسنی برای این بیماری ساخته نشده است رعایت اصول ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۲    
هنوز هم یکی از مهم ترین چالش هایی که خانواده های کودکان اتیسمی با آن مواجه هستند، حضور این کودکان در مکان های عمومی و حتی در جمع خانواده است ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲    
به صرفه بودن درمان ناباروری در ایران و قطعی بودن آن نسبت به سایر کشورها، موجب شده است که ارز قابل توجهی هم از گردشگری سلامت برای کشورمان حاصل شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲    
تصاویری از آسمان خراش های مدرن با بناهای سوسیالیستی در پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی منتشر شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۲    
در سال های اخیر آمارهای مهاجرت کادر درمان نیز افزایش داشته است. باید بررسی کنیم که چرا همه دارند می روند و علت تمایل زیاد به خروج از ایران و فعالیت در خارج از کشور چیست؟
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۲    
به گفته محقق پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی بروز پدیده ال نینو می تواند به طور قابل توجهی بر الگوهای آب و هوای جهانی تأثیر بگذارد.