چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۹:۳۴Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 30 اردیبهشت 1403 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1397 شفا آنلاین 29 اسفند 1398 شفا آنلاین 30 اسفند 1399 شفا آنلاین 29 اسفند 1400 شفا آنلاین 29 اسفند 1401 شفا آنلاین 29 اسفند 1402 شفا آنلاین 31 فروردین 1403 شفا آنلاین 1 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 2 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 3 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 4 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 5 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 6 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 7 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 8 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 9 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 10 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 11 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 12 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 13 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 14 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 15 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 16 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 17 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 18 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 19 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 20 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 21 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 22 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 23 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 24 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 25 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 26 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 27 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 28 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 29 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 30 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۲۰:۰۲    
رییس شورای عالی سازمان نظام پرستاری گفت: نسبت استاد به دانشجو در رشته پرستاری در کشور از میزان یک به دوازدهم در برنامه توسعه ششم فاصله جدی دارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۵    
سازمان غذا و داروی ایالات متحده داروی جدیدی را برای درمان بیماران مبتلا به نوع پیشرفته سرطان کشنده ریه تایید کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۴    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مشاهده پشه آئدس در پارسیان و بندر لنگه استان هرمزگان و 2 شهرستان جنوبی استان بوشهر از جمله عسلویه و کنگان خبر داد .
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۱    
رییس کل سازمان نظام پرستاری گفت: میانگین دریافتی پرستاران نسبت به کارمندان هم رده در دیگر ارگان ها پایین تر است، درخواست جدی ما افزایش حقوق و درآمد پرستاران است تا ماندگاری افزایش یابد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۱    
ساختار چربی ها بسیار پیچیده است و آثار فیزیولوژیکی آن ها به ترکیبات، منبع و عواملی دیگر بستگی دارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۵:۰۲    
نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، از روز گذشته در تهران آغاز به کار کرد و در همین حال شنیده شد برخی اقلام قاچاق در این نمایشگاه عرضه می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۲    
یکی از عوارض و پیامدهای کوچک شدن بیضه مردان، ایجاد مشکلات ناباروری در آن ها است که به وضعیت اسپرم مربوط می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۲    
یک فوق تخصص غدد گفت: مصرف انسولین های نسل جدید به مدیریت بهتر قندخون افراد دیابتی کمک می کند که نتیجه این اتفاق، بالا رفتن و بهبود کیفیت زندگی آنها می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۲    
محققان پیش بینی می کنند که امید به زندگی در سراسر جهان طی سه دهه آینده نزدیک به 5 سال در مردان و بیش از 4 سال در زنان افزایش یابد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۲    
بازگشت سفرهای هوایی ایرلاین های ایرانی را با چالش بزرگی مواجه کرد. چرا که همزمان با افزایش تقاضا، موج جدیدی از مهاجرت خلبانان ایرانی نیز به کشورهای همجوار کلید خورده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۲    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو دلایل برخی عدم دسترسی های مقطعی به داروهای اعصاب و روان را تامین نقدینگی شرکت های دارویی اعلام کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۲    
برنامه پزشک خانواده از سال 1381 به تدریج در نظام سلامت ایران مطرح شد. اجرای طرح پزشک خانواده در کشور ایران از روستا ها و شهر های زیر 20 هزار نفر از سال 1384 شروع شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۲    
در پی جان باختن سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، قانون اساسی جایگزین رئیس جمهوری و وظایف آن را مشخص کرده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۲    
معاون پرستاری وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که هزینه های زندگی در کلانشهرها بالا رفته است، گفت: پرستار با حقوق 20 میلیونی در تهران کار نمی کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۲    
بالگرد حامل رئیس جمهور که برای افتتاح سد مرزی قیز قلعه سی به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در جنگل دیزمار در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۲    
محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: نکته امیدوارکننده این است که بعد از وقوع حادثه دو تن از افرادی که داخل بالگرد بودند با همکاران ما تماس گرفتند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۲    
معمولاً وقتی سخن از دلایل کاهش فرزندآوری به میان می آید، پاسخ ها سریع به سمت مشکلات معیشتی و اقتصادی می رود و به طور کلیشه ای تصور می شود دلیل اصلی اقتصادی است
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۲    
یک کارآزمایی بالینی جدید گزارش می دهد که ایمونوتراپی می تواند بقای بیماران سرطان ریه در مراحل اولیه را که واجد شرایط جراحی هستند، در صورت ترکیب با شیمی درمانی افزایش دهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۲    
حجامت خشک یا بادکش درمانی،خون گیری ندارد و در کودکان هم می توان انجام داد
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۲    
حکمای طب سنتی از رازی تا ابن سینا و جرجانی حجامت را از ارکان درمان می دانند
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۲    
مدیرکل برنامه ریزی اقتصاد سلامت سازمان نظام پزشکی، در خصوص فرار مالیاتی پزشکان، توضیحاتی داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۹:۰۲    
سومین هشدار طی دو هفته اخیر درباره تبعات مهاجرت و خودکشی پزشکان و پرستاران
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۲    
تتلو در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران پس از بررسی و تحقیقات نهایی، بابت تشویق مردم به فسادوفحشا به تحمل 10 سال حبس تعزیری محکوم شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۲    
برخی اخبار تایید نشده از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در منطقه جلفا خبر می دهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۲    
دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران گفت: قلیان اکسیژن الگوسازی می شود برای تشویق به مصرف قلیان و ما مخالف همه نوع قلیان هستیم. هر مشابه سازی ممنوع است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۲    
رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس و مسئول دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ بیش از 50 دستورالعمل ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۲    
چند نکته درباره حجامت که پوشش بیمه ای آن در حال اجراست
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۲    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد: سرمایه گذاری در زنبورستان های استان بالغ بر پانصد میلیارد تومان با میانگین تولید هرکندو 5.2 کیلوگرم است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۲    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت زن و شوهر کلاهبردار خبر داد و گفت: متهمان تحت تعقیب مراجع قضایی در چند استان ایران بودند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۲    
رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی سه شنبه (اول خرداد) و رگبار و رعدوبرق خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۲    
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: یک جوان که به دلیل تنه به تنه شدن با یک پسر 18 ساله با او درگیر و وی را به قتل رسانده بود، در همان ساعت اولیه پس از ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۲    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در سال گذشته 973 کودک زیر 5 سال مبتلا به سوء تغذیه شناسایی و به وزارت رفاه معرفی شده اند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۲    
بهترین راه برای مراقبت از دندان کودکان آموزش عادات صحیح برای بهداشت دهان و دندان از جمله آموزش مسواک زدن است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۲    
حجامت درمانی در کشورهای مختلف، به ویژه کشورهایی که دارای شیوه های قوی طب سنتی و ریشه های فرهنگی در درمان جامع هستند، رایج است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۲    
هر سه ساعت، یک بیمار منتظر به خاطر نبود عضو مناسب می میرد. اینجاست که نقش فرهنگ سازی خودش را نشان می دهد تا از جانی که می رود جان دیگر بروید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۲    
رئیس مجلس گفت : شورای نگهبان در هفته گذشته قانون ساماندهی اجاره مسکن را تأیید کرد و این قانون جهت اجرا، ابلاغ شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۲    
اگر در یهودیت، تعطیلی وجود دارد یهودیت که با ما دشمن نیست و ما آن ها را دشمن نمی دانیم. ما صهیونیسم و رژیم جنایتکار اسرائیل را دشمن می دانیم که امروزه هزاران انسان بی گناه را در غزه می کشد ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۲    
رئیسی تاکید می کند که دولت باید امکانات و مشوق ها از جمله تامین مسکن، پرداخت تسهیلات و وام های ازدواج و اشتغال را تامین کند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۰۲    
در مجموعه عکس های منتخب هفته می توانید شاهد تصاویری از جشنواره فیلم کن، سیل در مشهد، شفق قطبی و... باشید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۲    
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل درباره اخبار منتشر شده درباره مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکا در عمان گفت: این مذاکرات نه اولین بود و نه آخرین خواهد بود .
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۲    
بعد از انجام حجامت همچنین قبل از حجامت مثل هر روش درمانی دیگر، برای تاثیرگذاری بیشتر و بهتر نیاز به یک سری مراقبت ها دارد ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۲    
کرونا با تمام رعب و وحشتی که ایجاد کرد و در کنار تلفات بی شمار و زیان ها و خسارت هایی که برای جهانیان به همراه داشت درس ها و عبرت هایی را نیز به جا گذاشت.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۲    
جاده هراز که به عنوان زیباترین جاده ایران شناخته می شود مثل همیشه در این طبیعت بهاری مناظر چشم نوازی را به نمایش گذاشته است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۲    
در این روزهای تکرارناشدنی نمایش زیبایی های بهار را در طبیعت زیبای روستاهای اطراف تهران از دست ندهید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۲    
کارشناس هواشناسی اعلام کرد:بارندگی امروز در مناطقی از خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و گیلان شدت دارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۲    
تولید محتوا و تبلیغات فریب دهنده روزانه 6هزار سایت و صفحه مجازی در حوزه زیبایی تب تغییر ظاهر را بالا برده است
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۲    
با وجود انتشار لیست افرادی که مجوز کار روانشناسی ندارند، روانشناس نما ها همچنان به کار خود در فضای مجازی ادامه می دهند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۰۲    
دستورالعمل های بانک مرکزی به بانک ها برای پرداخت تسهیلات به بهانه های مختلف رعایت نمی شود. تازه ترین گزارش ها حاکی از این است که در فصل جابجایی ...