دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۵:۴۵Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 23 اردیبهشت 1403 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1397 شفا آنلاین 29 اسفند 1398 شفا آنلاین 30 اسفند 1399 شفا آنلاین 29 اسفند 1400 شفا آنلاین 29 اسفند 1401 شفا آنلاین 29 اسفند 1402 شفا آنلاین 31 فروردین 1403 شفا آنلاین 1 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 2 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 3 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 4 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 5 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 6 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 7 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 8 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 9 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 10 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 11 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 12 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 13 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 14 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 15 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 16 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 17 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 18 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 19 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 20 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 21 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 22 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 23 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 24 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 25 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 26 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 27 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 28 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 29 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 30 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۸:۰۲    
دهقانی گفت: در دو هفته گذشته، ایران به جمع کشورهای پیوند دهنده عضو از فرد مرگ قلبی پیوسته و اولین عمل با موفقیت در اهدای 2کلیه و قرنیه انجام شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
متخصص زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به باورهای رایج و غلط درباره بیماری های عفونی زنان، گفت: عفونت های زنان به 2 دسته باکتریایی و قارچی تقسیم بندی می شوند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۳    
پزشکان بریتانیایی برای اولین بار با تعویض پلاسمای خون، مانع از آن شدند که پادتن ها سبب پس زدن عضو پیوندی شوند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۲    
همزمان با روز پاسداشت زبان فارسی و روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، بازدید از آرامگاه های شاعران کشور، رایگان است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۲    
در این مطلب چند راه برای جالب نگه داشتن زندگی بدون ایجاد دوپامین مصنوعی مطرح شده، راه هایی که شاید ساده به نظر برسند، اما می توانند با ایجاد تغییرات مثبت و کوچک به زندگی شما تازگی ببخشند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۶:۰۲    
واژگان تأثیر مستقیمی در شکل گیری هویت و شخصیت یک کودک دارند. با برچسب زدن به کودکان برای مثال دسته بندی آنها به عنوان تنبل یا باهوش ممکن است، درواقع در حق آنها بدی کرده باشید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۲    
بیش از پنج دهه است که تورم در اقتصاد ایران روند افزایشی داشته است و در چهار دهه گذشته این روند به شکلی آزاردهنده زندگی روزمره شهروندان را تحت تأثیر خود قرار داده و موجب بروز نارضایتی ها و آسیب های ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۳:۰۲    
پرستاری از رسته های شغلی سخت و فرسایشی در حرفه پزشکی محسوب می شود که هرگونه افزایش رضایت شغلی در این عرصه ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۲    
معاون خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان با اشاره به جمعیت 3.5 میلیون زوج مبتلا به ناباروری اظهار کرد: با توجه به میزان شیوع ناباروری در کشور باید به طور جدی به حوزه درمان ناباروری ورود کرد
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به اهمیت درمان کودکان، تعرفه متخصص کودکان بزودی 20 درصد افزایش می یابد تا پزشکان با خیال راحت به درمان بیماران بپردازند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۲    
در اجرای این طرح، با توجه به سوابق مالی متقاضیان دسته چک، سقف اعتباری تعیین شده و آنها دیگر نمی توانند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۲    
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت، از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته در فضای مجازی خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۲    
فردا رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق در استان های نوار شمالی کشور، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، فارس، شمال کرمان و خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۲    
میانگین اضافه کار پرستاران در مراکز درمانی 28 تا 30هزار تومان به ازای هر ساعت است! خبری که عباس عبادی ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۲    
هزینه هر بیمار تالاسمی به 15میلیون تومان در هر ماه رسیده است و 95درصد بیماران ما توان پرداخت این هزینه را ندارند و همین موضوع ممکن است باعث ایجاد اختلال در درمان آن ها شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۲    
رئیس نظام پزشکی گفت: دستیاران پزشکان 2 برابر یک کارگر کار می کنند، حقوق کمک هزینه ای دریافت می کنند!
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۰۸:۰۲    
پزشکان دیگر علاقه ای برای گرفتن تخصص ندارند، در شهرهای کوچک و مناطق محروم فعالیت نمی کنند و در رشته های سخت، درس نمی خوانند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۰    
سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: با توجه به پوشش واکسیناسیون MMR بالای 97درصد، بدلیل ترددهای قانونی و غیرقانونی اتباع بیگانه از افغانستان و افزایش مسافرت های داخل و خارج استانی مردم ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۰    
در 25 هر ماه، یارانه نقدی و معیشتی خانوار های مستقر در دهک های یک تا سه واریز خواهد شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۰    
به گفته مدیرکل بهداشت، بیمه های اجتماعی و درمان کمیته امداد، طرح بیمه رایگان برای زنان دارای سه فرزند روستایی و عشایر اجرا می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۰    
بنا بر مصوبه شورای شهر تهران، قیمت قبر رزروی در بهشت زهرا(س) برای خانواده هایی که دارای متوفی هستند از 3 میلیون و 900 هزار تومان در سال 1402 به 15 میلیون تومان در سال 1403 رسید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۰    
وزیر بهداشت با اشاره به آغاز تزریق دو واکسن روتاویروس و پنوموکوک در هفت استان کشور گفت: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در تمام مراکز دولتی وابسته به وزارت بهداشت انجام می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۰    
اعتراض طلافروشان و تعطیلی بازار یکی از مباحث داغ این روزهاست. برخی گمان می کنند همه این اعتراضات زیر سر مالیات است اما ظاهرا مشکل این صنف مساله دیگری است
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۰    
قبل از کشف انسولین و همچنین دارو های ضد دیابت رایج، بیماران دیابتی با گیاهان دارویی و درمانهای سنتی معالجه می شدند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۰    
یک منبع مطلع از پیدا شدن جنازه شهردار منطقه پنج شیراز در منزلش خبر داد و گفت: بررسی ها درباره دلیل این ماجرا در حال انجام است و احتمال خودکشی یا قتل وجود دارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
پارکینسون یکی از آن بیماری ها ناخوشایند دنیا است. سوال بسیاری است که طول عمر بیماران پارکینسون جند سال است؟
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
علاوه بر قیمت سکه امامی، بهار آزادی، گرمی، نیم سکه و ربع سکه می توانید قیمت مثقال و انس جهانی طلا، طلای آبشده و دست دوم را نیز مشاهده فرمایید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار ثبات حرکت کرد و 44,879 (چهل و چهار هزار و هشتصد و هفتاد و نه تومان) نرخ گذاری و معامله شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۰    
دمپایی لا انگشتی به اسکلت پا صدمه میزند
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
در حالیکه عمده زمین های بازی در تهران و سایر شهر های پرجمعیت مجهز به تاب و سرسره پلاستیکی شده، در بسیاری از پارک های شهرستان ها و حتی شهر های اطراف تهران همان لوازم بازی آهنی جا خوش کرده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
"دیوید بنت"(David Bennett) مردی که از یک خوک اصلاح ژنتیکی شده قلب پیوندی دریافت کرده بود، بعد از ظهر روز سه شنبه، دو ماه پس از جراحی در مرکز پزشکی دانشگاه مریلند، درگذشت.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
آب داغ انجیر می تواند شما را از سرطان نجات دهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۰    
شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر دهه 60 و 70 بالاخره کار دستمان داد و باعث شد سر و کله سونامی سالمندی و کاهش موالید آرام آرام پیدا شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۰    
دستگاه گردش خون شامل قلب و رگ هاست. قلب مانند یک پمپ خون را داخل رگ ها به جریان می اندازد. رگ ها لوله هایی هستند که خون را به قسمت های مختلف بدن می برند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۰    
دبیرکل خانه پرستار کشور:طی یک ماه گذشته، 3 نفر از پرستاران ما در خواب فوت کردند و دلیل فوت شان، سندروم کاروشی و مرگ بر اثر کار زیاد بود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۰    
آنژیوپلاستی عروق کرونر، روش درمانی است که از طریق آن، عروق دچار تنگی یا انسداد را باز می کنیم.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۱۰    
قرار بود زیرساخت های افزایش ظرفیت تأمین شود، اما دانشگاه های علوم پزشکی بسیار مشکل دارند و این زیرساخت ها تأمین نشدند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۰    
در عمل سزارین اختلالاتی مانند چسبندگی های داخل شکمی و چسبندگی چربی روده و مثانه به جدار رحم وجود دارد علاوه بر آن چسبندگی جفت به جدار رحم در سزارین چندین برابر زایمان طبیعی است و عوارض زیادی برای ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۰    
لایحه ای در زمینه اهدای تخمک در سطح ریاست جمهوری آماده شده که قرار است به زودی اجرا شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۰    
بر اساس جدیدترین گزارشی که یونیسف درباره کودک همسری منتشر کرده، سالانه حدود 12 میلیون دختر زیر سن 18 سال در سراسر جهان به ازدواج اجباری تن می دهند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۰    
به گفته محققان، کودکانی که از واکسن می ترسند، ممکن است به زودی از طریق یک چسب پوستی بدون درد واکسن دریافت کنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۰    
دبیر کل جمعیت مبارزه به استعمال دخانیات: 80 درصد اماکنی که دخانیات در آن مصرف می شوند، جزو اماکن ممنوعه برای استعمال دخانیات هستند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۰    
طبق اعلام بسیاری از کارشناسان، جامعه شناسان و انجمن های فعال، صحبت از راه های انتقال بیماری های خودایمنی و پیشگیری در تمام مدارس دولتی و غیر دولتی نیز ممنوع گزارش شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۰    
طبیعی است که جامعه با هزاران معضل و گرفتاری دست به گریبان خواهد بود. یکی از وظایف و رسالت بزرگ نهاد رسانه ملی ساخت برنامه های آموزشی ممتد و فراگیر در این زمینه هاست.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
در کشورهای خارجی انجام هر عمل ممکن است شکایت بیمار را در پی داشته باشد، اما فرد شاکی الزاما به حق نیست و تعداد حکم های به نفع پزشک در اروپا و آمریکا بیشتر از حکم هایی است که علیه آنها صادر می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد که از هفته جاری ثبت نام برای بهره مندی از مشوق های سربازان ماهر اجرا می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
آشپز رستوران که به خاطر حسادت همکارش را کشته و کارت بانکی او را برداشته بود تصور نمی کرد همین کارت او را لو بدهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۱    
گریه نوزادان انواع گوناگون دارد که با کمی دقت متوجه آن خواهید شد. با شناخت رابطه نوع گریه با علت و بعد از اینکه متوجه علت اصلی گریه فرزند دلبندتان شدید می تواند آن را آرام کنید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۲    
به گفته مدیرعامل سازمان بیمه سلامت حدود 300 بیماری مشمول دریافت بسته های حمایتی شده اند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۲    
دو سال پس از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بنا به تأکید وزارت بهداشت به رغم کاهش 200 هزار غربالگری، با افزایش آمار تولد نوزادانی با ناهنجاری جنینی مواجه نیستیم.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۲    
یک دستگاه ریل باس در اختیار شرکت رجا در حدفاصل ایستگاه کرج و ملکی بدلیل نقص فنی دچار حریق جزیی شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۲    
کارشناس هواشناسی اعلام کرد :امروز در برخی مناطق شمال غرب، غرب، گیلان و از اواخر وقت در دامنه های جنوبی البرز رگبار و رعدوبرق پیش بینی می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
سخنگوی سازمان نظام پزشکی به واکاوی چرایی خودکشی پزشکان و انتخاب مرگ خودخواسته در بین جامعه پزشکی پرداخت.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
پرستاران همچون پزشکان با توجه به نقش بسیار مؤثری که در تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی مردم و اعتلای شاخص سلامت ایفا می کنند، از ارکان کلیدی نظام سلامت محسوب می شوند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۲    
دبیرکل خانه پرستار کشور گفت: پرستاران اگر با درآمد یک شیفت، حداقل زندگی شان تامین می شد، قطعا مهاجرت نمی کردند. علت مهاجرت، دافعه در کشور مبدا و جذابیت در کشور مقصد است .