دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۸May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 3 اردیبهشت 1403 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1397 شفا آنلاین 29 اسفند 1398 شفا آنلاین 30 اسفند 1399 شفا آنلاین 29 اسفند 1400 شفا آنلاین 29 اسفند 1401 شفا آنلاین 29 اسفند 1402 شفا آنلاین 31 فروردین 1403 شفا آنلاین 1 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 2 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 3 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 4 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 5 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 6 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 7 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 8 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 9 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 10 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 11 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 12 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 13 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 14 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 15 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 16 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 17 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 18 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 19 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 20 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 21 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 22 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 23 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 24 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 25 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 26 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 27 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 28 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 29 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 30 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۲    
حرکت صحیح لوله های رحمی به سمت فضای داخل رحم و انتقال تخم شکل گرفته باعث می شود بارداری اتفاق بیفتد. اگر به هر دلیلی در روند کار لوله های رحمی اختلالی ایجاد شود، بارداری ناموفق است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۷    
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: متأسفانه برخی از این داروها تاریخ مصرف گذشته هستند که تاریخ انقضای آن ها را تغییر داده و به صورت کاملاً حرفه ای دستکاری کرده اند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۷    
حالِ برخی از پزشکان این روزها چندان خوب نیست و پای حرف هایشان که می نشینی، برخلاف تصور عموم از وضعیت کاری و معیشتی خود گلایه دارند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۷    
اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز (3 اردیبهشت) و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۷    
بررسی های متخصصان در آمریکا نشان می دهد برنامه های کاری نامعقول و مدیریت نشده در جوانی ممکن است احتمال ابتلا به افسردگی و بیماری مزمن را در سنین میانسالی افزایش دهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۷    
مرد بجنوردی که در خانه ای چند میلیاردی زندگی می کرد و با جمع آوری زباله های شهری و نگهداری لاشه سگ و گربه در خانه اش باعث ایجاد مزاحمت برای همسایه ها شده بود، به گرمخانه منتقل شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۷    
زنی کینه جو برای انتقام از یک بلاگر معروف، وی را کلاهبردار معرفی کرد تا اعتبارش خدشه دار شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۷    
یکی از کارشناسان محیط زیست نسبت به آلودگی ماهی و موجودات آبی دو سد مهم اطراف تهران به دلیل ریختن پساب های آلوده هشدار داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۷    
روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه ای از دستور جمع آوری فراورده مکمل تقویتی رشد موی PHYTO خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۷    
روددره فرحزاد از قرق معتادان متجاهر خارج شده و قرار است به پاتوق دوستداران طبیعت تبدیل شود
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۰۲    
در متون پزشکی، دارو را به مثابه تیغ دو لبه ای تصور می کنند که یک لبه آن متوجه عوامل بیماری زا بوده و لبه دیگرش به علت ناآگاهی از مصرف صحیح آن، جان انسان را تهدید می کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۷    
راهداری البرز اعلام کرد: محور کرج_کندوان که از تاریخ دوم تا سوم اردیبهشت ماه به علت انجام عملیات نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۵۷    
گرانی چراغ خاموش دارو در سال جدید آغاز شده است؛ تولیدکنندگان قیمت ها را افزایش داده اند و دولت نیز قصد و اراده و البته اعتباری برای یارانه دادن به این بخش ندارد
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۰۲    
تکنولوژی در حوزه دارو در حال پیشرفت است از رواج نسخه های الکترونیک بیماران تا فروش آنلاین دارو که در سال های اخیر رواج بیشتری پیدا کرده؛ اما هیچ زیرساخت خاصی برای آن در نظر گرفته نشده است
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۳:۵۷    
تمایلی به منفی صحبت کردن ندارم ولی من اصلاً به وضع موجود و به خصوص آینده خوش بین نیستم. متأسفانه شرایطی به وجود آمده که مشوق ها برای گرایش به رشته های پزشکی به تدریج رنگ باخته در شرایطی که رشته پزشکی ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۲۰:۰۲    
دیزین با صفر درجه خنک ترین ایستگاه کشور بود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۷    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 2 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در محور فومن به سراوان خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۷    
قانون کاهش وزن 30-30-30 امروزه بسیار رایج شده است. اما این قانون برای کاهش وزن واقعا اثرگذار است؟
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۷    
رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه حیوان گزیدگی طی سه سال گذشته در مناطق تحت پوشش این دانشگاه رشد داشته است، گفت: 63 درصد این موارد مربوط به حمله سگ ها است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۹:۰۲    
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از ساماندهی بیش از 7 هزار آسیب دیده اجتماعی درطرح تکمیلی ساماندهی آسیب های اجتماعی شهر تهران خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۷    
در 2 روز اخیر جامعه هنری و دوستاران سینما برایشان این پرسش مطرح شده است که آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی چیست و او در چه مرحله ای از درمان قرار دارد؟
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۷    
در این مقاله، انواع دیه های مختلفی که برای جبران خسارت های به اعضای بدن افراد محاسبه می شود، توضیح داده شده و روش های محاسبه آنها بر اساس قوانین مربوطه بررسی شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۵۷    
مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد: پس از معرفی 107 بیماری به عنوان بیماری صعب العلاج، 18 میلیارد تومان در زمینه این بیماری ها پرداخت شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۲    
برخی مواد غذایی وجود دارند که باعث بهبود سلامت می شوند و در مقابل برخی به آن آسیب می رسانند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۲    
هورمون ها همان پیام رسان های شیمیایی هستند که سبب شروع تغییرات مورد نیاز در بدن می شوند. تستوسترون نوعی هورمون آندروژن است ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۷    
شفاآنلاین جامعه اواخر فروردین امسال مرد میانسالی با حضور در اداره آگاهی از ناپدید شدن همسرش خبر داد. او زمانی که مقابل افسر پرونده اش قرار گرفت، گفت: ملیکا ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۷    
نرخ فقر در ایران از سال 1396 تا 1398 حدود ده درصد افزایش یافته و از سطح 20 درصد به 30 درصد رسیده است. افزایش 10 درصدی نرخ فقر به معنی افزایش حدود 8 میلیون نفر به تعداد فقرا در کشور است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۵۷    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اهمیت و جایگاه خانواده گفت: توجه به خوابگاه دانشجویان متاهل باید در دستور مسوولان استان مرکزی قرار گیرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۲    
ویدیویی از بازداشت سیاساکتی در بزرگراه های تهران بعد از انجام تخلفات رانندگی .
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۲    
صفحات مجازی پر شده از فیلم پزشکانی که در حال توصیه برای درمان های مختلف و مصرف داروها هستند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
پس از گذشت 9 سال وقفه، صبح امروز نخستین گروه عمره گزاران ایرانی با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان وارد مدینه منوره شدند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۷    
تاوان این اعتماد اما برای برخی از این افراد گران تمام می شود و چهار نفر از افرادی که با این دارو تحت درمان قرار گرفته اند هم اکنون زنده نیستند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
یک عمل جراحی برای برش دهانه نای (لوله تنفسی) است تا بتوان لوله ای را برای کمک به تنفس درون آن قرار داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
تغییرات هورمونی، برنامه غذایی نامناسب و کمبود مواد مغذی، انواع روش های درمانی و بیماری های مختلف مخصوصا بیماری غده تیروئیدشرایطی که می تواند منجر به ریزش مو شوند
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۴:۵۷    
دردنیای سرشار از فناوری امروزی، استفاده از چک دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت الکترونیکی رو به افزایش است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۲    
یافته های آنها نشان داد افرادی که تنهایی یا انزوا را تجربه کرده اند، درصد بیشتری چربی بدن دارند و رفتارهای غذایی ضعیفی مانند اعتیاد به غذا و خوردن کنترل نشده از خود نشان می دهند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۷    
پیشگیری از عفونت های ویروسی پاپیلوما سبب کاهش قابل ملاحظه سرطان های گردن رحم و سایر بدخیمی های مربوط به این ویروس می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۵۷    
زوج های جوان باید بدانند زندگی متاهلی با زندگی مجردی تفاوت زیادی دارد زندگی مشترک یعنی مسئولیت پذیری یعنی تعهد داشتن و وفاداری و از خودگذشتگی و اگر این موارد را رعایت نکنند با شکست مواجه می شوند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۲    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری در ارزیابی نرخ تعرفه گذاری خدمات پرستاری سال 1403 معتقد است بررسی نرخ تعرفه های خدمات پرستاری ابلاغ شده بیانگر این است که ارزش این خدمات به میزان قابل توجهی رشد کرده است
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۷    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت از تدوین سبد غذایی مطلوب ایرانی برای رده سنی افراد بالغ و خانوار چهار نفره بر پایه رژیم غذایی سالم و پایدار با همکاری انستیتو تحقیقات تغذیه کشور و دبیرخانه ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۷    
عطسه، آبریزش بینی، آبریزش و خارش چشم ها و دیگر عوارض ناشی از آلرژی های بهار ممکن است این فصل را به کامتان تلخ کند و مانع از این شود که از سرسبزی و هوای مطبوع بهاری لذت کامل ببرید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۷    
اینها بچه های نسل جدیدند، نسلی که به نام نسل زد معروفند؛همان ها که در دو سال گذشته، خیلی معروف شدند. ویدیوهای زیادی ازشان بیرون آمد در حال اعتراض به وضع موجود ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
بخشنامه سازمان غذا و دارو می گوید اگر قیمت دارو 30 درصد اضافه شود باید سطوح قیمتی پخش و داروخانه ها بازنگری شود، اما دو سال است که این بازنگری صورت نگرفته است و مارژین توزیع و داروخانه کاهش یافته است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
غربالگری خون های اهدایی از نظر هپاتیت سی از سال 1375 اثر چشمگیری در کاهش شیوع این بیماری در جمعیت های پرخطر از جمله بیماران هموفیلی، تالاسمی و دیالیزی داشته است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
ترانه علیدوستی مدت ها پیش در صفحه توئیترش از ابتلایش به بیماری کلاستروفوبیا خبر داد و گفته بود به خاطر این بیماری به ندرت می تواند سوار مترو یا اتوبوس شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
اگر چه خرید و فروش جت شخصی از دیروز برای عموم آزاد شده، به نظر می رسد هزینه کلان خرید و نگهداری این پرنده های آهنی اجازه ندهد معامله آنها هم بیش از گذشته عمومیت پیدا کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۸    
گنجاندن مواد غذایی آبرسان در رژیم غذایی تابستانی نه تنها بدن را سرحال و پرانرژی نگه می دارد، بلکه به جلوگیری از کم آبی بدن و گرمازدگی نیز کمک می کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۰۸:۰۳    
فعالیت پزشکان در فضای مجازی افزایش پیدا کرده و نسخه های واحدشان برای فالوئرها آسیب زاست