شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۹:۱۷Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 4 اردیبهشت 1403 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1397 شفا آنلاین 29 اسفند 1398 شفا آنلاین 30 اسفند 1399 شفا آنلاین 29 اسفند 1400 شفا آنلاین 29 اسفند 1401 شفا آنلاین 29 اسفند 1402 شفا آنلاین 31 فروردین 1403 شفا آنلاین 1 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 2 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 3 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 4 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 5 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 6 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 7 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 8 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 9 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 10 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 11 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 12 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 13 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 14 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 15 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 16 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 17 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 18 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 19 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 20 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 21 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 22 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 23 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 24 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 25 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 26 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 27 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 28 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 29 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 30 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۵۷    
سازمان هواشناسی کشور برای برخی استان ها طی 2 روز آینده هشدار زرد صادر کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۱    
رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو گفت: در سال 1402 حدود 980 مورد IRC تمدید و صادر شد که به نسبت سال قبل از آن، بیش از 200 درصد رشد داشته است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۲    
2 مرد سارق وقتی زنی را کنار خیابان دیدند که ماشینش روشن نمی شد، به بهانه کمک خودرو او را روشن و سرقت کردند، در حالی که فرزند خردسال زن هم داخل آن بود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۷    
دختر جوانی با همدستی 2 مرد پدرش را در خواب عصرگاهی به قتل رساند و جسدش را در بیابان به آتش کشید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۱    
برای نخستین بار در کشور، خانم 23 ساله که از بدو تولد مبتلا به اختلال نورولوژیکی بود برای کاشت الکترود عمقی مغز در بیمارستان شهدای تجریش جراحی شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۱    
بیشتر پستانداران نر ارتباط کمی با فرزندان خود دارند یا اصلاً کاری با آن ها ندارند؛ پس چرا پدران ما انسان ها تا این حد متفاوت رفتار می کنند؟ آیا پدر بودن، مزیت فرگشتی برای ما انسان ها دارد؟
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۶    
خسرونیا می گوید: متاسفانه دولت به هیچ کدام از تعهدات ارزی عمل نکرده و همین مساله هم باعث شده وضعیت بهداشت و درمان چنین شرایط بد و بحرانی ای پیدا کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۲    
مطالعات نشان می دهد که شروع روز با تخم مرغ می تواند منجر به مصرف کالری کمتر در طول روز در مقایسه با جایگزین های غنی از کربوهیدرات مانند غلات صبحانه شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۵۷    
به دلیل عدم وجود اطلاعات کافی در مورد این ویروس خطرناک انجمن بزرگ اچ پی وی ایران به صورت رایگان بهترین راه های درمان و پیشگیری از این ویروس را به شما نشان می دهد .
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۲    
معاون فنی اداره کل طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه محل عرضه هر نوع دارو اعم از گیاهی، طبیعی، بیولوژیک و شیمیایی داروخانه است ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۷    
تحقیقات جدید نشان می دهد که ورزش عصرگاهی ممکن است مزایای سلامتی بیشتری برای افراد چاق داشته باشد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۷    
رییس سازمان نظام پزشکی ایران، راه اندازی سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی را یک اقدام ارزشمند در راستای خدمت به مردم دانست.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
کارشناسان می گویند رژیم غذایی سالم پس از درمان سرطان سینه مهم است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۷    
همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی 1403 روز سه شنبه 4 اردیبهشت در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۷    
اسپیرونولاکتون، یک داروی فشار خون می باشد که ممکن است به از بین بردن آکنه کمک کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۷    
به طور مثال برخی از افراد از کتامین (Ketamine) استفاده می کنند، این ماده یک داروی تجویزی است که عمدتاً برای القا و حفظ بیهوشی استفاده می شود ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲    
وزیر بهداشت، از اجرای آزمایشی عرضه اینترنتی دارو خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۷    
باور نادرست مصرف دارو در گذشته در مقیاسی بود که شخصی می گفت: "من هر قرصی هرجا می بینم می خورم چون قطعا برای درمان عضوی از بدن است و من هم که تمام اعضای بدنم درد می کند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۷    
رئیس گروه بیماری های قابل انتقال از حیوان به انسان، گفت: در سال جاری نیز تاکنون 6 مورد بیمار در استان سیستان و بلوچستان داشته ایم که متاسفانه یک نفر از این مبتلایان فوت شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۲    
همه ساله در فصل بهار شاهد زیبایی های بی نظیر طبیعت در بهشت زیبای استان گلستان، نگارستان ایران زمین هستیم.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۲    
جامعه اورولوژی ایران از جایگاه بالای علمی در دنیا برخوردار است . این در حالی است که حتی تحریم ها هم نتوانسته چیزی از ارائه خدمات روز دنیا در کشور ما بویژه در این رشته بکاهد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۲    
مرکز اطلاع رسانی پلیس از شناسایی باندهای سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور خبر داد و اعلام کرد: طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش می رود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۷    
مشاور مدیرعامل کانون هموفیلی ایران، بر اهمیت پوشش بیمه ای یکی از داروهای نوین بیماران هموفیلی تاکید کرد
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۷    
فعال سیاسی اصولگرا گفت: بعضی از دوستان کارهایی را می کنند که باعث می شود حتی سر مسائلی که فهم و درک آنها سخت نیست، جامعه را به لجبازی می اندازد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۷    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری اظهار کرد: ضرورت توجه به ضریب استاندارد نیروی انسانی کادر پرستاری نسبت به تخت بیمارستانی بسیار حائز اهمیت است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۲    
معاون بهداشت وزارت بهداشت در خصوص تزریق واکسن گارداسیل ، آخرین وضعیت شیوع بیماری HPV در کشور و اهمیت واکسیناسیون علیه آن توضیحاتی ارائه کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: شایع ترین اختلال در بیماران کرونایی، اختلال مربوط به خواب، عدم خواب عمیق و مطلوب، افسردگی، اختلال ترس و اضطراب پس از سانحه و کماکان گوشه گیری است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۷    
رئیس شورای عالی استانها گفت: در برخی شهرها تعداد خودروها نسبت به ظرفیت آن بسیار بیشتر است و باید توسعه حمل و نقل عمومی جدی گرفته شود و کیفیت نیز ارتقاء یابد و لازم است دولت در این زمینه یارانه توسعه ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۷    
معاون محیط زیست گلستان: مخالف برداشت ماده معدنی درمنطقه حفاظت شده هستیم؛ ولی از ما استعلام نشد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۵۷    
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی با تاکید بر لزوم مهارت آموزی سربازان وظیفه عمومی گفت: بیش از 20 هزار نفر از سربازان ماهر توانسته اند وام خود اشتغالی دریافت کنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۲    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۷    
دوران سه تا چهار سالگی، یکی از دشوارترین دوران برای والدین است. آن ها در این دوره با مجموعه عجیب و غریب و پرتناقضی در رفتارها و ویژگی کودک سه ساله روبرو هستند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۷    
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران با تأکید بر بازگشت 200 واحد راکد به چرخه تولید، از صادرات 9 میلیارد دلاری محصولات واحدهای تولیدی این استان به کشورهای مختلف خبر داد و گفت ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۷    
کارشناس مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت کیش از معاینه رایگان سالمندان کم توان گرامیداشت هفته سلامت خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۲    
کمبود ویتامین D می تواند دلیل افزایش نرخ سرطان پروستات در میان مردان باشد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۷    
معاونت بهداشت وزارت بهداشت از برگزاری پویش سلامت دهان و دندان از 17 تا 19 در سطح کشور توسط معاونت های بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۲    
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در حدفاصل روزهای 25 اسفند 1402 تا 15 فروردین 1403 (20 روز)، تعداد هزار و 65 نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
حریق انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) در خیابان شهید مدنی تهران توسط آتش نشان ها در اسرع وقت اطفا شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
ازدواج پنهانی پزشک با منشی اغفالگرش نتیجه ای جز پشیمانی به بار نیاورد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به شعب بانکها، سقف برداشت از حساب های بانکی بصورت غیر حضوری روزانه 200 میلیون تومان و ماهانه 1 میلیارد تومان شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۲    
نمایندگان مجلس ضمن مخالفت با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت در مورد دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی به قوه قضائیه، فرصت مجددی به دستگاه های مربوطه برای رفع مشکلات این حوزه دادند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۷    
تخصیص ارز محموله های برنج که از ابتدای شهریور ماه تاکنون به گمرکات کشور اظهار و ترخیص شده ، همچنان در انتظار تأیید وزارت جهاد کشاورزی به عنوان نهاد متولی و سپس بانک مرکزی است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۷    
اظهارات دیروز رئیس قوه قضائیه درباره احیای گشت ارشاد، شنیده ها و روایت ها مبنی بر نقش و مسئولیت رئیس جمهور و دولت سیزدهم در این باره را تایید کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۲    
فرضیه ترغیب به خودکشی خانم بازیگر معروف از سوی پسری جوان با تحقیقات بازپرس جنایی و با توجه به نبود مدارک مستند، رنگ باخت و پرونده مرگ این بازیگر جوان برای دومین بار بسته شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۷    
پسر جوانی که راز یک جنایت را در سینه داشت با شرکت در یک بزم شبانه در حالت مستی به قتل اعتراف کرد و گرفتار شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۲    
بنا بود 70 درصد هزینه دارو را بیمه ها و 30 درصد آن را مردم پرداخت کنند، اما در حال حاضر این هزینه بین بیمه و مردم نصف شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۷    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی تا آخر هفته در بیشتر نقاط کشور فعال خواهد بود
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۲    
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا اعلام کرد که طرح صدور یک روزه گواهینامه رانندگی برای موتورسیکلت سواران فاقد گواهینامه همچنان درحال اجراست.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۷    
اختلالات روانی در ایران از متوسط جهانی وضعیت بدتری دارد، درباره خودکشی ایران از میانگین جهانی پایین تر است با این تبصره که متاسفانه فرآیندی خودکشی رو به رشد است. ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۷    
سرانه مصرف مواد غذایی ایرانی ها با وجود گرانی اقلام غذایی تغییر چندانی نداشته اما بخش عمده درآمدهایشان را به خود اختصاص داده است
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۷    
بی خوابی اغلب نشانه اختلالات خلقی مانند افسردگی و اضطراب است. اضطراب و استرس باعث افزایش بی قراری می شود و بدن شما را برانگیخته، بیدار و هوشیار نگه می دارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۲    
مدیریت بحران تهران بزرگ نسبت به آغاز بارش های شدید در این کلان شهر هشدار داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۷    
سیل اواخر فروردین ماه سال جاری به تاسیسات بیش از 295 روستا آسیب جدی وارد ساخته و زنگ خطر شیوع بیماری های واگیردار روده ای، پوستی و غیره را در مناطق مختف سیل زده به صدا درآورده است
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۷    
در هفته ای که گذشت، وقایع متعددی از التهاب در منطقه خاورمیانه تا سیل در دبی و سیستان و بلوچستان به تیتر خبرها تبدیل شدند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۰:۰۲    
زن باید حتما ابتدا به واحد اجرای ثبت مراجعه و پس از چند ماه پیگیری، اگر به مهریه خود نمی رسید، با پایان دادن فرایند ثبتی، تازه فرایند قضائی مهریه را از طریق تشکیل پرونده دادگستری شروع می کرد .
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۷    
انواع مختلفی از رفتارهای پدرها وجود دارد که عامل آسیب های دوران کودکی و مسائل مربوط به روابط بزرگ سالی دختران شان هستند. این اشتباهات باعث می شود تا ابتلا به سندروم مسئله با پدر در کمین دختران باشد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۷    
عملیات رهایی گروگان 30 ساله از چنگ گروگانگیران اجاره ای، درحالی با تدابیر هوشمندانه پلیس جنایی خراسان رضوی به نتیجه رسید که ماجرای این حادثه خونبار به اختلاف حساب های فامیلی گره خورد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۷    
جثه نحیفی که نشان از تجربه ضربه هایی بر روی خود را دارد. از داستان ازدواجش می پرسیم که تنها با جملات کوتاه چیزی می گوید و از آن می گذرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۸:۵۷    
حالا که اوضاع اقتصادی به هم ریخته و بیمارستان ها فقیرند، حمایت ها هم قطره چکانی شده و بخش مددکاری بیمارستان ها خدمتی برای بیماران افغانستانی و مهاجرندارد.