شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۸:۱۵Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفا آنلاین 8 اردیبهشت 1403 - shafaonline.ir

شفا آنلاین 29 اسفند 1393 شفا آنلاین 29 اسفند 1394 شفا آنلاین 30 اسفند 1395 شفا آنلاین 29 اسفند 1396 شفا آنلاین 29 اسفند 1397 شفا آنلاین 29 اسفند 1398 شفا آنلاین 30 اسفند 1399 شفا آنلاین 29 اسفند 1400 شفا آنلاین 29 اسفند 1401 شفا آنلاین 29 اسفند 1402 شفا آنلاین 31 فروردین 1403 شفا آنلاین 1 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 2 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 3 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 4 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 5 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 6 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 7 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 8 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 9 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 10 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 11 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 12 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 13 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 14 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 15 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 16 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 17 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 18 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 19 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 20 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 21 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 22 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 23 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 24 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 25 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 26 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 27 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 28 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 29 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 30 اردیبهشت 1403 شفا آنلاین 31 اردیبهشت 1403 
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۵۷    
استفاده از چربی سوز ها می تواند ظرف مدت یک هفته به آب کردن چربی های شکمی و بهبود تناسب اندام کمک کند ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۵۷    
در سال 2024، نیاز به جراحی های لیفت صورت به عنوان یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین روش های جوانسازی، به وضوح قابل مشاهده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۰۲    
مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۸    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: به دنبال منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه پرستاران، سازمان نظام پرستاری کل کشور پیشنهادات خود را جهت غنای بیشتر لایحه حمایت مادی و معنوی به وزارت بهداشت ارائه ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۷    
برای کاهش وزن باید کالری دریافتی بدن را کم کرد، اما نباید به گونه ای باشد که احساس گرسنگی کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۷    
وزیر بهداشت در حکمی "مجید احمدی" را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۷    
رئیس سابق مرکز پژوهش های تامین اجتماعی گفت: در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۷    
معاون ارزی مرکز مبادله طلا و ارز گفت: از ابتدای سال تا 7 اردیبهشت ماه 4 میلیارد و 216 میلیون دلار ارز برای کالا های اساسی تامین شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۷    
خارش پوست یکی از علائمی است که ممکن است در بسیاری از بیماری های مختلف بروز کند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۷    
طرح کالابرگ الکترونیکی با رویکردی مبتنی بر خلاقیت و هوشمندی و با هدف تامین سبد غذایی مردم به بهترین شکل ممکن اجرایی شد
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۷    
بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن سازی کودکان کشور وارد شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۰۲    
یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: اگر فردی احساس چاقی می کند به هیچ عنوان نباید به فکر عمل جراحی پلاستیک زیبایی باشد بلکه قبل از آن باید به همکاران متخصص تغذیه مراجعه کند
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۷    
یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب آور هشدار داد و گفت: مصرف این داروها بدون نظر پزشک عوارض خطرناکی را به دنبال دارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۷    
شما بدون فکر کردن در مورد کاری به ماهیچه های خود می گویید چه کاری انجام دهند. اما گاهی اوقات آن ها کار خود را انجام می دهند و ممکن است نبض داشته، منقبض شوند و نتوانند آرام شوند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۵۷    
استفاده از سبزیجات آلوده به انگل فاسیولا به صورت خام، خوردن غذاهای تهیه شده با سبزیجات خام مانند دلار (نمک سبز) و زیتون پرورده از جمله راه های احتمالی انتقال فاسیولیازیس است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۲    
نایب رئیس کارگروه سلامت دیجیتال فرهنگستان علوم پزشکی ایران، از آزمایشگاه های بالینی و پزشکی هوشمند به عنوان یکی از پایه های مهم در تشخیص و مدیریت بیماری ها نام برد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۰۲    
رئیس دانشکده علوم پزشکی چابهار:اقدامات لازم برای کنترل بیماری مالاریا در پی سیل سیستان وبلوچستان، در نظر گرفته شده است
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۷    
رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس از جراحی تومور 14 سانتی از کلیه کودک 2 ساله بندرعباسی خبر داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۱:۵۷    
رئیس جامعه متخصصان داخلی ایران با بیان اینکه هر سال تعداد فراوانی رزیدنت داخلی پذیرش می شود ولی همچنان از این بابت کمبودهایی داریم ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش 3 برابری مصرف و 24 برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۷    
مزدا آر ایکس-7 خودرویی است که در سال های 1978–2002 توسط شرکت مزدا در هیروشیما، ژاپن تولید شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۷    
برقراری رابطه جنسی تاثیرات مثبت فیزیکی و روانشناختی متعددی دارد، از جمله کاهش فشار خون، تقویت سیستم ایمنی بدن و کمک به داشتن خواب بهتر ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۷    
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکوهای اینترنتی امروز ابلاغ شد و پس از 6 ماه در سراسر کشور به صورت رسمی اجرا می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۷    
معاون علمی رئیس جمهور گفت: ارز ترجیحی به محصول دانش بنیان دادن، تجهیز پزشکی دادن و به واردکننده دادن قطعاً و قطعاً اشتباه است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۷    
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش های پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۲    
رئیس جامعه دندانپزشکی ایران گفت: هزینه های دندانپزشکی در کشور گران نیست، بلکه درآمد های مردم کم است و این درآمدِ کم جوابگوی همۀ نیاز ها نیست.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۷    
فردی گواهی پزشکی برای یک هفته را به قیمت 250 هزار تومان صادر می کند.گویا گواهی پزشکی هم به شیوه ای جدید برای کسب درآمد برخی تبدیل شده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۷    
متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری گفت: تشخیص به موقع و زود هنگام عفونت ادراری می تواند از انتشار عفونت به کلیه ها ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی سازمان اورژانس اعلام کرد: در سال جاری به دلیل افزایش حجم بارش ها، شاهد رویش انواع قارچ ها درطبیعت هستیم و متاسفانه گروه های مختلف طبیعتگرد قارچ های وحشی را به عنوان قارچ خوراکی مصرف می کنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۷    
طبق آمار ثبت احوال کشور از تعداد فوتی های ثبت شده در سال 1402، مردان بیشتر از زنان فوت کرده اند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۵۷    
پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی داند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۷    
رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: ادعای استفاده از گاز خنده در قلیان اکسیژن در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در پاسخ به ادعاهای مطرح شده باید گفت ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۵۷    
مقامات امنیتی عراق می گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۱    
شفاآنلاین جامعه طبق داده های مرکز آمار ایران، نرخ تورم سالانه به کمترین میزان خود در 21 ماه اخیر رسیده و رقم 38.8 درصد را ثبت کرده است ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۱    
در ادامه فروکش کردن قیمت ارز در بازار غیررسمی، امروز شنبه در بازار فردوسی تهران، قیمت فروش نقدی دلار به 62500 تومان کاهش یافت.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۰۲    
در آغاز دومین ماه از فصل بهار، جهان روزهای نسبتا آرامی را پشت سر گذاشت.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
قارچ های پا برای رشد به کراتین نیاز دارند ممکن است لایه های بیرونی پوست، مو، یا ناخن پا را آلوده کنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
علائمی در سیستم گوارش وجود دارند که نشان می دهند شما دچار بیماری کبد چرب هستید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۷    
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور : مردم می توانند با مراجعه به سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، روانشناسان دارای پروانه را شناسایی کنند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۷    
سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) روز جمعه ژن درمانی فایزر را برای بیماری هموفیلی B تائید کرد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۷    
بیماری کرونای این مرد 20 ماه طول کشید که طولانی ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ کدام فایده نداشت.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۲    
مجری طرح مطالعاتی بررسی قلیان اکسیژن گفت: دستگاه قلیان اکسیژن هنوز تایید نهایی را نگرفته و نتایج تحقیقات ملاک تصمیم گیری در این باره خواهد بود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۷    
دیسک در مقابل فشار زیاد به کمر یا آسیب، نقش محافظتی دارد و درصورتی که ضربه یا آسیبی شدید به کمر وارد شود یا با بالارفتن سن ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۵۷    
آنگونه که بانک مرکزی در اسفند ماه 1402 اعلام کرد اجاره مسکن شهری نسبت به سال 1401 حدود 51.6 درصد گران تر شد که این رشد برای شهر تهران 44.5 درصد بوده است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۲    
اقدامات درمانی برای فشار خون بالا را دز این مقاله می خوانید.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۵۷    
واریکوسل شایع ترین بیماری قابل درمان درمردان است. بیماری واسل در بیضه پسران جوان موجب عدم تخلیه خون در بیضه و بالا رفتن درجه حرارت بدن هم می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۲    
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: از سه شنبه هفته جاری سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۷    
امواج بلند اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی از لس آنجلس تا نیویورک در حمایت از مردم فلسطین و آرمان عادلانه آن ها در حال گسترش است.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۷    
با لباس سفید رفتی، با کفن باید بیای بیرون. این زنه که می تونه مردش رو جمع کنه و اخلاق های بدش رو درست کنه، دعوا که توی هر خونه ای هست، حالا لابد تو هم یه کاری کردی اون هم مرده ...
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۲    
نابرابری درآمدی در بیشتر کشورها روز به روز در حال افزایش است. چشم انداز کوتاه مدت از اقتصاد خاورمیانه نیز با افزایش قیمت های انرژی و مواد غذایی به شکل تیره ای ترسیم می شود.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۷    
همراهش می گوید جانباز جنگ تحمیلی است ،حنجره اش را طی مراحل درمان سوراخ کرده اند، از انتظار طولانی مدت خسته شده است. انتظاری که بی پاسخ می ماند و به او می گویند که پزشک نیامده و تجهیزات آماده نیست
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۷    
جامعه سالم و متعارف جامعه ای نیست که هیچ اعتراض و یا خشونتی در آن نباشد. جامعه سالم راه هایی برای رسیدن به تفاهم و عبور مسالمت آمیز از اختلافات را دارد.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۲    
کنکور تجربی در حالی همچنان پرمتقاضی ترین بخش آزمون سراسری است که چهره های نظام سلامت با اشاره به خالی ماندن ظرفیت در رشته های کم درآمد نسبت به آینده پزشکی کشور نگرانند
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۷    
بارداری زنان هر قدر در سنین بالاتری اتفاق بیفتد ریسک بروز اختلالات ژنتیکی را در فرزندان بالاتر می برد و مادران باردار بالای 35 سال نیازمند مراقبت های ویژه تری هستند.
شفا آنلاین   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۸:۵۷    
مهم است که مسافران هنگام عبور از مرزهای بین المللی از مقررات و محدودیت های محلی در مورد داروهای مصرفی شان آگاه باشند تا با مشکلات قانونی مواجه نشوند.