چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۹:۱۷Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1402 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1402 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1402 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1402 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1402 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1402 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1402 خبرگزاری تقریب 1 آبان 1402 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1402 خبرگزاری تقریب 1 دی 1402 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 2 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 3 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 5 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 6 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 7 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 8 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 9 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 10 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 11 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 12 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 13 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 14 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 15 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 16 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 17 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 18 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 19 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 20 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 21 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 22 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 23 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 24 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 25 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 26 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 27 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 28 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۳    
فرمانده کل سپاه گفت: سردار سید محمد کسائیان عمر خود را در میدان های سترگ جهاد و خدمت به انقلاب، نظام و ملت عظیم الشأن ایران اسلامی سپری کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۲    
در آستانه کنگره ملی 24 هزار شهید خوزستان از 9 اثر فاخر هنرمندان خوزستانی با حضور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی رونمایی شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۷    
امام جمعه اهواز گفت: رفع مشکلات و نیاز های خوزستان با رأی آگاهانه و انتخاب افراد اصلح محقق خواهد شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۰۵:۱۷    
استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: در هر دوره ای از انتخابات شاهد حضور همه اقوام، ادیان و مذاهب اسلامی در پای صندوق های رأی بوده و هستیم و در همین استان کرمانشاه با توجه به تنوع فرهنگی و قومی و مذهبی به ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ - ۰۲:۲۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی، درگذشت روحانی سالک الی الله حجت الاسلام عبدالقائم شوشتری را تسلیت گفتند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۲۳:۵۷    
خطیب نمازجمعه شهرستان روانسر گفت: مردم افرادی صالح، اصلح، توانمند، متخصص و دلسوز به عنوان یک وظیفه شرعی و ملی انتخاب بکنند و رای بدهند قطعاً اعلام حضور برادران و خواهران مسلمان در پای صندوق رأی ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۲۲:۵۲    
نماز جمعه چهارم اسفند ماه 1402 زاهدان به امامت آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در مصلی قدس زاهدان اقامه شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۲۲:۱۸    
ماموستا سید امجد قضایی عنوان داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی برای انتخاب نماینده اصلح و متدین که زبان ملت باشند، بسیار مهم است ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۲    
ماموستا عبدالسلام محمدی با بیان اینکه انتخابات یک فرصت بسیار مهم برای مشارکت وبیان مطالبات و خواسته ها است ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۲۰:۵۲    
رئیس کانون مداحان خراسان رضوی گفت: در مسابقات مدیحه خوانی کوثر محبت 1945 نفر شرکت کردند که نسبت به دو دوره گذشته شاهد رشد چشمگیری هستیم.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۲۰:۳۷    
امام جمعه شهر گرگان گفت: مشکلات اقتصادی کشور نباید با رویداد سیاسی مانند انتخابات گره زده شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۲۰:۲۷    
وزیر خارجه پاکستان در مکالمه تلفنی با وزیر خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی پاکستان جایگاهی بالا و فراتر از تحولات داخلی این کشور دارد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۲۰:۱۲    
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: برای داشتن یک مجلس قوی و انقلابی و کارآمد باید از نگاه عشیره ای و ایلی به انتخابات پرهیز کنیم و از میان نامزدهای انتخاباتی بهترین و کارآمدترین آنها را راهی ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۸:۲۷    
نیروهای اشغالگر صهیونیست، امروز جمعه 4 اسفندماه، با ضرب و شتم نمازگزاران فلسطینی، از ورود آنها به مسجد الاقصی برای اقامه نماز جمعه جلوگیری به عمل آوردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۸:۱۲    
امام جمعه قم با بیان اینکه انتخابات یک عبادت اجتماعی است گفت: امروز همه دنیا به انتخابات ملت ایران نگاه می کنند، باید اختلافات را کنار گذاشت و کسی نباید از صندوق ها روی گرداند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۷    
امام جمعه موقت شهر سنندج ضمن دعوت مردم به حضور پرشکوه در انتخابات یاردهم اسفندماه؛ گفت: مردم در انتخابات پیش رو به افراد اصلح و خدمتگزار رأی بدهند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۷    
امام جمعه قشم با تأکید بر هوشیاری همگان در برابر توطئه های دشمنان گفت: باید همه ما شگردهای خاصی را که دشمن برای رسیدن به اهداف خودش برنامه ریزی کرده بشناسیم و آنها را خنثی کنیم.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۷    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس فرا رسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج) را تبریک گفت و افزود: امام زمان(عج) مکمل همه انبیا و اولیاست.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۷    
امام جمعه کیش با بیان اینکه انتخابات یک نقطه قوت در جمهوری اسلامی است، گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات تقویت کننده وحدت و قدرت ملی است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۲    
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، انتخابات یک اصل پذیرفته شده است و نماد جمهوریت و ابزار اعمال اراده مردم در مشارکت در حکمرانی، تصمیم گیری و تعیین سرنوشت بشمار می رود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۶:۰۲    
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امید، حرکت مضاعف و تلاش پی در پی برای احقاق حق، گسترش عدل و نشر فرهنگ اسلام و مکتب قرآن و اهل بیت(ع) یکی از آثار انتظار و اعتقاد به مهدویت است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۵:۵۲    
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضور در انتخابات حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است بنابراین دشمن برای تضعیف این حضور تمام ظرفیت رسانه ای خود را به کار گرفته است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۷    
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، ویژه برنامه های ولادت با سعادت ولی عصر در بارگاه ملکوتی امام رئوف را اعلام کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۵:۰۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تأکید بر اینکه مسئله انتخابات بر همه واجب است و باید در آن شرکت کنند گفت ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۴:۲۲    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: کل جریان ضدانقلاب با سوابق تاریک و سیاه خود در زیر پرچم کفر و استکبار جهانی، پرچم مقابله با انتخابات را در دست گرفته اند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سفر به شهرستان ورامین ضمن دیدار و گفت وگو با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۳:۲۲    
امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: بی شک دشمن، کشور قوی نمی خواهد و خواهان این است که جمهوری اسلامی ایران، مجلس و دولتی ضعیف داشته و با ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم، شاهد تشکیل یک مجلس ضعیف باشیم ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۷    
مدرس مدارس علمیه با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است گفت: بی تردید مردم در روز انتخابات حماسه دیگری خواهند آفرید و به فرمایشات رهبری لبیک گفته و نشان می دهند که به سرنوشت خود و ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۷    
با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر شهریاری دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از بانوان نمونه شهرستان قدس تهران در مجتمع فرهنگی باقر العلوم علیه السلام تقدیر شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۲    
رئیس بنیاد بین المللی امیرعلی شیرنوایی ازبکستان، ضمن تشرف به بارگاه منور رضوی، زیارت حرم علی بن موسی الرضا(ع) را بازدید از تمدن و انسان گرایی اسلامی دانست.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۲    
نشست قرآنی "و آخرین منجی" ویژه دختران کودک و نوجوان مشهدی در آستانه نیمه شعبان در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر ثامن الحجج(ع) برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۲    
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، گفت: بزرگترین شادی، جشن و نشاط اجتماعی را می توان بر پایه دین و دیانت تولید و پایه گذاری کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۲    
مدیر مرکز بین المللی میکروفیلم نور در ایران و هند گفت که معمولا دولت ها تصمیم می گیرند که چه اخباری منتشر شود و به همین دلیل مردم در برخی کشورها از موضوع طوفان الاقصی مطلع نیستند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۷    
فعال رسانه ای هند تاکید کرد که مذاهب مختلف در هند با یکدیگر برادر هستند و فعالیت رسانه ها در این کشور به گونه ای است که میان مذاهب مختلف فتنه و درگیری پیش نیاید.