دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۱۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 14 اسفند 1402 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1402 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1402 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1402 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1402 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1402 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1402 خبرگزاری تقریب 1 آبان 1402 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1402 خبرگزاری تقریب 1 دی 1402 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 2 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 3 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 5 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 6 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 7 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 8 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 9 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 10 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 11 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 12 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 13 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 14 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 15 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 16 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 17 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 18 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 19 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 20 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 21 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 22 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 23 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 24 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 25 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 26 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 27 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 28 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۰۴:۲۲    
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان قشم خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۴:۳۲    
مراسم تشییع پیکر آیت الله محمد امامی کاشانی با حضور عموم مردم و طلاب تهرانی بعد از اقامه نماز میت توسط مقام معظم رهبری بر پیکر وی برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به نخستین نشست شورای راهبری اهل سنت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد پیامی صادر کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۸    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم خوزستان با تمام توان خود در انتخابات یازدهم اسفند حضور یافتند و حماسه آفریدند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۷    
نماهنگ سیده رقیة به مناسبت سالروز ولادت حضرت رقیه (س) با نوای دختران ایرانی و سوری منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۵:۳۸    
مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از افتتاح و بهره برداری از ساختمان های آموزشی مدارس علمیه خواهران در شهرستان های رودان و سیرک خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۳:۲۸    
چهل و دومین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی با هدف ترویج فرهنگ اسلامی در بخش های هنر های آوایی، نمایشی و تجسمی درحال برگزاری است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۲:۴۸    
در آستانه ماه مبارک رمضان و نسل کشی اسراییل در غزه، چندین سازمان مردم نهاد و گروهی از فعالان مدنی با راه اندازی کارزاری خواستار تحریم محصولات اسرائیلی به کشورهای عربی و بازارهای جهانی شدند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۱:۳۸    
آیین اختتامیه مرحله کشوری شانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان دوشنبه شب با حضوری جمعی از مسئولان استانی و کشوری و معرفی برترین ها در سنندج برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۰:۲۳    
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مبلغان باید احکام دینی را برای مردم تبیین کنند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۰:۲۳    
مرجع تقلید شیعیان گفت: باید از سرمایه های کشور محافظت شود، جوانان و عزیزانی که به کشورهای دیگر می روند، به کشور برگردند و در سازندگی کشور مشارکت کنند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۰:۱۸    
فاطمه رضایی مادر شهید علی سقایی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۸    
چهارصد و سی و چهارمین شماره هفته نامه خط حزب الله، با عنوان به انتخاب ملّت منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۸    
ماموستا عباس رسولی، امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان اشنویه از حضور باشکوه مردم شریف، انقلابی و همیشه در صحنه در انتخابات 11 اسفند ماه تقدیر کردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۸    
مراسم بزرگداشت سرهنگ شهید رضا زارعی فردا سه شنبه 15 اسفند در مسجد جامع بندرعباس برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۸    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی در آستانه عزیمت به محل ماموریت خود با وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و گفت وگو کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۳    
ارتش مصر در بیانیه ای از ارسال کمک هوایی برای ساکنان غزه خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۸    
همزمان با روزهای پایانی سال و در آستانه ماه مبارک رمضان، انواع حبوبات با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور توزیع می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۳    
ریاض منصور سفیر و نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل متحد در نشست مجمع عمومی این سازمان برای بررسی وتوی قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه از سوی آمریکا ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۳    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: در هشت سال دفاع مقدس، حق و باطل در مقابل هم بودند و شهدای بزرگ انقلاب اسلامی نیز وظیفه خود را به خوبی تشخیص دادند و در راه و جبهه حق ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۳    
مدیرکل کمیته امداد گیلان از جمع آوری 347 میلیارد تومان کمک های مردمی در استان خبر داد و گفت: بیش از 79 میلیارد تومان جهیزیه به نوعروسان داده شده است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۸    
رئیس جمهور قانون الحاق یک بند به تبصره(5) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور را برای اجرا به وزارتخانه های نیرو و امور اقتصادی دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۳    
در بیانیه مشترک منتشر شده از سوی دولتین ایران و الجزایر، رؤسای جمهور دو کشور از تلاش های انجام شده توسط طرفین برای یاری رساندن به مسئله فلسطین ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۳    
فرمانده سپاه امام صادق (ع) و رئیس ستاد اجرایی نوای ملکوت استان بوشهر گفت: برنامه قرآنی نوای ملکوت در استان بوشهر برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۳    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه گفت: رسانه های غربی با عصبانیت از حضور مردم در انتخابات یاد می کنند و این به معنای شکست نقشه های دشمن است و البته این حضور مردم مسئولیت مسئولان بیشتر می ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۳    
رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: عمق وجودی شهیدان باکری به اندازه ای زیاد است که نمی توان شخصیت، شجاعت و ایمان آنها را توصیف کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۳    
منابع عبری زبان از استعفای شماری از مسئولان ارشد یگان اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی از جمله "دانیال هاگری" سخنگوی ارتش خبر دادند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۶:۰۳    
معاون امورعتبات سازمان حج و زیارت درنشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت از ظرفیت سازی برای اعزام 51900 زائر درقالب کاروان های زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۸    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۸    
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) آذربایجان غربی گفت: عملیات بدر و خیبر از پیچیده ترین و سخت ترین عملیات ها در تاریخ نطامی گری عالم بوده و طراح آن نیز شهید باکری بود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۳    
رئیس قوه قضاییه گفت: بسیاری از اراضی که در آنها ساخت وسازهای غیرمجاز صورت گرفته است پس از اجرای قانون در قبال آنها و قلع و قمع ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۸    
برگزاری نماز جمعه در آلاسکا در ایالات متحده آمریکا فرصتی هفتگی برای جامعه مسلمانان فراهم می کند تا گردهم آیند و با هم ارتباط برقرار کنند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۸    
حجت الاسلام والمسلمین خداداده به 2 موضوع مهم در تقویت وحدت مسلمانان اشاره کرد و افزود: یکی از این محورها ساحت قرآن کریم است که محل وحدت اسلامی و نیز فعالیتهای مشترک قرآنی و دیگری مسجد به عنوان خانه ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۸    
اگر تابه حال به جنوب کشور سفر کرده باشید حتماً می دانید که خطه ی جنوبی کشور ما علاوه بر جذابیت های بصری و بازدید از جاذبه های چشمگیر ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، از برگزاری نشست وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در مورد فلسطین خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۸    
ستاد انتخابات کشور نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 31 استان کشور را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۸    
سخنگوی سپاه با بیان اینکه نقش رسانه در معرفی چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی بی بدیل بود، گفت: اسرائیل شفاف نسل کشی می کند و هیچ ابایی هم ندارد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۲۸    
فعالان آمریکایی در نیویورک برای پایان دادن به کشتار غیرنظامیان غزه توسط اسرائیل اشغالگر و برقراری آتش بس فوری، تحصن 24 ساعته و بدون وقفه برگزار کردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۸    
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در ارتباط با افزایش وام بازنشستگان در سال 1403 توضیح داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۸    
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از پلیس خواست ورود به مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان را محدود کرده و فقط چند هزار مسلمان اجازه ورود داشته باشند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۸    
رییس سازمان غذا و دارو ضمن بیان اینکه به لحاظ تولید داروهای مورد نیاز پیشرفت های خوبی در کشور شده است، گفت: طی سال جاری 100 میلیون دلار دارو به دیگر کشورهای دنیا صادر شده است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۳    
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ایادی داخلی و خارجی استکبار به دنبال ناکارآمدی نظام هستند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۸    
رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اجرای طرح مسطورا به ماه رمضان ختم نشود و ادامه دار باشد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۳    
53 درصد اسرائیلی ها معتقدند که بقای سیاسی، عاملی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را به طولانی کردن جنگ در نوار غزه سوق می دهد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۳    
در پی حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه العامری در رام الله، یک نوجوان 16 ساله فلسطینی به شهادت رسید.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۳    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه امنیت ما درون زاست و به هیچ وجه متکی به کشورهای خارجی و قدرت های دنیا نیست، افزود: امنیت ما امروز برآمده از حضور مردم در صحنه های مختلف و برخاسته از آگاهی، بیداری ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۳    
کتاب شرح الاعلام و الکتب المذکوره فی کتاب المکاسب الشیخ الانصاری اثر آیت الله سید عباس حسینی اسلامی کاشانی منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سفر به قطر، با وزیر دفاع این کشور دیدار کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۳    
رئیس سازمان برنامه جهانی غذا (WFP) اظهار داشت که این سازمان در حال تلاش برای از سرگیری ارسال کمک به شمال غزه است که در ماه گذشته به دلیل حملات رژیم صهیونیستی متوقف شده بود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۳    
از مجموع 30 کرسی حوزه انتخایه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تکلیف 14 کرسی آن مشخص و در مرحله اول به مجلس شورای اسلامی راه یافتند و تکلیف 16 کرسی دیگر این حوزه انتخابیه در مرحله دوم انتخابات ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۳    
همایش ملی گرامی داشت روز جهانی آینده توسط موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی به عنوان نخستین مرکز تخصی آینده پژوهی و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به عنوان بزرگترین پژوهشگاه علوم انسانی کشور ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۳    
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در پیامی، درگذشت آیت الله محمد امامی کاشانی را تسلیت گفت.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در کنار پیکر عالم خدوم و متقی، آیت الله امامی کاشانی و قرائت فاتحه، بر پیکر آن عالم بزرگوار نماز اقامه کردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۸    
نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی سرنوشت رژیم صهیونیستی را محکوم به شکست دانست.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۹:۱۳    
معاون رئیس جمهور آمریکا با غیرانسانی خواندن شرایط در نوار غزه، از رژیم صهیونیستی خواست تا اقدامات بیشتری را برای افزایش ارسال کمک ها به غزه انجام دهد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۰۳:۳۸    
رئیس جمهور سوریه، کشورهای غربی مانند انگلیس، فرانسه و آلمان را کشورهای دنباله رو آمریکا دانست و تأکید کرد که تلاش پنچاه ساله دمشق برای برقراری روابطه حسنه با این کشورها ...