چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۸:۰۷Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 15 اسفند 1402 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1402 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1402 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1402 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1402 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1402 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1402 خبرگزاری تقریب 1 آبان 1402 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1402 خبرگزاری تقریب 1 دی 1402 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 2 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 3 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 5 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 6 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 7 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 8 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 9 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 10 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 11 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 12 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 13 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 14 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 15 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 16 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 17 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 18 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 19 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 20 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 21 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 22 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 23 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 24 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 25 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 26 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 27 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 28 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۷    
مجری بنیاد برکت در استان خوزستان با بیان اینکه امسال درپنج شهرستان ایذه، مسجد سلیمان و لالی اندیکا و دزاپات از سوی بنیاد برکت توجه ویژه ای به طرح های زنجیره سبز و آبی صورت گرفته است ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۰۷:۵۷    
کتاب الصحیفه العسکریین الجامعه مجموعه دعاهای امام هادی علیه السلام و امام حسن عسکری علیه السلام در اختتامیه سومین جشنواره امامت و مهدویت در قم رونمایی شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۰۶:۱۷    
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: علت انحراف عده ای که می گویند حجاب لازم نیست و به نوعی وجوب آن را توجیه می کنند بسیار عجیب است ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۰۵:۲۷    
همزمان با 15 اسفندماه روز ملی درختکاری، با حضور استاندار هرمزگان در دانشگاه هرمزگان پویش کاشت یکصد هزار اصله نهال در سطح استان هرمزگان آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۰۲:۵۷    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: در بیان مواضع کشورهای اسلامی در حمایت از غزه هیچ اختلاف نظر جدی وجود ندارد اما آنچه امروز فلسطین برای حمایت از خود نیاز دارد بسنده نکردن به بیانیه های سیاسی ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۰۱:۴۷    
فرمانده مرزبانی استان خراسان جنوبی از شهادت یک نیروی مرزبان طی درگیری با اشرار مسلح در نقطه صفر مرزی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۰۰:۳۷    
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از غرس 22 اصله نهال به یاد و خاطره 22 شهید جزیره جهانی قشم به مناسبت روز ملی درختکاری خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ - ۰۰:۳۷    
سازمان منطقه آزاد کیش برای جمع آوری کمک های مردمی و ارسال آن به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان فراخوان داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت امروز و هزاران دستاورد دیگر مرهون خون شهیدان است و شهید زارعی یکی از بهترین پاسداران مکتب سلیمانی بود که ایران و هرمزگان ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۷    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی ثابت می کند که عامدانه سیاست نابودی فلسطین را دنبال می کند ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۷    
اسامه حمدان از رهبران ارشد حماس گفت: به واشنگتن می گوییم که مهم تر از ارسال هوایی کمک ها، توقف ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۷    
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بدخواهان به دنبال این هستند که حضور چشمگیر مردم در انتخابات را زیر سؤال ببرند؛ در حالی که این حضور پرشور با وجود بمباران تبلیغاتی دشمن صورت گرفت.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۲۱:۱۲    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضای مجلس خبرگان رهبری می توانند از فرصت نماینگی مردم استفاده کنند و صدای مردم را به گوش مسئولان برسانند و مطالبات بر حق آنها را مطرح کنند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۷    
دبیر کل سازمان همکاری اسلامی امروز (سه شنبه) از همه کشورهای جهان خواست تا رژیم اسرائیل را برای پایبندی کامل به حکم دیوان بین المللی دادگستری درباره پایان دادن به نسل کشی فلسطینی ها تحت فشار قرار دهند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۲    
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: طرح ویژه تشدید بازرسی و نظارت بر بازار شب عید و همچنین بر بازار کالاهای مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در سراسر استان از 15 اسفند تا 21 فروردین سال آینده ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۴    
ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی(فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوارهای دهک اول تا هفتم درآمدی از 18 اسفند ماه آغاز می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۷    
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات آذربایجان غربی گفت: با وجود تبلیغات و هجمه هایی که علیه جمهوری اسلامی وجود دارد اما خوشبختانه انتخابات در صحت و سلامت برگزار شد و به ویژه حضور ارزشمند اقوام ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۷    
امام جمعه شهرستان روانسر گفت: ملت ایران به خوبی می دانند که دشمنان غمخوار آنان نیستند و از همین رو تبلیغات و سخنان و نشست ها و جلسات دشمن را به نوعی فتنه گری علیه این انقلاب و نظام می دانند که این ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۲    
نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی برای بررسی اوضاع غزه با حضور وزیر امور خارجه کشورمان در جده آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۹    
خبرنگار تقریب در آذربایجان غربی در اختتامیه جشنواره رسانه و حماسه حضور ، موفق به کسب رتبه دوم این رویداد فرهنگی شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۷:۱۷    
جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ورود سپاه به مرحله بازسازی و ترمیم آسیب ها و خسارت های ناشی از سیلاب در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۲    
مجری و تهیه کننده برنامه افطار شبکه چهار سیما زندگی پس از زندگی خبر داد که این برنامه همان ساعت همیشگی و قبل از افطار، حوالی ساعت 17 روی آنتن می رود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۷    
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: دشمن برای بهره برداری سیاسی از وضعیت داخلی ایران و از سوی دیگر پررنگ کردن برخی از مشکلات در کشور هر ساله سرمایه گذاری های بسیاری دارد و امسال نیز در بحث انتخابات ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۷    
به یاد شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، 97 نهال در مجموعه پردیسان قائم (عج) غرس شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۶:۰۲    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان جایگاه جمهوری اسلامی ایران را درک می کنند اما خودشان را به خواب زده و جایگاه و دستاوردهای ما را به گونه های مختلف زیر سوال می برند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۹    
هماهنگ کننده بنیاد دیانت ترکیه دربنگلادش از ساخت 350 پناهگاه برای مسلمانان روهینگیا که خانه های خود را در آتش سوزی اردوگاه پناهندگان کوتوپالونگ در منطقه کاکس بازار بنگلادش از دست داده اند، خبرداد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۷    
50 اثر از ده ها هنرمند ایرانی در نمایشگاه طوفان الاقصی در اردوگاه برج البراجنة بیروت در معرض بازدیدکنندگان قرار گرفت.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۲    
در مراسم اختتامیه جشنواره نخستین جایزه ملی پژوهش های برتر روابط فرهنگی بین المللی که در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برگزار شد از نفرات برگزیده این جشنواره تقدیر بعمل آمد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۷    
معاون پارلمانی رئیس جمهوری تأکید کرد که در فعالیت های فرهنگی مرزی وجود ندارد و هر چه در این زمینه کار کنیم، باز هم کم است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۲    
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر دانش بنیان روابط بین الملل کشور تأکید کرد و گفت که فاصله میدان و مطالعه در این عرصه باید کاهش یابد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۲    
دبیر جایزه ملی پژوهش های برتر روابط فرهنگی بین المللی با اشاره به انجام حمایت های متنوع از پژوهشگران در عرصه دیپلماسی فرهنگی، عنوان کرد: فاصله بین میدان و پژوهش در این عرصه پس از این، کاهش خواهد یافت.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۷    
در دیدار معاون اول رییس جمهور با وزیر انرژی ازبکستان بر لزوم تاکید بر حل مسائل بانکی و ترانزیتی میان دو کشور و نیز افزایش مبادلات اقتصادی به 2 میلیارد دلار، تاکید شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۴    
کمیسر آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی(آنروا) اعلام کرد که مدارک و شواهدی در خصوص ارتباط کارمندان این آژانس با حماس دریافت نکرده است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۲    
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، ابراز تأسف معاون رئیس جمهور آمریکا از وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه را ریاکاری و تلاش برای فریب افکار عمومی توصیف کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۲    
نعمان کورتولموش، رئیس پارلمان ترکیه با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بر لزوم آمادگی جهان اسلام برای مبارزه شدید در دفاع از فلسطین تاکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۲    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، با بیان اینکه خادمان زائران اعتاب مقدسه پاداش و اجر ویژه ای دارند، اظهار داشت: خادمی زائران امام حسین(ع) نعمت بزرگ خداوند است که نصیب هر کسی نمی شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۲    
معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه های گرامیداشت هفته شهید را اعلام کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۲    
اساسنامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تاسیس بنیاد ملی پویانمایی ایران با امضای رییس جمهور ابلاغ شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۳:۵۲    
سرپرست معاونت قرآن و عترت با اشاره به اینکه درصدد هستیم که در نمایشگاه امسال ویژه تر به مفاهیم قرآنی به خصوص برای کودکان و نوجوانان بپردازیم گفت ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۲    
در حالی که اسلام هراسی در بریتانیا پدیده ای چند صد ساله به شمار می رود که پس از حملات 11 سپتامبر اوج گرفت، این کشور در دو هفته گذشته شاهد سونامی واقعی سوء استفاده و نفرت علیه مسلمانان بوده است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۷    
مراسم رونمایی کتاب در جستجوی آداب آبادانی که شامل مقالات محمدرضا اولیا در حوزه معماری است، به همت مرکز معماری اسلامی حوزه هنری، حوزه هنری انقلاب اسلامی، انتشارات سوره مهر ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۲    
کتاب عکس نزدیک تر شامل آثار سعید فرجی، جمعه 18 اسفند ماه رونمایی و نمایشگاه عکس های آن افتتاح می شود، همچنین گالری ترانه باران همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان میزبان نمایشگاهی جدید می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۲    
نشست ششم حضوری و مجازی بایدها و نبایدهای تحصیل در علوم عقلی اسلامی به همت مؤسسه پژوهشی امام علی (ع) برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۸    
انجمن علمی دانشکدهٔ علوم قرآنی مشهد کارگاه آموزشی مدیریت زمان از دیدگاه علوم قرآن و حدیث را برگزار می کند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۷    
چاپ دوم کتاب سیر تحول کتاب مقدس (پژوهشی درباره کتاب مقدس با نگاهی به فرضیه تاریخ تثنیه ای) اثر محمد شمس منتشر شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۲    
دانلود فایل ویدیو
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز بعد از کاشت 3 اصله درخت که همزمان با روز درختکاری انجام شد ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۷    
یک انجمن ترکیه ای از تصمیم خود برای شکایت از شرکت هایی که به تجارت با رژیم اشغالگر ادامه می دهند، خبرداد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۷    
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، به تشریح جزییات برنامه های هفته شهید پرداخت.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۳    
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در اجلاس اضطراری وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی درباره فلسطین، تهران را به مقصد جده ترک کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۲    
ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران در سال 1403 از امروز آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز بعد از کاشت 3 اصله درخت که همزمان با روز درختکاری انجام شد ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۳    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت تأکیدات پیوسته مقام معظم رهبری بر کتاب خوانی و تشبیه فرهنگ به فضایی که در آن تنفس می کنیم ، مسیری روشن را فراروی همگان ترسیم کرده است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
دفتر رسانه ای در غزه در گزارشی اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، 13 هزار و 430 کودک به شهادت رسیده اند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۷    
نشست مقدمانی جلسه فوق العاده شورای وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی در خصوص فلسطین با حضور مقامات ارشد این سازمان برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، از استقبال بی نظیر مالایایی ها و فروش 100 درصدی فیلم های ایرانی خبرداد و گفت ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۳    
مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مهدیه مشهد با حضور مردم انقلابی این شهر آغاز شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۱    
عالم اهل سنت در پای صندوق های رأی گفت: امروز آمده ایم تا دشمنان این کشور را ناامید کنیم و دشمن بداند که هر انگشت ما مانند یک موشک است که به سمت آمریکا و اسرائیل شلیک می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۳    
علی ابوشاهین، از اعضای دفتر سیاسی جنبش جهاد، تأیید کرد که مردم فلسطین از موضع و اقدام یمن در این برهه تاریخی بسیار قدردانی می کنند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۸    
معترضان حامی فلسطین در شهر بوینس آیرس در آرژانتین راهپیمایی گسترده ای برگزار کرده و خواستار تحریم رژیم صهیونیستی شدند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۳    
رئیس جمهور با بیان اینکه روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی متکی بر پیوندها و نزدیکی های عمیق تاریخی و فرهنگی استوار است ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۲    
رئیس جمهور ضمن غرس یک اصله نهال در محوطه دفتر ریاست جمهوری، این روز را نماد اهمیت درختکاری، صیانت از درختان، ایجاد و حفظ فضای سبز به مسئولان ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۸    
همایش تجلیل از حفاظ مدرسه تعلیم القرآن محمدیه روستای افشان از توابع شهرستان سراوان، با حضور علمای برجسته از سطح استان برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۲    
آیت الله محامی در گفتگوی تلفنی با مولوی عبدالرحمن چابهاری ضمن تقدیر از حضور روشنگرانه ایشان در انتخابات آخرین وضعیت سیلاب در جنوب استان را مورد بررسی قرار داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۸    
کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی و ایرانی با حضور تعدادی از علمای تشیع و تسنن و بانوان در سراوان برگزار گردید.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۷    
در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، هفت امدادگر به شهادت رسیده و ده نفر دیگر مجروح شدند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۶:۳۲    
سومین جشنواره ملی تئاتر درسی ایران در میناب از روز شانزدهم اسفند با ورود گروههای شرکت کننده به شهرستان میناب شروع به کار می کند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۰۴:۵۳    
منابع خبری دوشنبه شب از شلیک 30 فروند موشک از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.