چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۴:۵۸Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری تقریب 28 اسفند 1402 - taghribnews.ir

خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1393 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1394 خبرگزاری تقریب 30 اسفند 1395 خبرگزاری تقریب 26 آبان 1396 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1399 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1400 خبرگزاری تقریب 1 فروردین 1401 خبرگزاری تقریب 31 فروردین 1402 خبرگزاری تقریب 31 اردیبهشت 1402 خبرگزاری تقریب 31 خرداد 1402 خبرگزاری تقریب 1 تیر 1402 خبرگزاری تقریب 31 مرداد 1402 خبرگزاری تقریب 31 شهریور 1402 خبرگزاری تقریب 30 مهر 1402 خبرگزاری تقریب 1 آبان 1402 خبرگزاری تقریب 1 آذر 1402 خبرگزاری تقریب 1 دی 1402 خبرگزاری تقریب 30 بهمن 1402 خبرگزاری تقریب 1 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 2 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 3 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 4 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 5 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 6 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 7 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 8 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 9 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 10 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 11 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 12 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 13 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 14 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 15 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 16 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 17 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 18 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 19 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 20 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 21 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 22 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 23 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 24 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 25 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 26 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 27 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 28 اسفند 1402 خبرگزاری تقریب 29 اسفند 1402 
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۷    
سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به فرازهای دعای تحویل سال تصریح کرد: در فرهنگ دینی، دعا و عمل در کنار یکدیگر نتیجه بخش اند و دعا می تواند زمینه را فراهم کند ولی زمینه بدون عمل سرانجامی ندارد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۲    
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بر ضرورت توجه به شیوع سرطان در کشور تاکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۸:۰۲    
رهبر معظم انقلاب درباره ناتوانی روزه دار به علت ضعف جسمانی فرمود: ناتوانی از گرفتن روزه و قضای آن به مجرد ضعف و عدم قدرت موجب سقوط قضای روزه نمی شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۵:۵۲    
دبیر پویش میهمان سفره کریمان از همه هیئات مذهبی، مساجد، حسینیه ها و کسبه و جوانان موکب دار دعوت کرد تا برای سومین سال در این پویش شرکت کنند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۴:۳۲    
مراسمِ صفّه یکی از باشکوه ترین و ریشه دارترین سنت های حرم امام رضا(ع) در زمینۀ تلاوتِ قرآن مجید است که در طول سال برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۳:۳۷    
به مناسبت ماه مبارک رمضان، مرکز حراج های بین المللی اورینتال آثار کهن اسلامی از جمله مصحف ها و نسخه های خطی بسیار قدیمی و آثار کهن سفالی را عرضه کرده است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۲:۱۷    
مسابقه قرآنی و رتل که از ابتدای ماه مبارک رمضان در شبکه جهانی ثقلین در حال اجرا است درصدد کشف صوت های ناب و استعدادهای گمنام در رشته تلاوت ترتیل در جهان اسلام است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۱:۲۲    
با هماهنگی مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی یک بانوی فنلاندی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۰:۲۷    
به همت انجمن دوستی ایران و بوسنی و هرزگوین و به میزبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از خانواده های شهدای ایرانی جنگ بوسنی تجلیل شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۳:۵۷    
وزرای خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه برای نخستین بار و به اتفاق آرا تحریم هایی را علیه شهرک نشینان تندور صهیونیستی ساکن در کرانه باختری تصویب کردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۲    
مسئول اردویی و گردشگری زیارتی راهیان نور سپاه خوزستان گفت: آئین سال تحویل امسال نیز همانند سال های گذشته در یادمان شلمچه برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۷    
فرمانده انتظامی استان گلستان، گفت: حس ایثارگری، تلاش و خدمت به مردم در نیروهای پلیس نهادینه شده است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی با ارائه سخنرانی خود در کنفرانس بین المللی مکه بر نقش محوری خانواده و آموزش در ساختن شخصیت مسلمان میانه رو تأکید کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۷    
حزب الله لبنان از 2 عملیات جدید خود علیه مرکزهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۷    
مدیر حوزه های علمیه در پیامی به سازمان جوانان حقوق بشر، انتشار ماهنامه بین الملی علمی، تحلیلی وخبری حقوق بشر آمریکایی را حرکتی ارزشمند در مسیر جهاد تببین عنوان کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۲    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند. ملی شدن صنعت نفت عکس العمل مردم در قبال سالها غارت و تحقیر ملت ایران بود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۲    
آیین رونمایی از پویش پیمان محمد (ص) با حضور جمعی از تشکل های دانشجویی و طلبگی برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 21 اردیبهشت 1403 برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی بیمارستان "شهدای الاقصی" در دیر البلج تأکید کرد که رژیم اشغالگر عامدانه به بمباران مناطق مسکونی و غیرنظامیان در باریکه غزه در هنگام سحری و افطار اقدام می کند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۷    
نظامیان صهیونیست با حمله به بیمارستان الشفاء در غزه، خبرنگار الجزیره را بازداشت کردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۷    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: دشمنان با اقدامات متعدد تلاش می کردند و مردم را نسبت به حضور در انتخابات منع کنند اما نقشه آنهاشکست خورد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۷    
سخنگوی شورای نگهبان از صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه های انتخابیه (31 استان) خبر داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۷    
امام جمعه شهرستان سیریک گفت: رمضان دانشگاه خودسازی است در این دانشگاه بزرگترین درس خودسازی است خوش به حال کسانی که از این دانشگاه سر بلند بیرون خواهند آمد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۸    
ایتمار بن گویر، وزیر افراط گرای رژیم صهیونیستی خواستار جواز ورود یهودیان به مسجدالاقصی در دهه آخر ماه رمضان شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۸    
رئیس جمهور اهمال در تامین امنیت غذایی جامعه را تخلف و خسارت غیرقابل جبران تلقی نموده و تاکید کرد: سوداگری و سوءاستفاده در حوزه غذا و دارو قابل اغماض نیست و لازم است سوداگرانی که به خاطر سودجویی با ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۳    
بانک مرکزی دستورالعمل اجرایی چک الکترونیک را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. در این دستورالعمل تفاوت های چک الکترونیک با چک های کاغذی نیز توضیح داده شده است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۸    
دبیر ستاد حقوق بشر ایران با بیان اینکه هیات به اصطلاح حقیقت یاب حقایق را وارونه جلوه دادگفت: ایران در جریان اغتشاشات سال 1401 اقدامات گسترده ای برای صیانت از حقوق مردم انجام داد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۳    
امروز دوشنبه 28 اسفند سیصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی کار ساعت 15 برگزار می شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۳    
مراسم گرامیداشتی برای کودکان فلسطینی که در پی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند، در هلند برگزار شد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۳    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درخواست کرد نظریه گردشگری حلال و الگوی حکمرانی گردشگری حلال تدوین شود.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۳    
کنفرانس بین المللی ساختن پل میان مذاهب اسلامی از سوی اتحادیه جهان اسلام شامگاه دیروز یکشنبه با حضور اندیشمندان و علمایی از مذاهب مختلف کشورهای اسلامی کار خود را آغاز کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۳    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: بزرگترین حبل الله قرآن کریم است و ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن می باشد؛ به معنایی ماه مبارک رمضان به برکت خون امیرالمومنین ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۴:۲۳    
در این روش درمانی معمولاً دستگاه ارتودنسی برای قرار دادن دندان ها در موقعیت مناسب، به آنها فشار اعمال کرده و باعث حرکت آنها می شود. بنابراین نمی توان گفت ارتودنسی به طور قطع دردی برای فرد نداشته باشد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۳:۵۸    
فعالان یک گروه حقوق بشری گفتند که زندانیان مسلمان در انگلیس و ولز توسط اسپری فلفل مورد هدف قرار می گیرند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۸    
به پیشنهاد وزیر کار مقرر شد کمیته ای در راستای مسکن کارگران ایجاد شود که از اول سال آینده مسکن کارگران را پیگیری کنند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزوده شدن حق عائله مندی به فیش حقوقی کارگران در سال 1403 خبر داد و گفت ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۳    
الازهر مصر کلیپی از محمود صلاح کودک مصری که با حافظه و مهارت حیرت انگیزی به سؤالات مسابقات قرآن پاسخ می دهد، منتشر کرد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: رژیم صهیونیستی فقط جنگ در نوار غزه را نباخت، آینده را نیز برای همیشه باخت.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۳    
شورای روابط آمریکایی-اسلامی (CAIR) اعلام کرد ویدئوی سرباز اسرائیلی که در حال پاره کردن قرآن کریم در مسجد ویران شده غزه است، چهره واقعی نسل کشی توسط این رژیم را نشان می دهد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۳    
آپارتمان های مدرن برگی تازه از زندگی لوکس را برای افراد ورق می زنند، امکانات فوق العاده جذاب که رفاه کامل را برای داشتن یک زندگی لاکچری فراهم می کنند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۸    
در راستای احیای موقوفه حاج اسماعیل جراح تهرانی که در جنوب شهر تهران واقع شده است، امروز تفاهم نامه هایی بین سازمان اوقاف و امور خیریه با دانشگاه علوم پزشکی ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۸    
گروه های فلسطینی یورش نظامیان صهیونیست به مجتمع پزشکی الشفاء را محکوم کرده، این اقدام را نشانه سردرگمی آنها توصیف کردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۳    
نظامیان اسرائیلی بامداد امروز دوشنبه با یورش به بیمارستان الشفاء واقع در غرب غزه، این بیمارستان را محاصره کردند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۸    
مرکز اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: شب گذشته یک نفر از مرزداران غیور هنگ مرزی زابل حین حراست و پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۸    
منابع محلی اعلام کردند که بامداد امروز (دوشنبه) کمک های بشردوستانه برای اولین بار به منطقه جبالیا در شمال غزه رسیده است.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۳    
رئیس جمهور گفت: دولت همواره حوزه های علمیه را به عنوان اتاق های اندیشه ورزی، همراه و پشتیبان خود دانسته و بر استفاده از این ظرفیت تاکید دارد.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۸    
رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، بیان کرد: عبادت در این ماه کریم دارای ویژگی هایی است که در عبادات ماه های دیگر شاید دیده نشود؛ عبادت در این ماه بزرگ و عظیم به صورت ویژه ای موج می زند ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۳    
سازمان عفو بین الملل از رئیس جمهور آمریکا خواست تا در نوار غزه آتش بس برقرار کرده و انتقال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند.
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۸    
امام جمعه شهر دهگلان در مورد فضایل ماه مبارک رمضان گفت: قرآن چراغ هدایت بخش انسانها باید به عنوان یک گفتمان معنوی در زندگی جوامع بشری پیاده شود و عمل به قرآن موجب ایجاد همبستگی و گفتمان در جامعه ...
تقریب   ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۰۰:۳۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از اجرای پویش سراسری " چشم به راهیم " ویژه ایام نوروز امسال خبر داد.