دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۵May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1403 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1403 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1403 
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۳۵    
ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 1404_1403 برای دانش آموزان آغاز و قیمت کتاب های درسی پایه های تحصیلی اعلام شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۷:۵۷    
مهارت های به خصوصی مانند کنترل خشم، عزت نفس، امید به آینده و کمک طلبی و توجه به خود و دیگران و بحث دوست یابی به عنوان مهارت پایه و اولیه مطرح می شوند و می توانند به پیشگیری از آسیب های آینده کودک و ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۷:۱۷    
پانزدهمین کنگره بین المللی و بیست و یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در مرکز همایش های برج میلاد در حال برگزاری است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۰    
در حالی شاخص کل بورس روز گذشته 0.03 درصد رشد کرده بود، که امروز شاخص بورس 20 هزار واحد افت کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۳:۰۰    
دبیر نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی، گفت: بخش قابل توجهی از بیمارستان های ترکیه با تجهیزات ایرانی تجهیز شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۳۰    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه 8 اردیبهشت) با یک هزار و 22 واحد رشد در ارتفاع 2 میلیون و 304 هزار و 979 واحد ایستاد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۲۰    
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک پرسپولیس را در ضربات پنالتی شکست داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۲۱    
رئیس سازمان توسعه همکاری های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، گفت: سبد محصولاتی که به عنوان توانمندی در نمایشگاه ایران هلث عرضه می شود سبد بزرگتری است که شانس موفقیت در شکل گیری ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۰    
اینجا قرار است در مورد طرحی صحبت کنیم که مدتی است بسیاری از خبرگزاری ها به آن پرداخته اند و با سایر طرح های فروش اقساطی خودرو تفاوت دارد (توصیه می کنیم که این مطلب را حتماً تا انتها بخوانید).
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۵    
دستاورد ها و توانمندی های صادراتی 700 شرکت دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو 2024 عرضه خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اراضی تامین شده در محدوده شهری و شهر های جدید با ظرفیت ساخت یک میلیون و 850 هزار واحد مسکونی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۴۰    
چمران از آغاز به کار هیئت امنای محلات در 352 محله شهر تهران خبر داد
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۶    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: هدفگذاری ما در شورای اسلامی ششم، نامگذاری معابر به نام شهداست و شهدای تاکسیران عزیزان ما هستند و در اسرع وقت این کار انجام خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۵    
عملیات عمرانی آسفالت مکانیزه بزرگراه شهید باقری در محدوده ناحیه یک از محور جنوب به شمال تا بزرگراه رسالت در حال اجرا می باشد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۰۵    
به همت ستاد اجرایی فرمان امام 35 هزار بسته معیشتی به کمک گروه های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راس هیئتی از مدیران و کارکنان این بانک طی مراسمی به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
با برگزاری مزایده رسمی واگذاری 85 درصد از سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال طلسم خصوصی سازی سرخابی ها شکسته شد و آنگونه که یک کارشناس مسائل اقتصادی می گوید ورود بانک ها به شرکت در مزایده سرخابی ها ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۰    
مهلت نام نویسی در فراخوان امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم تا 6 اردیبهشت ماه تمدید شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۵    
معاون وزیر حمل ونقل تاجیکستان بر علاقه مندی دولت این کشور برای سرمایه گذاری لجستیکی در بندر چابهار تاکید کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۳    
جمعی از کارگران سراسر کشور در دومین ماه از سال جهش تولید با مشارکت مردم و به مناسبت هفته کار و کارگر امروز چهارشنبه و تا دقایقی دیگر در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می کنند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۰    
علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در مراسم افتتاحیه سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اعلام کرد که چهارمین دوره از این جشنواره بین المللی می شود و قرار است در تمام قالب ها برگزار شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۲    
یک نماینده تجاری گفت: تهران در حال آماده سازی زیرساخت های مالی برای جایگزینی ویزا و مسترکارت است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۵    
رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو گفت: در سال 1402 حدود 980 مورد IRC تمدید و صادر شد که به نسبت سال قبل از آن، بیش از 200 درصد رشد داشته است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۸:۵۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: از نامه ها و خطبه های نهج البلاغه 10 حکم در خصوص شهر مطلوب اسلامی می توان استنتاج کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۰۰:۳۰    
پیشخوان روزنامه های ورزشی چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 را مشاهده کنید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۳:۱۹    
رئیس جمهور ایران امروز را کشوری پیشرفته و فناور توصیف کرد که می تواند با به اشتراک گذاشتن ظرفیت های متقابل با پاکستان گام های بلندی در تأمین منافع و پیشرفت دو طرف بردارد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۵    
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد، گزارش های خبری درخصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه بان باشگاه استقلال صحت ندارد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۴۵    
وزارت خزانه داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد را که در فعالیت های مخرب سایبری به نمایندگی از فرماندهی سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دست داشتند، تحریم کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۲۰    
سخنگوی گردان های عزالدین القسام با اشاره به پاسخ تلافی جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت، گفت: در عملیات طوفان الاقصی اُبُهت رژیم صهیونیستی طی 60 دقیقه فرو ریخت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۱:۰۰    
دیدار تیم های پرسپولیس و الومینیوم اراک با حضور تماشاگران برگزار می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۰    
رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل یک مانع برای راه حل دو دولتی است و باید استعفا کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۵    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش گفت: ما با همکاری سازمان پرورش استعدادهای درخشان یا سمپاد شرایطی را فراهم کردیم که برای مناطق عشایری بتوانیم برنامه ریزی کنیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۱    
رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور اعطا کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، امروز (سه شنبه) در حاشیه اجلاس امنیتی سن پترزبورگ، با همتای عراقی خود ملاقات کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۵    
هنرجویان داوطلب پایه دوازدهم شاخه فنی وحرفه ای تا نهم اردیبهشت می توانند در آزمون مرحله دوم سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان ثبت نام کنند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۱    
معاون علمی رئیس جمهور گفت: حمایت از هم افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد مراکز هم آفرینی اهمیت بسیاری دارد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۰    
رکورد بانوان تراپ توسط مرضیه پرورش نیا در مسابقات انتخابی المپیک پاریس شکسته شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۲۰    
سخنگوی گردان های عزالدین القسام با اشاره به پاسخ تلافی جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت، گفت: در عملیات طوفان الاقصی اُبُهت رژیم صهیونیستی طی 60 دقیقه فرو ریخت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با تصمیماتی که نوآوری و خلاقیت در آن نهفته است و مبتنی بر عبور از بحران است، برای ماندن علم و هنر در این سرزمین تلاش می کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۵    
تحقیقات جدید دانشمندان دلایل متعددی را برای گنجاندن دو عدد تخم مرغ در رژیم غذایی روزانه را آشکار کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۰    
رئیس جمهور در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه لاهور پاکستان گفت: صهیونیست ها اگر دست از پا خطا کنند و تعرضی نسبت به خاک ایران اسلامی داشته باشند ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
دستگاه جوش لیزر علاوه بر مزایایی مانند دقت بالا، ایجاد جوش قوی، بهره بری بالا و روش آسان برای جوشکاری بسیاری از فلزات در صنایع بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۰    
رئیس پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری گفت: با یک آپارتاید علمی از سوی کشور های غربی مواجهه هستیم و برای عبور از این آپارتاید علمی باید با دانشگاه های کشور های دوست و همسایه ائتلاف علمی تشکیل ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۵    
مطابق اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، محور هراز بازگشایی شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۰    
گروه های تفحص شهدا پیکر های مطهر 7 شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی والفجر 1 تفحص کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۰    
شهردار منطقه 15 از تملک و آزادسازی آخرین معارضان مسکونی در مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۰    
فصل دوم مجموعه آقای قاضی با عنوان آقای قاضی؛ شعبه 121 به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۵    
در این سلسله گزارش مروری بر مهم ترین مجلات علمی روز جهان خواهیم کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۰    
سروزیر ایالت پنجاب پاکستان در دیدار با رئیس جمهور کشورمان با ابراز تشکر و خرسندی از سفر دکتر رئیسی به ایالت پنجاب و حضور در مزار مرحوم اقبال لاهوری و نیز حضور در دانشگاه جی سی یو این شهر به عنوان یکی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۸    
میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان با ورود استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان روشن می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۵    
با آغاز فرآیند ثبت نام، فرصت استخدام در خانواده اپراتور اول تلفن همراه و بیش از 50 موقعیت کارآموزی فراهم شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۵    
پیگیری یک مهندس ایرلندی، همدستی واتس اپ با رژیم صهیونیستی برای نسل کشی در غزه را برملا کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: مهم ترین کار دانشگاهیان تحقق وعده های رهبری در شعار سال است. درصدد هستیم تا رویداد هایی نظیر رویداد صدرا را در حوزه اشتغال و کارآفرینی دانشجویان برگزار کنیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۰    
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد پذیرفته شدگان خود را معرفی کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۵    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، انجام عملیات موفقیت آمیز وعده صادق را نتیجه تعامل و همکاری سپاه و دانشگاه برشمرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۰۰    
انوش معظمی، بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون گفت: کسانی که نسبت به بحث جوانی جمعیت گارد منفی می گیرند، دچار خودبینی و پز روشنفکری هستند و تنها جلوی پای خود را می بینند!
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۰    
ماهگرد ششم تهران به کوشش انجمن نجوم دانشگاه الزهرا با همکاری مجله نجوم و گنبد مینا برگزار می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۵    
معاون وزیر ارتباطات طی سفری به استان بوشهر، آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبر نوری در این استان را مورد بررسی قرار داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۵    
ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی جدید از چهارشنبه 5 اردیبهشت آغاز می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۵    
شبکه پاکستانی با پخش تصاویر اختصاصی اسکورت عجیب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور را به نمایش گذاشت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به بروز حادثه سیل در برخی نقاط کشور، گفت: با هماهنگی وزارت کشور تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
تیزر مستند ابوجهاد، پدر جهاد توسط بنیاد فرهنگی روایت فتح منتشر شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
مشاور رئیس سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از 720 هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری 1403 اقدام کرده اند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
نویزآف عنوان سومین نمایشگاه انفرادی امیرعباسی است که از 31 فروردین ماه تا 11 اردیبهشت ماه در گالری بام برپاست.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: برای تقویت و ارتقا جایگاه مدرسه باید برخی از محدودیت ها را برداشت و اختیاراتی را به آنها تفویض کنیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۰    
نمایش آلاء در هفته دوم اردیبهشت ماه در جشنواره مونودرام کارتاژ تونس به روی صحنه می رود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۳۰    
موجودیت صهیونیست ها بر سه رکن اساسی شامل امنیت، رفاه و مهاجرت استوار است و چنانچه این ارکان آسیب ببیند، شاهد پایان این رژیم خواهیم بود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۶    
جایزه مقام اول بیستمین جشنواره بین المللی فیلم های معلولین We Care هند به مستند ایرانی احمد ساخته اعظم مرادی اهدا شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۵    
وزیر بازرگانی آمریکا ادعا های هواوی درباره ساخت تراشه های پیشرفته را کم اهمیت جلوه داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۵    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری جزئیات فروش آنلاین میوه وسبزیجات را در شهر تهران تشریح کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۵    
فیلم سینمایی پرویز خان به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی از جمعه 7 اردیبهشت ماه اکران آنلاین خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۰    
با برگزاری قرعه کشی جوایز دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت، 1458 برنده خوش شانس این جشنواره معرفی شدند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۰    
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۶    
کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای نمایش شاماران اثری از هنرمندان بهبهانی نشست.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۵    
حسن روح الامین هنرمند برجسته نقاش اثر جدیدی بر اساس سروده جدید رهبر انقلاب به تصویر کشید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۵    
مایکروسافت یک مدل هوش مصنوعی مقرون به صرفه و کوچک را معرفی کرد که می تواند از مدل های دو برابر اندازه خود در معیار های مختلفی که توانایی های زبان، کدنویسی و ریاضی را ارزیابی می کنند، بهتر عمل کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۵    
نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت به کارگردان بهرام افشاری در سالن اصلی پردیس مهستان، شهر اصفهان روی صحنه می رود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۰    
مدیر برنامه ملی آبادیران گفت: هدف از عملیاتی کردن برنامه آبادیران، اتصال زیست بوم علمی، فناوری و نوآوری به عرصه آبادانی و پیشرفت و رفع چالش های این حوزه است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۵    
در این گزارش آمده است که تبصره هدفمندی یارانه ها در قوانین بودجه های سنواتی محل تقاطع منابع قابل توجه حوزه انرژی و مهمترین تبصره در حوزه مقابله با فقر درآمد در اسناد بودجه دولت است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۵    
رئالیسم انتقادی، براساس هستی شناسی و معرفت شناسی ویژ ه ای که دارد، برای مطالعۀ پدیده های اجتماعی و شناسایی سازوکار های مولد زیربنایی این پدیده ها و رویدادها، واجد روش شناسی خاص و ویژه است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۵    
مدیرعامل باشگاه تراکتور مذاکره با مربی آلمانی را رد کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:روز گذشته در جلسه هیات مدیره کارخانه حضور پیدا کردم و برای سال آینده برنامه خواستند، اما شش بازی باقیمانده از زن و بچه هم برایم مهمتر هستند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس بین المللی امنیتی روسیه و همچنین نشست دبیران شورا ی امنیت ملی کشورهای عضو گروه بریکس ظهر امروز (سه شنبه) وارد سن پترزبورگ شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۰    
رئیس جمهور گفت: باور داریم فکر و اندیشه ملت های مشرق زمین به ویژه مردم عزیز پاکستان و ملت بزرگ ایران، این توانایی را دارد که در حوزه نوآوری های فنی و علمی برای دنیا حرف های نو داشته باشد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۵    
رئیس جمهور در مرحله سوم سفر خود به پاکستان، به کراچی پایتخت اقتصادی این کشور سفر کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۰    
معاون ورزشی باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با سرمربی آلمانی واکنش نشان داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۰    
معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اعلام کرد: براساس آخرین بررسی صورت گرفته، مدارس سمای بافق به عنوان مدارس برتر با بالاترین میزان ارتقاء ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را رفع کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۵    
استاندار پنجاب به عنوان پرجمعیت ترین ایالت پاکستان با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار و طرفین پیرامون آخرین تحولات مرتبط با روابط دوجانبه تبادل نظر کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۱    
نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۰    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: من عضو هیات رئیسه فدراسیون هستم اما هیچ قرارداد مالی در آنجا ندارم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۰    
در نشست خبری و رونمایی از پوستر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی جزئیات این رویداد اعلام شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۵    
سردار مجید به تشریح اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت آزمون های کنکور سراسری نوبت اول اردیبهشت 1403 پرداخت و خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۵    
هنگامی که عروس دریایی نامیرا به پایان چرخه زندگی خود می رسد، به جای اینکه مانند بقیه موجودات زنده بمیرد، چرخه حیاتش برعکس می شود!
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۰    
دانش آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۰    
ایمپلنت دندان یکی از بهترین راه ها برای جای گذاری دندان های ازدست رفته است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۰    
تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با معاونت علمی پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه و یک شرکت بیمه در راستای تعامل و همکاری با سازمان ها، ارگان ها ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۰    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس از تدوین و انتشار از کتاب اولویت های پیشنهادی دوازدهمین دوره مجلس در این مرکز و توجه به الزامات رشد و شکوفایی اقتصادی در رویکردهای مجلس دوازدهم در این کتاب خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۵    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: در طرح سلامت نوروزی 1403 بیش از یک میلیون و 700 بازدید بهداشتی صورت گرفت و بیش از یک میلیون و 500 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شد.