دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۲May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1403 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1403 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1403 
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۴    
هرچند تقریبا همه انسان ها به طور معمول 32 دندان دارند، اعتقاد بر این است که حدود 1 درصد از جمعیت جهان از یک بیماری مادرزادی به نام آژنزی دندانی رنج می برند که باعث عدم رشد یک یا چند دندان می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۵    
اینوتکس یکی از مهم ترین رویدادهای سال در حوزه نوآوری و فناوری کشور است که در واقع راهی است برای اینکه فناوری های روز به صنایع بزرگ و متوسط معرفی شوند و از این طریق مشتریان محصولات فناورانه ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۷    
امسال با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، دانش بنیان ها و فناور ها جایگاه به خصوصی در این رویداد دارند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۸:۵۰    
ایرانسل لبز با اعلام فراخوانی و با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، از طرح های پژوهشی استادان دانشگاه ها در حوزه های مرتبط با شبکه، مخابرات، اینترنت اشیا و ...، حمایت می کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۵    
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر مقابل ذوب آهن به برتری دو بر یک رسید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۰    
سامانه نام نویسی از داوطلبان کنکور متقاضی ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی فعال شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۵۵    
عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی در بخش سرمایه گذاری مستقیم در سال 1402 حاکی از افزایش میزان سرمایه گذاری غیر دولتی در بنادر کشور به میزان 239 هزار و 284 میلیارد ریال در قالب 360 فقره قرارداد سرمایه ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۵    
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی نقش تغذیه مناسب را در کاهش علایم و جلوگیری از پیشرفت بیماری آسم موثر عنوان کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۵    
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران نحوه نشان دار شدن بیماران خاص و صعب العلاج را تشریح کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل مهندسی و حدنگاری اراضی سازمان امور اراضی کشور گفت: رفع تداخلات اراضی پیش نیاز تثبیت مالکیت مردم بر اراضی و صدور اسناد کشاورزی است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۵    
رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی تاکید کرد: کیفیت و سلامت روغن خوراکی از مبدا ورودی روغن خام و کشت دانه های روغنی در مزرعه تا سفره آحاد جامعه باید به دقت پایش شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی تأکید کرد: برگزاری همایش منطقه ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در حقیقت لبیک به ندای مقام معظم رهبری و تأکید ایشان درباره اهمیت عفاف و ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
علی اصغر مجرد با تایید کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت ها را از دست داد اما در این مدت زیر نظر کادر پزشکی فدراسیون به درمان آسیب دیدگی خود می پردازد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۰    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
هشتمین مرحله قرعه کشی سپرده بانکی ارزشمند (سبا) بانک پارسیان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار و 5 برنده یک میلیارد ریالی آن شناسایی شدند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
امیرعبداللهیان با بیان اینکه اتخاذ موضع بی طرفانه و حرفه ای در همکاری ایران و آژانس مؤثر است، گفت: نباید همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر رویکرد و رفتار بی ثبات و متناقض آمریکا قرار داشته باشد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۲۱    
رئیس سازمان امور مالیاتی در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: اصناف و مشاغلی که فروش کالا در دو سال قبل آن ها کمتر از 30 میلیارد تومان باشد ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۲:۰۵    
دیدار تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن از هفته بیست وششم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر دوشنبه (17 اردیبهشت 1403 ) در ورزشگاه آزادی برگزار و با برتری 2 بر 1 استقلال به پایان رسید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می دانستیم مقابل ذوب آهن بازی سختی داریم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می دانستیم مقابل ذوب آهن بازی سختی داریم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۵    
همزمان با شصت و دومین سالگرد تاسیس بنیاد البرز از 62 محقق تقدیر شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۵۰    
جایزه البرز به 5 دانشمند در حوزه های مهندسی و پزشکی اعطا شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۵    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: بازیکنان ذوب آهن تلاش خود را انجام دادند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۵    
تیم فوتبال استقلال با گل دقیقه 3+90 صدر جدول را از پس گرفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۰    
همراه اول ضمن حضور در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری 1403 با محوریت ارائه راهکارها، سرویس ها و محصولات دیجیتال خود، در برگزاری رویدادهای جانبی اینوتکس 2024 نیز مشارکت دارد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۰    
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویانی که به دلیل اعتراض به رژیم صهیونسیتی در برابر جنایات غزه اخراج شده اند را دارد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه قم گفت: در سراسر جهان دانشجویان به دلیل نفس بیدار و پاک خود در برابر نسل کشی ها اعلام موضع می کنند ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ابراز امیدواری کرد که تا روابط اقلیم کردستان عراق با جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد از جمله در بُعد امنیتی و اقتصادی بیش از پیش گسترش یابد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۵    
مدافع تیم فوتبال استقلال بازی هفته آینده تیمش را از دست داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۵    
استقلال نیمه اول دیدار با ذوب آهن را به حریف اصفهانی واگذار کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به کسانی که در جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم زیرا بخاطر دوستانم ناراحتم اما بخاطر نتیجه و برد خوشحالم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
رییس فدراسیون فوتبال، در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان از تمهیدات این فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۵    
حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح امروز در محل سازمان غذا و دارو حضور یافت و درباره مفهوم حلال و حرام توضیحاتی ارائه داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۵۰    
سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال برای این بازی نتوانست مجوز نشستن روی نیمکت را بگیرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به کسانی که در جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم زیرا بخاطر دوستانم ناراحتم اما بخاطر نتیجه و برد خوشحالم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۵    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با طرح پیشنهادی آتش بسِ ارائه شده از سوی قطر و مصر موافقت کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۰    
کارشناس داوری دیدگاه خود را در مورد قضاوت بازی نساجی و پرسپولیس عنوان کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۰    
پرسپولیس که نزدیک به یک نیمه با یک بازیکن کمتر بازی کرد مقابل نساجی برنده شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۰    
قائم مقام معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: دانشگاه های حکمت بنیان توسط وزارت علوم در حال توسعه اند این طرح تاکنون در 10 دانشگاه اجرا شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۵    
وزیر علوم گفت: خوشبختانه در فرهنگ ایرانی به علم توجه شده و خانواده های ما در سبد خانوار خودشان برای بخش آموزش پیش بینی لازم را می کنند که این یک فرصت است برای ما که باید قدر آن را بدانیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۰    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای مصاف با ذوب آهن مشخص شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی با تأکید بر حفظ تعاملات با کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: با این رویکرد و با ظرفیت سازی، به دنبال خلق فناوری هستیم زیرا بسیاری از کشورهای جهان در این عرصه با ما همکاری نمی کنند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۰    
مقاومت اسلامی عراق از حمله جدید موشکی خود به سرزمین های اشغالی خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۰    
نخستین نشست سراسری مدیران گروه و اعضای هیأت علمی گروه گردشگری و میراث و گروه کشوری معماری و شهرسازی صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد شاهرود برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۵    
عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: امسال جراحان پلاستیک به نشانه اعتراض به عملکرد غیراصولی جراحان عمومی مبنی بر مطرح کردن مسائل چالش برانگیز مسائل زیبایی، در کنگره جامع جراحان شرکت نمی کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۰    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، از رقابت 58 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 1403 خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۰    
پرسپولیس برنده نیمه اول دیدار با نساجی مازندران شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۵    
اوستون اورونوف چهارمین گل خود به نساجی را با پیراهن پرسپولیس وارد دروازه نماینده مازندران کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۵    
مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم فوتبال سایپا کنار گذاشته شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۰    
از هفته بیست و ششم لیگ برتر 5 بازی برگزار شد و تیم های پایین جدولی در همان منطقه سقوط باقی ماندند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۵    
وزیر اقتصاد و دارایی ایران در ششمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و عراق گفت:گسترش روابط اقتصادی و تجاری میان ایران و عراق از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این اجلاس فضا جدیدی از ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۰    
وزارت حج و عمره عربستان هدف از راه اندازی کارت هوشمند نسک را ورود نظامند زایران بیت الله الحرام به مشاعر مقدسه و خدمت رسانی بهتر به حجاج اعلام کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۰    
شهردار منطقه 7 جزئیاتی از اجرای زیرگذر میدان سپاه را اعلام کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۰    
دستگاه های امنیتی یمن در صنعاء جزئیات کشف شبکه جاسوسی را که به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می کردند، افشا کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۱    
بقایای انسانی در 300 هزار سال پیش به ندرت یافت شده و کار دانشمندان را برای شناخت دقیق رژیم غذایی انسان ها قبل از عصر کشاورزی سخت کرده است ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۱    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: باید اعتراف کنم حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی که مقام معظم رهبری قبل و بعد از انقلاب اسلامی فرمود ه اند در این نمایشگاه ظهور و بروز یافته است و این حرکت در مسیر این ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۱    
دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی از انتخاب برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی به عنوان فرایند برتر ستادی خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۷    
تایلند، این سرزمین بی نظیر در جنوب شرقی آسیا، با زیبایی های فراوانش و میراث فرهنگی بی نظیرش، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری جهان بوده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۰    
مسئولان و جمعی از خادمان فرهنگی و کارگزاران حوزه حج و زیارت با حضور در حرم حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۵    
نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2024، میزبان نوآوری های صندوق توسعه فناوری های نوین در تامین مالی فناوری خواهد بود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۱    
منابع آگاه گزارش دادند که گروهی از دارندگان اوراق قرضه خارجی قصد دارند اوکراین را تحت فشار قرار دهند تا حداکثر تا 2025 پرداخت سود تعهدات خود را آغاز کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در پروژه مسکن دانشگاه آزاد اسلامی باید معماران همین دانشگاه آن را طراحی کنند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۰    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای مصاف با نساجی مازندران مشخص شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۰    
کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران در راستای بررسی وضعیت ساختمان های ناایمن شهر تهران از ساختمان های بستنی پاک ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۰    
سایت نمایشگاه مجازی سی وپنجم از دوشنبه 17 اردیبهشت در دسترس قرار گرفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۷    
از هفته بیست و ششم لیگ برتر 5 بازی برگزار شد و تیم های پایین جدولی در همان منطقه سقوط باقی ماندند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۷    
در پی توهین به شأن و جایگاه معلم و امر تعلیم و تربیت در یکی از سکانس های سریال افعی تهران برای عوامل ساخت آن پرونده قضایی تشکیل شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران همانند بسیاری از کشورها، با اراده مصمم، فناوری هسته ای را گسترش خواهد داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۲    
رافائل گروسی رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی که به ایران سفر کرده است بعدازظهر امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۷    
رئیس کل دادگستری استان تهران از ابطال یک سند مالکیت که بر اساس آن 2811 هکتار زمین اشتباها به نام یک شرکت تعاونی شده است، خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۷    
کاظم نظری شایعه رفتنش از اداره کل هنرهای نمایشی را تأیید کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۰    
رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۰    
نخست وزیر بلژیک اعلام کرد که به نظر نمی رسد بتوانیم با اسرائیل به عنوان یک شریک تجاری پیشرو معامله کنیم؛ چراکه 10 سال دیگر به ما خواهند گفت: شما حوادث را دیدید، ایستادید و کاری نکردید .
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۵    
امیر سرتیپ حیدری گفت: با تلاش نیرو های مسلح و عزم جزم و اراده کوبنده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، هیچ گروه و سازمانی قادر به تهدید نظام اسلامی و منافع ملی کشور نیست.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
ماه تنها قمر زمین است اما برخی سیارات اقمار زیادی دارند، علت چیست؟
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با صدور اطلاعیه ای از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
فیلم کوتاه دست خدا به کارگردانی علیرضا گلستان کلید خورد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر گفت: استادان و معلمان باید در ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی و حرکت در مسیر تحقق جامعه دانش بنیان اهتمام جدی ورزند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۰    
در اولین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان، تیم ملی فوتسال کشورمان در رده چهارم قرار دارد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۵    
رئیس دانشکدگان هنر و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: گروه کشوری معماری و شهرسازی آماده است با تشکیل موسسه دانش بنیان متشکل از استادان و دانشجویان ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۴    
لبنا خمیس مهدی، معاون پژوهش و تحول علمی وزارت علوم عراق گفت: سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با فضای بزرگ، پژوهشکده های نوین و دانشمندان گرانقدر، نقشی بزرگ در گسترش و رشد علمی ایفا کرده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۵    
وزیر ارتباطات در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبر نوری استان قم اظهار امیدواری کرد که با اجرای این پروژه در استان قم، مردم این استان از این زیرساخت پرسرعت و با کیفیت بهره مند شوند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۵    
کارشناسان یک پایگاه تحلیلی-نظامی آمریکایی در گزارشی با اشاره به حمله تلافی جویانه ایران به تل آویو اذعان کرده اند که این حمله باعث شد تا خریداران پهپاد ها و تجهیزات ایرانی به صف شوند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
4 نشریه دانشجویی واحد رودهن بر اساس اعلام سامانه نشریات دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی میان نشریات دانشجویی واحد های دانشگاهی برتر شدند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۰    
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در سه غرفه سالن جنوبی ناشران کودک و نوجوان، سالن ناشران آموزشی (کانون زبان ایران) و سالن ناشران عمومی در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۰    
وزارت بهداشت نوار غزه با صدور اطلاعیه ای تعداد شهدای حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه را 34 هزار و 735 نفر اعلام کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۰    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم گفت: برای دروس مهارتی و اشتغال پذیری برنامه ریزی های لازم در حال انجام است که از شروع مهر 1403 به صورت گسترده برای تمام دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۵    
وزارت خارجه فرانسه با صدور بیانیه ای با هرگونه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح مخالفت کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۰    
رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه در خصوص اتباع خارجی هیچ تصمیمی غیر از تصمیم ستاد اربعین در اعزام به این سفر معنوی نباید گرفته شود ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۰    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: در فروردین امسال میزان دارایی های ارزی کشور حدود 200 میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت 200 میلیون دلاری خرید دارایی های ارزی نسبت به فروش آن است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۰    
وزیر اسبق بهداشت در کنگره جامعه جراحان ایران خواستار برداشته شدن طرح اجباری پزشکان شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۰    
کتاب راهنمای آزمایشگاه زیست شناسی سلولی و مولکولی تألیف عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری از سوی انتشارات علمی و دانشگاهی در سال 1403 به چاپ رسید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۵    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ایران و عراق باید در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند تصریح کرد: روابط دوستانه، عمیق و تاریخی دو کشور ایجاب می کند که در تبادلات تجاری و اقتصادی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۵    
دولت بایدن قصد دارد با استفاده از تأمین مالی و توسعه دوقلو های دیجیتال، تولید نیمه هادی ها را بهبود بخشد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۳    
کابینه اسرائیل به اتفاق آرا به آغاز تجاوز علیه رفح رأی داد، حال آنکه همزمان مقاومت فلسطین هشدار داد که این اقدام مذاکرات آتش بس را به بن بست می کشاند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۳    
محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در شصتمین دوسالانه هنر ونیز، اتفاقی قابل اعتنا بود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۳    
هیئت وزیران مصوبه مجاز بودن وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ثبت سفارش 2 هزار دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال و با تخفیف 50 درصدی در سود بازرگانی را ابلاغ کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۵    
کنسرت گروه موسیقی نجوای عشق به سرپرستی حریر شریعت زاده و آواز وحید تاج، 25 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۵    
هواشناسی استان تهران از اواخر وقت دوشنبه ، امروز هفدهم اردیبهشت ماه هشدار نارنجی هوا اعلام کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از شروع ساخت 150 هزار واحد مسکونی از ماه آینده خبر داد.