دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۰:۳۲Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1403 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1403 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1403 
آنا   ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۰    
کاروان تیم ملی والیبال مردان ایران پس از پروازی 90 دقیقه ای از اوزاکا به شهر فوکوهاکا رسید و بلافاصله راهی کمپ تمرینی خود در کمپ ورزشی حاشیه این شهر شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۳    
مؤلف کتاب بازخوانی ابعاد سرزنش از دیدگاه متون اسلامی عنوان کرد: تنها جایگاه تربیتی سرزنش مدنظر است و باید این نکته را که سرزنش همیشه و هرجایی مورد تأیید نیست را مورد توجه قرار داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۰    
نمایش سنجاب به کارگردانی مهدی روزبهانی از 7 خرداد ماه در تماشاخانه ماه به روی صحنه می رود
آنا   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۷    
قیمت هر سکه طرح جدید امروز سه شنبه 1 خردادماه، در بازار طلای تهران با 207 هزار تومان کاهش نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته به قیمت 40 میلیون تومان معامله شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۵    
مادامی که این شبکه های اجتماعی برای عموم مردم به موجب مقررات مسدود باشند، ریاست قوه قضائیه نیز همانند مردم در آنها هیچگونه فعالیتی نخواهد داشت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۵:۴۵    
رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک از برگزاری دومین رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۰    
نمایش مکبث زار به سرپرستی ابراهیم پشت کوهی در جشنواره جهانی شکسپیر آلمان درخشید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۰    
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به تشریح برنامه های گرامیداشت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی پرداخت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۱:۱۰    
تفاهم نامه چندجانبه جهاد دانشگاهی علم و صنعت برای ارزیابی و نصب دستگاه سکو های حفاری دریایی بالارونده منعقد شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۴۰    
هیچ زمانی درک صنعت بیمه برایمان ملموس تر از حالا نبوده است. این را مدیون حضور سامانه هایی مانند ازکی هستیم. وجود بستری آنلاین برای خرید انواع بیمه ایده ای خلاقانه است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۰:۰۵    
امیر دریادار ایرانی ایستادگی مقتدرانه دریادلان نداجا در مقابل بیگانگان را برگرفته از آموزه های قرآنی دانست و گفت: می توانیم علاوه بر امنیت شاهراه های تجارت کشور ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی سپاه ادعای مهاجرت پزشکان را عملیات روانی و هجمه رسانه ای دشمن علیه نظام اسلامی دانست و گفت: ده ها هزار پزشک متخصص و متعهد در اوج تحریم ها با بهترین عملکرد تخصصی در حال خدمت به مردم بوده و ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۰    
نخستین گروه از حجاج ایرانی در فضایی معنوی و مملو از یاد خدا در مسجد شجره مُحرم شدند و با بدرقه مسئولان حوزه حج و زیارت پس از اقامت پنج روزه در شهر پیامبر به مکه مکرمه رفتند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۲۰    
رسانه های ضد انقلاب در حالی پروین موسوی را فعال سیاسی معرفی کرده اند که این به فرد به جرم حمل 5 کیلوگرم مرفین دستگیر و در یک روند قانونی محاکمه شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۲۰    
سرپرست شهرداری منطقه 19 تهران گفت: یک هکتار از اراضی کشاورزی در ناحیه چهار این منطقه با حکم قضایی آزادسازی شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۱۵    
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 16 استان، از امدادرسانی به بیش از 5800 حادثه دیده، خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۸:۱۰    
حسن روح الامین در صفحه شخصی خود درباره اینکه چرا اثری برای دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) طراحی نمی کند توضیح داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهور به معاون علمی و فناوری خود مأموریت داد تا با تشکیل کارگروهی ویژه، برنامه ها و راهکارهای لازم برای تقویت سرمایه انسانی در حوزه فضای مجازی را تدوین و جهت بررسی و تصویب به شورای عالی فضای ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۵۰    
اتریش از جلوگیری از وقوع یک حمله تروریستی در یکی از شهرهای اتریش که قرار بود توسط یک نوجوان 14 ساله حامی داعش با چاقو انجام شود، خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۲:۱۹    
وزیر علوم گفت: عملکرد دانشگاه ها در جذب اعضای هیئت علمی در رتبه بندی لحاظ می شود و باید کارنامه هیئت های اجرایی جذب در سالیان گذشته مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت لزوم در ضوابط بازنگری شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۶    
شهرک نشینان صهیونیست امشب نیز تظاهراتی اعتراضی را در تل آویو برگزار کردند و خواهان برکناری کابینه کنونی رژیم صهیونیستی شدند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۰    
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) روز شنبه ادعا کرد که ارتش یمن به یک نفتکش یونانی در دریای سرخ حمله موشکی کرده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۵    
آیین اختتامیه دومین جایزه جوانی جمعیت با معرفی برگزیدگان در سالن اجلاس سران برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۰    
سازمان هواشناسی در پی فعالیت سامانه های بارشی و ناپایداری های همرفتی از روز شنبه 19 اردیبهشت تا روز چهارشنبه 2 خرداد، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
رئیس سازمان امور دانشجویان در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری با مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) گفت: آیین نامه تسهیل جذب دانشجویان بین الملل تدوین شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۵    
بیست و پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی ایران هلث 1403 صبح امروز با حضور 700 شرکت در حوزه فناوری پزشکی آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۰    
رئیس جمهور اوکراین از چین و کشورهای جنوب جهان خواست تا در کنفرانس صلح اوکراین در سوئیس شرکت کنند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۰    
با دستور نخست وزیر پاکستان، وزیر امور ایالات مرزی این کشور به عنوان فرستاده ویژه عازم بیشکک قرقیزستان می شود تا آخرین تحولات مرتبط با خشونت علیه دانشجویان پاکستانی را بررسی کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۱    
نتیجه سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل به سود شاگردان رزنده قهرمان المپیک 2016 ریو شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۰    
وهب متقی نیا سرپرست و رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی، هم زمان با سفر هیئت دولت به استان مازندران، از بزرگ ترین و مدرن ترین کشتارگاه صنعتی طیور در خاورمیانه که با مشارکت و حمایت قریب به 1000 میلیارد ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۰    
دومین آئین تجلیل از پیشکسوتان و همکاران اداره کل روابط عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با تجلیل از احمد کمالی مقدم ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۰    
همزمان با اتخاذ سیاست جدید بانک مرکزی برای کنترل ترازنامه بانک ها به منظور مهار رشد نقدینگی و تورم، چهره بسیاری از بانک های کشور نیز تغییر کرده است به طوری که تعدادی ازآنها از وضعیت زیان به سوددهی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۰    
دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی که شامل سه رویداد متوالی سالانه چهاردهمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۱    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به استقبال قابل توجه از طرح هدیه بُن کتاب سازمان به بیمه شدگان جدید بیمه زنان خانه دار و دانشجویان و درخواست های تمدید این طرح ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۲    
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش از تغییر زمان اجرای آزمون روز اول پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۶    
رئیس جمهور گرجستان امروز لایحه عوامل خارجی مصوب پارلمان این کشور را وتو کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۶    
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: هر چند اولویت های اصلی ستاد مقابله با معتادان متجاهر است اما تلاش راهبردی این مجموعه باید بر موضوع پیشگیری معطوف شود چرا که افق روشنی برای جهان در این باره نمی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۱    
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان در رقابت های آسیایی که موجب به اهتزاز درآمدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و شعف و شادی مردم عزیز ایران شد، تبریک گفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۶    
بیست و پنجمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، آزمایشگاهی و دارویی ایران هلث 1403 صبح امروز با حضور 700 شرکت در حوزه فناوری پزشکی آغاز به کار کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۶    
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تعیین تکلیف کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۱    
کارگردان فیلم کوتاه منحط معتقد است که مهم ترین رسالت هر کارگردانی احترام به نگاه و نظر مخاطب است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۱    
جدول حذفی مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک آسیا میانه در ازبکستان برگزار شد و نوشاد و نیما عالمیان به مرحله فینال صعود کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۶    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست مسئولان حج 1403 در مدینه منوره از همگان خواست به نحوی برنامه ریزی و عمل کنند که زائر احساس کند آنچه برای تکریم وی لازم بوده پیش بینی و تدارک دیده شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۱    
دومین جلسه شورای سیاست گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران با معرفی دبیر، دبیر هنری و دبیر اجرایی این رویداد همراه بود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۱    
اُپرای یهودا و شیدا جدیدترین اثر نمایشی پرواز همای خواننده ایرانی از بیست خرداد در کاخ نیاوران روی صحنه میرود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۶    
نگارش فیلمنامه سریال شهید طهرانی مقدم پس از دو سال تحقیق و پژوهش و همچنین با اقتباس آزاد از کتاب مرد ابدی نوشته معصومه سپهری آغاز شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۱    
امروز (شنبه، 29 اردیبهشت 1403) تعداد 9 پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از چهار فرودگاه اهواز، تهران، مشهد و تبریز به مقصد مدینه منوره انجام می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۲۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تأکید کرد که مهم ترین وظیفه روابط عمومی ارتباط، تعامل و هم افزایی دانشگاهیان در فضای دانشگاه است و در انعکاس توانمندی ها ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۶    
مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: تراکتور باشگاه بزرگ و با ارزشی است، تاکنون قیمت کارشناسی شده باشگاه اعلام نشده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۱    
نخستین رویداد صدرا با حضور محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و بیش از 70 شرکت های بزرگ و کوچک صنعتی در سالن چند منظوره ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۱۱    
یک شرکت دولتی چینی تصمیم دارد تا سال 2028 پرواز های گردشگری فضایی را راه اندازی کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۰    
معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر پایه ریزی زیست بوم مهارتی دانشگاه آزاد بر مبنای صنعت و دانشگاه عنوان کرد: باید فعالیت کاربنیان صنعت را در محیط دانشگاه شکل دهیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۷    
باشگاه پرسپولیس قرار است فردا 15 درصد از قرارداد بازیکنانش را بدهد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۱    
برخی تحقیقات نشان می دهد که گفتار مدت ها قبل از اینکه انسان های خردمند و نئاندرتال ها در درخت تکاملی از هم جدا شوند، به وجود آمده و توسعه یافته است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۱    
بسیاری از دانش آموزان از اینکه باید چند روز مانده به امتحانات نهایی دغدغه گرفتن کارت ورود به جلسه آموزن را داشته باشند، نگران هستند و این نگرانی می تواند بر روند توزیع کارت آنها تاثیرگذار باشد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۱    
با حکم سجاد محمدعلی نژاد، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، خیراله رهسپارفرد به سمت سرپرست دفتر سیاست گذاری، برنامه ریزی و توسعه فناوری و نوآوری منصوب شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۵    
بانک تجارت امکان وکالتی کردن سریع و غیرحضوری حساب، برای ثبت نام خودرو های برقی وارداتی سامانه یکپارچه خرید خودرو را از طریق آدرس car.tejaratbank.ir فراهم کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۴۵    
سی وهشتمین مسابقه قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های دولتی پس از 2 روز رقابت در مرحله نهایی به کار خود پایان داد و برگزیدگان با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و رئیس دانشگاه کردستان تجلیل شدند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
اکثر افراد مبتلا به فشار خون بالا هیچ علامتی ندارند، اما فشار بیش از حد روی رگ ها می تواند به اندام های شما آسیب برساند ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
ندا شهسواری با برتری میلیمتری بر مهشید اشتری در یک قدمی کسب سهمیه تنیس روی میز المپیک پاریس قرار گرفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۵    
انسان به طور طبیعی می تواند تا 100 سالگی زندگی کند اما زندگی تا 120 سالگی آن هم در سال 2024 که متوسط امید به زندگی جهانی حدود 74 سال اعلام شده ممکن است رویا به نظر برسد ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۲۰    
رئیس جمهور همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه کتاب، سند ملی خواندن و ترویج مطالعه مفید را با هدف دسترسی آسان و ارزان شهروندان به مواد خواندنی مناسب و توسعه مهارت های خواندن و رفع موانع عمومی سازی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۱۵    
هم زمان با پیشروی تدریجی اما چشمگیر روس ها در شمال شرق اوکراین، رئیس جمهور این کشور به طور ضمنی به اختلاف نظر با غرب درباره خاتمه جنگ اعتراف کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۵    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: خوشحالم از این حیث که پای آن عهدی که از ابتدای امر گذاشیم، ایستادیم و چرخه انتخابی را برگزار کردیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۵    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از برگزاری سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۵    
محققان یک مدل هوش مصنوعی توسعه داده اند که می تواند به طور خودکار برای سیستم های فیزیکی جدید نمودار فاز ترسیم کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه بازار تجهیزات پزشکی کشور حدود 3 میلیارد دلار است که 2 میلیارد دلار، سهم واردات و یک میلیارد دلار سهم تولید است ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۰    
نماینده ژیمناستیک ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال نرسید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۵۰    
رئیس شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: اطلاع رسانی وسیع به موقع و درست روابط عمومی موجب بالا رفتن اثربخشی و کارایی مجموعه دانشگاه می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
معاون علمی رئیس جمهور از تعهد و عزم جدی دولت سیزدهم و معاونت علمی برای توسعه فناوری های رو به آینده و بازار حوزه سلامت خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی دولت در اختتامیه جام رسانه امید گفت: در برابر کلیدهای دروغینی که برای حل مسائل در ذهن ما می خواهند جا بگیرد، کلید اصلی و شاه کلید، امیدآفرینی است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۰    
معاون درمان وزارت بهداشت در بخشنامه ای به دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور ضمن تاکید بر ضرورت مقابله با تخلفات سزارین های تقویمی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۴۰    
به مناسبت دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع) جمعی از خادمین حرم مطهر رضوی در خبرگزاری آنا حضور یافتند و تحریریه این خبرگزاری با پرچم بارگاه آن امام همام متبرک شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۳۰    
نیما عالمیان برتری قاطعانه ای را برابر نماینده ازبکستان در مسابقات انتخابی المپیک کسب کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۵    
هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از سرمربی برزیلی تیم شان به صورت رسمی تقدیر و تشکر کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۵    
جشن دختران بهار به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و با هدف بزرگداشت روز دختر و تولد دختران بهاری واحدهای استان تهران دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
در دومین رویداد اهدای جایزه ملی جمعیت با حضور رییس جمهور از دکتر صابر جباری فاروجی، رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت در بخش مدیران این جایزه ملی تقدیر شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
حسینی نیک با اشاره به ابتکار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در توسعه میدان گازی پارس جنوبی، گفت: یکی از شرکت های کره ای فعال در این میدان، از اقدام قرارگاه با عنوان معجزه یاد کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
خادمان رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با حمل پرچم متبرک امام رضا علیه السلام و سرزدن به دانشگاه ها، فضای معنوی حرم مطهر رضوی را در محیط علمی گستردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: مسئله مهم در دانشگاه آزاد این است که دانشجوی آموزش دیده در مسیر اشتغال قرار گیرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۵    
سومین سمپوزیوم هوش مصنوعی و کاربرد های آن در علوم پزشکی با حضور محمدهادی بکایی رئیس مرکز نوآوری و توسعه هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر کسی نمی خواهد استقلال قهرمان شود پس الان چرا در صدر جدول است؟
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۵    
مسئولان باشگاه یوونتوس بلافاصله بعد از فتح جام حذفی آلگری را برکنار کردند اما این برکناری حاوی پیامی مهم بود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۰    
ارتش یمن ضمن هشدار درباره اینکه آماده اجرای مرحله چهارم عملیات علیه ارتش رژیم صهیونیستی است، پهپاد آمریکایی را با موشک زمین به هوا هدف قرار داده و سرنگون کرده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، جزئیاتی از آغاز به کار نخستین رویداد صدرا با حضور بیش از در واحد تبریز را تشریح کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۵    
باشگاه پیکان هرگونه اختلاف با مدیران ورزشگاه دستگردی را تکذیب کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۰    
تحریم های اقتصادی یکی از حربه های جهان سرمایه داری ضد ایران از ابتدای انقلاب 57 تاکنون بوده و مانع از رسیدن مواد، آلات و اطلاعات مورد نیاز در جریان توسعه در ایران شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۰    
پنجمین ناو گروه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیروی دریایی سپاه پس از 39 روز مأموریت با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان مورد استقبال قرار گرفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۰    
تیم ملی تکواندو کشورمان با شاهکار تکواندوکاران با کسب مدال های رنگارنگ علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، عنوان بهترین مربی و تکواندوکار را نیز از آن خود کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۰    
مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: از موشک های فتاح، سجیل و خرمشهر در عملیات وعده صادق استفاده نکردیم ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۰    
یکی از معضلات جدی در بازار کتاب، حجم قابل توجه محتوا هایی است که به جای تأثیر مثبت می تواند آسیب زا باشد. موضوعی که نشان می دهد از مقوله منتقدان تخصصی کتاب فاصله داریم و حتی به سمت آن حرکت نکرده ایم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۵    
طوطی نیوزلندی که قدرت پرواز ندارد یک طعمه خوب برای شکارچیانش است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۵    
کاوشگر جونو ناسا تصاویر با وضوح بالا و شگفت انگیزی از اروپا، قمر یخی مشتری ثبت کرده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۵    
رئیس جنبش حماس در خارج از مرز های فلسطین، می گوید اکنون در نقطه ای هستیم که دشمن صهیونیست درحال پس رفت است و اعتماد به عملکرد خود را از دست می دهد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از برخورد با افرادی که با طرح مسائلی در خصوص لو رفتن سوالات امتحانات نهایی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه کردستان گفت: افرادی که با قرآن مانوس شده اند؛ حق طلب و حق جو هستند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به استقرار میز پاسخگویی امتحانات نهایی در ادارات آموزش و پرورش شهر تهران و مناطق 19 گانه پایتخت گفت: در صورت عدم صدور کارت ورود به آزمون ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۵    
مؤسسه تحقیقات علم و فناوری پروفسور شهید مسعود علیمحمدی با حضور رئیس دانشگاه تهران و مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در سایت محل استقرار معادن و کارخانجات فرآوری این شرکت افتتاح شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۵    
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای از دانش آموزان متقاضی ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده اند خواست تا با ارائه شناسنامه در جلسات امتحانی حاضر شده و آدرس ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۵۰    
16 محصول دانش بنیان و فناور حوزه سلامت ازجمله تجهیزات و اقلام مصرفی پزشکی با حضور معاون علمی رئیس جمهور در نمایشگاه ایران هلث رونمایی شد.