جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۵:۵۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1403 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1403 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1403 
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۳:۱۱    
شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا مقابل تیم الریاضی لبنان به پیروزی رسید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۰    
پژوهشگران کره جنوبی در مقاله ای درباره روش جدید تولید الماس نوشتند: ما روشی برای تولید الماس در فشار 1 اتمسفر و در دمای متوسط، با استفاده از آلیاژ فلزهای مایع کشف کردیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از برپایی نمایشگاه اسناد و نقشه های تاریخی در روز ملی خلیج فارس خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۴۵    
بانک تجارت با انجام کامل همه فرآیندها، نسبت به صدور اولین برات الکترونیک سپامی اقدام کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۷    
همراه اول با پلتفرم های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین المللی Mobilefest ترکیه شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۰    
پروژه های عمرانی شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید افتتاح شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۴۰    
دانشمندان چینی ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده اند که برای تشخیص سرطان به کمتر از 0.05 میلی متر خون خشک شده نیاز دارد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۷:۲۱    
همایش سراسری روحانیون، معین و معینه های کاروان های حج 1403 با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در شهر مقدس قم برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۵    
مطالعات موجود نشان می دهد سه دسته عوامل برخی ویژگی های خانوار ها نظیر داشتن عضو معلول و... ، شرایط اقتصاد کلان و انواع شوک ها از جمله بلایای طبیعی و حوادث نقش کلیدی در این زمینه ایفا می کنند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۵    
عین اللهی از برنامه وزارت بهداشت برای گسترش مراکز دندانپزشکی دولتی خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تا کنون 67 مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۱    
آزمون سراسری سال 1403 همزمان با سراسر کشور با رقابت داوطلبان گروه های آزمایشی ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی وارد دومین روز شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۴۶    
دانشجویان دانشگاه های جورج واشنگتن و کالیفرنیای آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در ادامه تظاهرات سراسری در این کشور در حمایت از مردم فلسطین، به جنبش حمایت از مردم غزه پیوستند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۴۰    
مرزبانی کشور در اطلاعیه ای ضمن توضیح درباره سوءتفاهم مرزی پیش آمده بین نیروهای مرزبانی و طالبان اعلام کرد: 6 مرزبان استان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۰    
در تداوم اعتراض های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه، دو استاد دانشگاه در شهر آتلانتای ایالت جورجیای آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی بازداشت شدند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۱    
دیدار تیم های مس رفسنجان و پیکان در جام حذفی در نهایت به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۱    
رئیس جمهور با حضور در بخش هایی از مناطق 17 و 18 تهران و استماع مشکلات اولویت دار این منطقه در زمینه های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جلسه پیگیری موضوعات ویژه ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۱    
از روز گذشته دانشجویان دانشگاه تگزاس آستین آمریکا در حمایت از فلسطین و در اعتراض به نسل کشی رژیم صهیونیستی به تحصن و اعتراض مسالمت آمیز زدند که با سرکوب شدید پلیس و نیروهای امنیتی و گارد ملی مواجه ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۶    
حزب الله لبنان و گردان های مجاهدین و القسام، مرکز تازه تاسیس جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در مرکز نوار غزه و مقر فرماندهی لشکر غزه را در شهرک رعیم و همچنین توپخانه عین مارگالیوت را هدف حمله موشکی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۱    
رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری بعدازظهر روز پنج شنبه 6 اردیبهشت ماه پس از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۱    
مسابقات پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی امروز (پنج شنبه) در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۱    
حجت الاسلام رئیسی در جمع مردم جنوب غرب پایتخت گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می شد که اگر می شد امروز با مشکل روبرو نبودیم ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۱    
نوبت اول کنکور سراسری 1403 با رقابت یک میلیون و 200 هزار داوطلب در 5 گروه آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان های خارجه صبح امروز آغاز شد و تا فردا 7 اردیبهشت به پایان می رسد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۰    
کره جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۱    
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت آمریکا از این رژیم، گفت: شاخصه های اسلامی در دلدادگان انقلاب اسلامی در تمام دنیا جاری شد به طوریکه در دل آمریکا شعار علیه شیطان ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۲    
نیروهای پلیس فرانسه با دانشجویان این کشور که قصد برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی مقابل دانشگاه سوربن را داشتند برخورد کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۸    
نشست فعالان کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با تأکید بر ارتقای فعالیت های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۱    
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: انجام کار های فرهنگی باید با روش های نوین و به شکل مورد علاقه جوانان و در قالب های محبت آمیز صورت پذیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۷    
رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۷    
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک انجام داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۱    
رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی صنایع وابسته فرش ماشینی خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر گفت: انتظار اساسی جامعه از روانشناسان و مشاوران در تشخیص درست مسائل و ارائه راه حل مسئله در لایه های مختلف هویتی (خانواده، بومی وملی) است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۵    
عبدالملک بدرالدین الحوثی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی دست به جنایات فجیعی در نوار غزه از نسل کشی فلسطینی ها تا مثله کردن پیکرهای آنها زده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۵    
رئیس جمهور فرانسه گفت: با توجه به متغیرهای ژئواستراتژیک و تغییر قواعد بازی کشورهای جهان، اروپا با خطر افول و نابودی رو به رو است. قواعد بازی به دلیل حضور قدرت هایی مثل ایران و روسیه تغییر کرده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۰    
با امضای لایحه فروش یا ممنوعیت تیک تاک توسط رئیس جمهور آمریکا، حالا مالک این شبکه اجتماعی 9 ماه وقت دارد تا یا آن را به یک شرکت آمریکایی بفروشد یا برای همیشه در ایالات متحده فیلتر شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۰    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج در راستای فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست محوطه ورودی دانشگاه پاکسازی کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۵    
اینفلوئنسرهای فضای مجازی به سبک خاصی از دانشجویان آمریکایی که برای حمایت از فلسطین مورد سرکوب شدید پلیس و گارد ملی این کشور قرار گرفته اند حمایت کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۰    
تیم دوئلین مردان ایران به مدال طلای رقابت های انتخابی جام جهانی دست یافت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۰    
تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵    
پارلمان اروپا در قطعنامه ای جانبدارانه پاسخ مشروع ایران به رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و در خصوص حمله غیرقانونی رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک ایران به ابراز تاسف بسنده کرده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
محققان نحوه ایجاد فرورفتگی گلابی شکل بر روی سیاره پلوتون را شبیه سازی کردند و به داده های مهم درباره گذشته این سیاره دست پیدا کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۵    
همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی زنده باد درخت در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۵    
سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران در جریان مسابقات قهرمانی شنا آلمان رکورد ماده 100 متر آزاد مسافت بلند را جابه جا کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۵    
اعتراض ها در دانشگاه های آمریکا برای پایان دادن به جنگ اسرائیل در غزه و ارسال سلاح به این رژیم به رغم سرکوب پلیس همچنان ادامه دارد و در تازه ترین خبرها برای سرکوب بیشتر دانشجویان حامی فلسطین در بعضی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۰    
اولین همایش ملی سکونتگاه های انسانی ایران، به منظور بررسی و بحث درباره مسائل مربوط به سکونتگاه های انسانی و توسعه آن در هزاره سوم، 5 اردیبهشت 1403 در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۰    
نوزدهمین دوره شب کارگردان به آیین نکوداشت اکبر زنجانپور اختصاص خواهد یافت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب شدید دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا گفت : سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل کُشی و جنایات جنگی رژیم اسراییل ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۵    
مربی تیم تراکتور گفت: جام حذفی تک بازی بوده و فرصت جبران وجود ندارد، پس همه باید همدل و متحد بوده و دنبال تحقق خواسته هواداران که موفقیت تراکتور است، باشیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: در لایحه جدید که به مجلس رفته ورزشکاری که مقام سوم جهان را کسب می کند بعد از این شامل معافیت می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۵    
در هفتمین جلسه از فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه، چهار فیلم کوتاه در ژانر های کمدی، درام و آخرالزمانی روی پرده سینما بهمن می روند و با حضور محمد علیزاده، نقد و بررسی می شوند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۵    
این پژوهش توضیح می دهد که عامل مهمی که نقش مهاجرت را در پیوند با وضعیت توسعه تحلیل می کند، آموزش است و مهاجرت سرمایە انسانی یا جمعیت در سن فعال و ماهر و متخصص از یک منطقه به منطقه دیگر ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
بیش از صد اثر با محوریت سعدی شاعر بلندآوازه ایرانی در موزه خوشنویسی ایران به نمایش در می آید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
برنامه سینمایی هفت با اجرای بهروز افخمی از جمعه 7 اردیبهشت ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می گیرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۵    
هیئت فوتبال استان تهران درباره یک گزارش توضیحاتی را ارائه کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۰    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش یهودستیزی در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا حضور یافت و توسط دانشجویان هو شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با اینکه در موضوع ارز با دولت اختلاف سلیقه داشتیم اما با دولت همراهی کرده ایم و اکنون نیز هدف ما این است که در این موضوع بین دو قوه هماهنگی و همصدایی ایجاد شود و در یک ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۰    
فرمانده کل ارتش عملیات وعده صادق را فرود خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم منحوس صهیونیستی دانست و گفت: این عملیات دل همه مسلمانان و قلب آزادی خواهان و عدالت طلبان دنیا را شاد کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۰    
نماینده مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که تربیت و تبیین موضوعات از سوی مربیان چگونه باید باشد، گفت: باید تبیین و تشریح موضوعات با ارزش های دینی ما همراه باشد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۰    
وزیر امور خارجه ونزوئلا، تقابل اصلی و تاریخی بشریت را تقابل حق و باطل دانست و گفت: ایران همواره حامی حق و مدافع مظلومان و ستمدیدگان جهان بوده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت: 10 امتیاز ویژه در مرحله ارتقای رتبه بندی برای دانشجومعلمان ورودی 99 و 98 دانشگاه فرهنگیان که زودتر از فارغ التحصیلی سرکلاس درس رفتند، تعلق خواهد گرفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۰    
اعضای سه تیم به کمیته انضباطی و کمیته فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۵    
مدیرعامل شرکت توانیر از تزریق دوباره 5 هزار میلیارد تومان به بورس انرژی در هفته دوم اردیبهشت خبر داد و گفت: براساس قولی که داده شده بود این مبلغ در روز اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۵    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش پرورش با بیان اینکه نسل آینده توسط مادران خلق می شود، گفت: مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می گذرد، دختری که بسیار اثرپذیر است، یار و یاوری ندارد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عضویت کارگران منتخب جشنواره امتنان در بنیاد ملی نخبگان خبر داد و با بیان اینکه اقتدار امروز کشور مرهون مجاهدت کارگران است ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۰    
کارشناس صنایع معدنی گفت: در مسئله استخراج به محض اینکه شیوه و تجهیزات نوینی به کار گرفته شود معدن مجددا شروع به کار خواهد کرد و لزومی ندارد که معادن به بهانه پیری تعطیلی شوند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۳۳    
معاون سیاست گذاری و برنامه ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید کرد و آخرین وضعیت پیشرفت احداث مراکز داده در این منطقه را مورد بررسی قرار داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
موشک لانگ مارچ امروز سه فضانورد چینی را به مدار زمین می رساند تا دوره شش ماهه تحقیقات و آزمایش های فضایی آنها آغاز شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
جامعه شناسی محیط زیست یکی از زیر مجموعه های جامعه شناسی است که به بررسی رابطه بین جوامع انسانی و محیط زیست می پردازد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۰    
جدیدترین قسمت از برنامه ماه ترین با بررسی موضوع درمان های ناباروری مردان جمعه 7 اردیبهشت حوالی ساعت 18:15 روانه آنتن شبکه دو می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶    
رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر گفت: با توجه به ایجاد ثبات در بازار فعلا انتظار کاهش شدید قیمت نمی رود و مردم می توانند نسبت به خرید خود اقدام کنند ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۳    
مربیگری تیم فوتبال لیورپول اگر چه افتخاری بس بزرگ است، اما همه چیز نیست؛ از این رو مربیان سرشناسی همچون ژوزه مورینیو، دیدیه دشان ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
امیر آشتیانی در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح پیام تشکری خطاب به قالیباف صادر کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
عملیات وعده صادق را باید آزمایش بزرگ توان دفاعی اسرائیل در برابر موشک های ایران دانست. آزمایشی که در آن نه تنها پدافند پرمدعای صهیونیست ها پیروز نبود بلکه میدان بازدارندگی اسرائیل و ایالات متحده را ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۶    
جدیدترین قسمت از باغ شادونه پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۶    
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری، عروس بزرگ امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۱    
لوگوی ویژه آیین های بزرگداشت 1757 سال سنت آموزش عالی در ایران همزمان با نودمین سالگرد تاسیس دانشگاه تهران نماد آموزش عالی ایران منتشر شد ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان نقش توجه به پژوهش های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی بدیل دانست.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۰    
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی جذابی با ازبکستان داریم و با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می شویم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۵    
نوبت اول آزمون سراسری 1403 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی صبح امروز در گروه های آزمایشی علوم تجربی، ریاضی و فنی و علوم انسانی برگزار شد ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۳    
پاویون ملی شرکت های دانش بنیان در رویداد بزرگ نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آسیا واقع در کشور ویتنام، برپا خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۰۳    
تصاویری از لشکرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس به محوطه دانشگاه تگزاس آستین و برخورد با دانشجویان حامی فلسطین منتشر شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۵    
یکصد و بیست و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت در دفتر مرکزی این شورا برگزار و حاضرین در مورد سیاست های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بحث و تصمیم گیری کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۶    
وزیر علوم گفت: تراز 2 نوبت از کنکور سراسری 1403 با یکدیگر متفاوت است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۳۴    
معاون وزیر علوم گفت: کارنامه اولیه کنکور 1403 نیمه مرداد روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و چند روز پس از آن فرایند انتخاب رشته آغاز می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۵    
سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده تر از قبل خواهد داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۲۰    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه سفر به پاکستان و سریلانکا از قبل برنامه ریزی شده بود، اظهار داشت: اما برگزاری سفر در این مقطع این پیام را به منطقه و جهان داد که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۶    
خیلی ها با اینکه اوسمار ویرا در تلویزیون اسم چند بازیکن مطرح سپاهان را به عنوان بازیکنان محبوب خود بر زبان آورد، مخالفند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۱۵    
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن زیرساخت های لازم در زمینه های علمی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۷    
وزارت آموزش و پرورش از آغاز سامانه ترمیم سابقه تحصیلی از هفته آینده خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۵    
ناسا فاش کرده که با کمک یک شرکت پژوهشی صنعتی مشغول توسعه الگوریتم های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند از سیاره ما در برابر خطرات آب و هوایی محافظت کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۵    
محمد کاظم تبار کارگردان نمایش آلاء گفت: به لحاظ توانمندی تئاتر ایران ظرفیت های خوب و نابی دارد که ظرفیت ارائه آن در سراسر دنیا وجود دارد که این امر نیاز حمایت های همه جانبه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۵    
رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش 14/3 درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای در سفر های نوروزی 1403 خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۰    
بازیکن سابق استقلال گفت: تراکتور شکننده ظاهر شده و به رغم حمایت هوادارانش و شاید با حضور کادرفنی جدید، نمی تواند شکست ناپذیر باشد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۵    
نتایج تیم های ریکرو مردان و زنان کشورمان در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۵    
ملی پوش تالوی بانوان ایران به مدال طلای فرم چیانگ شو رقابت های انتخابی جام جهانی دست یافتند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۱    
موزه اسباب بازی تهران نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز یادآور تمامی شیرینی های کودکی است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۵:۱۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: نیاز جدی به نظریات بومی و کاربردی در حوزه علوم انسانی به شدت در فضای مدیریتی جامعه احساس شده و نقطه تمرکز علمی کشور به زودی به رشته های علوم انسانی منتقل خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۱:۴۶    
یکی از دو شخصیت مستند همیشه با هم از چگونگی حضور در این اثر گفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۴۰    
پرسپولیس و آلومینیوم اراک در تقابلی حساس رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۲۱    
مدیر یک شتاب دهنده با بیان اینکه تولید محتوا با چالش هایی روبروست، گفت: درآمدزایی از انیمیشن در گرو ورود به بازار بین المللی است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۰:۰۵    
رئیس جمهور لهستان از آمادگی کشورش برای استقرار سلاح های هسته ای ناتو سخن گفته حال آنکه ورود منازعه آتلانتیکی ها و کاخ کرملین به حوزه هسته ای ...
  • ۱