جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۹:۴۰May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1403 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1403 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1403 
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۰    
در این گزارش سعی شده است با وجود تنوع زیاد واسطه های دانش و فناوری در جهان که عناوین و اسامی مختلفی نیز دارند، ضمن ارائه تصویری کلی از واسطه های مختلف در جهان و دسته بندی آنها ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۰    
بازارهای جهانی برای سیمان سفید و سایر سیمان ها محدود است و رشدی نیز در آن ملاحظه نمی شود، اما درخصوص تجارت کلینکر و مصنوعات بتنی رشدهای قابل توجهی مشاهده می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۰    
محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست گروه کشوری علوم اجتماعی گفت: روز معلم امسال یک واژه دارد من هم پروفسورم ؛ نه از آن پروفسورهایی که مدح گوی نظام سلطه است ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۰    
ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (ایران اکسپو) با حضور فعال و اثربخش بانک رفاه کارگران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۲    
بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا با 280 متر ارتفاع در برج میلاد تهران ظهر امروز افتتاح شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۵    
مرکز آمار ایران در گزارشی اعلام کرد: در اسفند ماه سال 1402، تورم ماهانه در مرغداری های صنعتی 4.1 درصد کاهش و نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) 51.8 درصد افزایش یافته است ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۵    
در راستای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، صندوق اعتباری هنر در چهارمین مرحله طی فراخوانی از 135 هنرمند واجد شرایط متقاضی مسکن هنرمندان برای ارائه مدارک دعوت کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی دولت با اشاره به تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از این افراد را اعلام کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: سال 1403 در هدف گذاری سازمان تأمین اجتماعی، سالی است که همه پروژه های عمرانی حوزه درمانی ما باید به اتمام برسد و این از اولویت های قطعی سازمان تأمین اجتماعی در سال ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۰    
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: در سال جدید به سمت برگزاری مسابقات پایتخت های آسیایی خواهیم رفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۰    
سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، بر اهتمام جمعی بر سرعت بخشی به استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد و گفت ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۰    
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: با توجه به گستره وسیع زمین های کشاورزی لازم است حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت خود مردم و همکاری و همراهی سایر نهاد ها و دستگاه های اجرایی ذی ربط انجام شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۷    
فرصت یک هفته ای مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شده و داوطلبان می توانند با ورود به سامانه، سوابق تحصیلی خود را مشاهده، تأیید و در صورت وجود مغایرت ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی سپاه گفت: به برکت دفاع مقدس، جان فشانی های نیرو های مسلح و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، کشور امنی داریم و هیچ کس جرئت حمله به ایران را ندارد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۱۵    
معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری گفت :اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۸    
تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان با قهرمانی تیم مشهد به پایان رسید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۰    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف گذاری و برنامه ریزی انجام شده، امیدواریم تا پایان امسال 40 هزار میلیارد تومان از بدهی های خود را از طریق بورس بپردازیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۰    
مدیرکل امور انرژی و مشتریان توانیر گفت: مصرف برق بیش از 75 درصد مشترکان خانگی با سهم 56 درصدی مصرف انرژی، زیر الگو قرار دارد و 25 درصد باقی مانده 44 درصد برق را در این بخش مصرف می کنند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۱    
دبیر برگزاری المپیاد در استان یزد از برگزاری سومین المپیاد تخصصی برق ویژه هنرجویان رشته برق خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۵    
دانشجویان دانشگاه تهران عصر امروز در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین در مقابل سردر این دانشگاه تجمع کردند. در این مراسم محمدعلی زلفی گل وزیر علوم سخنرانی کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در تشریح ماهیت حکمت رهبر معظم انقلاب درخصوص جلوگیری از ورود ایران به جنگ گفت ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۵    
نشست هم اندیشی با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه های جمعی کشور به دعوت امیرعبداللهیان عصر امروز یکشنبه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۵    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از بارش های شدید، آب گرفتگی معابر، سیلاب، طغیان رودخانه ها، صاعقه و خسارت به محصولات کشاورزی در 14 استان خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اقتصاد سلامت در این دانشگاه، اقتصاد تلاش و تدبیر است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۱    
کپسول باری دراگون امشب از ایستگاه فضایی بین المللی جدا و راهی سیاره زمین می شود تا تجهیزات علمی این ایستگاه را به آزمایشگاه ناسا برگرداند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۱    
عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین امروز با رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهور در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، سرکوب شدید اعتراضات دانشجویی ضد صهیونیستی و ضرب و شتم و بازداشت اساتید و دانشجویان در دانشگاه های غربی به ویژه در آمریکا را برگ دیگری از رسوایی مدعیان ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۶    
سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه دریایی جدید در آب های اطراف یمن خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۵    
تفاهم نامه همکاری با هدف توسعه پایگاه جامع آمار و اطلاعات آموزش عالی و داشبورد های مربوطه و ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور بین مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی و مرکز رصد ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۰    
همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج فارس، بسته های پرتخفیف مکالمه ارائه می دهد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۵    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: حکمرانی ولایی، مدل توسعه یافته حکمرانی شبکه ای است که می تواند مدل جدیدی از حکمرانی را به جهانیان معرفی کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۰    
راهپیمایی حمایت از دانشگاهیان اروپایی و آمریکایی حامی مردم مظلوم غزه، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۵۰    
یک مقام طالبان می گوید در سه روز اخیر، هشت تن بر اثر جاری شدن سیلاب در افغانستان جان باخته و سه تن دیگر مجروح شده اند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۰    
برای اولین بار مجمع جهانی اقتصاد داووس در خارج از سوئیس افتتاح شد که میزبان آن عربستان سعودی بود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۰    
در برخی از گزارش های رسانه های اسرائیلی آمده است که دیوان کیفری بین المللی برای صدور حکم جلب بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، یوآو گالانت، وزیر دفاع و هرتزی لوی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت با تأکید بر استفاده از ظرفیت بانوان فعال این دانشگاه برای رفع چالش های ملی تأکید کرد که پژوهش های دینی باید مسئله محور باشند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای نهاد وقف در راستای معرفی عملکرد و دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه عصر امروز یکشنبه 9 اردیبهشت در سالن همایش های هتل ارم تهران برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۵    
بانک تجارت با اعطای 468 فقره وام ازدواج و 1230 فقره وام فرزندآوری در روز های فروردین ماه، فرآیند پرداخت این تسهیلات به جوانان ایرانی در سال جدید را آغاز کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت از اجرای طرح استفاده از انرژی خورشیدی در این دانشگاه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۶    
محمدباقر قالیباف در پیامی کسب مجدد عنوان قهرمانی تیم ملی ایران در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا را تبریک گفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۳    
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۳    
نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۱    
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان تأکید کرد که عملیات وعده صادق امید به مقاومت و ایستادگی مقابل متجاوزان ازجمله رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را در سایر کشورها افزایش ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۲    
نشست پاسخگویی وزیر کشور به مردم با حضور احمد وحیدی و تعداد دیگری از مسئولان بعداز ظهر یکشنبه نهم اردیبهشت 1403 در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۱    
بتسییل اسموتریچ وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۱    
وزیر کشور گفت: اجرای طرح انسداد مرزها با توجه به دستور رئیس جمهور در حال پیگیری است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی فراکسیون مرزنشینان مجلس یازدهم گفت: اجرای قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان، موجب افزایش امنیت مرزی خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی دولت با صدور پیامی در واکنش به قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان نوشت: قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا، مبارک همه مردم ایران.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۱    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی هشتگرد بازدید کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۱    
مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری های شناختی در شمال کشور ایجاد و راه اندازی می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: همزمان با روز معلم، بازدید از موزه ها، پایگاه ها و اماکن فرهنگی تاریخی برای معلم ها و استادان دانشگاه رایگان خواهد بود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
سازمان امور دانشجویان رشته ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی را اعلام کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بنیادهای معرفتی ما با ابعاد اقتصادی سیاسی اجتماعی تناسب دارد اما باید ربط آنها را با محیط علمی جستجو کنیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۷:۰۰    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای فرهنگ عمومی استان ها رویکرد مسئله محور داشته باشند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۵    
ملی پوشان فوتسال ایران سه جایزه انفرادی مهم جام ملت های آسیا 2024 تایلند را به خود اختصاص دادند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۵    
باشگاه صنعت مس رفسنجان با فسخ دوجانبه قرارداد، به همکاری خودش با علی عدنان بازیکن عراقی پایان داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: حدود یک ساعت پس از اتمام رأی گیری ما قادر به اعلام نتایج خواهیم بود. در تهران نیز با توجه به رقابت 32 نامزد ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۵    
رئیس جمهور در پیامی پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۵    
در این تقویم وقایع و رویدادهای مهم تاریخی مرتبط با علم و فناوری را مرور خواهیم کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۵    
انقلاب صنعتی پیشرفت های چشمگیری در فناوری و همچنین دگرگونی های عمیق اجتماعی ایجاد کرد که آثار آن در همچنان جهان امروز آشکار است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۰    
خبر ها حاکی از آن است که هیئتی از حماس برای بررسی تازه ترین پیشنهاد آتش بس و همچنین بحث پیرامون پاسخ اسرائیل به این پیشنهاد، عازم قاهره است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۰    
دانشجویان و استادان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از خیزش سراسری دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم ستمدیده فلسطین و حمایت از دانشجویان آمریکایی تظاهرات برپا و ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۷    
سازمان لیگ برای برگزاری هفته آخر لیگ برتر با چالشی جدی مواجه است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۷    
تیم ملی فوتسال کشورمان با شکست تایلند قهرمان مسابقات جام ملت های آسیا شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه ای با موضوع حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۵    
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی گفت: با هدف تربیت نیروی کارآمد و متخصص در زمینه های علوم شناختی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۵    
برنامه مسابقات 4 هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۵    
متخصصان یک شرکت دانش بنیان ایرانی به موفق به تولید دستگاه مولتی تستری شدند که تست های میرایی، اصطحکاک و حرارت بالا و پایین کمک فنر ها را در یک دستگاه واحد انجام می دهد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۰    
بازرگانان ترکیه ای و قطری در راستای گسترش ارتباطات تجاری با ایران، از خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو 2024 بازدید کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۰    
گروه های تفحص در منطقه عملیاتی شلمچه پیکر مطهر 8 شهید دوران دفاع مقدس را تفحص کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول بوده و بیداری مظلومان جهان امان را از دولتمردان استکبار و حامیان آنان در منطقه گرفته است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۳    
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت که در راستای توسعه دیپلماسی حمل ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه آهن های کشور های عضو اکو هم زمان با نمایشگاه حمل ونقل ریلی برگزار می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل دفتر واگذاری و توسعه اراضی سازمان امور اراضی کشور گفت: سال گذشته 19 هزار و 45 هکتار از اراضی ملی و دولتی برای توسعه طرح های کشاورزی، تولیدی، خدماتی و صنعتی واگذار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۰    
مقامات ایمنی خودروی آمریکا اعلام کردند که تحقیقات آنها در مورد سیستم خودران تسلا حداقل 13 تصادف مرگبار را شناسایی کرده است که این ویژگی در آنها دخیل بوده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۵    
پرونده شمشیربازی کشورمان در رقابت های انتخابی زون آسیا بدون کسب سهمیه بسته شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۵    
بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور امکان تغییر محل آزمون برای دانشجویان این دانشگاه در سامانه گلستان فراهم شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۵    
نهمین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی انتخابی مسابقات جهانی با شرکت یک هزار و 340 دانش آموز برگزار می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۳۰    
پاکسازی رود دره درکه یکشنبه 9 اردیبهشت با حضور گروه های مردم نهاد و دوستدار طبیعت اجرا و زباله های پخش شده در این مسیر از کافه چناران تا ایستگاه دوستداران کوهستان پاکسازی شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۲۵    
امیر سرتیپ حیدری گفت: معلمان و اساتید در نیروی زمینی ارتش با بهره گیری از برترین دانش های نظامی، به روزترین تجربیات و آخرین سبک های آموزشی به تعلیم و تریبت نیرو های انسانی مؤمن و ماهر مشغول هستند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۰    
مسئول جام حذفی گفت: در صورتیکه یکی از دو تیم فینالیست از استان کرمان باشد مسابقه نهایی جام حذفی در استانی بی طرف برگزار خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۰    
راه یافتگان نهایی بخش های کاریکاتور، شعر طنز، داستان کوتاه طنز، نثر طنز و طنز چندرسانه ای به داوری هشتمین جشنواره طنز و رسانه طنزپهلو معرفی شدند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۰    
نماینده مردم فریدن، فریدون شهر در مجلس خطاب به وزیر ورزش و جوانان، گفت: دوست و رفیق بازی مدیریتی در استان اصفهان تنها جامی است که مدیران شما بالای سر می برند ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با همراهی و همدلی همکاران وزارت بهداشت و مشارکت سکو های خدمات رسان کشور ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: صاحبان مشاغلی که مجموع فروش خالص کالا و ارائه خدمات آن ها در سال 1402 کمتر از 18 میلیارد تومان بوده ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
متخصص بیماری های مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به چندین باور غلط درباره بیماری ام اس پاسخ داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
رییس انجمن داروسازان ایران، در نامه ای به مدیران سه سازمان بیمه گر، خواستار شفاف سازی در روند پرداختی ها به داروخانه ها شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه های طلای مرکز مبادله ایران عیار 900 در هزار دارد ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه رشته بنده ریاضی است، گفت: مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است و باید این موضوع با جدیت دنبال شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۵    
این پژوهش مطرح می کند که علی رغم نیاز اقتصاد و تکلیف قانونی به بانک ها برای پرداخت تسهیلات بلندمدت در حوزه مسکن در ماده 4 قانون جهش تولید مسکن ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۵    
وزیر راه بر استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: با کمک این شرکت ها می توان راهکار های سریع و کاربردی برای برطرف کردن مشکلات موجود در توسعه ناوگان هوایی پیدا کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۵    
مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت برق حرارتی گفت: میزان تولید برق نیروگاه های حرارتی در فروردین ماه امسال با رشد 6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از مرز 24 میلیون مگاوات ساعت عبور کرده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۵    
بیشترین افزایش اعتبار دستگاه های اصلی بخش فرهنگ و هنر، مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که حدود 266 درصد نسبت به مصوب سال 1402، در مجموع اعتبارات رشد داشته است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۵    
رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از تقویت همکاری های ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار در کشور خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۵    
سرپرست حوضه آبریز دریاچه ارومیه گفت: هم اکنون تراز دریاچه ارومیه به 1270.53 متر و وسعت آن 1790 کیلومترمربع و به حجم 2.34 میلیارد مترمکعب رسیده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۰    
رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی از شکسته شدن رکورد وصول مطالبات این صندوق در سال 1402 خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۴۰    
مدیرعامل توانیر از قوانین جدید و سخت گیرانه برای مقابله با استفاده کنندگان غیرمجاز از برق برای استخراج رمزارز خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۵    
اولین نشست خبری موریس پائز سرمربی تیم ملی والیبال با اهالی رسانه برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۵    
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از واکسیناسیون 26 هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۵    
اعتراضات دانشجویی آمریکا، نقطه آشکارساز شکست حمایت های وقیحانه و همه جانبه غرب از رژیم نامشروع اسرائیل و همچنین شکست استراتژی های رسانه ای و جریان های قدرت در آمریکا و اروپا محسوب می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: همراه شدن علم و عمل به پختگی طالبان علم در رشته روانشناسی و مشاوره کمک می کند و در نهایت توجه به سلامت شخصیت و روان خود روانشناسان مهم است.