دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۰۱:۱۴Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1403 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1403 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1403 
آنا   ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۷    
گزارش کمیسیون شوراها درباره طرح تفکیک استان سیستان و بلوچستان به چهار استان در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۴    
کارشناسان تغذیه بر این باورند که اکثر ما اصلا به مکمل های ویتامینی نیاز نداریم به خصوص اینکه اگر بر روی خوردن یک رژیم غذایی متعادل روزانه تمرکز کنیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۲۰    
مراسم تشییع و خاکسپاری زنده یاد زری خوشکام بازیگر سینمای ایران با حضور خانواده و دوستداران سینما در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۰    
مدیر کل دفتر نظارت بر بهره برداری فاضلاب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه در سال 1403 رفته رفته پساب استان های مختلف وارد بورس می شود ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۰    
میزگرد هوش مصنوعی و کاربرد آن در صنعت در جریان برگزاری سی و دومین کنفرانس بین المللی مهندسی برق، برگزار شد و ایرانسل به بهره وری بیشتر از هوش مصنوعی در صنعت و کسب و کار ها تأکید کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۵۵    
همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان مازندران، عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرستان جویبار به طول 22 کیلومتر، آغاز شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۰    
مدیرعامل ایرانسل در اختتامیه سی و دومین کنفرانس بین المللی مهندسی برق، طی سخنانی، با تشریح دلایل لزوم استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کارها، به استفاده از هوش مصنوعی در حوزه تلکام و دیگر حوزه ها ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۳۵    
ضمن حضور مسئولان سازمان حج در عربستان هماهنگی های لازم با مسئولان عربستان انجام شده تا پس از پایان سفر حج تمتع، اعزام های عمره مفرده نیز ازسرگرفته شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۰    
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: امدادرسانی و حمایت از آسیب دیدگان مناطق سیل زده استان خراسان رضوی انجام خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۵    
مشتریان محترم بانک صادرات ایران می توانند برای ثبت نام در سامانه یکپارچه خرید خودرو های برقی وارداتی، به صورت غیرحضوری حساب های خود را وکالتی کنند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۵    
جشنواره تئاتر اتقان با محوریت فرهنگ کار قرار است در تیر ماه برگزار شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۰:۳۵    
وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت روز ملی جمعیت گفت: در مسیر فرهنگ سازی جمعیتی، نیازمند یاری مستمر و سامان مند گروه های مردمی و نخبگان فعال در حوزه جمعیت هستیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۱۱    
امروز (جمعه) واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی میزبان آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش بودند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۲:۴۹    
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه حقوق بین الملل از ضعف ضمانت اجرا رنج می برد، تاکید کرد: آمریکا و غرب، حقوق بین الملل را درجه بندی شده پذیرفته اند و ابایی هم از زیرپاگذاشتن آن با دستاویزهای کاملاً سیاسی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۵۰    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به قوانین موجود در جذب نیروهای حق التدریس گفت: امسال بر اساس قانون، جذب گسترده ای در نیروهای حق التدریس و نهضت سواد آموزی داریم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۱:۲۰    
ریاضی دانان ایرانی برجسته ای در دوره طلایی علم و فناوری اسلامی نبوغشان را در حوزه های مختلف حساب، هندسه و جبر نشان دادند که از آن جمله می توان به ابوریحان بیرونی، محمد بن موسی خوارزمی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۵۵    
در ادامه رقابت های سنگنوردی انتخابی المپیک علیپور در ماده سرعت فینالیست شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۲۰    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در بحث درمان کودکان زیر 7 سال فراتر از نظام ارجاع عمل می کنیم چرا که درمان رایگان کودکان را ملاک قرار داده ایم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۷    
منابع یمنی ویدئویی از لحظه سرنگونی پهپاد 32 میلیون دلاری آمریکایی بر فراز مأرب یمن منتشر کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۰    
در ر وز نخست جام جهانی مادرید محمد فتوحی موفق به صعود از جدول و راهیابی به به جدول 64 نفره اصلی شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۱    
مدیرعامل استقلال خوزستان به کنارگذاشتن دروازه بان این تیم واکنش نشان داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۰    
رئیس جمهور با حضور در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر از سامانه پل فرماندهی کشتی که توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی طراحی و بومی سازی شده است، بازدید کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۰    
تیم طبیعت در فینال نخست لیگ برتر بسکتبال آقایان به پیروزی رسید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۰    
رئیس جمهور قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران را به دستگاه مربوطه ابلاغ کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
میلیون ها یمنی با شرکت در راهپیمایی ضدصهیونیستی بر حضور در کنار مردم غزه و استمرار محاصره رژیم صهیونیستی در دریای سرخ تاکید کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
مرحله مقدماتی مسابقات سنگ نوردی انتخابی المپیک 2024 پاریس با مسابقات ماده لید پایان یافت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
علی حبیبی نژاد با مغلوب کردن سومین بوکسور قزاقستانی، به فینال تورنمنت آستانه صعود کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۵۰    
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۵    
ملی پوشان تنیس روی میز ایران با کسب سه پیروزی و یک باخت دور دوم رقابت های انتخابی المپیک 2024 پاریس را پشت سر گذاشتند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۰    
وزیر بهداشت در نشست مشترک معاونان و مدیران وزارت بهداشت و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر ضرورت فعال شدن همه استانها در تولید و خودکفایی دارو در راستای شعار سال و جهش تولید در حوزه ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۱۰    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی راهی عربستان سعودی شد تا از نزدیک بر روند استقرار و خدمات رسانی به حجاج ایرانی نظارت کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۰۰    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه از گروه بریکس به عنوان هسته اولیه و پیشران اراده جمعی بین المللی برای ساختن جهانی مبتنی بر عدالت و تأمین منافع کشورهای مستقل یاد کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۷:۰۰    
سازمان تأمین اجتماعی با غرفه خانواده ما و چند طرح رفاهی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۳۵    
حزب الله لبنان در دور جدید حملات خود، لحظاتی پیش انبوهی از موشک های خود را به سمت مناطق اشغالی الجلیل و جولان شلیک کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۶:۲۰    
رئیس جمهور برای رفع موانع افزایش تولید و حرکت به سمت خودکفایی برنج و مولدسازی پلاژهای دولتی دستور ویژه صادر کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۰    
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با افتخار در حال حاضر یکی از صادرکنندگان ونتیلاتور به اروپا هستیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۰    
پژوهشگران کشف کردند خاکستر آتشفشانی رسانایی گرمایی و ظرفیت حرارتی چشمگیری دارد و حتی پس از چرخه های متعدد به سختی اکسید می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۲۰    
مجمع سهامداران باشگاه تراکتور از آمادگی برای واگذاری سهام باشگاه خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۰    
تکواندوکاران کشورمان در روز دوم از رقابت های قهرمانی آسیا موفق به کسب 5 مدال طلا، نقره و برنز شدند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۰    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت:رژیم صهیونیستی باید از کلیه فعالیت های فوتبالی حذف شود و این باید مشمول نمایندگانش در همه رده های باشگاهی، ملی و مدیریتی باشد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۵:۰۵    
برنامه ها و سلسله فعالیت های متعددی در هفته میراث فرهنگی با محوریت شعار سال کمیته بین المللی موزه ها (ایکوم) با عنوان موزه ها برای آموزش و پژوهش توسط گروه موزه های دفینه برنامه ریزی و تدوین شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۵    
رقم تولید کتاب در حوزه سینما نیازمند افزایش و قیمت کتاب نیازمند کاهش است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۳۰    
دیوار نگاره ایران حرم است در آستانه میلاد با سعادت امام رضا(ع) در میدان ولیعصر(عج) رونمایی شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۵    
حدود 100 کاتب قرآن کریم روز پنج شنبه در نمایشگاه روایت باران در فرهنگسرای نیاوران، سوره فیل را در اعتراض به نسل کشی در فلسطین و غزه، کتابت کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۴:۱۵    
بازدید از موزه هنر های معاصر تهران فردا، شنبه (بیست و هشتم اردیبهشت ماه) به مناسبت روز موزه ها رایگان است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۴۰    
دیدی نو به بهانه نمایشگاه کتاب تهران ما را به مهمانی یار مهربان برد. ایام خوشی که تنها در صورت حفظ این دوستی پابرجا خواهد ماند. باید که خواند و آینده را ساخت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۰    
نماینده پاکدشت و عضو کمیسیون عمران گفت: شهرداری تهران گزارش خوبی از اقداماتشان به ویژه سفری که به چین داشتند و توافقاتی که در زمینه مترو، تراموا، خودرو، حمل ونقل عمومی، ونها و.. ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۶    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سرنگونی پهپاد 32 میلیون دلاری آمریکایی در آسمان این کشور خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۵    
کمیسیون اروپا اعلام کرد، تحقیقات عمیقی را درباره فیس بوک و اینستاگرام به دلیل نگرانی های مربوط به عدم محافظت کافی از کودکان در برابر محتوای آنلاین آغاز می کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۱۲    
روسای مرکز وکلا و سازمان اوقاف، در راستای تکریم مردم و گره گشایی حقوقی از اقشار مختلف جامعه، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۵    
فاطمه افشاریان که سال گذشته با بی گمان به نمایشگاه کتاب آمده بود، امسال برای چاپ دوم کتابش و دیدار با مخاطبان به نمایشگاه می آید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۳:۰۰    
نخستین دعای ندبه حج 1403 در آستانه میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) در فضایی عرفانی در جوار مسجد النبی برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۵    
کامران قاسم پور پلن B کشتی ایران درصورت نرسیدن حسن یزدانی به المپیک است، آیا بهتر نبود این کشتی گیر که سالهاست در 86 کیلوگرم کشتی نگرفته، در جام تختی روی تشک برود؟
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۵    
شهردار ناحیه یک منطقه 20 از برخورد قاطع شهرداری و دستگاه قضایی با ساخت وساز های غیر مجاز سطح ناحیه خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه 155 میلیون کتاب درسی با کاغذ ایرانی تولید شده است، گفت: به زودی تولید کاغذ در کشور به 130 هزار تن می رسد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
مرحله نهایی سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه کردستان در شهر سنندج برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس جمهور با اشاره به تاثیر سواحل در تولید ناخالص ملی برخی کشورها گفت: اقدامات انجام شده برای دسترسی به اهدف اقتصاد دریامحور در کشور کافی نیست و باید کارهای بیشتری در این بخش انجام شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۰    
دیدی نو به بهانه نمایشگاه کتاب تهران ما را به مهمانی یار مهربان برد. ایام خوشی که تنها در صورت حفظ این دوستی پابرجا خواهد ماند. باید که خواند و آینده را ساخت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۵    
حاج علی اکبری با اشاره به به مصوبه اخیر مجلس مبنی بر تعطیلی شنبه ها گفت: اجازه بدهید از مجلس برای تصویب تعطیلی شنبه ها گلایه کنیم. علت مسئله را در چنین شرایطی نفهمیدیم ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۰    
مدیر نشر شمعدونی با بیان اینکه در کتب روانشناسی این نشر موضوعات قابل توجهی مطرح شده است، تصریح کرد: به عنوان مثال یک روان شناس فرانسوی به موضوع سندرم مادرشوهر پرداخته است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۰    
باشگاه فوتبال آرسنال در تابستان گذشته خط میانی تیمش را با خرید دکلان رایس تقویت کرد و در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی همین سیاست صحیح را برای قدرت بخشیدن بیشتر به قلب تپنده اش در پیش خواهد گرفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۵    
رئیس جمهور با اشاره به تاثیر سواحل در تولید ناخالص ملی برخی کشورها گفت: اقدامات انجام شده برای دسترسی به اهدف اقتصاد دریامحور در کشور کافی نیست و باید کارهای بیشتری در این بخش انجام شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۵    
تحلیل علمی جماعت از جامعه متفاوت است، چون جامعه با اراده معطوف به عقل ساخته می شود، درحالیکه جماعت در روندی طبیعی شکل می گیرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۲:۰۰    
خانوار با شرایط اقتصادی و اجتماعی بهتر، دسترسی بیشتری به خدمات سلامت دارند و بیشتر از بازار سلامت منتفع می شوند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۶    
زری خوشکام بازیگر قدیمی سینما،همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی دار فانی را وداع گفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۵    
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 35 هزار و 303 نفر رسیده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۵۰    
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش برداشت اشتباه یک هنرمند از صحبت های وی درباره تدریس جهادی افغانستانی ها را تکذیب کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۵    
آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز 1403 هم اکنون در سراسر کشور در حال برگزاری است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه باید جامعه خلاق و نوآور بسازد. جامعه خلاق از علم مسأله حل می کند و جامعه نوآور از قدرتش، خلق جدید می کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان گفت: سفارت ما در تهران به مکانی جدید و مناسب منتقل شده و مقدمات آماده سازی آن در حال انجام است که پس از تکمیل به زودی فعالیت دیپلماتیک سفارت از سر گرفته خواهد شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره تاثیر توجه به اقتصاد دانش بنیان برای افزایش مشارکت مردم در جهش تولید گفت ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۱:۲۱    
کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز شنبه با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و عباس علی آبادی، وزیر صمت اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیرامون فلزات گران بها را بررسی می کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۵    
در دور اول مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک دو ملی پوش کشورمان یک پیروزی و یک شکست حاصل شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۵    
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: در دولت سیزدهم صبح جمعه تعطیل نیست، کسی خواب نمی ماند و رئیس جمهور از مشکلات کشور بی خبر نیست.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۳    
ئیس جمهور در دیدار با تعدادی از خانواده شهدای استان مازندران خیزش ملت های آزاده در سراسر عالم علیه ظلم نظام سلطه را از جمله آثار و برکات خون مطهر شهدا عنوان کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۰    
ملی پوش ژیمناستیک کشورمان راهی مسابقات فینال دارحلقه شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۰    
منابع خبری اعلام کردند که به سمت سفارت رژیم صهیونیستی در پایتخت سوئد تیراندازی شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۵    
موضوع الزام دانشجویان غیرایرانی به گذراندن دروس به زبان انگلیسی و زبان فارسی در تمامی دانشگاه های علوم پزشکی در نود و یکمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی به تصویب رسید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۱    
بازیکن سابق استقلال گفت: سخت ترین بازی استقلال با نساجی خواهد بود، چون حریف برای بقا می جنگد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۰    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، گفت: در کمپ قهرمان المپیک تمرین می کنیم و همه چیز عالی است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۵۵    
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود برابر برزیل مغلوب این تیم شد و دو تیم روز شنبه سومین و آخرین بازی تدارکاتی خود را برگزار خواهند کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۵۱    
یک دانشگاه بلژیکی اعلام کرد که روابط خود با سه مرکز اسرائیلی را قطع کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۶    
کارمندان کنگره آمریکا علیه تصویب قانون حمایت از کمک های امنیتی به اسرائیل تظاهرات برگزار کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از شرایط سخت رزیدنت ها در مراکز درمانی به شدت گلایه کرد و گفت: بر اساس قانون کار ساعات کار هفتگی 44 ساعت است؛ اما رزیدنت در یک کشیک حداقل 36 ساعت کار می کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۵    
بر اساس نظرسنجی انجام شده از بیش از 2.4 میلیون نفر، آنلاین بودن می تواند تأثیر مثبتی بر رفاه داشته باشد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۰    
حزب الله لبنان اعلام کرد که با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی گردان 411 دشمن صهیونیست را در هم کوبیده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۹:۰۱    
بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال گفت: نباید به سبک بازی تیم جواد نکونام و اینکه او با چه تیپی می گردد بی دلیل انتقاد کنیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۳۱    
متخصصان مکاترونیک یک شرکت دانش بنیان ایرانی، موفق به ساخت سنسور های اندازه گیری ابزاردقیق سطح سیال برای مخازن نفت و گاز شدند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۳۲    
حضور روانشناس ورزشی در تیم های ورزشی حرفه ای به دلایل علمی الزامی است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۵    
در این تقویم وقایع و رویدادهای مهم تاریخی مرتبط با علم و فناوری را مرور خواهیم کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۵    
رتبه برتر استانی معلمان سرآمد مدارس غیردولتی اصفهان، هدایت دانش آموزان برای کاربردی کردن آموخته ها و استفاده از الگو های نوین را ازجمله مؤلفه های سنجش عملکرد معلمان در تدریس قلمداد کرد..
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۵    
یک مبلغ مذهبی گفت: انسان شناسی امام رضا(ع) در زیارت نامه حضرت معصومه سلام الله علیها فوق العاده قوی و بالاست و رئوف بودن امام هم خیلی زیبا و جذاب و برجسته ...