دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۲May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1403 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1397 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1399 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1401 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1402 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1403 خبرگزاری آنا 1 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 2 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 3 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 4 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 5 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 6 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 7 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 8 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 9 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 10 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 11 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 12 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 13 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 14 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 15 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 16 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 17 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 18 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 19 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 20 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 21 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 22 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 23 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 24 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 25 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 26 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 27 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 28 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 29 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 30 اردیبهشت 1403 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1403 
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۵    
رسانه های رژیم صهیونیستی چهارشنبه گزارش دادند که هزاران معترض بار دیگر در تل آویو علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه ی وی تظاهرات کردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۳۵    
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول آزمون سراسری سال 1403، ویژه داوطلبان سیل زده شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی را تشریح کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۰    
شاخص کل بورس امروز سه شنبه 18 اردیبهشت با کاهش 7 هزار و 649 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 231 هزار و 450 واحد ایستاد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۵    
طبق نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۶    
رئیس پلیس فتای استان سمنان در خصوص نصب همراه بانک های جعلی به شهروندان هشدار داد و گفت: کاربران، نرم افزارهای همراه بانک را فقط از منابع معتبر دریافت کنند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۵۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر یکروزه به استان البرز علاوه بر حضور در جمع معلمان و استادان، مجتمع آزمایشگاهی تحقیقاتی را افتتاح کرده و قرارداد همکاری مزرعه آموزشی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۰:۰۷    
در پی گسترش دامنه تظاهرات دانشجویان آمریکا در محکومیت کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه، دانشگاه کلمبیا اعلام کرد شماری از فعالان این حرکت اعتراضی را به صورت موقت از تحصیل محروم کرده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۰    
تمرین تیم ملی والیبال ایران امروز با یک اتفاق جالب و ویژه از سمت موریس موتا پائز همراه بود و برنامه تمرین تیم تغییر کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۷    
پیکر مطهر شهید منصور عزیزپور محمدی پس از 40 سال کشف و شناسایی شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۰    
مسئول دبیرخانه قرارگاه جوانی جمعیت وزارت بهداشت، از رشد 2.43 درصدی موالید در مادران 20 تا 24 سال خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۳:۱۷    
شرکت نوکیا مشغول توسعه سیستم اینترنت فورجی برای ماه است و نخستین قطعه از شبکه احتمالا در اواخر سال جاری میلادی به قمر سیاره زمین می رود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۱۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران گفت: مواد دخانی به صورت کلی مضر هستند و اکنون برای نتیجه گیری در رابطه با مضر بودن یا نبودن قلیان اکسیژن بسیار زود است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۵    
رئیس سازمان غذا و دارو، تحریم ها را عامل رشد صنعت دارویی و تجهیزات پزشکی کشور دانست.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۲۵    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با اشاره به رشد 35 درصدی تعرفه های 1403، گفت: رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۰۰    
دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی بر اساس قانون ممنوع است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی به یک خبرگزاری روسی اعلام کرد که مدیرکل این نهاد بین المللی طی هفته آتی به ایران سفر می کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان دیدار با وزیر تجارت و توسعه صنعتی تانزانیا درباره توسعه روابط دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفتگو کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و امارات گفت: این نشست پس از گذشت 10 سال به منظور توسعه همکاری های دو کشور در زمینه های اقتصادی، تجاری ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۵    
بیست وششمین نشست از سلسله نشست های هم اندیشی دانشگاه خانه گفتگو با موضوع اقتدار علمی ایران در عملیات وعده صادق، عصر دیروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۰    
ایران ریاست کمیته کشاورزی موسسه استاندارد و اندازه شناسی کشور های اسلامی (اسمیک) را کسب کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۵    
شهرک نشینان صهیونیست با برگزاری تظاهرات اعتراضی خواهان امضای توافق آزادی اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 10 هزار شرکت دانش بنیان داریم و هماهنگی برای تولید محصولات انجام می دهیم. اکنون ظرفیت ها شناخته شده است باید در جستجوی راه های صادراتی باشیم ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۵    
معاون ارزی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: از ابتدای فروردین ماه تا دهم اردیبهشت ماه امسال، 4 میلیارد و 845 میلیون دلار ارز برای واردات کالا های اساسی، دارو، کالا های تجاری و بازرگانی ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۵    
سرپرست سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال، به طور رسمی از اعلام فروش سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۵    
اگر سری به قهوه فروشی ها زده باشید احتمالا با تنوع عجیبی از اسم های مختلف و قیمت های بسیار متفاوتی مواجه شده اید. گاهی اوقات این تفاوت تا 5 برابر نیز است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۳    
دیوان بین المللی دادگستری شکایت نیکاراگوئه مبنی بر توقف فوری سلاح از سوی آلمان به رژیم صهیونیستی را نپذیرفت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۳    
در سالهای اخیر برای اینکه داوطلب را کاملا با شرایط کنکور آشنا کنند و در روزهای نزدیک به کنکور آنها بتوانند خود را بسنجند ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۳    
معترضان جنگ غزه ساختمان هامیلتون، که یکی از مراکز اصلی دانشگاه کلمبیا در نیویورک آمریکا است را به تصرف خود درآوردند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۷    
دبیرکل سازمان ملل از سران رژیم صهیونیستی و حماس که در حال حاضر در مذاکرات فشرده برای دستیابی به توافق آتش بس شرکت می کنند، خواست به توافق دست یابند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۱    
معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما در جریان کمبودها و کاستی های حوزه طنز هستیم ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۱    
این روزها خرید و مصرف قهوه چه از نوع عربیکا باشد و چه از نوع روبوستا میان مردم ایران رواج زیادی یافته است. این قهوه ها، هم به صورت جدا از هم و هم به صورت ترکیب شده به فروش و مصرف می رسند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۲۰    
تیم فوتبال شمس آذر قزوین در قزوین مقابل پیکان به برتری رسید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۵    
نگرانی صهیونیست ها از حکم احتمالی دیوان بین المللی کیفری اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم اشغالگر را نیز به اظهار نظر در این باره واداشت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۰    
سرمربی تیم استقلال گفت:ما به نتایج دیگر تیم ها فکر نمی کنیم و فقط نگاه مان به بازی های خودمان است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۵    
جلسه 899 شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز 11 اردیبشهت به ریاست رئیس جمهور برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۰    
عضو هیئت علمی گروه واژه گزینی فرهنگستان زبان با بیان اینکه توانایی زبان فارسی امروز در گرو این است که زبان علم باقی بماند یا اگر کاستی هایی در این زمینه وجود دارد برطرف شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران از استفاده از ظرفیت های حوزه سکوهای انتشار در فضای مجازی توسط مردم خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در نمایشگاه کار از سوی 20 شرکت 250 موقعیت شغلی معرفی شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۰    
وزیر کشور گفت: ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این نداریم و کشورمان اشباع شده است و بیش از این نباید وارد کشور شوند و اعلام کردیم که قادر به پذیرش بیشتر نیستیم.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۰    
ایده ها و طرح های مرتبط با درمان و پیشگیری بیماری سرطان در دومین کنگره بین المللی کنسرژنومیکس حمایت می شکند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۵    
سازمان سنجش با صدور اطلاعیه ای از تاریخ دقیق برگزاری کنکور سراسری برای جاماندگان شهرستان زیرکوه خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۰    
جدید ترین دستاورد ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارائه می شود
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است. درواقع می خواهیم شاخص افراد مرجع را به نمایش بگذاریم. اساتید نمونه مرجع علمی کشور هستند ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۵    
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، گفت: مقامات صهیونیستی همواره مدعی بودند می توانند به تنهایی و بدون کمک ایالات متحده با تهران مقابله کنند اما عملیات یاد شده ثابت کرد این امر ادعایی بیش نیست.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۰    
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه از برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۰    
رئیس دانشگاه تهران گفت: سابقه دانشگاه جندی شاپور به دانشگاه تهران منضم شد و شورای عالی انقلاب فرهنگی مأموریتی به ما سپرد تا برای ارتقای فرهنگ و تمدن ایرانی-اسلامی بر محور نهاد علم تلاش شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۷    
هشتمین دوره جشنواره ملی طنز و رسانه با برگزاری مراسم اختتامیه در شهر فومن زادگاه کیومرث صابری فومنی (گل آقا) به پایان رسید.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۵    
کاشت مو یکی از بهترین روش های ترمیم طاسی و کم پشتی موهاست که نتایج طبیعی و رضایت بخشی به دنبال دارد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۵    
یکی از مهمترین قطعات جوشکاری، الکترود است. معمولا از قطعات مختلفی برای جوشکاری استفاده می شود، اما الکترود پرکاربرد و رایج ترین آنها است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران در اوایل هفته آینده خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۴    
رئیس جمهور تفسیریه ماده 5 قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی و ارجاع اختلاف بین شرکت توانیر ایران و شرکت کنت ترکیه به داوری را جهت اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۵    
با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ، به عنوان دبیر ستاد اربعین سیما منصوب شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان اعلام کرد که نخستین دوره مسابقه ملی طراحی و دوخت با محور لباس فرم مدارس ابتدایی توسط دانشکده مهارت و کارآفرینی برگزار می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۵    
نشست تخصصی تصویر ایران پس از وعده صادق با هدف بررسی بازنمایی رسانه ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی برگزار می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۰    
کانون نگاره و سینما در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گشایش یافت.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۰    
رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گفت: به استادان برگزیده کشوری که در زمینه محور های پژوهشی این سازمان تحقیقات انجام دهند، یک میلیارد تومان پژوهانه اختصاص می یابد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۵    
سی و یکمین آیین تجلیل از اعضای هیئت علمی نمونه کشوری با تجلیل از 65 استاد نمونه دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد که از این میان 6 نفر از استادان زن بودند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان سنجش گفت: 25 مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در نوبت اول آزمون سراسری 1403 کشف شد، موارد به هیات های بدوی ارجاع می شود و معمولا کمتر از 5 سال محرومیت برای داوطلبان ندارد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۰    
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان دفاعی نبود این بازدارندگی رقم نمی خورد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۰    
مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده تأکید کرد: زنانی که در عرصه علم فعالیت دارند جایگاه ویژه ای در خودسازی و جامعه پردازی دارند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۵    
کمیسیون اروپا اعلام کرد که متا در مقابله با تبلیغات گمراه کننده و اطلاعات نادرست در دوره پیش از انتخابات پارلمان اروپا ناکام مانده اند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید دستیابی به توافق آتش بس بعید است حال آنکه با توافق یا بی توافق، ارتش اسرائیل به رفح حمله می کند .
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۵    
هواداران تیم نساجی راهی اصفهان خواهند شد تا از تیم خود برابر ذوب آهن حمایت کنند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۵    
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه شرق این نیرو از سایت شهید علایی گناباد بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۳۰    
قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خواستار الگوگیری همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در ایجاد دانشکده های مختص بانوان شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۰    
نشست خبری عوامل فصل پنجم سریال تلویزیونی نون خ برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۱۰    
نشست خبری سریال نون خ با حضور عوامل این فیلم در اداره کل روابط عمومی صداوسیما برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۵    
برای گرامیداشت 12 اردیبهشت ماه سالروز به شهادت رسیدن استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم پویش فرهنگی مدرسه قوی، ایران قوی سوژه فضاسازی شهری شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور در المپیک یک افتخار برای کشورها و ورزشکار محسوب می شود و بهترین های دنیا در این رویداد بزرگ حضور پیدا می کنند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به عنوان تنها عضو کمیته اجرایی ایرانی در کنفرانس بین المللی پرتغال انتخاب شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۰    
اتریش خواستار تلاش های تازه ای برای تنظیم استفاده از هوش مصنوعی در سیستم های تسلیحاتی شد که می تواند ربات های قاتل ایجاد کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۵۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان عنوان کرد: ایران سرشار از خُرده فرهنگ ها و آداب و رسوم و سنت های محلی است که روز به روز در حال کمرنگ تر شدن است و دانشگاه ها می توانند برای احیای آنها گام بردارند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
این پژوهش پیش درآمدی است بر بحث آسیب شناسی سنجش رسانه های خدمت عمومی در ایران ؛ موضوعی پراهمیت که ذیل مرجعیت رسانه ای مطرح می شود و به عنوان یکی از ابزار های شناخت وضعیت مرجعیت رسانه ای قلمداد می شود.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۵    
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین و نادیده گرفتن حق آزادی بیان آنها انتقاد کرد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۰    
برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل 1403-1402 اعلام شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۰    
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: در لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی 55 ماده، با تمرکز بر اثر بخش کردن نخبگان و ایجاد زمینه برای استفاده از ظرفیت آن ها در دستگاه های اجرایی کشور، آماده شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۹    
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اعلام کرد که سه رشته جدید تحصیلات تکمیلی به رشته های این دانشگاه اضافه شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۵    
برای آشنایی با 11 قطعه جذاب از پازل رخدادهای فناوری که جهان را متحول کردند، آماده باشید!
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۵    
تهیه کننده سریال نون خ به اعتراض یک خواننده درباره استفاده بی اجازه از آثارش در یکی از قسمت های این مجموعه پاسخ داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۵    
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان از برگزاری رویداد صدرا با حضور 25 شرکت صنعتی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۵    
مرتضی تنها مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 از دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه 22 به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۵    
مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: سال هاست سیاست هایی مثل امکانات برای ازدواج از وام تا دیگر کمک ها و اعطای زمین و خودرو و دیگر وام ها برای فرزندآوری شروع شده که البته اینها هم باید شرایطش ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۱    
دبیر ستاد توسعه فناوری های اتصال پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۰    
مسئولان دانشگاه آزاد بوشهر در مراسم بزرگداشت روز روانشناس و مشاور با بیان اینکه رشته روانشناسی به تدریج از شکل سنتی فاصله می گیرد، از افزایش تعداد کلینیک های درمانی خبر دادند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۰    
طبق ارزیابی های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه های کشور منطبق بر استانداردهای مصوب است و استفاده از مکمل های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نیست.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۰    
سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تشریح آخرین وضعیت خدمه کشتی کانتینری توقیف شده ام سی اس آرییس (MCS Aries) ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۵    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از افزایش دارو های تحت پوشش بیمه پایه خبر داد و گفت: 59 داروی جدید تحت پوشش بیمه پایه قرار گرفته اند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۵    
با تصویب مجلس شورای اسلامی 10 همت (10 هزار میلیارد تومان) برای پرداخت فوق العاده شغل پرستاران در سال جاری اختصاص پیدا می کند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۵    
تحمل این موضوع که کودکان با وزنشان مشکل داشته باشند برای والدین سخت است. به عنوان یک والد، شما آنچه در توان دارید را انجام می دهید تا به کودکتان کمک کنید، مخصوصا در مواردی که آنها دچار استرس باشند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۵    
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای امسال تا 10 اردیبهشت در مجموع 5.638 همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۰    
تلسکوپ فضایی جیمز وب تصاویر زیبایی از سحابی بسیار زیبا با شکل شبیه به اسب گرفته است که برای نخستین بار جزئیات آن را شرح می دهد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۰    
نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین با محوریت سیاست ها و برنامه های فرهنگی اربعین 1403 با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۰    
تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری با حضور معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بین شهرداری بیرجند و یکی از اپراتور ها به عنوان مجری امضا شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۰    
دکتر علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با همراهی دکتر اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران از غرفه این ...
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۵    
با حمایت بانک کشاورزی و در راستای رشد تولید و افزایش اشتغال، در سال گذشته 449 طرح راکد و غیرفعال تعیین تکلیف و به چرخه تولید بازگردانده شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۰    
مدیرعامل بانک صادرات ایران در نشست هایی جداگانه با مدیران عامل و مدیران ارشد دو خودروساز بزرگ کشور، برای استفاده از تجربیات تخصصی این بانک در تأمین مالی صنعت خودرو به هم اندیشی پرداختند.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۰    
فراخوان پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی (phD) به شیوه پژوهش محوری توسط پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی در سال تحصیلی 1403-1404 منتشر شد.
آنا   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۵    
مدیرعامل آلومینیوم اراک گفت: مهدی لیموچی قرارداد 2 ساله با آلومینیوم دارد و زود است در مورد جدایی وی صحبت کنیم.
  • ۱